Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Колеги може ли да изразите мнение за автоматична скоростна кутия на Акорд 2007г 190к.с., срещу ръчна такава? Какви са предимствата и недостатъците между 2-та варианта? Има ли по-висок разход на гориво и колко? По-бавно набиране - осезаемо ли е? Създават ли проблеми? И т.н. Благодаря ви предварително! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ръчна не знам какво точно толкоз да се коментира. Не разбирам защо ви плашат толкоз автоматиците и им се чудите. Темата е обсъждана доста на други места. Страшно удобно и мързеливо "нещо" Разхода е по-висок с литър, дори не го мисля, а се кефя на удобството. Разлика в набирането има, но за мен е минимална. Моето мнение е, че като цяло колата не е спортна, аз я ползвам като семеен седан, но има достатъчно сила за много приятно шофиране, дори и по-агресивно. Обслужването е евтино съпоставено с други автоматици. Кутията е адаптивна и се настройва сама според стила на каране на шофьора. Водят ги много надеждни, аз не съм имал проблем, но я имам от скоро.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, на няколко места е писано точно за тези модели на хонда от 7ген., потърсете хубаво преди да питате, вече зададени въпроси. Никой не иска да отговаря по няколко пъти на един и същ въпрос, досадно е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,запалих един колега на тема Хонди ,та сега и той мисли да си взима ,гледа този Акорд-http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11446067459580127&slink=b6qc44,и понеже още няма регистраия във форума иска да пита да ли някой е гледал тази кола и какви са ви мненията.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я гледал, но мисля че я видях онзи ден на бул България, хвана ми окото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А всъщност автоматика не е ли 5-степенен на 7 ген?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам нов въпрос :) Започнах да обмислям варианта да си взема Акорд бензинов ама преди фейс-а. Искам да попитам, дали е добър избор, защото подобренията главно са 

по дизела. А бензиновите след фейс са много скъпи. Какво е вашето мнение, заслужава ли си да се дадат няколко хиляди повече, само за борд компютър и някои други малки разлики при бензиновите? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам молба към колегите с Tourer-и преди фейса които си имат оригинално резервна гума. Ако е възможно да направят някоя и друга снимка на гумата и съпътстващата ги окомплектовка. Че искам да махна ваничката и да си вкарам гумата долу че сега си я возя в багажника. Та ме интересува какво да си търся.

 

Ако някой се съгласи, да ги пусне тук или да ми ги пусне на e-mail: atomnata.bomba@gmail.com

 

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес, ще гледам да ти направя няколко снимки. Но, резервната гума е патерица. Не можеш да сложиш гума с джанта отдолу. Иначе освен патерицата, имам крик, ключ, триъгълник, жилетка (светлоотразителна), парцали, ръководството на колата, 1л туба с масло и има още място. :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимай ми всичко както е без да вадиш нищо, аз патерица си взех, понеже мойта е излязла с течност и компресорче, но джамбазина си ги е прибрал...... Не зная инструментите и крика къде седят, както и какъв е болта с който се захваща джантата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес, ще гледам да ти направя няколко снимки. Но, резервната гума е патерица. Не можеш да сложиш гума с джанта отдолу. Иначе освен патерицата, имам крик, ключ, триъгълник, жилетка (светлоотразителна), парцали, ръководството на колата, 1л туба с масло и има още място. :)

Напротив, може да се сложи нормална гума с джанта, само трябва да намери друго място за крика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как си поръчвате части от общите поръчки като копирам парт. номерата в hondapartsnow и повече не са налични поради разликите в 7ма ген. за европейския и японския спрямо американския пазар какъвто е сайта.Дали са еднакви с Acura TSX?Ако някой си е поръчвал ще съм му много благодарен да сподели иначе в руския всички си ги има.

 

П.П. С другите ми хонди нямам такъв проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какви части, има разлики, но във всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, някои неща стават - окачване, спирачна система, разни щипки,болтчета , капачета и др. дребни работи. С Acura TSX има повече общи или съвместими части. Забелязъл съм, че парт номерата са различни за УСА и Европа за еднакви части. Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли информация за тази кола? Също така какво мнение имате, така като гледате обявата и под капака, не е ли малко занемарена? Говорих с него казва, че била обслужвана само в хонда, водела се служебна защото имал завод някакъв ама само той я е карал. Цената се коментира. Няма да обеснявам, всичко което сме говорили, важното е под капака кво мислите се случва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро се сдобих с Accord Type S и имам два носача отзад за смяна както и два тампона отпред в руския сайт ми излизат по партидни номера но като ги въведа в hondapartsnow ми пише че не са налични и за това питам искам да разбера дали окачването е взаимнозаменяемо с Accord 7gen American edition или трябва да поръчвам от acurapartsnow за Acura TSX ако някой си е поръчвал части за окачването ще съм му благодарен да сподели.Предварително благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тайп С е с различно от нормалния окачване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, по предното окачване стават трите тампона на носачите, горни носачи и шарнири, биалетки, втулки на стабилизиращата щанга (само на седаните), всичко от кормилната система (накрайници, ремонтни комплекти, маншони). За задното окачване за комбитата не пасва нищо, за седаните стават втулките на стабилизиращата щанга. Аз съм с комби и не съм проучвал за други части. Спирачките (дискове и накладки) от Хонда и от Акура ТСХ не стават на седма генерация. Задни накладки за комби стават от някои модели Одисей и ЦР-В.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,имам въпрос към собствениците на акорд с 2.4 двг..Стрелката за температурата на двигателя движи ли се по скалата или достига до едно положение и не мърда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стои леко наклонена на ляво, там са 90градуса споко, всичко си е наред.
Вземи разгледай клипчета из нета и ще видиш същото при всички.
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не е минавала средата, в посока дясно, даже никога не е била по средата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При хонда всяко отклонение напред или назад говори за проблем,както и където и да я караш винаги е преди средата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При хонда всяко отклонение напред или назад говори за проблем,както и където и да я караш винаги е преди средата...

Да, така е. Смених термостата, защото започва да пада стрелката като пускам дълго надолнище, после се установяваше нормално. Загряваше и по-бавно сутрин...стария термостат беше заседнал 2мм отворен...кофти ако заседне затворен и не видиш навреме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че в тоя век ги проектират така че при скъсване на биметалната пластина -което е работният орган на термостата, той да остава полуотворен. И аз една зима покарах с картон пред половината радиатор, докато си намеря нов термостат. Като страничен ефект (за любознателните) мога да добавя че на автоматиците водният радиатор е комбиниран и през долната му част циркулира маслото за ск. кутия. Неговата раб. темп. поради термостата и изстиването на антифриза също спадаше, в следствие на което се менеше алгоритъма на сработване на автоматика и в частност отключваше "лок-ъп-а" на хидротрансформатора.

Не знам автора на питанката за стрелката с кой Акорд е, но при 7-ма фейслифт скалата върви вертикално и стрелката пълзи нагоре, но по споменатата вече традиция не стига до средата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при 7-ма фейслифт скалата върви вертикално и стрелката пълзи нагоре, но по споменатата вече традиция не стига до средата.

Когато купих Акорда (фейслифта) бях питал за нормалното положение на стрелката и всички казаха, че е около 1/3 от скалата. Това не ми харесва, ама нейсе...Най-нормално е да е около средата, а и щом има такава повторяемост за всички, е можело да бъде по средата на тесен зелен сектор, под него оранжев, над него червен (само идея). В момента е някаква безлична разграфена скала и няма как да знаеш кога е нормално без да питаш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic:  То по принцип скалите вече са демоде, но по традиция все още се използват. Специално в тоя случай биха били достатъчни 3 диода (в твоите цветове) и толкоз Единият ще свети първите 3-4 мин., вторият после, а третият (не дай си боже) при завиране :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic:  То по принцип скалите вече са демоде, но по традиция все още се използват. Специално в тоя случай биха били достатъчни 3 диода (в твоите цветове) и толкоз Единият ще свети първите 3-4 мин., вторият после, а третият (не дай си боже) при завиране :)

Не става дума за мода, а за удобство, функционалност...По принцип тача аналоговите скали, не цифрови или светлинни индикации. Аналоговата информация се улавя с един бегъл поглед, цифровата трябва да се преработи от съзнанието за да се възприеме, светлинната трябва да е само аварийна...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите,ставаше въпрос за фейслифта 2008г

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите,ставаше въпрос за фейслифта 2008г

Е, сега поне разбираш защо е важно да конкретизираш по-точно питанките си.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите,ставаше въпрос за фейслифта 2008г

Да моята е фейслифт, но дизел...Таблото е шарено, но май не, че е фейслифт, а, че е Екзекютив. Виждал съм само червено...не ме кефи.

На третата снимка се вижда стрелката на температурата напълно загрял двг.

Не знам и защо оборотите ми на пр. ход не са 800, а 850, може би неточност на прибора...

 

(Не знам защо снимките не станаха добре, първата с фотоапарат на светло, другите с телефона на тъмно и на светло...)

post-30849-0-89887300-1447439452_thumb.jpg

post-30849-0-85353100-1447439514_thumb.jpg

post-30849-0-08931100-1447439803_thumb.jpg

Редактирано от JapCar
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JapCar, aз съм преди фейслифта и оборотите и температурата са точно както при тебе. Сменил съм термостата, разлика никаква.

Някой може ли да каже вият ли Ви турбините. При мен след смяната на веригите и изпускателния колектор се появи едно не точно виене, а по скоро свирене около 2200 оборота. Чува се и на място и в движение на скорост като отнема газта, когато оборотите започнат да падат и достигнат около 2200-2300.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JapCar, aз съм преди фейслифта и оборотите и температурата са точно както при тебе. Сменил съм термостата, разлика никаква.

Някой може ли да каже вият ли Ви турбините. При мен след смяната на веригите и изпускателния колектор се появи едно не точно виене, а по скоро свирене около 2200 оборота. Чува се и на място и в движение на скорост като отнема газта, когато оборотите започнат да падат и достигнат около 2200-2300.

При мен няма виене, може би леко изсвистяване когато е студена и тръгна, но не знам при какви обороти. По скоро когато е студена и тръгвам, освен изсвистяването (леко забележимо), имам леко дрънчене около 1100 и 1800 об, има го само на 1ва и само на студено за кратко.

Всъщност карам предимно градско и стилът ми на каране е, че рядко минавам 2300об, само при ускорение и превключване...

Из английския форум май  коментираха виене след смяна на верига, но нямаше ясно становище. Последно май се бяха насочили, че е от хидравличната помпа, т.е. някакъв уплътнител на щуцера и бълбукане на течността, които издавали това виене...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, някой да има работещ линк за навигация за Европа на Акорд 2007-ма година?

Ако може някой да разясни как вообще да си го направя също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, някой да има работещ линк за навигация за Европа на Акорд 2007-ма година?

Ако може някой да разясни как вообще да си го направя също.

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=65105&page=4

Това е темата, в нея има всичко което те интересува.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е писано, но с "Търсене" не успях да намеря. Къде е резбата и къде се намира куката за теглене в тея акордеони 7-ца ? От зад намерих мястото, но предната не я намирам. Подозирам пластмасите в бронята до халогените, но самата кука също не намирам. А комплекта при резервната гума изглежда пълен. Някой да насочи ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма и да я намериш, защото няма такова нещо което търсиш. Куките са две и стърчат изпод кората на двигателя, част от шасито са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма и да я намериш, защото няма такова нещо което търсиш. Куките са две и стърчат изпод кората на двигателя, част от шасито са.

А като са там, няма ли голям шанс бронята да я направя на сол ако се наложи да ме дърпат...  :rant: пак някой извратен японец е мислил тая работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами има, особено ако си с липове. Най-вероятно са търсили вариант бронята да остане цяла без пробойни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако те дърпа някое сувче и имаш лип, както каза колега, има шанс да я огънеш нещо бронята ;) Ако е оригинална, няма как да стане на сол освен ако вънка не е -50градуса или нещо такова ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...