Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Да повдигна една стара тема за маслата. За дизеловия двигател 2.2 i-cdti 0w30 или 5w30 е по подходящо. Ясно,че трябва да въде В1 или В5 но питането ми е 0w или 5w.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

попадна ми това чудо

Honda Accord ESM 2003-2008 - Honda Accord ESM (CL7, CL9, CM1, CM2, CN1, CN2) 2003-2008 Original documentation for the repair and maintenance of automobiles Honda Accord seventh generation from 2003 to 2008 release.

 

Линк

http://allautoinfo.org/service-manual/17575-honda-accord-esm-2003-2008.html

 

Понеже се сваля над 12 часа мога да го пратя по скайп или някой да ми даде сторидж където да го кача.

 

Весели празници и наздраве !

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качи го в Dropbox, Google Drive или нещо от сорта ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качи го в Dropbox, Google Drive или нещо от сорта ;)

За Dropbox хич не се бях сетил :D

Ето линк : https://www.dropbox.com/s/ple6miqchq0rood/Accord%202003-2008.iso?dl=0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги кажете на дизеловите акорди трябва ли да се почиства/сменя филтъра или цедка на маслената помпа и има ли въобще такава. Питам защото на мой приятел след запушена цедка на маслената помпа на мазда 6 дизел, в момента търси коланов вал, биела, лагери и не знам какво още.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Потенциометъра на педала ти заминава най-вероятно. Друг е въпроса що натискаш педала до край, тия коли не са правени да се карат яко  :D // шегувам се
Подобен проблем и при мен - само че при натискане на педала първите няколко сантиметра няма никой и после рязко зацепва и дърпа. Може би и при мен е потенциометър? Sent from my MI 4W using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Дойде и моя ред да сменям колектора. Тъи  като нямам възможност  за нов, ще го взимам 2 ра  употреба и искам да питам от коя придобивка е наи  добре да взема от I-DTEC  2010г. дали става ? Прочетах по назад в темата, че наи добре да е отлята или чугунена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На I-CTDI не става от I-DTEC, нямат нищо общо. Защо не пробваш да го завариш, имам приятел при който се получи успешно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, а да питам с какво е заварен, електрожен, аргон, ЦО ? Ще потърся някои заварчик, но какъв?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да вземеш колектор от i-CTDi двигател на фейслифтов Акорд. Двигателя във фейслифта е N22A2, докато преди фейслифта е N22A1. На фейслифтовият колектора е излят от чугун и не се пука. Моят между другото го завариха от Юбико (дали са го на техен заварчик). Не знам какъв заварчик, но вече 40 000км си пердаша така и не се е пукал. Можеш да им се обадиш да ги питаш при кой пращат колекторите да ги лекува, ако искаш сам да си го свалиш и носиш.

 

А i-CTDi чак нищо общо да няма с DTEC-а, абсолютно не съм съгласен - реално говорим за по-новата версия на същото технологично постижение. Но може да има разлики, с които частите им да са несъвместими. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви свещи се ползват за бензиновите мотори ?Не знам дали са сменяни до сега и не е лошо да си ги сменя :)Някой знае ли с какви свещи излиза от завода или какви да търся сега ?K24 Type S - ако има значение...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в четвъртък ще карам моя да го заваряват в Юби Ко, и даже като си запазвах час тъкмо бяха приключили със заваряването на един 7ген. Явно е доста често срещан проблем, а за колектор 2ра ръка ми обадиха цена към 400лв. Заваряването с другите неща ми казаха че ще е до 180-200лв. в Юби Ко, като досега винаги съм бил доволен от тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ми е далечко СФ , ще търся някакви варианти, благодаря Ви колеги :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя Type S беше с Иридиеви NGK и благодарение на MIYAMOTO сложихме NGK - IZFR6K11

Публикувано изображение

 

Ето и една от старите :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, а да питам с какво е заварен, електрожен, аргон, ЦО ? Ще потърся някои заварчик, но какъв?

И моя като на колегата Veseliq го завариха в ЮбиКо. Мисля, че излезе около или под 200лв. всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, фейслифтовата 7-ца има ли реотани на предното стъкло? От лятото я карам и си мислех, че има, обаче сега сутрин в студа като натисна копчето на таблото за предното стъкло, май че само го обдухва и включва климатика....абе има или няма. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя като на колегата Veseliq го завариха в ЮбиКо. Мисля, че излезе около или под 200лв. всичко.

Толкова, 200лв. До колкото помня 100-150лв труд (трудно било свалянето/качването) и 50-100лв заварка. 

Здравейте колеги, фейслифтовата 7-ца има ли реотани на предното стъкло? От лятото я карам и си мислех, че има, обаче сега сутрин в студа като натисна копчето на таблото за предното стъкло, май че само го обдухва и включва климатика....абе има или няма.  :)

Не съм с фейслифт, но преди фейса със сигурност няма отопление на предното стъкло. Мисля, че и фейслифта няма. Но системата пусната в режим обдухване на предното стъкло работи по-добре от колкото на други коли. Например Mazda 6 2005 която също няма, но трябва да порабоди обдухването доста повече, че да проима ефекта, който е при Хондата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма отопление на предното стъкло, но има за обдухване. Доста бързо разкарва каквто и да е запотяване/скреж.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес при заледено предно стъкло, за около 3 мин от паленето, го размрази. Наистина работи много добре обдухването на предното стъклно, а и не само ...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Veseliq, само за протокола уточнявам, че като написах "Нямат нищо общо" имах предвид колекторите а не двигателите. За двигателите съм на твоето мнение. Относно така широко разпространеното мнение тук във форума, че колекторите на седмиците след фейслифта не се пукат, не съм съгласен. Аз лично имам двама приятели които имат фейслифтови седмици от последните (и двете закупени 2008 година нови). И на двамата им се пукнаха колекторите. В интерес на истината на моята седмица (2006 година, фейслифт) колектор не се е пукал докато я имах, но аз колата я купих втора ръка на 5 години.

 

Колега g0sh, ти нали си с осма генерация, там такива неща случват ли се? Че до сега не съм чувал някой да се е оплакал от спукан колектор на I-DTEC.

 

Колега dragomir375, ако Варна ти е по-близо, обади се, ще те насоча.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги, 

Вече три пъти тази зима, която е доста по-студена от предишната, ми се случва следното нещо: Когато запаля колата за първи път през деня, за 4-5 секунди ми светват 3 лампички: за VSA, ABS и кръгчето с удивителен (check engine не святка). След което изчезват и не ги виждам повече. При последващи паления през деня или на следващият ден, ги няма ! По време на каране, ги няма.

 

За първи се случи по Коледа и Нова Година, когато не бях палил колата около 2 седмици. Втори път - последният weekend (колата беше престояла на открито 1 седмица) и трети път тази сутрин (не я бях палил 3 дена).

Общото беше, че доста трудно палеше, стратера трябваше да върти минимум 3 пъти, докато запали и стрелката за бензина слизаше до нулата при палене.

Първата ми мисъл е за заминал акумулатор.

 

Някакви идеи, преди да посетя момчетата в сервиза и да се вкарам в някой излишен филм :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро колега със сивик 8-ген питаше за подобен проблем и няколко човека му казаха, че е от акумулатор.

 

Като се замисля, и на мен ми се е случвало подобно нещо, но само веднъж и то след палене с бутане, поради умрял акумулатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги, 

Вече три пъти тази зима, която е доста по-студена от предишната, ми се случва следното нещо: Когато запаля колата за първи път през деня, за 4-5 секунди ми светват 3 лампички: за VSA, ABS и кръгчето с удивителен (check engine не святка). След което изчезват и не ги виждам повече. При последващи паления през деня или на следващият ден, ги няма ! По време на каране, ги няма.

 

За първи се случи по Коледа и Нова Година, когато не бях палил колата около 2 седмици. Втори път - последният weekend (колата беше престояла на открито 1 седмица) и трети път тази сутрин (не я бях палил 3 дена).

Общото беше, че доста трудно палеше, стратера трябваше да върти минимум 3 пъти, докато запали и стрелката за бензина слизаше до нулата при палене.

Първата ми мисъл е за заминал акумулатор.

 

Някакви идеи, преди да посетя момчетата в сервиза и да се вкарам в някой излишен филм :)

 

И при мен е така , не е от акумулатора - моя е чисто нов и пак в големите студове светват 3-те оранжеви лампи. аз съм такак вече 5 години. Според мен не си прави труда да ходиш на майстори заради това нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стрелката на бензина ми пада когато ми е слаб акумулатора, случвало ми се е и на други коли преди. DAN_DAN, утре ще разберем дали се случват :D Миро каза че имало и някаква мека връзка която е слабо място, но като се заслушам в звука който издава докато е студена според мен е пробито нещо метално и най-вероятно е колектора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви попитам за смяна на гумички на клапани на к24а3 трябва ли да се разкача веригата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, бая време мина отдавна получих къде заслужен къде не бан...Стария ми ник бе Едмундо, ако някой прецени че нямам право да пиша отново няма проблем, трябва ми инфо и не ми дреме за вътрешнофорумните "неразбории"....Нскоро взех уникален TYPE S K24 2005 накрая ,тамън преди фейса, колата е уникална, на 170 хил. реални стриктно водена сервизна книжка, отвътрпе е като нова, директнен внос от Швейцария, смея да твърдя, че едва ли има по-читав в Бг след година дирене...Та въпросите, и при мен единствения проблем е провисването на бронята, подмених всички щипки отдолу, подложих и под двете триъгълни планки но има още какво да се желае.Четох ,че се подлагат гумени тампони, къде точно.Нормарно ли е да е с 45 ампера акумулатор, не пали от четвърт като алмерката ми.Докороха ми я с понижаващи пружини  APEX 20/40 беше със 16 зимни 205 55 16 ,минах на 60 ,никакъв проблем въпреки ,че ги дават несъвместими.Летните ми са 18 KOSEI джанти с 225 40 18, проблем ли  е да кача 45.Отразяват ли се  на динамиката и разхода 18-те.На 5-та с лекота си хваща максималната, нормално ли е на 6-та да и е по-тегаво.Моторът не се чува, но по сервизната книжка не мога да преценя кога е правен реглаж клапани, бихте ли го направили или не.Ходих в Бултрако по вин не можело да ми дадът никакво инфо.0 w30 и сложих на YACCO, добре ли е за този двигател.Иначе съм впечатлен,качество на интериора, сглобка,возия , поведение на пътя дори със зимните...Извеждането на AUX  приключени е ли е,задните говорители са лабави а гледам са стандартни елипси, търпят ли смяна и саунда подобрява ри се...Изумен съм от разхода имам чувството, че ако се постарая ще я сваля под 7....Някой колеги писаха, че бил "мъртвец" интересно ми е какво очакват от 4 цилиндрова атмосферна"малолитражка" щот аз не виждам аналог при конкурентите.Такива показатели при такъв двигател, та тая кола ускорява за 7 и нещо...така, че аз нямам забележки относна динамика и доускорение...Много станаха въпросите...благодаря предварително...

п.п колко литра е резервоара...А забравих и при мен го има досадното пукане от съединителя, на какво се дължи, като покарам сякаш изчезва...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Снимките са с телефон,не е мита...и забравих TYPE S има ли заводска разлика в окачването с Екзекютива...Има ли начин пръскалките да не пръскат при включени къси, с ксенон съм  DLR ще реши ли проблема...

Редактирано от bongo789
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, резервоарът е 65 литра, а пръскалките най-лесно се деактивират, като преди да решиш да си миеш прозореца превключваш на габарити. На габарити пръскалките не работят - превключваш, пръскаш и пак включваш късите. Аз поне така правя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До Voyager.

Махни си бушона за помпата на пръскалките и няма да пръска въобще. Под капака е, в "малката" бушониера.

За останалите въпроси не мога да помогна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bongo Пиши на Миамото да ти провери с вин-а сервизната история.В една тема се водеше тоя спор що Бултрако не дават сервизна история на всеки ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги, 

Вече три пъти тази зима, която е доста по-студена от предишната, ми се случва следното нещо: Когато запаля колата за първи път през деня, за 4-5 секунди ми светват 3 лампички: за VSA, ABS и кръгчето с удивителен (check engine не святка). След което изчезват и не ги виждам повече. При последващи паления през деня или на следващият ден, ги няма ! По време на каране, ги няма.

 

За първи се случи по Коледа и Нова Година, когато не бях палил колата около 2 седмици. Втори път - последният weekend (колата беше престояла на открито 1 седмица) и трети път тази сутрин (не я бях палил 3 дена).

Общото беше, че доста трудно палеше, стратера трябваше да върти минимум 3 пъти, докато запали и стрелката за бензина слизаше до нулата при палене.

Първата ми мисъл е за заминал акумулатор.

 

Някакви идеи, преди да посетя момчетата в сервиза и да се вкарам в някой излишен филм :)

 

При мен също се получи така на три пъти, когато беше под -3 градуса. Напълно съм сигурен, че не е от акумулатора. Предполагам на всички колеги на които се е получило така да светят индикаторите са с автоматик или греша (ако е така някой да ме поправи). Вкарвам логиката от това, че при автоматика на позиция "P" се задейства спирачка. Когато е преседяла по-дълго време на минусовите температури и трябва малко време за да сработи. При мен забелязах, че след като поработи около минута или по-малко лампите угасват всички едновременно. Освен трите жълти лампи, долу до лампата за колана свети и лампата за ръчната спирачка, без тя да е вдигната. От там си мисля, че причината не е в акумулатора, защото си върти добре, поздрави и безаварийни километри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито на колегата bongo789, изглежда супер. Някои колеги са оправяли скърцането на педала със гресиране, при мен изчезна за около 2 месеца и после пак се появи. Не съм се задълбочавал в проблема и си го гресирам от време на време.

На мойта, със 17ките (които са доста по-тежки от оригиналните 16:( ) ми дава с 1.5 литър разлика в разхода. Моят акумулатор също е малък 45А, засега изглежда да и стига на -15.

От половин година я имам и не ми хареса вървежа, беше си мъртвец, особено натоварена с хора. Наскоро и направих ремап и колата се съживи осезаемо, има доста повече тяга в ниските обороти, както и втек доста по-отрано в оборотите, отколкото заводско от 6000 до 7000... Дори в момента се продава ремапнат компютър за К24, ако някой се интересува мога да го свържа с човека :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си кажа и аз на какво станах свидетел по Нова Година (може би ще е интересно за хората с 7ци Туръри с автоматична 5та врата) - бях в едно Монтанско село с приятели и през нощта на 31ви срещу 1ви паднаха температурите до -16, -17...Отворих да взема нещо отзад и както си търсех, вратата реши да се затвори сама и повече не поиска да се отвори. Нито с дистанционното, нито от самата врата. По-късно забелязах, че ми свети и жълтата индикация "Tail Gate" на таблото. Казах си "Ей ся си е*а майката!" и доста раздразнен започнах да чета в нета относно проблема.

Намерих информация в някои чужди сайтове, по-скоро във вид на препоръки как трябва да се грижи човек за моторизираната врата (смазване на пантите и т.н.) и ми направи интересно впечатление препоръката за това "Ако не е наложително да не се отваря автоматичната врата в много студено време"..

В този ред на мисли - за какво ми е врата на багажник ако не мога да си я отворя когато си искам?! Е*ем ти и автоматиката...да бяха сложили една ключалка отзад :)

 

Така беше до следобяд-а на 2ри януари, когато си тръгнахме, времето се позатопли - вдигнаха се температурите до около 0та...и изведнъж както спряхме да хапнем по пътя, след запалването надписа изчезна от само себе си и всичко започна да работи отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята врата пък не иска да се отваря автоматично. Тамън тръгне малко и спре, но понякога се затваря. Някакъв лек за това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bongo789 - колата ти има много добра стойка, моята е Екзекютив но дизел, доста по вирната е от твоята. Факт е обаче че съм виждал и вирнати Type s-и, дали твоето окачване е заводско и как е возията при теб?

 

Някой демонтирал ли е никелираната лайсна от предния капак. Къде биха могли да ми я възстановят покритието?

     

Последното питане( за моменте) е дали маската от фейслифта ще стане на предшественика?

 

 Поздрави

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 18-те изглежда покъртително, както вече казах колата е снижена с APEX пружини 20/40, предполагам 20 отпред 40 отзад, но мен ме интересуваше и чисто заводски тайп с окачването различава ли се...Ако успееш да си свалиш лайстната ми я прати и ще стане като нова, фирмата е EWERT LAK намира се в Стрелча, правят уникални покрития, възстановяват рефлектори, имитации на карбон, добри са..До колегата с ремапа, колко излиза процедурата и къде се "събужда" VTEC-A..Возията е стегната но в никакъв случай некомфортна, не съм с койловъри и предполагам колата е със стокови амортисьори.Маската от фейса по не ми допада, прави я някак по евпопейска, аз мисля за вариант да са в цвета на колата...А за вървежа не моа ви разбера 1,8 т на ваг, 2,2 на бмв,2,3, 2,6 на мерцедес,2,4 на волво,2,3 на мазда...някой от изброените от тия години дори не се доближава до к24...все пак тва е семеен седан със скромните 220 нютона...Но вчера да речем мазда 6, 2013, 2,2 дизел с 380 нютона и 150 кончета на байр на четвърта немаше никакви шансове, и двамата дадохме газ и двамата бяхме на 4-та...Тъй ,че повече реализъм ....

http://ewertlak.com/

Ей ги хората...

Редактирано от bongo789
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Как да си connectna телефона към bluetooth-a на колата? И имам ли въобще?

На самия волан имам модул за вдигане и затваряне, горе при светлините има микрофон.....и до там.

Не откривам никакви опции, незнам дали е активен?

 

Благодаря предварително,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не виждаш нещо такова из колата

Публикувано изображение

ще те разочаровам.

 

Блутуут кар-китът е аксесоар за този модел, а микрофонът ти сигурно е за гласови команди на навигацията или нещо друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, предполагам микрофона е за това, но....:

 

На волана имам ето това:

 

http://i.imgur.com/YNTAO20.jpg

 

Някакви идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...