Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Става въпрос за надлъжни греди, не напречни, нали?

А и те могат ли да се свалят ?

Редактирано от za6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За седана са напречни (хващат се отстрани). Не като на комбитата, които са надлъжни, фабрични. Свалят се/слагат се със специално ключе, сравнително лесно като им фанеш цаката :)Да знаеш, че вдигат разхода и развалят стабилността на колата със скорост над 100, както всички конструкции развалящи нейната аеродинамика така грубо :)

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От typeaccord.co.uk

Hot gas Heater Systemon diesel models onlyYour vehicle has the hot gas heater system. It assists the heater until the engine warms up after you start the engine. This system uses your vehicle's air conditioning system to warm the air. Under the following conditions, the hot gas heater system operates automatically.1. The engine coolant is cold(about 75 degrees C)2. The outside temperature is low (about under 5 degrees C)3.The temperature control dial is set to any position except for the "LO" (The interior of the vehicle is cold).4. The fan is set to the desired speed.After the vehicle warms up or the outside temperature is high, the hot gas heater system will stop automatically. You may hear some noise from the engine compartment. This is normal it is the hot gas heater activation. The hot gas heater system will not activate if the outside temperature is too cold (under -30 degrees C)

Мисля че има нещо такова. Аз мойта кола почти винаги я карам на auto (климатика) и на ~22 градуса. Зимата като запяла на минусови температури ако оставя температурата на 22 започва да духа топло чак когато стрелката на водата отлепи от 0. Но ако след 3-4 минути каране завъртя температурата да е на MAX (духалките се включват и те на макс) започва да духа сравнително топъл въздух.....не е супер топъл но се усеща разлика. Пробвайте и вие

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата за багажниците....На седан как се слага надлъжен багажник, аз не знам, не съм и чувал за такова животно ;)Виж, напречни има. За нашите акорди специално се захващат в рамките на вратите (тип "лапи")@Veseliq, какъв багажник ти продадоха от bagajnik?Аз ходих при тях преди около месец и казаха, че за нашите акорди няма точни багажници от по-евтините марки - HAKR, NEUMANN, etc. Преложиха ми само Тhule.Затова аз си взех Thule, само че от SLS-a на Черни Връх, имат 20% отстъпка в момента.Греди със багажник за 4 борда (най-големия) ми излязоха 650лв. Гредите са най-новия модел на Туле, алуминиеви Wing Bar.Багажника е много солиден и пипнат отвсякъде - доволен съм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет от мен !Замислям се да взема Accord 2004 година - 2.2 дизел и в последно време проучвам как стоят нещата с обслужването ... само за дюзите не намирам никакво инфо за рециклиране(има ли възможност за почистването им и как/къде/колко? ) или нови - цена.Благодаря предварително на отзовалите се !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм срещнал коментар и оплакване относно дюзите на дизеловите двигатели ;) т.е. не се притеснявай :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Не съм сигурен но май имам проблеми с пукнат колектор.Когато пусна парното да духа отвън и вкарва миризма като на изгорели газове(не винаги).Случвало се е и да стоя до шофьорската врата и пак лъха на газове.Къде се пукат най-често и мога ли сам да проверя какво става там?Подлежи ли на ремонт или трябва да си закупя нов?Има и още един гаден проблем при товар от 150км в купето при ускорение тресе все едно има нещо криво.При постоянна скорост не го прави.Няма признаци за каквито и да било презплъзвания на съединителя.Колата е Сивик 5д 2006 2.2д.

Редактирано от H22_turbo_Vtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пукат се изпускателните колектори се масово на първия модел на двигателя (при Accord е модела 2004-2005, преди фейса). Правилното решение е да си вземеш колектор от кола след 2006та, които са с излят чугунен и не се пука. Ако твоята е такава, проблема може и да е друг. Качи я на канал и го виж.В Юби-ко (София) на мен ми го рециклираха - свалят и носят на заварчик дето го правел "нов". Моя го завариха преди 7-8 месеца / 15 хиляди км, от тогава е перфектен - няма миризма на дизел и няма по-силен шум от двигателя). А като го свалиха - беше жестоко зеещ (видях снимка как е изглеждал преди и след заварката). Това ми струваше в диапазона на 100-150лв - сваляне, заварка, слагане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой съвет е да си намериш колектор от FR-V , CR-V и по-новите Сивици , чугунен . Цените варират от 200 лв до 300 лв и свършват страшно бързо ;) Миналата седмица си купих втора ръка чугунен колектор и го монтирахме и не мога да си позная колата :) Относно вибрациите при ускорение ме навежда мисълта за маховик-съединител :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта красавица,докато си чака ново двигателче.... Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

 

Публикувано изображение

Редактирано от Crazy Paco

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо немога да си намеря турбо кит за количката, някаква помощ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разпитай в typeaccord.co.uk - там има повече тунери. Тук никой не се ебава с толкова скъпи коли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се ебава?! Що това трябва да се счита за ебаване?! Искам количката ми да стане 350-400 коня...

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

400 коня с предно предаване??? :)К'ъв е смисъла? :)

Редактирано от garyhobson

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че какъв е проблема на 400 коня с предно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се ебава?! Що това трябва да се счита за ебаване?! Искам количката ми да стане 350-400 коня...

Ми ебаване си е да удвояваш мощността на тази кола. Имам предвид в ред на мисли за вдигане на разходите:1) Нефабрично турбиниран автомобил не става за ежедневно каране - обслужването е много по-често, вниманието за поддръжка като цяло трябва да е постоянно2) Компонентите не са изтествани за огромният въртящ момент и мощност идващи от турбината. Със слагането на турбо ще трябва да сложиш спортен съединител, спортен маховик, по-големи спирачни апарати и по-стабилни дискове на спирачките, да не говорим за изпускателен и всмукателен колектор и по-здрав диференциал (обикновен отворен диф на кола дето фабрично е 155кс, с 300-400кс ще е "красива" гледка). Трябва да сложиш по-твърдо и ниско окачване, по-сериозни гуми. Всичко "по".3) До тук това са 5-6 хиляди лева за старт, а като цяло тази кола няма да е много надеждна.Това е скъпа кола (у нас) и малко хора биха я подложили на това, което ти искаш. Да не говорим, че това не е спортна кола, а голям седан. Аз ако ще правя извращения, ще си взема едно BMW 325/328 и ще наливам пари там, като втори автомобил. За тях има китове и всичко останало. Алтернативен вариант - Honda Civic някоя (но предно предаване и отворен деференциал на 300-400кс е просто безмислено).

Че какъв е проблема на 400 коня с предно?

Че при ускорение тежестта отива назад. Предницата остава лека и гумите по-лесно превъртат. С обикновен отворен диференциал когато едното колело превърти, започва да върти свободно. Това при автомобили до 200-250кс се компенсира от "VSA" системата ти - която хваща спирачката на превъртащото колело. Но VSA е настроено да работи с фабричен автомобил, не вярвам, че има надежда да го ползваш след доработките.Ако имаш "шпер" или истински диференциал с лимитирано приплъзване, тогава е по-добре. Но такъв за този модел няма. По поръчка ще е доста "скъпичък".Кола с предно в завой е друг опасен момент - дай газ докато завиваш и ще се завъртиш. Не случайно спортни коли с предно няма. Над 300кс всичко е задно или 4х4. Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Кандидат член съм на клуба на акордаджиите. Спрял съм се на бензиново комби с 2.4 литров двигател и автоматични скорости. В това отношение имам няколко притеснения. На първо място са габаритите. Колата изглежда направо като автобус. Интересното е, че седанът е само с 9 см по-къс от комбито и си изглежда напълно нормално. В тази връзка питането ми е дали имате някакви проблеми в градски условия на каране. Ясно е, че хората карат и камиони, но все пак бих се радвал на някакви впечатления. До сега карах Вектра Б комби и нямах такива проблеми. Но все пак става въпрос за разлика с 20 см.

Второто, което ме притеснява е височината на колата. Изглежда ми нисичка. Имали ли сте проблем с височината. Сега гледах две хонди на улицата. Едната беше с гуми 205/55/16 (както е по книжка и си беше доста ниска в сравнение с другите паркирани коли. Другата беше със 195/65/16 и нямаше съществена разлика във височината спрямо другите. Все пак долната част на предната броня и при двете идваше нисичко.

Третото ми притиснение са автоматичните скорости. До сега не съм карал такова чудо. Всички твърдят, че било супер удобно. Но все пак имам малки резерви. Интересувам се дали при автоматичните скорости няма неприятни подводни камъни. Защото например винаги съм карал бензин, но пак много хора твърдяха, че дизелът е супер. Последната ми кола беше дизел и сега с радост мога да кажа, че повече никога няма да си купя дизел. Та силно се смущавам и от тези автоматични скорости Публикувано изображение. От друга страна ако искам да ги избегна, трябва да отида на ниския двигател 2.0, който и като оборудване на купето е далеч по семпъл, при една и съща цена.

Ще се радвам да чуя впечатленията на хора, каращи такава кола.

Редактирано от vladyyan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1) Автомата на Хонда е страхотен, покараш ли японски автомат, повече няма да искаш да пипнеш ръчка2) Колата е ниска, обаче и гъза ти е по-ниско до пода, така че с вътрешното пространство проблем няма3) добре си се спрял на бензина, дизела на Хонда няма нищо общо с този на другите марки (изключителен е), но е много скъп за поддръжка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже PART NUMBER на дизеловия термостат? В Юбико ми казаха, че НИКОГА не са сменяли термостат на дизел - всички се оплакваме от бавното загряване и го смятаме за нормално, но аз реших да инвестирам малко пари в това да сменя термостата и да видим какво ще излезе.Оригиналния термостат е 112лв, поръчка през Бултрако. Някой може ли да ми даде как точно се води, за да видя дали няма да го намеря в интернет по-евтино. Както и какви неоригинални алтернативи има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Аз гледам от тук, когато ми трябва нещо - http://www.lingshondaparts.com/

 

Това намерих за твойта кола (ако съм уцелил правилно спецификацията, ама и Екзекютив да е, едва ли термостата е друг Публикувано изображение ):

http://www.lingshond...0&block_03=2885

 

После на техния сайт ако пуснеш part number 'PFKL404268' за търсене, получаваш като резултат това:

http://www.lingshond...tdes=PFKL404268 , където се вижда другия парт номер под който е позната частта - '19301-RBD-305'.

 

 

Можеш да звъннеш в Бултрако и да потвърдиш, не са ми отказвали таква информация....или им драсни мейл.

 

За алтернативи не мога да помогна.

 

Поздрави,

Веско

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери си верния Honda Part Number и няма да имаш проблеми с алтернативите!Ето какво излезе по дадения от колегата номер:http://www.google.com/search?q=19301-RBD-305http://www.autopartoo.com/oem/honda/19301rbd305.htmlhttp://www.findpart.org/part/hon-19301rbd305http://autospare.by/search/number/?ART_ID=19301-RBD-305Можеш да търсиш и по модел, година на производство в доста сайтове. Но трябва да си сигурен поне на каква температура отваря (78 или 82) и всичко ли трябва да се смени комплект! После проверяваш в няколко сайта дали аналозите съвпадат, че стават грешки.Най-лесно е при братушките - дават и алтернативите. Друг е въпроса дали някой в БГ ги внася!Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,по повод питането за Хонда Акорд Турер от колегата- не са и големи габаритите- въпрос на свикване е .Аз съм жена и нямам проблеми с това, така че и ти ще свикниш.Тъй като пътувам много и живея във Велико Търново-град на баири и едно почти постоянно тръгни-спри, мога да ти кажа, че няма нищо по-хубаво от автоматика. А относно височината моята хонда е със 17 цола джанти и въобще не е ниска.В нашето семейство караме само бензинови коли и сме доволни, а няма нищо по приятно да шофираш такъв автомобил.Качиш ли се на тази кола няма да искаш да слезеш :)/>. Пожелавам ти да направиш най-правилният за теб избор :P/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След много малко замисляне, тази седмица семейството е снабдено с две хонди - един седан за сина ми и едно комби за мен. Така паркирани една до друга са изключително приятна гледка. Истина е, че седанът и комбито нямат никаква разлика в дължините, а оптичната измама, която прави комбито с размерите си, е сериозна. Сега единственото което се чудя е какви гуми да сложа по размер - дали препоръчителните 205/55/16 или 205/60/16. Вторият размер ще повдигне колата с около 1 см, а има мегдан за малко по-големия размер. Някой пробвал ли се е да направи това?Не е много редна рекламата по форумите, но няма как да не похваля момчетата от Юби ко. Две коли им заведох на оглед, свършиха си перфектно работата. При това разликата в отношението към клиента, спрямо другите сервизи е от земята до небето. Освен здрава кола, вторият плюс на Хондата е, че има и читав сервиз. Дано не се развалят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе, само два акорда сте взели. За жената нещо не се ли намери? :D Така или иначе, честито х2!Иначе това за вдигането и аз съм си го мислил. Следващият модел си е на 205/60 R16 стандартно. Другият вариант е да се мине 225/55 R16. Аз си взех 17-ки за лятото, но не се изкущих да си взема 225/50 R17 и си взех стандартните за модела 225/45 R17. И само за твое сведение съм сложил сивика на 215/50 R17, което е една идея по-високо от 225/45 R17 и му понася добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже PART NUMBER на дизеловия термостат? В Юбико ми казаха, че НИКОГА не са сменяли термостат на дизел - всички се оплакваме от бавното загряване и го смятаме за нормално, но аз реших да инвестирам малко пари в това да сменя термостата и да видим какво ще излезе.Оригиналния термостат е 112лв, поръчка през Бултрако. Някой може ли да ми даде как точно се води, за да видя дали няма да го намеря в интернет по-евтино. Както и какви неоригинални алтернативи има.

Колега тези двигатели загряват много бавно и проблема не е в термостата а в колямото КПД на двигателя. На място ако работи двигателя няма как да загрее както един бензинов мотор. Моята започва да отлепя стрелката след около 3 км зимата. Редактирано от modjo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам въпрос към всичи:Накой има ли такъв кабел за диагностика? Аз си поръчах и ми пристигна (от друг сайт). Лошото е, че не мога да го подкарам на моята кола. Софруера не се свързва с колата. Дали има възножност да е само за по-старите Хонди?

Редактирано от modjo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като е за OBDII значи трябва да става... Аз имам подобно,но блутут OBDII устройство и мога да правя диагностика директно на телефона си..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички АКОРДАДЖИИ!!! Аз карам от 11.01.2013 г. Акорд 2.0/155 к.с., бензинка с BRC газов инжекцион. Уникално тиха, бърза, икономична и с много добър вътрешен комфорт. Няма навигация, но аз си имам TOM TOM. До сега съм карал 4-5 вида лично мои коли, различни марки автомобили. Искам да споделя, че поне за сега Хондата ги бие по доста показатели. Влизам във Акорд фамилията, и ако мога да помагам с нещо най-вече на тема за компютри и лаптопи, питайте.Безкатастрофална 2013 година на всички колеги от форума желая.http://www.youtube.com/watch?v=1QP-SIW6iKY

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, много безаварийни километри ти пожелавам! Публикувано изображение

Редактирано от Crazy Paco

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безавариини километри :thumbs1:/>

Редактирано от Gencho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегите с бензиновите двг, с какво масло си карате колите? Аз съм с Репсол 10w40, но сега попаднах на тема в технически за проблем с чукане на бензиновите CRV, който се получавал най-често от гъсто масло. Аз нямам проблем, но ако се препоръчва друга спецификация ще го сменя веднага. Ето линк към темата:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=74736

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когат купих хондата беше с масло с вискозитет 5w30 и аз логично смених със същия - Castrol Edge 5w30. Но не съм сменяла маслото в скоростната кутия-автоматична, а мисля да го направя другият месец. Да ми препоръчате от къде да си го купя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когат купих хондата беше с масло с вискозитет 5w30 и аз логично смених със същия - Castrol Edge 5w30. Но не съм сменяла маслото в скоростната кутия-автоматична, а мисля да го направя другият месец. Да ми препоръчате от къде да си го купя?

Аз за мойта го купих от Бултрако, към 110 лв. струваха 3 л. Би трябвало да събереш 2,8л.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След много малко замисляне, тази седмица семейството е снабдено с две хонди - един седан за сина ми и едно комби за мен. Така паркирани една до друга са изключително приятна гледка.

Ми хаиде де, спецял;на покана ли чакаш :) даи снимки на тая красива гледка, кво се моташ. Искренно се надявам да си взел плевенското комби 2,4 с бежовия салон, очите ми изтекаха по него, няма ти казвам как се сдържам да не го взема, въпреки че е автомат а аз също неща автомат щото колата ще се кара 99% извън града и не виждам смисъл от него :) Но пък за жалост и аз като теб одавна открих невъзможността да си купиш такова комби с ръчни скорости :) Има ги но са много много редки. Чакаме снимки :)Явно не си взел него седи си и ме чака http://www.cars.bg/u922822 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когат купих хондата беше с масло с вискозитет 5w30 и аз логично смених със същия - Castrol Edge 5w30. Но не съм сменяла маслото в скоростната кутия-автоматична, а мисля да го направя другият месец. Да ми препоръчате от къде да си го купя?

Относно маслото на двигателя, задължително трябва да е 0W30, и по възможност да е оригинално. Както и преди съм споделял имам усещането, че оригиналното на Хонда се държи доста по-добре, а и е истинско. Като купиш от "някакъв" магазин "някакво" 0W30 и го караш 20 000 км, след това олеле, ама двигателя нещо взе да тропа.Относно маслото в скоростана кутия - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ОРИГИНАЛНО - Honda MTF-3 Manual Transmission Fluid за ръчни кутии и Honda ATF Z1 Gear Oil за автоматични. Тези масла не са като маслата за Опел или WV например, много по-рядко е.Относно цените представителство на Хонда:- 6 л. двигателно масло е 180 лв. + 22 лв. за смяната на масло и филтър- маслен филтър 24 лв.- 3 л. маско за скоростната кутия е 93 лв., до колкото се сещам и смяната е около 30 лв. (за тези фактурата ми е в колата) За сравнение Castrol EDGE 0W30 e 35 лв. литъра. Може да се сметне лесно кое е по-добре.Съвет: Не слушайте кварталните "майстори", че като колата е на 200 000 км трябва да се сипва по-гъсто масло. Груба грешка - гъстото масло не може да преминава през малките хлабини на движещите се части на двигателя и реално не може да се смазва добре.УСПЕХ!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това , което пишеш се отнася за дизеловите двигатели на Хонда , а не за бензиновите ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това , което пишеш се отнася за дизеловите двигатели на Хонда , а не за бензиновите ;)/>

Прав си, благодаря за корекцията. Разликата е в количеството на двигателно масло - за бензиновите е 4.2 л., но е същото както модел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от няколко дена съм собственик на Акорд 2.0i 2004 и съм доста приятно изненадан, надявам се да е само така за напред :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегите с бензиновите двг, с какво масло си карате колите? Аз съм с Репсол 10w40, но сега попаднах на тема в технически за проблем с чукане на бензиновите CRV, който се получавал най-често от гъсто масло. Аз нямам проблем, но ако се препоръчва друга спецификация ще го сменя веднага. Ето линк към темата:http://forums.hondab...showtopic=74736

Ами аз моята я карам/карах с масло Mobil 10w40, но мисля да го сменям със 0w30..http://ew5.earlweb.com/recommendations.php?keywords=accord&vehicle=4411&site=41&region=59&language=5&brand=45 Редактирано от Crazy Paco

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...