Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Здравейте,присъединявам се към клуба,от няколко дни съм собственик на 2.0 комби,ръчни скорости 2006 година.Благодаря на всички за мненията във форума,помогнаха ми много при избора на автомобил.Предстои ми закупуване на зимни гуми,колебая са дали да не закупя 15-ки стоманени джанти с гуми 195/65/15 за да направя втори комплект или 205/55/16 които да кача на сегашните ми алуминиеви джанти?Какво бихте ме посъветвали?

За мен 15ки са много малки за тая кола. Най-чисто си купи стоманени 16ки и си направи втори комплект, както съм и аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора,бях се ориентирал към 15-ки основно заради цената на новите гуми но може би си прав,ще се насоча към 16-ки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз това, което направих е: сложих 16-ки зимни (205/60/16) на алуминиевите джанти, с които взех колата. А напролет живот и здраве ще взема нови джанти за летните гуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита и късмет. 15 -те не са малки за колата дори са вписани в книжката. Ако,ще караш зимата най добрия вариант е 195/65/15 на 15×6jj. Препоръчвам pirelli carving edge.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички. Честито и да се уважавате дълго...Колеги трябва да сменям Upper suspension arm (предполагам, че е горен шарнирен болт). Мога ли да сменя само единия или не е препоръчително. Ако някой е сменял нека сподели опит. Благодаря

Не виждам проблем да смениш само единия. Според мен и другия може да тръгне скоро :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че някъде беше обсъждано, но 15-ки се побират само на 2.0 бензин версията. На другите май дисковете им бяха по-големи и не позволяват поставянет на 15' джанти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че някъде беше обсъждано, но 15-ки се побират само на 2.0 бензин версията. На другите май дисковете им бяха по-големи и не позволяват поставянет на 15' джанти.

точно така колега! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Понеже се вкарах в едно леко освежаване на детската и спалнята, което се превърна в почти основен ремонт, та това лято изкарах със старите "Бриджстонки".Днес случайно се натъкнах на "добра промоция на летни гуми" в един известен интернет магазин. Няма да го рекламирам - с Гугъла ще го намерите. Сутринта ги поръчах и ако щете вярвайте, но в 13,00 ми ги доставиха. Според мен за висок клас летни 205/55/16 с ДОТ 3113 с 2г. гаранция (тече от датата на монтаж) цената от 430 лв. за 4 бр. е повече от добра.Така, че ако имате нужда от летни гуми - може би сега е момента за изгодни оферти.Поздрави и безаварийни зимни километри на всички. П.П. 15' джанти стават само на 2,0 бензин и то само на тези с 280 мм. дискове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията,за съжаление 15' няма да станат при мен,насочвам се към търсене на 16' зимни като смятам да направя два комплекта гуми с джанти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NikiG по мое мнение, когато си останал с добри впечатления от магазин и конкретен продукт, щом нямаш финансова изгода от "рекламата", то магазинът я заслужава! В крайна сметка не си им специален клиент, свършили са си работата страхотно, предлагайки хубав продукт на добра цена. Можеш ли да споделиш точния модел гуми и конкретния магазин, за да прегледам оферти. Аз си купих 17 цола джанти за лятото, съответно искам хубави гуми за тях, а цената на 17ките е висока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За форумците успях да издействам доста добри отстъпки за нови гуми и услуги по смяна в сервиз на мой приятел, намиращ се на Симеоновско шосе,. Който се интересува да ми пише и ще му изпратя условията и отстъпките на лично съобщение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли представа каква е цената на комплекта инжектори или има ли вариант да се рециклират? Проблемът с моят пушещ Акорд продължава да е на лице, тук съм писал подробно:http://typeaccord.co.uk/forum/topic/15342-04-i-ctdi-smoking-a-lot-power-seems-normal-though/В крайна сметка ме съветват да проверя всички тръби за напуквания, да изчистя интерколера и турбото и също така да подменя инжекторите. Предполагам цената на 4 нови е едно 2 бона и отгоре, та ако има алтернативи като че ли бих се радвал :)

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли че проблемите ти имат нещо общо с римап-а? Мисля и аз да направя и още се двоумя.Навивам и двама приятели та да ни направят отстапка. В местият сервиз ми обясняваха че резултатите са нереални и че всъщност мощността се увеличава само с няколко коня и всъщност се оптимизира подаването на гориво и въздух .Никъде не съм прочел до сега лоши коментари относно какъвто и да е римап.Препоръчаха ми ако правя то да е Dyno Meter Remap а не готов който просто да кача .P.S Извинявай не видях линка от английският форум .Прочетох писаното от теб и коментарите и сега още повече се колебая за римап.

Редактирано от I AM X

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремапа играе НЯКАКВА роля, но не е той. Колата пушеше от преди ремапа - през последната година и нещо пушенето се увеличаваше прогресивно и чак тогава я ремапнах.

 

След ремапа се засили при пълно натискане на педала, което е заради затворения EGR клапан и бе очаквано. Никой от другите симптоми не е на лице обаче да кажем при zlatozator, с който ремапнахме заедно, но неговия двигател е на доста по-малко километри (аз съм на реални около 250 хиляди, той на 150 хиляди). За "жалост" във форума няма колеги с коли, за които се знае, че са на по над 300 хиляди, които да са се сблъсквали с тези проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблеми с алармата които и в Honda неможаха да отстранят и дори открият. Включва се когато си пожелае когато е спряна без случаите да си приличат по каквото и да е било.Диагностиката в Honda не открива грешки сащо и доагностиката на мой приятел правихме всякакви експерименти. Единственият жокер който имам е че лятото беше доста сухо,доста бях и в България и проблеми нямаше никакви, когато се пробрах и започна да вали , пак започна да се включва. Вече да мина на въпроса .Висях два дена в Honda и питах какви ли не глупости докато чаках с монтйора и му споделих че километража на колата ми е превъртян с 40 000мили и той воубще не беше впечатлен и ми отговори че за този модел това не е никакъв проблем и двигателите са железни а скоростната кутия е по добра от 6 степенната защото често се налагало да сменят скорости и то по точно задната на 6 степенната.По мои изчисления и моята е на 257 хил. км.

Редактирано от I AM X

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли представа каква е цената на комплекта инжектори или има ли вариант да се рециклират? Проблемът с моят пушещ Акорд продължава да е на лице, тук съм писал подробно:http://typeaccord.co.uk/forum/topic/15342-04-i-ctdi-smoking-a-lot-power-seems-normal-though/В крайна сметка ме съветват да проверя всички тръби за напуквания, да изчистя интерколера и турбото и също така да подменя инжекторите. Предполагам цената на 4 нови е едно 2 бона и отгоре, та ако има алтернативи като че ли бих се радвал :)/>

До колкото знам инжекторите на Bosch се рециклират ( сменят им разпръсквачи ). Нещо ми се върти в главата нещо от сорта на макс 200 лева като цена.Ако те интересува ще питам там където си правя колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблеми с алармата които и в Honda неможаха да отстранят и дори открият. Включва се когато си пожелае когато е спряна без случаите да си приличат по каквото и да е било.Диагностиката в Honda не открива грешки сащо и доагностиката на мой приятел правихме всякакви експерименти. Единственият жокер който имам е че лятото беше доста сухо,доста бях и в България и проблеми нямаше никакви, когато се пробрах и започна да вали , пак започна да се включва.

Ако сте си играли с HDS там показва последните 3 причини поради които се е задействала алармата. Евентуално може да те насочи към проблема ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблеми с алармата които и в Honda неможаха да отстранят и дори открият. Включва се когато си пожелае когато е спряна без случаите да си приличат по каквото и да е било.Диагностиката в Honda не открива грешки сащо и доагностиката на мой приятел правихме всякакви експерименти. Единственият жокер който имам е че лятото беше доста сухо,доста бях и в България и проблеми нямаше никакви, когато се пробрах и започна да вали , пак започна да се включва.

Подобен проблем имаше моя позната с Алфа Ромео ГТ. От време на време подивяваха машинките на въздуховодите, после започна да отключва и заключва колата в движение, задействаха се аварийните и т.н. Кара я на много майстори, но се оказа, че колата е вероятно наводнявана и проблемите идваха от конектора на борд компютъра. На няколко пъти и го пръскаха с контакт спрей и проблемите изчезваха временно, но след месец два пак същото! Накрая и доставиха нов компютър и всичко се оправи. Предполагам, че някой куплунг ти създава тези главоболия, особено на влажно. Купи си един сух контактен спрей и напръскай куплунзите които са свързани с алармата, датчиците и борд компютъра!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иска ми се да си "поиграя" с HDS. Тук има уж читав клонинг:http://www.ebay.co.uk/itm/new-honda-acura-diagnostic-tool-HIM-HDS-auto-scanner-free-shipping-fast-deliver-/321168445598?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item4ac721909eОригиналите предполагам струват хиляди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иска ми се да си "поиграя" с HDS. Тук има уж читав клонинг:http://www.ebay.co.uk/itm/new-honda-acura-diagnostic-tool-HIM-HDS-auto-scanner-free-shipping-fast-deliver-/321168445598?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item4ac721909eОригиналите предполагам струват хиляди.

Аз си купих това -> http://sklad66.com/cms/Mini-J2534-Toyota-Honda-BMW.html . Даже и работи :)Ако искаш ще дойда с лаптопа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам и аз OBDII четец. Трябва ми нещо с HIM чип за тия работи дето ме интересуват (дали инжекторите впръскват правилното количество гориво например) :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези работи се виждат с тоя кабел и HDS.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Колега I AM X преди години аз имах подобен проблем с Opel Vectra 2.0 бензин. Когато си беше сухо всичко беше наред,но валеше ли даже не можех да я гася-вадя ключа от таблото а тя си работи! Ако пък изгасне след малко се вкл.алармата и таблото с всички видове лампи. В Гърция (о-в Крит) обиколих доста майстори,някой от които след половин ден луткане не можаха да направят нищо и се реших да отида в Opel!!! Грешка беше и до днес ме е яд,че отидох. Елате да ви отворим картотека-€€,сега да продължим трябва да сменим този датчик с цена €€€ -добре казвам,сега да продължим по системата още €€€ и тук се отказах. Платих си дотам и дим да ме няма. Прибрах се в България след същото упражнение с многото майстори отидох във Велико Търново в кв. Триъгълника при едно момче,което се подвизаваше в един бетонен гараж. За един час откри проблема(това става по обяд) и на следващия ден колата при мен перфектна. Даже ходих да пробвам с пароструйката... Дано има късмет и се развие това момче.Таа проблема беше,че съм горял без да разбера. Под чистачките имаше отсек от инсталацията на колата,която е горяла и много от кабелите бяха оголени и като вали или е влажно това помага да контактуват помежду си и таблото става коледна елха.Този човек ми смени инсталацията не цялата а само проблемния отсек с нови кабели. Колата съм я карал с проблема около 2000 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тия в Бултрако са баси п***расите! На сайта им има реклама за сервизна кампания за смяна на масла с много отстъпки. Онзи ден им звънях и ми предложиха 240 лв. смяна масло и филтри и още куп чекове. Днеска реших да си запазя час и съм им звънял 100 пъти и никой не вдига въобще. Накрая ми вдигнаха и го питам за сервизната кампания и той вика можеш ли да звъннеш след 10 мин че сега имам клиенти и да не ги карам да чакат. Аз викам ОК. Звъна след 10 мин. - пак никой. И така вече половин ден. Много ме издразниха. Как да не ги псуваш просто.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли представа каква е цената на комплекта инжектори или има ли вариант да се рециклират? Проблемът с моят пушещ Акорд продължава да е на лице, тук съм писал подробно:

http://typeaccord.co...-normal-though/

 

В крайна сметка ме съветват да проверя всички тръби за напуквания, да изчистя интерколера и турбото и също така да подменя инжекторите. Предполагам цената на 4 нови е едно 2 бона и отгоре, та ако има алтернативи като че ли бих се радвал Публикувано изображение

 

Veseliq , да изкажа едно мнение, пък ако сметнеш за необходимо го вземи в предвид.

Казваш, че колата ти е започнала да пуши повече /и е осезателно като достигне 80гр. /, в същото време и разхода на масло ти се е увеличил.

Това ме навежда на мисълта, че и без това тънкото масло /0W-30/ с което караме,става още по-тънко и вече тръгналата ти турбина /в която се съмняваше и без това/ започва да го пропуска и то да изгаря - откъдето и да ти идва това пушене.

Турбото може да си работи, но да е в начален стадий на износване и това да те подлъгва да смяташ, че не е от него.

Опитай се да го елиминираш временно /обикновено се разкача маркуча към вс.колектор / и пробвай така дали ще пуши. Вярно, че ще е като спънат кон, но това е само за проба. Виж също, дали в интерколера нямаш масло.

Ако всичко от горното е наред и продължава да пуши, тогава гледай количеството гориво и момента на впръскването му.

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че е това приятелю. Ако гореше по литър на 1000км, ще се съглася че пуши от маслото. Ама преди съм сипвал дори двутактово масло в резервоара с нафтата, по препоръка на разни хора и не пушеше. С този 1 литър на 10 000км разхода на масло е над нормалното но далеч не е пушек от горящо масло :( В турбината се съмнявах много пъти - но факт е, че хората, които се оплавкат от турбина, имат проблеми със загуба на мощност. А на мойта кола само като пипна педела малко повече, от 1500 оборота още не си стои на гумите. Но пуши безобразно!За другото си прав - ще накарам да свалят интерколера и турбината, да ги изчистят и да се види дали има масло в тях и дали са те. На първо време ще пусна една диагностика на инжекторите - дали не "текат" и после подред едно по едно. Явно тая кола си е вечно моя (пък и си я харесвам) и ще набия още доста пари, но ще я направя да върви като нова. Няма как просто да не излезе от къде са тези проблеми. Ако трябва ще сменя интерколера с по-голям, ще сменя ядрото на турбината, ще рециклирам инжекторите. Просто искам да се уверя, че не е някоя глупост и да дам хиляди левове за ремонти, а накрая да се окаже някой датчик, който корегира грешно количеството въздух/гориво (ще накарам да изчистят и проверят дебитомера).

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споменах ти за турбината /защото имаше съмнения за нея/ ,а и 250х.км. си е почти оптимален пробег за този агрегат.Иначе, затапването на егера и чипването /ако е голямо и не добре направено/, спомага много за увеличаване на пушенето - това сподели днес един приятел-много добър майстор, който дойде и закачихме моето СРВ на компа /има хубава и истинска програма за диагностика/ ,понеже имах съмнения за работата на инжекторите. Всичко си беше наред в нормите.Тези датчици /МАП,МАФ......../ за които казваш, също е добре да се проверят,защото и от тях може да проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги карам Honda Accord 2.2 I-CDTI 2004г. Мисля да и сложа печка webasto thermo top Z/C-D 5kw dizel 2,5bar Публикувано изображение Майстора ми каза, че отпред няма място, тъй като не е мн , малка и за да направим място решихме да преместим акумулатора в багажника и да я сложим на негово място. Като местим акумулатора в багажника трябва да си купя и кабели, майстора иска да са доста дебели питах го дали 35 квадрата ще стигне, а той ми каза по добре 50 Публикувано изображение което ми се вижда прекалено и затова реших да се допитам до вас. И другото което е дали може да прекараме минуса през купето за да не дърпаме още 1 кабел Публикувано изображение ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минус може да си хванеш и на самия багажник , не е проблем . За другото не мога да ти помогна :( но дай ни инфо за тази печка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Печката е  webasto thermo top Z/C-D 5kw dizel 2,5bar принципа и на работа до колкото знам е, че тя си работи с нафта и затопля антифриза от там като си направи определени градуси и ти пуска вентилатора на наи  ниската скорост да ти отоплява купето. При пълна мощност гори 600гр . за 1h. Имат си Интернет сайт  ( http://rheamp.bg/avt...-otopliteli.php ) Тази печка е с часовник можеш да си я на стриваш в колко h да включи и в колко да изключи, удобно е ако  зимата ходиш на работа с колата примерно Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , определено ще е удобно , всеки с дизелов Акорд знае за какъв студ става въпрос докато сгрее , но 600гр на час гориво ми се струва доста , освен това работа с гориво , т.е. интервенция върху оригиналното състояние на автомобила мен лично ме отказват отма :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А цената - над 2000лв. не те ли отказва още повече:D/>?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой знае ли нещо за тези допълнителни подгреви на антифриза. Нещо като Това .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой знае ли нещо за тези допълнителни подгреви на антифриза. Нещо като Това .

 

Това е мн . интересно колега   Публикувано изображение   . Прочитах че при някои коли ги има фабрично, а има ли някъде където ги слагат отделно, да се продават или ги взимат от фабрично направените коли и ги монтират на други? При мен печката ми е безплатна, батко ми я даде и аз ще дам пари само за монтаж (150лв-250лв предполагам Публикувано изображение ), а иначе не бих дал 2000 лв .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да не би и нашите коли да имат такива подгряващи свещи за антифриза и те да се изгорели Публикувано изображение , пак аз да си мисля, че няма ? В такъв случаи слагането на печка се обезсмисля. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямат подгряващи свещи на антифриза. Чудя се как някой не е направил нагревател на антифриза с отработените газове - да върти изгорелите газове през радиатор с голям дебит, през който да има и тръби за антифриза и клапа, която да спира въртенето на антифриза, когато достигне оптималните 80 градуса. Така и така газовете са горещи от момента в който запалиш ключа и това не е нова технология. Може би топлината от газовете няма да е достатъчна, ако дебита на въпросния радиатор е голям?

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли дали такива подгряващи свещи може да се монтират допълнително?Аз също се бях поинтересувал от Webasto печка но ми казаха че няма място къде да се монтира и се отказах. Това с свещите изглежда интерестно защото през зимата е голям студ в акорда без подряване на седалки и толкова бавното затопляне на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нашите коли, до колкото знам имат само нагревател на горивния филтър. Допълнителен подгрев мой приятел на Рено си беше монтирал. Беше го взел от някаква друга кола. Но пък 3-те свещи мисля бяха много "лакоми" .. върти ми се в главата нещо от сорта на 20-30 ампера консумация на свещ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и аз се включвам в бригадата с акорд 2004 2.2 i-ctdi.Имам един въпрос и по точно към колегите с дизелите..Приблизително колко време ви е нужно за да загрее?На мен 20мин. не ми стигат Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих една статия от ауди форума за направата на допълнителен подгрев на антифриз. ЦЪКСамо фланец-а за свещите трябва да е по-различен и може да се направи и за нашите печки.

Редактирано от VamPo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...