Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

аз карам с nokian wr d3 и на другата кола, и не съм имал проблеми, но и в последно време зимите в София не са кой знае какво..

и цената им е добра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че карането от горното видео може да се постигне с всякакви сравнително нови зимни гуми и доза смелост. Това не е обективен тест и съм убеден, че ако шофьора трябваше да реагира на неочаквана ситуация, TS850 нямаше да го спаси.

 

А пък гумите с шипове макар да изглеждат като добра идея за лед и сняг, не знам колко от вас карат само в дълбок лед и сняг. Веднъж като ги завъртиш на асфалта и можеш да ги изхвърляш. Настрана от факта, че са и незаконни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова оф-топик се нацвъка в тази тема, че ако някой вземе, че напише нещо свързано с акорд 7-ген, сигурно ще трябва да го трием.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми нали си модератор, давай с лопатата и наказвай!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, може ли да Ви помоля за мнение относно конкретна обява ?

Това е автомобила : http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11415005219615755&slink=7z8gr6Ако купувана от Бг, предполагам километрите няма да са превъртани.

 

Какви ремонти предстоят да се правят от тук нататък освен съединител/маховик, които най-вероятно са за смяна. Четох нещо за пукане на колекторите, поправете ме ако греша ? Знам че трябва да се ослушваме за веригата при огледа, но за какво друго трябва да се внимава. Преди година смятах да си взимам такава хонда от германия, но се спрях на друга марка. Сега с мой приятел ще ходим да гледаме тази, та ще съм благодарен за съвети.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ослушайте се за турбината, да не свири като полицейска сирена. Обикновено на колите купувани тук стоят рекламни стикери на дилъра по номерата, тука не ги виждам но ако сервизната книжка изглежда автентична и е от датата на придобиването вероятно е ок.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти повечето го знаеш, лошото е ако я продават щото всичко това се е струпало за смяна :) Ако добавим и турбина и става..... гледаи и маркуча на хидравликата да не е омаслен че и тои редовно им се пука не знам поради кви причини, иначе друго няма, ако тва е малко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравяме приплъзващия съединител, спукан изпускателен колектор, тракаща верига.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А съединителя има ли как да го хванем, защото на по-новите VAG са саморегулиращи се и няма как да се хване, че заминава, ако не се отвори.

И другото, което го интересува моя човек е дали предвид тези евентуални недостатъци едни 2000лв ще са достатъчни за привеждане на колата в ред - да могат да се минат едно 80-100к км без големи разходи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми боксуваше над 3000 оборота ... хваща се :) Гледаш как оборотомера се качва,скоростта е същата  .. и след няколко секунди стрелката на оборотомера се връща където трябва.

Не съм специалист, но мисля, че и тези са саморегулиращи .. като се свали се виждат едни пружини на притисквателния диск как са натегнати :)

Редактирано от VamPo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два са начините...единият караш на 3та и след 2.500 оборота даже 3000 набиваш газта до края...ако се дигат оборотите а скоростта не -проблем.на място- дърпаш ръчна,даваш втора държиш към 2.500 пак и пускаш плавно...ако изгасне колата супер...ако успееш да махнеш крака от съединителя и не изгасне си приготви 500лв :) Виж дали като работи мотора като дръпнеш щеката за маслото почва да пръска оттам масло..ако да бягаи от нея....също така  размажи малко от маслото по нокътя си..Ако усетиш ,че леко ти дере по него пак бягай...маслото трябва да е черно дори и да го е сменил преди 1 ден.Виж дали пуши тая кола.Значи моита направи 100 000км реални преди 1 седмица. Няма грам пушек както на 2000 така и на 4500 оборота.Тия двигатели работят като часовников механизъм заслушай го как работи мени ли обороти,трака ли на метал и тнт.Погледни накладките и дисковете също.Акорд имат проблем с задните накладки,че ги изяждат.Ако накладки има а диска е като "ръждясал" значи е спекал апарата.Внимателно гледай за ръжди по колата за луфтове и тнт.Обявата според мен е реална,километрите не са пипани.Ако е купувана от БГ то трябва да има сервизна история най-малко.Гледай внимателно за ръжди по колата.Мотор се прави,ръжда тръгне ли няма правене. Виж климатика дали работи правилно.Ако е под 5 градуса няма да тръгне да знаеш.Как да го тестваш,тъй като се занимавам с ремонт на климатици ще ти кажа веднага.Пусни климатика на 3та степен да духа само от духалките без краката на вътрешна циркулация,най-ниска температура.Постои една минута в колата и виж дали ще замирише на лошо.Под лошо разбираи всякакви миризми на чорапи на мухал и тнт.Перфектният климатик трябва да духа студ грубо след една минута.Сложи ръка на духалките като ноктите да сочат към тях.Ако усетиш все едно ти замръзват е добре.Отвори капака отпред и ще видиш тръбите на климатика.Дебелата трябва да е ледена ,тънката гореща.Ако има и най малка анумалия демек едната да не е студена или др да не е гореща значи имаш проблем.Може да е зареждане а може и да е по сериозно. И като последно аз поне така винаги съм купувал кола и работи според мен може да свалиш едни 700 лв от обявата.Обърни си парите в пачки по 10то левки.това прави 9 пачки и нещо.АКо почне да се дърпа на тази цена извади парите подреди му ги на капака и само гледай :)))) Работи гаранция.Акорда ми е 4та кола подред не съм имал грижи а свалих цели 800лв така :))) Успех и дано това е твоита кола П.С : сивото е най-гадният цвят за пребоядисване.Никога оттенака неможе да е същият така,че я погледни добре от всички ъгли.Най-добре си личи на слънце.АКо е пребоядисвана винаги ще видиш как сивото минава към мн мн мн светло синьо :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като се говори за съединители в темата - напомням, че продавам за 150лв съединител каран едва 30 000км и то предимно дълъг път (оригинален LUK). Смених го в началото, тъй като приплъзваше, но след като замина маховика - ги смених комплект (в ибей имаше оферта само за комплект двата за 1200лв). Ако някой има нужда само от съединител - този е почти без пари :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук тъй като е обща тема за 7ма генерация искам да споделя нещо. Днес бях при майстора дето си ходя тук ( българин е) и гледам паркирано като моето комби. Виждам, че разговарят и отивам да разпитам какво става(хонда е това все пак любопитен съм). Оказва се, че човека си е взел края на 2004 год регистрация комби дизел. Гледам кожа, но не можах по подробно да погледна какво друго има. Навигация нямаше. За цена като го попитах силно се учудих - £600. Като го запали разбрах защо е толкова евтино а то беше тракане то беше беше чудо. . Дали му някакво масло в туба на коята пише 5w30. По скоро ми приличаше на пчелен мед...престоял в хладилник. Човека обясни, че му трябвал само мотора защото в България имал 2.2 сивик 2007ма и имало проблеми с мотора та да го смени. Е обяснихме му, че скача от трън на глок ама нищо. Учидвам се на такива хора. Преди да си взема моята бая четох. Човека нищо като чели не разбира защо я е взел....А да щях да забравя. Какво мислите за това? http://www.xcarlink.co.uk/product.php?productid=302&cat=3&page=1Гледах разни други по евтини, но това като чели е най добре. Нищо не дупчиш въпреки, че има изходи предпочитам само bluetooth-a да ползвам. Някакви други варианти да предложите?

Редактирано от MilevUK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@spiral_tech Благодаря за съветите, колега, ще са от полза и на други потребители !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Като гледам не съм единствения човек, който планира следващата му кола да бъде Акорд :)

Току-що се регистрирах, но от доста време следя форума и трябва да споделя, че много ми харесва това, че има активност, има адекватни мнения и почти никакви 'сдърпвания' :)

 

Реших да не спамя форума с още теми, а да питам тук. 

 

Насочил съм се към Honda Accord 7th gen - бензин (още не съм 100% сигурен, но натам съм се насочил). В идеалният вариант - 2,4 бензин - Executive. Подозирам, че 2,0 също ще ми върши работа. Преспективата е да се сложи газова, т.к. чета, че това не представлява проблем. 

Има няколко неща, които не са ми напълно ясни, та бих се радвал на компетентно мнение.

 

1) Къде мога да проверя точно какви са разликите в екстрите Sport, Comfort, Type S и Executive. (основните неща като навигация, шибидах, подгряване на седалките (при executive) и тн са ясни, но ми е интересно да се запозная малко по-детайлно).

2) Т.к. планирам да я карам на газ - сигурен съм, че двигател 2,4 ще е достатъчно мощен, а 2,0 как се държи с газ - има ли достатъчно динамика или недостигат кончета? 

3) Още не съм уточнил дали ми трябва кола преди или след 2006г. До колкото се запознах 1-вата генерация е 2004-2005, втората е 2006-2007 (не знам конкретните месеци..). На пръв поглед се различават по решетката отпред при емблемата. Като съществена разлика четох за това, че преди 2006 няма борд. компютър (оставащи км. с налично гориво и тн). Има ли още нещо съществено, което има след 2006, а преди това липсва и което реално да наклони везните?

4) Т.к. много ме влече навигацията, а чета че почти всички коли с такава са Executive - има ли опция да се сложи навигацията на по-късен етап, ако колата е примерно Type S или Sport? 

5) До колкото разбирам, при дизела нещата също са супер, основната разлика е, че поддръжката е по-скъпа (заради по-скъпите ремонти, които биха могли да изскочат) - това така ли е? Също ми прави впечатление, че бензиновите са малко по-скъпи (като първоначална покупка) - това с ремонтите ли е причината или има още нещо? 

6) До сега съм карал коли само с ръчни скорости, но не изключвам и автоматика като опция. Останах с впечатление, че страшно малко хора карат автоматици (Honda Accord) - има ли нещо специфично при тях - известни проблеми и тн.?

 

Предварително се извинявам, ако някои от нещата ги има във форума, четох доста :)

Още съм на етап да се насоча точно кой Акорд искам, така че е възможно да изскочат още въпроси .. 

 

Мерси in advance!

Редактирано от MetaDream

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има тема във форума която би отговорила на повече от 50% на въпросите ти.

Искам да ти кажа само няколко неща.Понеже не съобщаваш какъв е бюджета а си засегнал във въпросите си автомобили в рамките на 8 000 - 18 000(примерно) защото един акорд с К20 мотор преди фейса може да се намери за около 8-9к(не че няма и по 12-13к) а един К24 Type S под 15к(с нормален волан, седан и то преди фейса) няма.Фейслифтовите също са доста скъпи, дизели май под 14к няма, а какво е предимството на фейсовия дизел ще прочетеш в темата.Ако ти харесват комбитата там е най на далавера цената(понеже рядко хора ги търсят).

Автомата е много добър вариант особено при дизелите(не че при бензина е лош) понеже ти отпада разхода от около 2к за смяна на комплект съвдинител + демферен маховик, но автоматите са по рядко и са скъпички.При бензина само знам че като е автомат разхода е с около 2литра отгоре в градски условия.Разхода на газ и бензин също има изписана цяла тема.За мощностите не искам да изказвам мнение по простата причина че мене и К24-ката ми се вижда супер спряла...Мисля че тези 2 теми ще отговорят на въпросите ти :)http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=94067http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93137

Редактирано от rollin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за бързия отговор :) 

 

И двете теми съм ги чел поне няколко пъти :D

 

Честно казано не ми е ясна разликата м/у К20 и К24 и не намерих писано за това.

 

Бюджета е малко разтяжно понятие при покупка на ползвана кола, но гледам колата да е до 12-13 000, та до към 14-15 да излезе всичко с регистрации, обслужване и тн. Ако намеря нещо за по-малко ще е по-добре. Нещата над 15 000 ги изключвам на този етап. 

Не изключвам и варианта да я взема и от чужбина, стига да си заслужава разликата в цената. Като разгледах, цените не са съществено различни, така че на първо време гледам в BG. 

 

Значи и автоматика е добър вариант, стига да се намери читав на нормална цена :) 

 

На 1) и 3) не мога да намеря отговор за сега. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговор по т.1 - виж снимките в тази обява. Благодарение на колегата Милен.

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=87368

 

Отговор по т. 3 - освен тези разлики, които си изброил при бензиновите версии няма други съществени. По-съществената разлика е усъвършенстване на дизеловия двигател.

Отговор по т. 4 - На моделит след фейслифта 2006> може много лесно да се "подкара" навигацията за България. Може да се монтира и допълнително навигация от друга кола, но е трудоемко и скъпо - трябва нави, плеъра, панела с втория дисплей над въздуховодите, ГПС приемник, кабели, усилвател за събуфера , говорители и др. дреболийки. Ако държиш на навигацията , то търси модел с оригинално поставена и след 2006 г. (фейслифт).

 

Поздрави и успех в търсенето!

Редактирано от NikiG
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом се търси автомобил до 13 това ще рече че се изключват моделите Type S(седан) и по голямата част от фейслифтовите(да не кажа всички...).Седма генерация започва от 2003г(а не от 2004)Навигацията преди фейслифт-а не работи за БГ така че може да я отметнеш и тази драма. По принцип може да я надградиш в последствие като закупиш целия комплект от друга кола но се е бая цифра особено ако искаш да е работеща в БГ(след фейс-а) 

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NikiG

Публикувано Вчера, 11:44

Отговор по т.1 - виж снимките в тази обява. Благодарение на колегата Милен.

http://forums.hondab...showtopic=87368

 

 

 

Точно това търсех, мерси! 

 

 

Изникна още едно питане. Почетох за разни 'upgrade'-и правени от хора от форума.

Виждам, че се продават из eBay цели панели с навигация и всичко, които се монтират на мястото на радиото (или на оригиналната навигация), струващи от сорта на 400-500$. Та питането ми е - тествани ли са, работят ли без проблеми (т.е. командване от волана, GPS и тн) и на всички Акорди 7gen ли могат да се монтират или има изключения? Върти ми се из главата вариант за Акорд преди 2006г., на който да се сложи такова нещо - това добър вариант ли ще е? 

Редактирано от MetaDream

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе "китайчето" ще ти даде повече опции от оригиналната навигация която дори и мп3 не чете...Но аз съм малко с резерви към китайчетата понеже имам силни съмнения, че ще има дразнещи проблеми при експлоатацията.Поради същата причина аз си направих Car PC за същите пари(около 1000лв) само дето всичко работи без забележка !Днеска ще гледам да му направя една две снимки и да ти кача да погледнеш за какво иде реч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другият вариант, който аз лично предпочетох, е да си вземеш един гармин и да си сложиш mp3 адаптер. И общо взето на мен повече не ми трябва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Taка е, както колегата rollin каза - китайчетата имат дразнещи проблеми. Можеш да погледнеш 1-2 страници назад за проблемите, с които се сблъсках с моето. Ако имаш малко познания и свободно време, повечето от тях могат да се оправят, но примерно това, че като си пусна навигацията и волУмето ми играе нагоре-надолу-нагоре-надолу, и то без да има нужда (т.е. при отсъствие на гласова навигация в момента) просто ме побърква ! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От много време не ми светеше едната крушка на плафона и се сдобих с от онези 8 ватовите оригинални крушки, където излизат златни.

 

Днес аха се престраших да го разглобя и на първото по-сериозно натискане с отвертката, о чудо - взе, че светна! Егаси бонуса! :D

 

Имайте го предвид, преди да бързате да си купувате крушки и вие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойта не светеше но при мен беше изгоряла, и както знаем че са златни, си взех една такава LINK , свети чудесно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E какво им е златното? В Бултрако може и по 20 лв да ги продават, но в ЕМ комплект са по 1 лв. парчето и при мен светят вече повече от 2г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента съм с Нокиан. На сняг още не съм ги пробвал , но на мокро ( преди да е намокрило много ) се държи много, много прилично. Летните ми Дънлопи се излагаха в това лигаво време, докато този Нокиан на тези условия е много сигурен. За сняг и лед ще видим...

И на сняг са перфектни. Миналия сезон карах с тях и съм мега доволен. И цената им е добра, в сравнение с УГ9 и Алпин-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегите с изцяло кожен салон, след колко време се затоплят седалките при включено подгряване на високата степен. Питам защото при мене минават минимум пет минути преди да усетя леко затопляне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до 3 минути стават топли...на 5тата ако не цъкна Low ми става доста жега...ако и толкова бързо и сгряваше тоя дизел грешка нямаше да има...незнам как са вашите но моята след 5 км почва да духа топло иначе загрява чак на 7мия някъде

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на петата минута са доста затоплени, ама то усещането за топлина е много субективно. А пък и има още един куп фактори които влияят на времето за повишаване на температурата на седалките, като започнем от първоначалната температура при която се включи подгрева, след това влияние оказва и напрежението на ел. инсталацията на автомобила в този момент и не на последно място колко дебели гащи си обул и т.н. Сега ми хрумна една идея която ще осъществя в скоро време и след това ще пиша за резултатите, а именно: Ще замеря температурата на предните и задните седалки в някоя студена утрин с инфрачервения термометър още с отварянето на колата. След това ще запаля двигателя и моментално ще включа подгрева на двете седалки на силната степен и ще изляза от колата. След 5 минути ще измеря отново температурата на всички седалки и ще пиша тук какви са резултатите от експеримента. Мисля, че така ще е най-обективно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие сериозни ли сте с тея 5 минути ?Това е адски много време, според мене подгрева трябва да се усети и то доста добре за има няма минута ...5 минути аз не я карам толкова от нас до работа, къде ще чакам седалки да се подгряват.Ако е наистина така явно "подгрева" на Акорда куца яко...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно, мнението ти базирано ли е на обективно сравнение с друг автомобил (за предпочитане Хонда) или остава в графата "според мен"? При задното стъкло на колата за колко време се усеща, че реотаните греят и достигат 0 градуса, че да почне да се размразява? На седалките реотаните сигурно са по-мощни, но там ефекта се усеща при доста над нулата.

 

Защото на сивик 8-ген да кажем, че се усеща една идея по-рано, но там седалките са плюшени и топлината преминава по-бързо. А подгрев на седалките за този акорд има само на кожения салон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. А подгрев на седалките за този акорд има само на кожения салон.

Без никакви лоши чувства, просто съм виждал няколко с подгряване на седалките, но с текстил. Просто да се знае, че има и такива варианти, макар и доста редки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек се учи докато е жив. Смея да твърдя, че съм огледал страшно много екземпляри и такова чудо не съм виждал.

 

Можеш ли да покажеш снимка?

 

Edit: видях, има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм карал Хонда с подгрев, но съм карал много коли с кожа и без кожа с подгрев и нито веднъж не съм карал кола на която отнема повече от 30 сек да се загреят осезаемо! То парното за 5 минути ще тръгне ако не си по светофарите...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 30 сек осезаемо може да го направи печка Елва. Аз съм се возил в Астра GTC и там не беше много по-бързо и то в положителни температури и седалки с текстил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя тази е някаква ГМО цялата: 2-ка бензин екзекютив... с 2 ел.седалки и подгрев...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел има Мерцедес Е-класа с изцяло кожен салон, подгрева на първата минута вече така топли че че се усеща нужда от минаване на по ниска степен.Един друг приятел пък има Хонда Леджънд пак изцяло кожен салон и там малко по бавно но може би за 2 минути макс става доста топла седалката...На 5-тата минута моята кола е над 70 градуса на водата(без значение дали е стояла на място или съм тръгнал да карам веднага)Ако някой не вярва мога да направя клип, но предполагам, че моя Акорд не е единствен и всички останали бензинови са така(или поне К24-ките понеже К20 не съм карал и не знам)Каква е файдата от тоя подгрев не виждам като една минута седиш на студено и ти изтръпне задника от студ.... ама това е един от многото недостатъци на кожата...

Предната ми кола беше с кожа и зимата при отрицателни температури си беше направо ужас да седнеш, едно че се втвърдява кожата и се усеща адски студ, сега с полу-кожата няма такива чувства, пак е хладно но усещането е съвсем различно при ниски температури.

Редактирано от rollin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...