Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

И при мен има подобен проблем - при по-рязко подаване на газ прекъсва за части от секундата и пак продължава да си ускорява , а притрисането се получава от каре , реално него може да го усетиш и на по-висока предавка и не на силно ускорение , но натоварено , да кажем наклон :( Почти съм си казал че стигна ли до турбина , заменената ще е по-голяма просто Публикувано изображение и отделно се чуда дали да не й направя една профилактика , чрез сваляне , старателно почистване и т.н. , но както е тръгнало тази година май няма да има такъв шанс :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз не бих се хванал да свалям каквото и да е (нито имам условията, нито увереността). Но нека някой каже ако знае читав сервиз, в който могат да свалят турбината, да я изчистят, да я профилактират (ако има разни уплътнения и тн за смяна) и да кажат дали тя е виновна за пушенето и подлежи ли на евтин ремонт? Бих платил 100лв за сваляне и чистене и съответно повече ако има ремонти по нея естествено, но би ме било страх да я дам на случаен сервиз.Като се замисля, ще питам в Юбико дали биха се навили да го направят и ще пиша тук. Ще кажа и за претрисането, ако е каре наистина, да сменям.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз не бих се хванал да свалям каквото и да е (нито имам условията, нито увереността). Но нека някой каже ако знае читав сервиз, в който могат да свалят турбината, да я изчистят, да я профилактират (ако има разни уплътнения и тн за смяна) и да кажат дали тя е виновна за пушенето и подлежи ли на евтин ремонт? Бих платил 100лв за сваляне и чистене и съответно повече ако има ремонти по нея естествено, но би ме било страх да я дам на случаен сервиз.Като се замисля, ще питам в Юбико дали биха се навили да го направят и ще пиша тук. Ще кажа и за претрисането, ако е каре наистина, да сменям.

Здравей Веселия,На мен Миро от Юбико 2 пъти ми е свалял турбината, като вторият път нещо се беше запекла и не отваряше нещо си като хората и нямаше мощност. Почисти я, смаза я и вече повече от година е ОК като цената за всичко беше към 200 лв. Не знам ти защо си решил, че пушекът ти е от турбината?. При мен като се развали старата турбина, почна да вие като линейка, но тяга си имаше, пушек нямаше,а масло не ядеше. Карах 2 месеца така докато се чудя какво да правя, а и в сервизите също не бяха много наясно какво й е всъщност. Аз не разбрах, защото си купих друга втора употреба от Варна-Стамен. Цените на турбините поне в БГ бяха доста на 2 бона за читавите, а се оказа че и доставата им е проблемна. Така, че първо отиди при Миро да я види и провери дали не ти е запушено нещо-колектори, клапан и тогава ака има основание мини на ремонт/смяна на турбина. Ето ти два варианта, които са надеждни според мен за ремонт на турбина ако Миро не помогне, понеже като засменях турбината преди 3 години и доста проучих. Та възможностите според мен са Реал турбо на Околовръстното и България и един сервиз при ТЕЦ София. И на двете места обаче искат само турбината, а колата ти остава на трупчета някъде, където ще ти я свалят и после качат. Цената за сваляне-качване в сервизите коитоте препоръчват е 250-300 лв. После за ремонта 800-1000лв. и без гаранция дали ще може да се ремонтира изобщо и как ще работи след това. Отделно нашите турбини са с променлива геометрия и сервизите бягат от такива, защото после е трудно да ги настроят. Аз затова и се отказах да я ремонтирам моята старата. Пазя си я за резерва, но ако някой иска да си я провери в сервиз и проблема й не е сериозен, ще му я продавам за 200 лв. Редактирано от angello

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До това, че пушенето е вероятно да е турбина стигнах с четене в чуждите форуми (английски), а Миро каза, че е една от вероятните причини наистина да е тя. Почвали да се пукат разни работи по нея и да влиза масло, което после тя вкарва в двигателя. Колата наистина за последната смяна изгори повече масло (долях общо литър и половина за 15 000км, при същото каране обикновено доливам само 0.5л за същия пробег 5 смени подред преди това). Не било сигурно че е тя обаче - при мен проблеми не се усещат, може маслото да влиза през буталата на самия двигател - знам ли, толкова и разбирам.Четох на много места, че след 150 000км трябва да се смени или махне катализатора. При мойте над 250 000км, няма какво да коментираме - ценните метали са си заминали, а той вероятно е запушен със сажди. Някой знае ли дали може да се почисти или дали има евтина алтернатива на него? Не ми се иска да го махам напълно, заради контрола на емисии и потенциални проблеми при минаване на преглед. Гледам, че нови катализатори са 1200-1500лв, което е безумно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам съмнения за един шум отпред дясно.Има ли някой с отзиви за сервиза на Хонда в Стара Загора, понеже в момента ми е удобен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, Венко си разбира от работата и е много коректен. След като се преместиха в новия шоурум се води "сервизен мениджър" или нещо такова. Лесно ще го разпознаеш - едро момче с почти нула номер коса. Цените за труд като цяло са по-ниски от общоприетите в София.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Веселия,1,5 л. за 15 000 км. не е кой знае какво. Още повече, че колата ти мисля вече наближаваше 300 000 пробег. На мен също толкова ми трябваше за доливане последните 2 пъти, но това зависи от доста фактори. Ако почне турбината да смуче, загубата на масло ще е драстична, а като изгърми, ще ти изхвърли цялото масло наведнъж и тогава вече става страшно. Според мен, спазари се с Миро да ти я свали, огледа, почисти и при съмнение и нужда ще я занесеш в Реал Турбо или при ТЕЦ София за оглед. Цялата процедура ще ти отнеме 2 дни и до 200 лв. Сетих се, че при мен Миро като закачеша колата към софтуера на Хонда и си даваше и при двата случая, че има проблем в турбината. За катализатора, никой, никога не ми е повдигал въпроса, че трябва да го сменям, а не знам и замяната с неоригинален/тип резонаторно гърне/ дали ще е удачна с оглед нотоварването и вибрациите на нашите двигатели и изпускателни системи. Ако ходиш при Миро, попитай го и за този казус.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ходя да си правя профилактика на климатика, но съм предубеден от информацията, за количеството фреон, която имат този вид сервизи, особено когато обслужват всички марки на пазара, вече съм патил веднъж. Сложиха ми твърде много фреон и компресора сдипли. :angry:/>Въпроса ми е, колко антифриз събира акорда с мотор 2.0 бенц ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. С мотор 2.0л и 5 степена мех.ск.кутия капацитета е 4, 5 литра. При автомата на 2.0л мотор е 4, 4литра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. С мотор 2.0л и 5 степена мех.ск.кутия капацитета е 4, 5 литра. При автомата на 2.0л мотор е 4, 4литра.

 

Благодаря ти, само че съм доста загубен Публикувано изображение, имах предвид колко фреон събира :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

500-550г. фреон R-134A.Това е за пълно зареждане на системата след вакуумиране за модела преди фейслифта.Пердполагам,че и при теб количеството е същото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

от три седмици и аз съм горд собственик на фейслифт-нат дизелов Акорд турер. Темата, която сте създали е страхотна и много помогна/ не попречи на избора ми Публикувано изображение След известен брой безсънни нощи решението бе взето, билетите купени и една немска кола смени паспорта си Публикувано изображение

 

Надявам се тази тема да продължи да се развива и да си бъдем взаимно полезни.

 

Поздрави!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Честито колега, много и все приятни километри и поздравления за избора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Честито! Колата чипната ли е? Само да разреша съмненията за проблеми в турбината и моята ще се сдобие с нов ECU firmware или по български - чип, на 180кс :)

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко пари и от къде ? Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

PremmierTunning, Stage1 (180кс) излиза 440лв, като бонус затваря EGR клапана. Колата почва да пуши доста, но върви невероятно и пада разхода (заради увеличения въртящ момент в ниските). В английския typeaccord форум, всички карат с този мод. Има и stage2 дето е 204кс, но за него не става с фабричния съединител, трябва 6-peddle, с който не става за каране градско, много мъка бил. Един колега от Пловдив кара Civic със Stage2.И ако съединителя ти е сравнително поизносен, дори със Stage 1 ще почне да приплъзва доста по-рано ако я натискаш здраво, заради по-големия въртящ момент.Трябва ти и кабел за сваляне на фърмуера и флашване. Аз имам такъв - мога да го дам на някоя среща да си свалиш фърмуера, да им го пратиш, те да ти пратят модифицирания и да го флашнеш. Твоя ECU ROM Може да се флашне само на твоята кола.Повече за тях тук:http://www.premiertuning.com/

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това е техният отговор за моят акорд Публикувано изображение

С две думи 400 паунда и да им пратя ЕКУ-то = 14 к.с. повече

 

Yes we can tune this but you will need to send us your ecu as we need to solder to the board to achieve the read and flash.

 

We can make 14bhp and a lower vtec, with better throttle response.

 

Have a good look through our Facebook albums and you'll see Civic Type R and Accord K24 examples we've worked on.

 

The process on your K20 is the same.

 

Price is £400 inc return postage of your ecu.

 

There is no other way to tune this ecu.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А това е техният отговор за моят акорд Публикувано изображение

С две думи 400 паунда и да им пратя ЕКУ-то = 14 к.с. повече

 

Yes we can tune this but you will need to send us your ecu as we need to solder to the board to achieve the read and flash.

 

We can make 14bhp and a lower vtec, with better throttle response.

 

Have a good look through our Facebook albums and you'll see Civic Type R and Accord K24 examples we've worked on.

 

The process on your K20 is the same.

 

Price is £400 inc return postage of your ecu.

 

There is no other way to tune this ecu.

 

А ето и как става:

 

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.383736011697372.88559.148037185267257&type=1

 

Четете коментарите на снимките. Звучи много добре но не бих се навил :)

Реално вдигат прекъсвача на 8хил., свалят малко VTEC-а и правят педала на газ-та да реагира по бързо. На 2,4 двигателя дава около 20 коня. 210-220 коня не е зле, но цената е доста висока за това удоволствие.

Редактирано от garyhobson

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен друго ми е интересно за бензиновите двигатели , ако направиш подобрения по всмукателната и изпускателната система да кажем , дали еку-то ще ги засече и след като се даде за чипване дали и те ще го засекат това и ще настроят от дистанция еку-то имайки в предвид това Публикувано изображение Почти съм сигурен , че не . При всички положения 400 лв не са особено голяма инвестиция за тунинг и 20 коня са дори идеален резултат , особено за бензинов двигател ;) Живот и здраве и аз ще си имам едно чипче , да ми стои в колата когато има нужда :D и ще споделя в последствие отзивите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен друго ми е интересно за бензиновите двигатели , ако направиш подобрения по всмукателната и изпускателната система да кажем , дали еку-то ще ги засече и след като се даде за чипване дали и те ще го засекат това и ще настроят от дистанция еку-то имайки в предвид това Публикувано изображение Почти съм сигурен , че не . При всички положения 400 лв не са особено голяма инвестиция за тунинг и 20 коня са дори идеален резултат , особено за бензинов двигател ;)/> Живот и здраве и аз ще си имам едно чипче , да ми стои в колата когато има нужда :D/> и ще споделя в последствие отзивите ;)/>

 

Да де ама са паунди не са левове :) За 400 лв и аз бих се замислил :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

400 паунда баце, тези мискини не познават парите Публикувано изображение

Айде да става по лесният начин, както Веселият обясни, ще те накара да се замислиш, ама тази манипулация с разглобяването не ми харесва.

Пък и нашите майстори като ги знам колко са сръчни... Публикувано изображение

Редактирано от za6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам, цената за модифициране и флашване на фърмуер е 180 паунда, но явно важи само за дизеловите. При бензинките е друго - с ръчния труд, запояването и пращането, нещата стават различни и от към пари, а за 14кс не мисля, че си струва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живот и здраве и аз ще си имам едно чипче , да ми стои в колата когато има нужда :D и ще споделя в последствие отзивите ;)

НЕ СЛАГАЙ ADD-ON "ЧИП" ИЛИ "POWER BOX". Позволявам си да пиша с главни букви, защото адски много четох по въпроса - това, което тези малаумни боксове правят е да ти вдигнат налягането на помпата и турбината по най-глупавия начин, модифицирайки сигналите от ECU-то, без да корегират останалите метрики и ебават майка на турбина, двигател, помпа, дюзи, всичко. Единствения читав начин е някой, който знае какво прави да модифицира софтуера на компютъра да си върши работата както трябва - точно това, което такива като PremierTunning правят. Има и други компании дето правят читави РОМ-ове, но техния беше най-добър от различни ДИНО тестове и най-доказан от адски много потребители, които го ползват. Повече тук:http://typeaccord.co.uk/forum/topic/8390-premier-tuning-remap-7th-gen-egr-off-stage-1/Не си играйте с боклуци, които не са тествани от някой друг. Достатъчно скъпа е поддръжката на дизелите ни, че да правим глупости.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Колата чипната ли е? Само да разреша съмненията за проблеми в турбината и моята ще се сдобие с нов ECU firmware или по български - чип, на 180кс :)/>/>

Благодаря. Да, чипната е. 123-те КВ фигурират в немския талон като фабрични. Това ме кара да мисля, че колата е излязла от салона на Хонда-Фугел подобрена. Поне се надявам да е така :)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и сега като й смачкам педала на газта на втора скорост превърта 17-цоловите контита. Какво ли ще стане, ако се мод-не... Плаша се :DДали ако се съберем няколко човека ще преразгледат цената?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Може да я понамалят.

 

Сега проучвам въпроса, CG Motorsport са изкарали два нови съединителя - 8-peddle вместо 6-peddle, както и Dual Friction, които и двата са доста по-комфортни и разкарват нуждата от двумасовия маховик. Но ги пишат, за Civic 2.2 i-CTDi, за Accord не са ги листнали. А тази комплекти ще понесат и Stage 2 204кс/440NM. Писах им мейл, чакам да кажат дали ще станат за наще кенефи.

 

http://www.clutch-specialists.co.uk/stage-3-kit-for-honda-civic-22-ctdi_p23369286.htm (пише 6-peddle, но просто трябва да се заяви 8-peddle, имат и 4-peddle, но той е съвсем за пистово каране)

http://www.clutch-specialists.co.uk/dual-friction-kit-for-honda-civic-22-ctdi_p23369287.htm

 

Комплекта съединител + едномасов маховик с доставката идва към 1500лв, на фона на 1000лв за чисто маховик дето така и така трябва да сменя. А и ще продам за още 300лв оригиналния съединител, който взех за 600лв преди 25 хиляди км - на практика нов, ако на някой от вас му се е износил.

 

С удоволствие ще вкарам още 2500лв в колата да й оправя всичко по катализатор, турбо, спортен съединител + маховик и чип, но вероятно ще го оставя за есента. Да се похваля, че след като си продадох немския келяв мотор, оня ден си купих чисто нов японски мотоциклет Kawasaki ER-6f (още не е пристигнал красавеца в България) и докато не застудее, ще имам достатъчно мощност, че да не бързам с колата :D

Публикувано изображение

 

Иначе след разни залитания, реших, че с тази Хонда ще се разделим само заради непредизвикана катастрофа. Почна ли да я "помпам", което задължително ще стане скоро, ще направя и ДИНО тестове и ще пиша тук.

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за мотора :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито ! Хубаво моторче- мнооого хубаво. Браво и поздравления

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги, ще пусна и снимчици като дойде, редом до Хондичката :)

 

Имам подозрения, че разреших мизерията с пушенето на Акордеона. Днес и вчера натисках пак колата здраво на 2ра и 3та, но обърнах внимание, че едва забелязвам нещо да припушва, ако изобщо забележа. Преди изхвърляше цели облаци дим. Мислейки си как проблема с горенето на масло се появи преди малко повече от половин година, а от тогава и започна да пуши, а сега това изчезна се замислих, че точно тогава си изкарах Shell Smart карта и започнах да сипвам Shell V-Power Diesel и да "трупам точки". Никога не съм подозирал горивото, понеже уж е скъпо и хубаво. Но сега, като ходих за празниците до Гърция - сипах на Revoil в Гърция 30л и след това в България напълних резервоара на OMV с MaxxMotion Diesel, заради спиране за почивка и сандвич.

 

Като резервоара се изпразни почти на нула, ще сипя 10-15л V-Power и ще проверя дали пак ще почне да пуши, за да съм сигурен, ако да - ще я заредя отново с MaxxMotion до горе и повече няма да стъпя в "мидата". Искам да отбележа, че преди като сипвах V-Power 95 на стария мотоциклет, той често не искаше да пали от първия път, докато с евтиния бензин на OMV & EKO винаги палеше от раз.

 

Споделете и вие какви впечатления имате от V-Power-а, но в момента си мисля, че виновника явно е бил той!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Шел" са си калпава марка,не само в България,тхно гориво ползвам само в краен случай и рядко наливам повече от 5л.Забелязал съм,че при пълен резервоар от Тексако,Тотал или Ессо минавам около 50мили повече отколкото с горивото на Шел.А с най-добри параметри са Бритиш Петролиум и като пробег и като работа на мотора,малко по-скъпо е,но си заслужава.Забравих да спомена,че се намирам в Англия и от 6г карам дизел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам горенаписаното за горивата. Лично аз още преди 10 години достигнах до извода, че не трябва да се зарежда никъде другаде освен в OMV и стриктно го спазвам. Това е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. И при мен се случи нещо интересно. Когато тръгвахме за България с цел изминаване на повече километри напълних резервоара с v-power на shell. Учудващо , но факт е, че изминах с 150 км по-малко , от колкото с нафтата от OMV заредена в България. Обикновена нафта. И двата пъти пълнене от 53-56л и каране до светване на лампата. По учудващото е , че с v-powera карах само по магистрали ( така наречената Европа) , а с по-евтината нафта от OMV карах Елена-Г.Оряховица-София и обратно. Факт...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Принципно карането на магистрала за мен е винаги по-неикономично от карането по междуградски пътища, заради скоростите - със 120-140 въздушното съпротивление е мноого по-голямо спрямо 80-100 и започва да става неефективна колата. С 80-100 редовно докарвам разход около 4.5, със 120-140 към 6-6.5, правил съм веднъж и 7.3-7.5, но юнашко каране със 170-190 до морето и обратно.Но като цяло потвърждавате това, което подозирах - ако наистина проблема е в боклука дето продават в Шел, дето е най-скъпата нафта у нас, не заслужава тая верига да съществува! Дано наистина да е това и да няма трайни поражения. Днес пак карах колата, нагоре по баир настъпена до долу на втора едва припушва, а преди ме беше рам да натисна педала да не издуша тия отзад.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Шел не съм зареждал гориво сигурно от над 5 години ! За мен тази бензиностанция отдавна е зачеркната . Единствено зареждам нафта от ОМВ и да ви светна за врътка - всеки четвъртак и петък цената е с 5 ст надолу спрямо всички бензиностанции - миналата седмица заредих за 2.52 литъра. Правил съм си опити да зареждам в Еко и Лукойл нафта и няма такъв шит - осезаемо влошен вървеж

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам колите с гориво само от Лукойл с изключение на миналото лято, когато усилено събирах точки от Еко-то. Нямам оплаквания, но също и базата за сравнение.В интерес на истината от един момент нататък миналата година акордът ми припушва при палене и само при палене. Моментът съвпадна с почистване на ЕГР-а, но ще взема и аз да пробвам нафтата от ОМВ, знам ли?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имам отговор - 8-peddle и Dual-Friction съединителите на CG Motorsports листнати за Civic 2.2 i-CTDi стават и за Accord-а, както очаквах. Комплекта Dual Friction съединител е 320 паунда, едномасов маховик е 420 паунда, а доставката е 40 паунда. Общо взето за 1800лв сте с едномасов маховик и съединител, който може да издържи чипването до 204кс и който се чувства близко до фабричния комплект (не е неприятен за каране). В най-скоро време ще преценя средствата и съм готов да стана експериментатор в името на науката (и по-спортното поведение на любимата Хонда) :D

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее добре сте вие с дизеларките, тряскате един чип и сте с 20-30% повече кончета. А някой дали се е пробвал да покачи някое конче при бензинките. На мойта освен спортен конусен филтър нищо друго не съм й "пипнал" още. Катализатора например бих махнал, но не знам как се залъгват двете ланда сонди. Някой да го е правил? Направи ми впечатление, че дросела е с много малък диаметър, но дали се предлага рейсингов? На стария Акорд много добре му се отрази смяна на генерацията на 60мм външен диаметър. Да споделя миналата седмица се тествахме с Ауди А4 1,8 турбо 150кс с ръчни скорости, от място и от летящ старт до към 140-150 вървим заедно. Мястото не позволяваше по-високи скорости. Надявах се да го бия, но на автоматичен режим и газ до дупка това е резултата. Аудито е стоково, има само blow off клапан, но сега го подготвят за чип и челен кулер, та скоро ще стане около 210 кс, така че помагайте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много сме добре. Всеки гледа постовете дето "тряскате един чип и сте с 20-30% повече кончета", никой не обръща внимание на тия дето мрънкаме от всичко останало :DАко прегледаш темата - същите тези момци дето чипват и дизелчето, чипват и бензинчето - за K24 изкарват едни 30кс отгоре и V-TEC от по-ниските, но цената отива към 900лв и трябва да си пратиш ECU-то да го запоят, което пак е по-евтино от колкото да сложиш "чип" при нас за 440лв и да обадиш нов съединител и маховик за 1800лв, за да не стане на попара :)

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде в София мога да си купя добри секретни болтове. Изключваме Бултрако , че там не познават парите :D/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с най-обикновени от 20-30лв от първия авто-магазин. Реших, че е достатъчно да откаже крадците да се занимават щом джантите не са нищо особено и вече 3 години няма проблем (което нищо не значи). Ако имаш скъпи джанти, поръчай по-хубаво изпълнение болтове от ebay.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...