Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Екстра си е, хем комактен, хем широк...

 

Sent from my Lenovo A6000 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро се ъпгрейднах до фейслифтов акорд 2.4L - executive, производство точно преди 8-мата генерация. Иначе си карах пак същата (2.4L - executive), само че от първите, които влязоха в България през 2003-та... Не знам дали така ми се струва, но имам чувството, че тази преди фейса вървеше една идея повече от новата. Интересно ми е дали си внушавам или има някаква техническа промяна, която влияе. Пояснявам, че старата точно беше минала 200к км, а новата няма и 60...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да има, но като не съм карал фейслифт, не бих могъл да направя сравнение, а пък и моят е автомат, до колкото разбирам рядко има колеги с автоматици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз по едно време имах същите съмнения за моята, изведнъж започнах да си мисля, че върви по-малко. Помолих един колега със същия модел и двигател като моя да направим един старт и си дадох отговор на въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Knoxville, и отговорът бе....? :D
crown_bg и при двете машини, за които говоря става дума за автоматични трансмисии ;)
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си от сф може да тестваме :)...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Knoxville, и отговорът бе....? :D

crown_bg и при двете машини, за които говоря става дума за автоматични трансмисии ;)

 

Еми вървят еднакво, намери си някой със същия двигател и направете една сверка :) Тоест на мен ми се е струвало, че моята не върви.

Редактирано от Knoxville
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си от сф може да тестваме :)...

За съжаление не съм, пък и ако не ме лъже паметта не беше ли правил рефлаш на твоята?

В действителност, тъй като фейската ми е от съвсем скоро, взех я със зимни гуми и след като ги смених с Yokohama Advansport + нов K&N филтър, вече съм доста по-доволен. 

Така или иначе сериозно се замислям за един ремап при Боби + cold intake, поне по това, което чета в тунинг темата, би трябвало осезаемо да живне :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съм чел за Колд интейк, гледал съм доста клипчета, където тестват различни марки панелни филтри, различни колд интейк марки, на нито един тест стока не беше бит. Евентуално би получил усещане че върви повече, но графиките не показват такова нещо. Освен това кн филтрите са маслени и с времето влошава работата на двигателя, тъй като пропуска боклуци. За да би имало евентуален ефект, трябва настройване на еку-то, което не става с наще, трябва ти афтърмаркет. Замисли се колко пари ще потрошиш за по-малко от 10 коня. Тестовете, които се правят са на динота, ралични, потърси в нета. Аз се бях хвърлил на мн скъп интейк, но се разколебах. Изпускателната също качва някой друг кон, но пак иска настройки, парите не си заслужават. Рефлаша е най-доброто според мен за нашите модели.

 

Sent from my Lenovo A6000 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз признавам от скоро започнах да чета и да се интересувам от силов тунинг. На предната нищо не й бях пипал, само редовна и (уж) качествена поддръжка и вървеше прекрасно. Ти явно си се интересувал доста повече, затова искрено благодаря за съветите. Не знаех това за панелния KN филтър. Какво да го правя моя, по-често почистване или да си върна фабричния?
Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върни си оригиналния и го сменяй по-често. Хартиения филтър си е достатъчен. Парите които си дал за кн са доста. Дори на 5к км да сменяш оригиналния, хем евтино, хем качествено. До колкото е възможно си позлвай само оригинални части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И отново благодарности към crown_bg за съветите!
Днес докато бях в местния сервиз на Хонда забелязах, че предната броня е леко провиснала в областта около двата фара. Механикът ми обясни, че това се получавало почти при всички акорди след сваляне на бронята. Спомням си, че някой беше коментирал точно този проблем из темите и беше предложил решение, ама сега докато го намеря ще брадясам...
п.п. продавам почти нов спортен филтър K&N на супер цена :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко и моята броня е така, даже от тежестта под пръскачките е напукана боята леко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,имам един проблем със CD плеъра.

Ражотеше си нормално докато един ден не можа да ми изкара един диск. След доста играчка едвам се подаде и успях. След товаобаче,като вкарам какъвто и да е диск ми изписва load и веднага го изкаврва(без проблем) не иска да зарежда? Моля някой ако има някакво решение?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам подобен проблем само че при мен диска не излиза а вече ми пише DISC ERR и това е. Нито излиза нито чете......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви дискове ползвате и на каква скорост ги записвате?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен диска който е в CD-то в момента е купен диск, не съм го записвал аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чейнджър ли е? Всъщност какъвто и да е, ще е хубаво да си го свалиш и занесеш да го почистят. Може да е зацапана лещата или разместена. Диска като ти го изкара надраскан ли е?

 

П.С.: Може ако е чалга да не ги иска тия дискове :whistle::biggrin: , при някой направо ги гълта, явно с цел да избави съответните идивиди от културен срив...базикам се, и все пак не слушам чалга...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи не е ченджър.Акорд 2003 турър 2.0 спорт е колата. Не ми изписва никаква грешка. Диска който едвам изкарах не е надраскан.

 

P.S. Не е чалга.

 

Записвам на най-малката скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е само СД-то нямам чейнджър. Аз точно това исках, да го изкарам, за да сложа почистващ диск, ама греда..... Диска не излиза изобщо, седи си вътре, та не мога да кажа дали е надраскан или не.

 

Диска е с хип-хоп, чалга в мойта кола не се пуска :)

 

пс: 2003-та Accord Tourer Type-S 2.4 е при мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако записвате дискове на не по висока скорост от 8х иначе има голям риск да не тръгне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като натиснеш "Иджект" бутона пробвай в същия момент да побутнеш с друго ЦД вътре в гнездото и виш дали ще излезе. Имах такъв проблем с Джаза и така по някога не изкарваше диска и му помагах с друг отвън. Ако това не помогне временно, свали си ЦД-то и го закарай да ти го отворят и видят механизма.

До колегата с не четящите дискове, същото със свалянето, само че за почистване на окото или наместване, или и двете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз се записвам към анти-чалга клуба! :honda: 
По темата - защо не си сложите по един usb/sd/aux адаптор и да се избавите от мъките?! :D

Редактирано от Power_Of_Dreams_84

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно въпросче относно автоматичните трансмисии. Вие, колеги, на светофар изключвате на неутрална или държите на скорост автомобила? Едната или другата практика дава ли отражение върху износването на кутията?
Питам защото аз по принцип на светофар, ако трябва да чакам примерно 20 сек и нагоре, винаги изключвам на позиция N, но наскоро един колега с Legend "анатемоса" тази практика с твърдението, че всяко включване на скорост причинява "удар" и излишно натоварване в трансмисията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно е прав, но няма какво да и стане. И аз като ми омръзне да натискам спирачката и ако е равно изключвам от скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време четох по тази тема в един руски форум, но сега не мога да я намеря. Синтезирано общо взето зависи от самата скоростна кутия. Препоръчват ако се стои дълго на спряло положение (над минута) да се изключва от директна. Имаше доста спорове като цяло по тази тема и нищо точно конкретно в нашия случай. И аз се интересувам като цяло от този случай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След малко разузнаване по чуждите форуми ето малко инфо:

При кратки престои под и до минута по-добре да се стои на Д

-Защо?

-Защото се получава силно триене между предавателните дискове, което довежда до преждевременно износване на елементите в скоростната кутия

 

При престои над минута се препоръчва да се включва на Н с ръчна, но не и на П

-Защо?

-Защото при продължителен престой на скорост се повишава температурата на маслото, което предизвиква преждевременно износване на уплътненията и предавателните дискове, освен това се засилва исносването на спирачната система (не само накладките), а също се увеличава разхода на гориво.

 

Дано ви е полезно.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След малко разузнаване по чуждите форуми ето малко инфо:

При кратки престои под и до минута по-добре да се стои на Д

-Защо?

-Защото се получава силно триене между предавателните дискове, което довежда до преждевременно износване на елементите в скоростната кутия

 

Кога се получава силно триене между рпедавателните дискове - при седене на Д или на Н?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата не е хубаво да се изключва и да се ръчка постоянно от D на N и обратно... Ама хич...  :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Д. Просто при честото изключване и включване от Д към Н и обратно, изобщо се износва скоростната кутия. Все пак са предвидени за това, идеята е да не се прекалява в дългосрочен план.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте от една седмица се радвам на едно акордче 2005, дизел, комби. Всичко е супер за сега, разни забележки се намират ама като за 10 годишна кола нищо неочаквано.

 

Едно нещо обаче не спира да ме тормози: с навигация съм, а диска за навигацията ми е много надраскан и каквото и да го правех не можах да го възстановя. Някой има ли идея от къде да си намеря диск, защото не мога дори часовника на дисплея да настроя. :) Гледам намират се някакви от ибей ама излизат около 150лв, а някак си за това не ми се дават толкова.

 

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Пловдив.

 

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да дадеш адрес и ще ти пратя копие по еконт. Прати ми ЛС. Ще си платиш доставката и диска :)..но първо ще го пробвам на моята, и тогава ще ти кажа става или не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер ще е! Благодаря много! Ако кажеш от къде да си я сваля по принцип и сам ще си го запиша диска, ама аз намерих само някъв случаен торент от някъде и се свали до 71% и това е. Ще ти пиша малко по-късно едно ЛС.

 

Редактирано от Jackxxx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък сега забелязах писанията за въздушните филтри.
Дано като ходя за настройка да не забравя да купя един ОЕМ филтър за да видим разликата спрямо панелния K&N,  но според мене ще е много по добре с K&N-на.
В спорове неща да влизам за това мисля ще го докажа след време :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги, 

 

Търся си ново возило. Според ститистиките, на които попаднах от интернет, Honda Accord се намира на челно място по издръжливост при употребяваните автомобили. Действително ли е така? Сериозно ли почти нищо не се чупи по тези коли? Това ли е и причината, да Форд Мондео 2006-та година да струва 3000 евра, а Хонда Акорд същата година - 5000 евра? 

 

Поздрави,

Николай 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак нищо да не се чупи... едва ли има такава кола(Дори и Голф 2)
Просто болязките са доста по малко от на останалите марки.
Не сикам да те разочаровам но 2006г акорд(без значение бензин или дизел за 5000 евра в БГ няма.
Дизеловите са над 13к а бензиновите над 14-15 - това са най евтините иначе и по скъпи има.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак нищо да не се чупи... едва ли има такава кола(Дори и Голф 2)

Просто болязките са доста по малко от на останалите марки.

Не сикам да те разочаровам но 2006г акорд(без значение бензин или дизел за 5000 евра в БГ няма.

Дизеловите са над 13к а бензиновите над 14-15 - това са най евтините иначе и по скъпи има.

 

Привет, rollin, 

 

Не ги гледам в БГ. В autoscout24 ги гледам. Там започват от 3500 евра. Нормално е тук да са една идея по-скъпи. 

 

Поздрави, 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такава цена на 2006-та година Акорд. Дори на 300к км. Ако мислиш да вземеш най-евтината която намериш няма да си най-очаровани от здравина и без проблемност. Фейслифтовите започват от 4500, сложи грубо едни 700-800 за докарване и разходи по докарване... и тн.... в евро.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...