Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Здравейте колеги и аз се включвам в бригадата с акорд 2004 2.2 i-ctdi.Имам един въпрос и по точно към колегите с дизелите..Приблизително колко време ви е нужно за да загрее?На мен 20мин. не ми стигат Публикувано изображение   

 

20мин. докато загрее оптималната температура нали колега? 

 

И моята е някъде там, затова мисля да и сложа печката която писах, но не сам и сменял и термостат, може и тои да е проблема или така си загрява нз. но мисля профилактично да го сменя. Зимно време докато загрее аз си знам какъв студ е Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, моля сподели после дали има ефект със смяната на термостата, че и на мен ми е подозрителен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте колеги и аз се включвам в бригадата с акорд 2004 2.2 i-ctdi.Имам един въпрос и по точно към колегите с дизелите..Приблизително колко време ви е нужно за да загрее?На мен 20мин. не ми стигат Публикувано изображение

 

20мин. докато загрее оптималната температура нали колега?

 

И моята е някъде там, затова мисля да и сложа печката която писах, но не сам и сменял и термостат, може и тои да е проблема или така си загрява нз. но мисля профилактично да го сменя. Зимно време докато загрее аз си знам какъв студ е Публикувано изображение .

 

 

 

 

Толкова 20 мин. някъде ... не ми се мисли при температура под 0-та какво ще става,сигурно тогава 30 40 мин Публикувано изображениеИ аз ще чакам отговор като сложиш термостата Публикувано изображение Редактирано от kovachev91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си загрява просто. Аз щях да сменям термостат, но реалността е, че той работи правилно - като колата стигне 80 градуса, ги заковава там и не мърдат нагоре зимата, освен ако не спреш на запален двигател и пуснато парно за 10 мин някъде - тогава може да паднат до към 60-65. Ако беше термостат, нямаше да загрява изобщо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обличайте се дебело и си носете топла напитка с вас сутринта ;) няма друга опция . Почти съм сигурен , че термостат не е , за изминатите 150к и 3 разглобявания на двигатели все щеше да се издаде :D По-бързо загрява ако се поддържат 2000 оборота и се кара по-продължително време на толкова . Имайте в предвид , че на място когато е много студено и леееко е почнала да загрява , ако я оставите така ще изстине Публикувано изображение Аз се чудя по-скоро за някаква печка вътре в колата , която да се свърже към запалката ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук има такива печки.Аз се успокоявам само с това че като загрее след 3 часа да запаля още е топла.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да споделя от мой опит ако държите парното на "Auto" започва да духа топло чак след като отлепи стрелката (което може да отнеме доста време).Ако сложите на висок градус и ръчно настройте силата на духалката, реално излиза топъл въздух след около 3 минути.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да живее подгрева на седалките :D.. А уж нафтата била за топлене ...

Редактирано от VamPo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-бързо сгрява на ударното отопление на предното стъкло. После на ръчно на климатик. И едва като се вдигне температурата над 80 се изключва климатика,но от време на време почва да запотява, особено при вътрешна циркулация, а тя си е необходима в задръстванията. Подгрев на седалките е единственото спасение в първите 10 минути. Дори и след 10 мин загасване топлото е полуизчезнало. При работа на място също намалява.

Редактирано от angello

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам Акорда вече пет години и едва миналата зима мисля, че му хванах цаката. По мой впечатления, ако държите климатичната система на АУТО я дръжте на 22 градуса и парното загрява по-бързо. Тези дни започнах да практикувам друга система - паля и тръгвам на изключено парно и го включвам възможно най-късно, в зависимост дали се стъклата започват да се изпотяват, или не. И мисля, че този подход е още по-ефикасен. Никога на дръжте колата на АУТО и максимални градуси, така само ще бъдете принудени да стойте в колата с шапка и струята ще ви отвее главата. Пробвал съм и ръчния режим, но не мисля, че и той е много ефикасен. Подгряването на седалките се усеща само при положителни температури вън и само ако си леко облечен. Ако е много студено, ти си с дебело яке, което обхваща и задните ти части, ще усетиш подгряването на седалките малко преди да слезеш от колата. Успех в експериментите!Има обаче нещо друго - в упътването на колата пише, че има система за по-бързо загряване на колата, работеща на газ и сработваща винаги, когато си оставил климатичната система на произволни положителни градуси. /Упътването ми е на немски и доколкото го разбирам пише нещо такова/. Само че нещо не мога да усетя все още има ли такава система и как работи. След "откритието" ми миналата зима за по-бързото загряване на парното при зададени 22 градуса започвах да си внушавам, че има и работи ефикасно, когато си задал на климатика някакви малки градуси, но въобще не съм сигурен в това. Ако някой знае нещо повече, може да го сподели.Лек ден на всички

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...дръжте на 22 градуса и парното загрява по-бързо...

И аз го правя това. Струва ми се, че по-бързо идва топлото.Ако е много студено (-10 -15 гр.) или е валяло сняг взимам Яриса на жена ми. Страх я да кара на сняг и лед, пък и с новото разширение на Метрото стига по-бързо. По-лесно и бързо се чисти и много бързи загрява. Все пак събира само 4л антифриз.Колкото до допълнителното подгряване на антифриза на

"нафтовата печка"

го мисля отдавна. Такива ситемa съм виждал на Рено, 1.9 и 2,2 dci. Там подграват 4 свещи, които се управляват от ЕКУ-то, чрез 3 релета. Според температурата на водата работят 1, 2, 3 или всички свещи. Този своеобразен "бойлер" лесно може да се монтира на входящата тръба към радиатора в купето. По-трудно ще е с управлението на работа на свещите. Може да се направи чисто механично - вързва се чрез предпазител и подходящо 2 или 3 степенно копче в купето или по цитираната схема от ауди-форума. Обаче не ми се занимава.Поздрави и успех в зимните дни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и аз да се включа в отбора с Акорд дизел 2005г.Колата много ме радва.Това е втората ми японска кола и първата ми Хонда.Нещо не мога да схвана как да кача снимка от компа , но ще се опитам.Това ми е първия пост във форума и още се ориентирам в него.Поздрави и безаварийно шофиране.

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безаварийни километри да си направите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се чудя по-скоро за някаква печка вътре в колата , която да се свърже към запалката ;)

12V * 5А са 60W, не бих напънал запалката с по-висок ампераж, така че по-добре си вземи хубаво яке, или кожен салон с подгрев :)Че загрява бавно, така е, ама тоя нисък разход все от някъде трябва да дойде :) Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Един въпрос за съобщенията по dashboard-a, тъй като не успях да намеря инфо за това, което ми светна. Тази вечер докато карах акорда ми светнаха 2 лампички едновременно. Едната беше по средата и представляваше нещо от рода на "път със снежинка на него". По-скоро това е някакво съобщение. А втората беше в дясно и мисля представляваше стандартната иконка за информация (английското "i", оградено с жълто кръгче).Някой знае ли този първият индикатор за какво е? За съжаление не успях да го огледам достатъчно добре, тъй като първоначалната ми реакция беше wtf!?!, a светна за буквално 2-3 секунди.Благодаря предварително

Редактирано от Imst

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е, когато външната температура падне под определено ниво (мисля, че бяха 3 градуса). На акорда преди фейслифта мисля, че само мигва няколко пъти числото на термометъра. На сивик 8-ген го прави с изпиукване и появяване на жълт път със снежинка на дисплея. Предполагам, че това е станало и при теб.Т.е. предупреждава те, да имаш наум за заледявания по пътната настилка.

Редактирано от Zlatozator

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е. На 3 градуса в малко жълто кръгче светва символът I /инфо, т.е. че е налична някаква фажна информация в момента/, в средата се появява голяма снежинка и се чува звуков сигнал. А ти изключваш бутона VSA и даваш газ. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно както го описахте беше. Даже успях да издиря подобен въпрос в някакъв англо/американски форум на VW, същият отговор (3 градуса) бяха дали и там.... Ще спя спокойно, че ми мина през главата да не би да е и някаква грешка Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

 

Thanks ! :)

Редактирано от Imst

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тръгвам на изключено парно и го включвам възможно най-късно,

+1 за късното включване, може и да е само психологически ефект, но при мен действа! ;)/>

ще усетиш подгряването на седалките малко преди да слезеш от колата.

Това ми е доста по-добре, дали от коженото яке, дали от друго, но след 2 мин вече ми грее...Общо взето сутрин спасение няма - културно високи обороти (2-2.5) и подгрев докато стопли е при мен...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, и при мен се появи проблема с централното заключване на шофьорската врата. Първите няколко пъти, като заключвам, се чуваше някакво брутално силно изщракване около 3-4 пъти и заключваше. След това изобщо спря да заключва - та си я заключвам с ключа, ръчно. Като отключвам - няма никакъв проблем, отваря си се от централното. Какво да правя ? да поръчвам ТОВА ли ?

Редактирано от Moonchild

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги интересува ме някой може ли да ми даде схема къде върви малкия кръг на антифриза за колата ми ? Мисля да си направя такива подгрени свещи и затова питам  Публикувано изображение . А колега  "Moonchild" и аз имам проблем с централното, но на предна дясна врата и като ми казаха 260лв.  Публикувано изображение   и ме отказаха за ebay нямам рег. и нз как се поръчва от там и затова си я карам ръчно. Някой беше писал за плафоните горе когато копчето е на позиция door ми светеше плафона само от шофьорското място, мислех, че така е нормално, но като прочетох в форума че някои колеги имали проблеми с тях реших и да проверя и другия,    оказа се, че има лоша връзка,   Публикувано изображение разбрах го като хванах единия край и го размърдах наляво надясно (може на някой да му е от полза) ще го проверя с мултицед (уред) и ще видя дали мога да го презапоя, но малко ме е страх да разглобявам. Поздрави. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До Moonchild: Да колега това е джаджата, наречена актуатор. Вземи си и за другата врата, често една след друга се скапват. И да не поръчаш от UK, че там са наобратно. Тук не търси-безумни пари им искат.

Редактирано от angello
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

angello, благодаря, сега ще поръчам. Между другото, прав си за другата врата - докато си правих тестове да видя на кой път ще ми заключи шофьорската врата и отключвах/заключвах, забелязах, че на 20 пъти веднъж не ми заключва и пасажерската предна. За задните нямам наблюдения, тъй като реших да не си счупвам врата все още :))) В тоя ред на мисли, само при предните врати ли се проявява проблема ? до колегата dragomir375 - пълен абсурд е да даваш 260 лв. Пишеш, че нямаш регистрация в ebay и карта, така че пиши ми на ЛС, ако искаш да ти напазарувам и на теб акутатор, та да се разберем - нали идеята е да си помагаме :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, актуатори може да си поръчате и от САЩ с общите поръчки. Съвместими са изцяло с американските акорди. Както написа преди време колега от Варна проблема им е в моторчето и по-точно зъбното колело. Подлежи на ремонт, но не си струва спрямо цената на оригинално от САЩ.А относно подгревните свещи на антифриза, "бойлерчето" може да се монтира на тръбата за радиатора в купето. Той е свързан към т.нар. малък кръг.тръбите се Намират се под нафтовия филтър и има място за такива подобрения.Поздрави и успех!

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен задните актуатори си работят 1.5г. след като се скапаха предните. Колегите, с които дискутирах тогава, също само с предните бяха имали проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, да питам и аз нещо.Вчера Акорда дизел 2005 ми направи следния номер.При ускоряване извън града прихълца 1-2 пъти и загуби тотално мощност като почна да премигва долу в дясно на таблото индикатор със спираловидна жица(иконка).Спрях и установих ,че колата не ще да дигне на празан ход повече от 2200 оборота.Загасих и запалих,сега вдигна оборотите реших да я форсирам 1-2мин на 4000об. ,но след 15-20сек без да мърдам газтта падна на 2200об сама и не ще повече от това.Гася, паля и пак същото.Предстоеше ми дълъг път и бях в чуденка да продължавам или да се връщам.След поредното запалване реших да продължа.Тръгнах и 400км проблема не се появи повече.Та въпроса ми е къкъв евентуално може да и е проблема?Да допълня ,че преди месец при изпреварване с рязко подаване на газта на 3 та скорост заби муцуната светна оранжев индикатор с формата на двигател и мотора след 100м угасна.Паля ,не ще .Изпуших цигара с мисълта какво да правя и пак пробвам да запаля.Запали , но индикатора не изгасна.Тръгнах така ,колата си върви нормално и право да я закачат на компа.Записала беше грешка "внезапен недостиг на гориво" ,която изчистиха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет.Вземи си един оригинален горивен филтър и всичко,ще бъде наред. По назад има доста писано по този въпрос.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет.Вземи си един оригинален горивен филтър и всичко,ще бъде наред. По назад има доста писано по този въпрос.Успех

Горивният филтър е Bosh и е сменен преди 6000км.Гориво само OMV.Какво ще рече "оригинален"?Мерси за съвета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега kkossio, а този който ти индикира и изчисти грешката, направи ли ти тест на системите? Има си тест на турбината, на налягането на горивото и т.н. Явно нещо по системата ти не е изправно и трябва да се направи пълен тест, а не само да се чисти грешката. Щом влизаш повече от един път в авариен режим, индикират ти лампите за Check Engine и тази за горивото и свещите, явно си има проблем.Това че след авариен режим, рестартираш и вече не си в авариен си е в реда на нещата, но не значи че проблемът си е отишъл. До откриването му бих ти препоръчал да не напъваш над 2500 оборота и да не предприемаш необмислени изпреварвания, защото ако от 3000 изведнъж слезнеш на 2000 оборота, това значи от 140 да слезнеш директно на 80 км/ч на 5-та, което си е особено опасно, особено ако изпреварваш нещо зълго или колона.Оригиналният филтър също е Бош, но не е като тези продавани в обикновените магазини. Това е проверявано многократно, затова въпросът е какъв точно Бош си сложил. Ако не е читав, може в дадени моменти да ограничава правилното подаване на гориво и оттова да влизаш в авариен и да ти дава: внезапен недостиг на гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет.Вземи си един оригинален горивен филтър и всичко,ще бъде наред. По назад има доста писано по този въпрос.Успех

Горивният филтър е Bosh и е сменен преди 6000км.Гориво само OMV.Какво ще рече "оригинален"?Мерси за съвета.
И от бош-а има ментета.Оригиналния от Хонда е към 100-на лева. Твоя за колко $ си го взел ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, много странен проблем:Днес по време на движение (тръгване бързайки, без да е загряла - кощунство но ми се случва от време на време) изведнъж стрелките на таблото замръзнаха, без то да угасва. Скоростта на 20 км/ч а оборотите на 1,5... Без промяна в мощност или нещо друго.След малко светна и Check Engine. Отбих встрани и рестартирах - без промяна освен че този път светна по-разбираемото - Акумулатор.След кратко каране всичко се оправи. Паркирания и тръгвания из града без проблем.Предположих, че е от студения старт и леко паднал акумулатор, но после ще сляза да сканирам с Torgue, да видя дали ще покаже нещо.Някой имал ли е подобна случка или аз ще да съм първия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Молба към колегите които са си сложили оригиналния горивен филтър на Bosh за дизеловия акорд от Хонда дилър.Може ли някой да ми каже номера изписан на филтъра.В бизнеса съм с масла и филтри и аз откривам следния номер 0 450 906 442 кратък номер N6442.Това ли е истинския или не? Това ,че в Хонда го продавали за около 100лв. o.k ,за мен по-високата цена не винаги е гаранция за качество.Все пак те го внасят от някъде по някъкъв каталожен номер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой месец 2005 е Hondata? Ако не си го сменял ти ( виждал с очите си) ,възможно е да си с филтър от фейслифтовата 7 генерация,който се различава като форма и захващане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това не е чак 100 лв. Последният път в Юби ко беше 82 лв, с талон за 15% от Бултрако ако си намериш ще слезне още надолу, пък и го дават за смяна на 40 хил.км така че не е кой знае каква "инвестиция". На моят пише Made in Spain за още по-точна информация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорда е с първа регистрация след покупка от Бултрако 01.2005 г.Колата я купих с пълна тяхна сервизна история 07.2013 г.Филтъра е сменен от бившия собственик 500км преди да я купя, във външен сервиз (отразено в книжката) склонен съм да му вярвам.От покупката до сега още 6000км от мен.Филтъра е Bosh струвал му е около 70лв+ труд .Мога да видя в монтирано положение само логото ,но не и номера му.Вече поръчах филтъра от линка даден от колегата.Ще ми дойде на цена 35лв с отстъпката която ползвам иначе е около 65лв.Дано със смяната му се реши проблема с влизането в авариен режим на два пъти за 6000км.Ще пиша отзиви след известно време.Благодаря за бързите отговори и успешен ден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отзив за моя случай - оказа се че маслото изненадващо за мен е паднало под минимума. След известно четене разбрах, че колата влиза в безопасен режим и не ти дава да вдигнеш високи обороти ако няма масло. От там и цветомузиката по таблото. to be continued...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегите с дизелите и трудното стопляне рано сутрин .... :D Сутринта е запалих изчаках 10 мин. пуснах климатроника на Hi и за 5-10 мин вътре стана доста добре :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегите с дизелите и трудното стопляне рано сутрин .... :D/> Сутринта е запалих изчаках 10 мин. пуснах климатроника на Hi и за 5-10 мин вътре стана доста добре :D/>

И го пусни на вътрешен кръг ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...