Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Колега, да не си решил да слагаш камерка ;)

От опит ще ти кажа че е престъпление да не си сложил досега...

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Редактирано от sMARTBomber

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега. Исках да си сложа бели диоди за подсветката за задния номер, но не се събраха в плафончето, което е много късо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата OutCold си сложи на неговия Акорд бели диоди навсякъде, където може (Мигачи, врати, плафонче в купето и отпред, габарити, стопове и тн...) и нямаше проблем със задния номер. Вероятно не си уцелил размера на диодите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобни на тези са:

Публикувано изображение

Останаха ми от габаритите, защото там си сложих още по-големи :D

Но в плафончето на задния номер мястото на дължина е минимално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подобни на тези са:

Публикувано изображение

Останаха ми от габаритите, защото там си сложих още по-големи :D

Но в плафончето на задния номер мястото на дължина е минимално.

 

Те ще светят по силно от късите Публикувано изображение

Това са размер 168, нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Карам Хонда Акорд 2.2 i-CDTI 2004г. с навигация от година и половина .... колата е без забележки за сега, но след вчерашната автомивка нешто ми се нулираха всички настройки и сега като светна фаровете и ми загасва, или по точно ми се намаля просветката на таблото и часовника!!! А като изгася фаровете светват както си бяха преди!!! Няма логика но .... Рових се в настройките на навигацията и в сервизното меню, но не открих точно от къде се оправя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е и при СРВ-то ,при пускане на фарове осветеноста на уредите намалява- просто не си забелязал досега!Увеличи си осветеноста на таблото на мах , от врътката за нулиране на междиния километраж /при СРВ-то е от там/,защото като са ти я чистили на автомивката,най-вероятно са намалили осветеноста на таблото!

Редактирано от emicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 години бях пуснал една тема за странен звук от климатроника на Акорд 6:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=24980&st=0&p=227313&fromsearch=1entry227313Сега вече и го има и на Акорд 7!Миналото лято беше по-рядко, но тази година ако не всеки, то през ден се чува. Звука понякога е по-силен, понякога едвам се чува! Наподобява изсвирване /както бях писал "фюююют"!!!Някой друг има ли този проблем на Акорд 7?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 години бях пуснал една тема за странен звук от климатроника на Акорд 6:

http://forums.hondab...=1

Сега вече и го има и на Акорд 7!

Миналото лято беше по-рядко, но тази година ако не всеки, то през ден се чува. Звука понякога е по-силен, понякога едвам се чува! Наподобява изсвирване /както бях писал "фюююют"Публикувано изображение

Някой друг има ли този проблем на Акорд 7?

 

Тези шумове много те преследват:rolleyes: -майтап бе!

Да не ти приплъзва пистовия ремък , че като му се износят власинките почва да приплъзва и присвирва!

Провери захващането на моторчето и перката на радиатора на климатика , да не е разхлабена ,счупена и т.н. и да прави някакъв дисбаланс и от там да ти свири!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, карам Акорд 2007ма - 2.0 бензин, графитен металик. Това ми е втората хонда, след сивик шеста генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл! Как намираш акорда, след сивик 6-ген? Питам, защото и аз имам такъв (1,5 втек), и нито акорда, нито сивик 8-ген не ми доставят такъв кеф от шофирането, както е 6-цата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл! Как намираш акорда, след сивик 6-ген? Питам, защото и аз имам такъв (1,5 втек), и нито акорда, нито сивик 8-ген не ми доставят такъв кеф от шофирането, както е 6-цата.

Честно да ти кажа като удоволствие от шофиране може би Акорда ми допада повече, но не мога дам конкретна причина. В Сивика изживяването е съвсем друго, седиш ниско, все едно караш картинг. Мотора се чува в копето, волана е супер лек дори и при висока скорост. Наистина е голям кеф да го караш в града или на не много дълги разстояния. Но в Акорда има нещо което ме кара да излизам вечер да си го карам за кеф, може би е плавният мотор или возията, не знам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,Мисля да си сменям цвета на колата и да я пребоядисвам цялата... Някой от вас може ли да ми препоръча бояджия и какви пари искат за цялостно боядисване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писал съм по-рано в темата точно това - за София, фирма "ChipsAway": http://chipsaway.bg/chipsaway/bg/home.html , питах за цяла боя - 1500лв без смяна на цвят, 2000лв със смяна на цвят (пребоядисват отвътре и под капака всичко, да не е циганско като отвориш вратата да е друг цвета на купето). Ако нямаш дефекти, ще можеш да спазариш под 2000лв. Дават гаранция 1 година, работят изключително професионално и съм изключително доволен как направиха мойта (при мен бяха 7 елемента, не се различават от фабричните, а колата е с труден цвят).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам следния проблем с моята Хонда акорд 7 2,2 дизел 2004г. Проблемът с динамото е следният, когато колата се запали студена всичко е ОК. Когато измина около 5 километра започва следният филм. Като е на обороти (750) динамото не зарежда, подаваш газ и наоколо 3000 оборота почва да зарежда, когато върнеш газта пак не зарежда. Обаче както е на обороти и не зарежда като включиш някакъв консуматор (примерно фарове) и започва да зарежда. Пробвах с различните степени на вентилатора, до 4 степен не зарежда като включиш на 5 и започва да зарежда т.е. мине ли точно определена мощност на натоварване и започва да зарежда. Изключиш ли консуматора спира. Когато има консуматор динамото си зарежда минал съм хиляда км. и никакъв проблем, но като няма голям консуматор не зарежда и това е. Смених релето но проблемът си остава същият. Ако се е сблъсквал с такъв проблем нека пише. Обикалям сервизи и никой не може да я оправи, изобщо само ядове и даване на пари без да има резултат. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от скоро карам 7 ген. 2,4 автомат. Искам да попитам има ли някъде мануал или обяснение за смяна на маслото на автомата. Има ли някакви особености, двойни картери, нещо за разглобяване, филтри, какво масло, периодичност за смяна и тн. Няма да го сменям сам, но искам да съм наясно преди да закарам в сервиз. Извинявам се, ако има писано някъде, но доста търсих и не открих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегата ghristov:По вероятно проблема да е в самото динамо. Измерете какво напрежение дава при празен ход на двигателя. Както го описваш е като проблем с възбуждащата намотка: когато е малък консумирания ток и ниски оборотите, не се генерира достатъчно напрежение. Възможно е лоша връзка.Най-добре е да се търси специализиран ел. сервиз!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам някакъв спомен, че генератора така си работи, т.е. не зарежда постоянно. Сигурно за пестене на гориво или нещо. И моя е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@AccordF18AРазгледай това, но по-добре си го свали, че няма да го държа много там...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и привет на всички колеги. От около две седмици карам Accord 2.2 i-ctdi tourer 2007. Две години карам Accord 2.0 бензин 2001 saloon и сега разликата е наистина голяма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегите отзовали се на въпроса, но аз мисля че това не е нормално (т.е. колата си е произведена така) както е писал колегата "OutCold". Ако някой друг може да провери дали неговата Хонда прави така, нека провери и да пише какво е станало. Ще съм благодарен на всички отзовали се на това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как засичаш дали зарежда/не зарежда? До какви проблеми е довело това до сега?

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички. Днес си блокирах cd-changera ! Сложих 6 cd-та ( стари и понадраскани) посвириха 15 минути и край. Лошото е,че не мога да ги извадя дори светлинния индикатор угасна. Знае ли някой как мога да ги извадя-с бутона не става? Accord 2.2 i-ctdi tourer 2007. На малкия екран , когато пусна cd пише "cd error". В книгата на колата има три дадени иконки с cd error и пише да се ходи при дилър.Благодаря ви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да разкачиш акумулатора и да го закачиш пак ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих колата преди няколко месеца и тогава не знаех че колата прави така. Но преди два месеца ми падна акумулатора и аз купих нов. Когато го смених премерих с уреда дали динамото зарежда и нямаше проблем то си зареждаше, но мерих когато колата бе студена и за това то си е зареждало. След около две седмици отидох да ми заверят гаранцията на акумулатора, но за да стигна до сервиза естествено минах няколко километра, когато майстора замери динамото се оказа че то не зарежда. Така без да искам установих проблема. Интересно е че лампата на таблото не светва когато динамото не зарежда, а когато смених релето проблема остана същия но вече лампата светва за няколко секунди когато динамото не зарежда и след това угася макар динамото да продължава да не зарежда. До сега не е довело до никакви проблеми с колата това не зареждане на динамото на обороти и без консуматор ( освен смяната на акумулатора който мисля че падна заради този проблем). А сега следя постоянно колко и кога зарежда динамото с помоща на едно уредче което се слага в запалката и показва колко зарежда динамото, то се продава в магазините за автоаксесоари и струва 9 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да разкачиш акумулатора и да го закачиш пак ;)

Привет колега. Мислех да го откача за 15-на минути,но до сега не съм имал кола с борд комп. и се притеснявам,че ако го направя може да покаже "грешка" и да трябва да се закачи за диагностика. Тази логика ме заведе при бушоните и ще пробвам с тях. При мен няма отделен такъв само за cd системата или аз не го намирам. Единият е f5 а другия f32. Все си мисля ,че проблема е механичен,но...ще видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, спокойно си разкачи акумулатора. Аз го правя поне 2 пъти годишно за да си сверя часовника, понеже ДВД-то ми не работи. Никакъв борд компютър няма да ти се прецака. Само ще си загубиш запаметените радиостанции и часовника ще ти се нулира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали след откачането на батерията после няма да има нужда от "обучаване" на ключовете. Ако някой знае и иска нека сподели. Акорд 2.2 i-ctdi tourer 2007

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ключовете не влияе, проверено със сигурност, защото съм сменял акумулатор!Единствено часовника, станциите и евентуално автоматичното сваляне на шофьорското стъкло, което лесно се обучава, като се задържа до пълно отваряне /задържа се няколко секунди/ и после пълно затваряне /и пак се задържа/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих колата преди няколко месеца и тогава не знаех че колата прави така. Но преди два месеца ми падна акумулатора и аз купих нов. Когато го смених премерих с уреда дали динамото зарежда и нямаше проблем то си зареждаше, но мерих когато колата бе студена и за това то си е зареждало. След около две седмици отидох да ми заверят гаранцията на акумулатора, но за да стигна до сервиза естествено минах няколко километра, когато майстора замери динамото се оказа че то не зарежда. Така без да искам установих проблема. Интересно е че лампата на таблото не светва когато динамото не зарежда, а когато смених релето проблема остана същия но вече лампата светва за няколко секунди когато динамото не зарежда и след това угася макар динамото да продължава да не зарежда. До сега не е довело до никакви проблеми с колата това не зареждане на динамото на обороти и без консуматор ( освен смяната на акумулатора който мисля че падна заради този проблем). А сега следя постоянно колко и кога зарежда динамото с помоща на едно уредче което се слага в запалката и показва колко зарежда динамото, то се продава в магазините за автоаксесоари и струва 9 лв.

Не знам какво да те посъветвам, колега. Не съм сигурен, че имаш проблем. Първо ти нямаш динамо, а имаш алтернатор (както всички модерни коли), който интелигентно се контролира кога да работи, за да пести гориво. Според мен колата засича, че акумулатора ти е пълен и не го зарежда. Като включиш консуматор - включва алтернатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Пробвах с бушона за централния модул после смело откачих акумулатора, но и това не помогна. Cd-та не мръдват нито светлинния индикатор дава знак за живот. За моя приятна изненада,когато сложих полюса часовника беше нулиран и 2-5 секунди след като запалих си се оправи сам. Върна си точното време може би защото не стоя дълго без акумулатор 5 мин. Изгледах в нета няколко клипа как се смъква панела sat/nav/changer , то е едно и може и да се пробвам,но за сега ,ще слушам радио:-). Благодаря на колегите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Часовника ти се е настроил от RDS-а през радиото. И при мен е така. Някои станции подават сигнал за точен час.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но някои не и аз лично заради това го държа изключен винаги ;) Ами това остава колега , да го свалиш и отвориш и механично да махнеш дисковете :( може би е блокирал от неработене и наличия на много прах ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може да се е счупил и някой диск вътре. Много неприятна работа. Разглабянето на чейнджъра (ако си с навигация) е много кофти - виж има инструкции в youtube, но като цяло ще убиеш едни 2 часа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички. Много ама много ми се иска колегата Tino да е прав и cd-та да са спрели,защото не са използвани дълго време ... Дано. Тази неделя не остана време ( и кураж ) ,но другата... Колеги колата е супер!!! Сега на третата седмица ми харесва мн. повече от първите дни. Благодаря на колегите. Отивам да видя какво е то RDS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може да се е счупил и някой диск вътре. Много неприятна работа. Разглабянето на чейнджъра (ако си с навигация) е много кофти - виж има инструкции в youtube, но като цяло ще убиеш едни 2 часа.

Аиде бе, аз досега не съм чул, нито видял счупен диск в каквото и да било устройство?Въобще възможно ли е да стане това,а и от какво и как ще се счупи?Светни ме малко ,че нещо майче съм поизостанал:)!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако дискът е имал дефект или е бил стар, може да се пръсне като се върти, мен ми се е случвало с обикновено CD устройство на компютър преди време. Тук виждам, че е описано защо и как става, както какви са последствията:http://en.wikipedia.org/wiki/Compact_Disc_shatteringЕдва ли неговият случай е такъв, но симптомите са същите. Във всички случаи ще трябва да свали/отвори устройството ако по никой друг начин не може да изкара дисковете, тогава ще се разбере каква е причината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно бе ,могло ,а на мен въобще не ми се вярваше ,че това може да стане, като знам колко трябва да се усуче един диск на ръка за да се счупи!Не знаех, че развива и такива скорости,та това обяснява много неща!Благодарско за инфото и дано на колегата ,да не се е получило това!Разглобяването майче е неизбежно!

Редактирано от Tino
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би не е тук мястото, но поздрави на колегата с пловдивски сив акорд 7-ца днес по Околовръстъното/Симеоновоско шосе в София. Ако случайно чете темата, да си каже от къде е взел тези прекрасни джанти (оригинални графитени type s)!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...