Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Разбира се, имам няколко въпроса ;)/>/>/>/>/>/>/>/>/>/> Първо, как се палят халогените за мъгла :)/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>)) Меко казано тъп въпрос. На левия стик (фарове, мигачи) има един пръстен, който е супер странен. има 2 положения, в които може да се цъка - и нагоре от горното положение може да се завърти, но се връща само. Също и надолу от долното положение. Както и да е, нищо не се случва, каквото и да правя с него.

 

Второто - капака на пепелника ми е счупен и не може да стои във вдигнато положение, пада си свободно. Някакъв replacement ?

 

трето - Първоначално имах идея да сменям оригиналния плейър с китайщина, която има там DVD, GPS и т.н. - обаче в момента, в който чух саунда на това нещо, просто се влюбих и реших да не го пипам. Само че само с едно CD, което не чете mp3-ки е много кофти. Та, препоръчайте ми някакъв наистина хубав начин да си изкарам USB вход за плейъра. Искам да може да си помни докъде е стигнал, като изгася колата - че иначе е много противно. И да може да се управлява от волана, което сигурно не е проблем.

 

четвърто - търсих навсякъде, но не можах да намеря някакво инфо за това какви са цокълите на всички крушки по колата - мигачи, габарити, основни светлини, дълги светлини, осветление в купето, в багажника, осветяването на номера.... искам да ги заменя със светодиоди, но не мога да се ориетнриам какви да са. Помагайте pls. Леле, мнооого станаха въпросите, за което предварително следварително се извинявам и благодаря :)/>/>/>/>/>/>/>/>/>/>

 

1. Пръстена въртиш ли го при включени поне габарити?

2. Ето няколко идеи за пепелника: тук и тук

3. Ние с колегата OutCold сме с такива музики и сме доволни. Единствения '-' е, че не хваща повече от 16 диска (директорий) на флашката.Но иначе броя файлове (песни) във всяка директория е ограничен само от размера на флашката. Сменят се от волана и се разпознава като CDC.

4. За крушките, можах да изровя от 2011 history-то си в ebay, че съм взимал такива за вратите и такива за интериорните. На номера нямам, но като сложих камерата на мястото на едната лампа и тя си дойде с 2 лед диода светещи доволно добре. На мигачите и габаритите не съм сменял а трябва...

 

А ако някой колега е слагал дневни светлини (дългите на 30%) на акорда с цел животоспасяване на ксенона, да ме светне ако може, къде аджеба да ида, че от 2 години се каня и ден след ден със свито сърце си горя фабричния...

Редактирано от sMARTBomber

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sMARTBomber, много благодаря ! Директно ги поръчах, ама от dx.com, че там винаги доставката е безплатна, а цените са с 1/2 надолу. Мога да ти дам телефон на хора, които го правят това с 30% на дневните светлини, страшни пичове. Правиха ми го на стария Civic и съм много happy. Ще ти го дам на ЛС, защото не зная точно каква е политиката на форума относно нещо, което може да се възприеме като реклама...EDIT: Уффф, много съм зле, сега забелязах, че си в Пловдив :(

Редактирано от Moonchild

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мигача на огледалото ми не свети някои сменял ли е крушките там как се стига до тях и какъв модел са :blink::huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мигача на огледалото ми не свети някои сменял ли е крушките там как се стига до тях и какъв модел са :blink:/> :huh:/>

Сваля се кората на вратата и се стига до болтовете на огледалото.Сваляш огледалото и го разглабяш.Крушките са лента светодиоди на пластмасова основа. Цяла част е с куплунг. Май е скъпа, доставиха ми я по каско и не съм се интересувал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мигача на огледалото ми не свети някои сменял ли е крушките там как се стига до тях и какъв модел са :blink:/>/> :huh:/>/>

Сваля се кората на вратата и се стига до болтовете на огледалото.Сваляш огледалото и го разглабяш.Крушките са лента светодиоди на пластмасова основа. Цяла част е с куплунг. Май е скъпа, доставиха ми я по каско и не съм се интересувал.
Така е. Не е много евтина за съжалениеhttp://www.coxmotorparts.co.uk/2003-2008-accord-mirrors-lighting-c-14_35_894.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото може и да се ремонтира, зависи какво е нагоряло/изгоряло... Не е нищо сложно. Вътре никой няма да я гледа колко допълнителни жици или светодиоди си слагал. Моята беше счупена и затова я смених. Виж я по-обстойно и тогава купувай нова...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...........Новото от мен е , че някое от вътрешните карета се обажда - специфични черти е "подскачания" при ускорение между 1500 до към 2200 оборота. Това е първоначален стадии , по-краен е тресене при всяко ускорение....

Тино, а така наречените "подскачания" от теб, ако се появяват от време на време, и то само при по-високи обороти,или при скорост над 150км/ч, на какво може да се дължи евентуално? При каквото и друго /бавно-бързо/ ускурение, няма подскачане.Питам, защото последните 2-3 месеца, няколко пъти ми направи впечатление това подскачане, но аз го отдавах на самата пътна настилка.Не е биене, а точно леко подскачане в предницата.Ако и някой друг има предположения, да ги сподели. Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , може ли някой да погледне въпроса ми? Последният на 106-та страница.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Колега гледам го и чета,но нищо за съжаление не мога да кажа за това иизпукване.Знам ли,ако го опишеш по обстойно сигурно някой ,ще даде насока.Някой знае ли дали милите могат да стават в километри на дисплея под speed-о метъра.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

I AM X Колеги , може ли някой да погледне въпроса ми? Последният на 106-та страница.

Колега, аз имах подобен проблем преди години след смяна на биалетки и тампони на стабилизиращата щанга на Митсубиши Лансер. Пукането се появи няколко дена след ремонта и постепенно се усили. Най-силно се чуваше при тръгване и след това спиране. След като в два сервиза гледаха предницата и казаха, че всичко е наред, мой причтел ме посъветва да ида в сервиз в който вдигат колата за гумите /не за купето/! Както той предположи, трябваше само да стегнат болтовете на предния мост, но при натиснати пружини. До колкото знам и на Акорд 7 се налага да разкачат предния мост за някои макар и дребни ремонти. Тъй като обикновено го правят като вдигнат купето с повдигач, пружините са разпънати и вероятно остава някаква хлабина, която първоначално не се забелязва!Не знам при твоя случай дали е това решението, но първо провери добре ли са стегнати болтовете на предния мост, преди да търсиш по-сложни неща!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите. Събота ще я заведа на лекар за консултация и ще пиша резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички. Колеги кажете как да извадя държача за чашките? Капачето не иска да стои в затворено положение. От задната страна си излиза,но от страната на ск.лост не мога да го извадя.Разбира се съм вдигнал пластмасата около лоста,но нищо. Понапуках го от дърпане и повдигане в задната част,но не излиза. Благодаря и поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,някой от вас купувал ли си е такъв кабел http://www.ebay.com/itm/HONDA-HDS-cable-obd2-diagnostic-cable-/170969163379?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item27ce8e6673&vxp=mtr. Интересно ми е дали наистина ще работи с HDS-а на Хонда .. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих си труда да разгледам профила на продавача в ибей и от негативните отзиви за него, се натъкнах на това мнение на потребител vanist1980 от 25.08.2013 г.: Phishers! Rascaldom ! does not work - HONDA STREAM ! DO NOT BY ! WASTED TIME !!!/>/>Интересен факт е, че потребителя еvanist1980 е регистриран в БГ. Тоест пиши му на лични през ибей и виж какво ще ти каже.Линк към негативния фийдбек на продавача /третото мнение/: http://feedback.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=ourdream_mydream&iid=-1&de=off&items=25&which=negative&interval=365&_trkparms=negative_365

Редактирано от Olmy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тино, а така наречените "подскачания" от теб, ако се появяват от време на време, и то само при по-високи обороти,или при скорост над 150км/ч, на какво може да се дължи евентуално? При каквото и друго /бавно-бързо/ ускурение, няма подскачане.Питам, защото последните 2-3 месеца, няколко пъти ми направи впечатление това подскачане, но аз го отдавах на самата пътна настилка.Не е биене, а точно леко подскачане в предницата.Ако и някой друг има предположения, да ги сподели.

Значи подскачането го усещам само на ниска скорост , над 80км/ч вече не усещам нищо . Усещам го и при поддържане на равномерна скорост без значение оборотите . Също специфично е като подадеш по-рязко газ и колелата превъртят се получава едно блъскане някъде в ходовата част , обикновено се случва най-често при тръгване с повече газ и навит волан на дясно .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам въпрос за свещите. Винаги съм сменял с препоръчаните за двигателя (2,0 л бензин) - NGK: ZFR6K-11. И съответно не съм имал някакви явни проблеми. Наскоро обаче забелязах, че за двигатели на LPG, какъвто е и моя случай препоръчват други. Например: http://www.autopower...6-i9668220.htmlТа моля ако имате мнения и опит да ги споделите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен болестта се оказа фтулка на рейката,както и моят познат предполагаше.Даже вече колата започна да тресе леко все едно гумите нямат баланс. Някой знае ли дали на дизеловият и на бензиновият са еднакви рейките 2005г. модел ,седан ? Гледах в e-bay ама не пише в описанието.Преди 30хил км смених преден десен лагер и един колега ми каза че следжащият наред е заден ляв ,тоест този който е по диягонал. Май позна защото започна леко да вие отзад от ляво. Някой чувал ли е за подобно нещо?

Редактирано от I AM X

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли дали на дизеловият и на бензиновият са еднакви рейките 2005г. модел ,седан ?

Не мога да ти отговоря на този въпрос, но мога да ти кажа аз как проверявам обикновено.Отиваш във някой сайт за оригинални части и проверяваш за съответната модификация какъв е номера на частта която излиза. Ако е еднакъв, значи са еднакви ;)Аз ползвам този -> http://www.lingshondaparts.com/
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,някой от вас купувал ли си е такъв кабел http://www.ebay.com/itm/HONDA-HDS-cable-obd2-diagnostic-cable-/170969163379?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item27ce8e6673&vxp=mtr. Интересно ми е дали наистина ще работи с HDS-а на Хонда .. :)/>

Аз, но по никакъв начин не можах да го подкарам и го върнах. Предполагам, че не поддържа протокола за комуникация, а и китаеца не можа да ми отговори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,някой от вас купувал ли си е такъв кабел http://www.ebay.com/itm/HONDA-HDS-cable-obd2-diagnostic-cable-/170969163379?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item27ce8e6673&vxp=mtr. Интересно ми е дали наистина ще работи с HDS-а на Хонда .. :)/>/>

Аз, но по никакъв начин не можах да го подкарам и го върнах. Предполагам, че не поддържа протокола за комуникация, а и китаеца не можа да ми отговори.
Ясно. Мерси за отговора :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

някой от вас сменял ли е крушка по осветлението на километража ?

И ако знае да сподели какъв тип е крушката преди да разкостя таблото :)/>

На мен спря да ми свети половината от дисплейчето :)/>

 

Публикувано изображение

 

Мерси.

Редактирано от VamPo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички, вчера тръгвайки си от работа и запалвайки колата си жълтата лампичка check engine остана светеща. Доста се притесних, но нямаше промяна в ускорението нито нещо необичайно. Пробвах да изгася веднага и пак да запаля- продължи да свети. Прибрах се, изгасих и пак запалих- вече не светеше. Днес не свети. По принцип си сипвам само ОМВ дизел / в повечето случаи премиум/. Случи ми се преди 3 дни да сложа 10 литра от Петрол.. възмножно ли е да е от това? Да я карам ли на диагностика или просто като я напълня до горе след малко да взема една дизел добавка за всеки случай ? Публикувано изображение

 

Благодаря за отговорите!

Редактирано от honda1234

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че на някой от колегите се беше случвало и причината при единият беше че е стоял с часове в трафик и го бяха посаветвали да покара за кратко колата като силно я форсира ззащото се насабирали чатици и е трябвало да се "продуха" .Имало е резултат веднага.Ако потърсиш малко назад ще намериш писаното в тази тема.

Редактирано от I AM X

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих го. Виж 86 страница последния въпрос и след това са отговорите на 87.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой да знае как се сменя крушката на бутона за аварийните светлини? Опитах се да го извадя навън, но не излиза.Може би част от таблото се отваря, на не смея да напъвам без да съм сигурен какво и как. В упътването не видях указание за смяна точно на тази крушка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой да знае как се сменя крушката на бутона за аварийните светлини? Опитах се да го извадя навън, но не излиза.Може би част от таблото се отваря, на не смея да напъвам без да съм сигурен какво и как. В упътването не видях указание за смяна точно на тази крушка.

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=57108&view=findpost&p=1057366310

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да - крушчицата се сваля се с малка отвертка, като се развърта на около четвърт оборот.Имай предвид, че за разлика от всички други крушки по таблото, тази има червен "презерватив", който прави светлината на иначе жълтата крушка червена. Сваля се много трудно, защото гумичката запича по стъклото на балона от годините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, много благодаря за бързите отговори. Другата тема е повече от изчерпателна, особено с снимковия материал.Сега разбрах и защо 2 от бутоните ми не светят в червено, а в бяло. Уикенда ще си поиграя да натъкмя нещата.

Редактирано от angello

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хоп,здравейте. :)/>/>

 

Нека и аз се включа в тая хубава тема.

Преди една седмица най-накрая пристигна и моето Акордче ТайпС с десен волан,но по-натам ще се заиграем да го обърнем.

На тоя етап нямам никакви оплаквания,но как да имам при положение,че предишния собственик е бил някакъв луд маниак -всичко, което е правено по нея е правено с много любов и пари.

Публикувано изображение

Редактирано от Мария Илиева
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и безаварийно :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен. Акордът изглежда убийствено!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Малко обратно инфо относно смяна крушки на таблото. Отварянето става точно както Zlatozator и в линка на VamPo е описват. Успях чак днес да намеря нужните ми крушки при това само за 0,40лв. за бр. Магазина се казва Volt на Бул. Черни връх преди кръстовището със Сребърна е. Само безцветни са, но на старите има червена шапчица. Тези за фаровете и VSA светнаха от раз, но на аварийките не иска. Явно има и някакъв друг проблем. Самият бутон задейства аварийките, но не свети. Искам да питам и относно 12v запалка/контакт в багажника на Турър-а. Захранването му никога не ми е работило. Преди години пробвах да включа ел. хладилна кутия и тогава го установих. Сега купих една подгряваща облегалка за столчето на детето, да му е топло сутрин като го водя на градина, но трябва да оправя контакта за да я включвам там. Четох упътването на модела, но не откривам бушон за този контакт, само за предната запалка, която си работи. Не смея за отварям пластмасите при запалката защото едва ли проблема е в самата нея. Имате ли някаква идея, къде може да е проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мария, честито. Зверски добре изглежда Акордчето ! Пожелавам ти безаварийни километри с него (но няма да кажа "милиони", защото то звучи като проклятие :))) ).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подарявам към половин литър Castrol Edge 0W30.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Малко обратно инфо относно смяна крушки на таблото. Отварянето става точно както Zlatozator и в линка на VamPo е описват. Успях чак днес да намеря нужните ми крушки при това само за 0,40лв. за бр. Магазина се казва Volt на Бул. Черни връх преди кръстовището със Сребърна е. Само безцветни са, но на старите има червена шапчица. Тези за фаровете и VSA светнаха от раз, но на аварийките не иска. Явно има и някакъв друг проблем. Самият бутон задейства аварийките, но не свети. Искам да питам и относно 12v запалка/контакт в багажника на Турър-а. Захранването му никога не ми е работило. Преди години пробвах да включа ел. хладилна кутия и тогава го установих. Сега купих една подгряваща облегалка за столчето на детето, да му е топло сутрин като го водя на градина, но трябва да оправя контакта за да я включвам там. Четох упътването на модела, но не откривам бушон за този контакт, само за предната запалка, която си работи. Не смея за отварям пластмасите при запалката защото едва ли проблема е в самата нея. Имате ли някаква идея, къде може да е проблема?

Колега,провери предпазител 12 в кутията за предпазители в купето(от ляво на краката на шофьора).Трябва да е 10 ампера.Ако е здрав търси някое реле да е згънало или някой кабел да е прекъснат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички. Честито и да се уважавате дълго...Колеги трябва да сменям Upper suspension arm (предполагам, че е горен шарнирен болт). Мога ли да сменя само единия или не е препоръчително. Ако някой е сменял нека сподели опит. Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,присъединявам се към клуба,от няколко дни съм собственик на 2.0 комби,ръчни скорости 2006 година.Благодаря на всички за мненията във форума,помогнаха ми много при избора на автомобил.Предстои ми закупуване на зимни гуми,колебая са дали да не закупя 15-ки стоманени джанти с гуми 195/65/15 за да направя втори комплект или 205/55/16 които да кача на сегашните ми алуминиеви джанти?Какво бихте ме посъветвали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...