Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Поздравления за нагледно показаната интервенция.Сигурен съм, че ще е от полза на всички, които обичат сами да си "човъркат" по колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И едно въпросче Публикувано изображение

От къде мога да си купя ОЕМ халогени (фарове за мъгла)?

Няма значение дали ще е Бг или поръчка чрез сайт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом няма значение - от e-bay ще е най-лесно. Друг вариант е да намериш като мен от някоя ударена за части. Само не знам дали цените ще ти харесат. Не ти препоръчвам да търсиш нови, защото:1. Вече не се предлагат за 7-а генерация2. Дори някъде да намериш залежали бройки, цената им е като за не много лоша малка кола (1200+ лв.)Ако твоята никога не е имала такива фарове ще ти трябва и лостчето за фарове/мигачи + релето с инсталацията до кутията с предпазители.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета имам един проблем изгоря ми фасунката на единия фар и неможе да ми пали ксенона потърсих във нета оригинална фасунка е 740 лева апук и да купя нов фар те не идват със фасунки, какво да направя ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом няма значение - от e-bay ще е най-лесно. Друг вариант е да намериш като мен от някоя ударена за части. Само не знам дали цените ще ти харесат. Не ти препоръчвам да търсиш нови, защото:

 

1. Вече не се предлагат за 7-а генерация

2. Дори някъде да намериш залежали бройки, цената им е като за не много лоша малка кола (1200+ лв.)

 

Ако твоята никога не е имала такива фарове ще ти трябва и лостчето за фарове/мигачи + релето с инсталацията до кутията с предпазители.

 

1200 лв Публикувано изображение , аз гледах цени 240- 250, ама за хАмериканският акорд. Не бях се замислил, че трябва да сменявам ключ и т.н.. Тя работата става много дебела.

Иначе в ибей са пак само за американският акорд а акурата фаровете за мъгла за в самият фар.

Но все пак, ако има някой европейски сайт с български цени... Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Български цени в нашите морги или в e-bay.co.uk. ;) Аз моите ги взех от Стамен (BossHogg). Освен това имай предвид, че са различни за дизел и бензин, както и за преди и фейс-лифт. Да не купиш нещо, което после да се чудиш какво да го правиш. :)

Редактирано от Димитър Коев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1200 лв Публикувано изображение , аз гледах цени 240- 250, ама за хАмериканският акорд. Не бях се замислил, че трябва да сменявам ключ и т.н.. Тя работата става много дебела.

Иначе в ибей са пак само за американският акорд а акурата фаровете за мъгла за в самият фар.

Но все пак, ако има някой европейски сайт с български цени... Публикувано изображение

 

Това, че фаровете за мъгла са във фара на акюрата откъде го измисли?

 

Точно защото си бензин - твоята е най-лесна. Взимаш си халогени за TSХ преди фейслифта и забравяш. Има много китайски реплики на доста добри цени. Цели китчета - с релета, окабеляване и ключ, който се монтира до бутона на VSA-то.

 

Виж, халогените на дизела са друга история.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Пловдив има един склад,продават фарове, халогени и други части за Акорд 7:http://www.avtosklad.bg/светлини/car/honda-accord-2002-10-2008-3Не знам обаче какво е качеството, ако някой е взимал такива, да сподели.Освен това, както писаха колегите, ако на колата няма окабеляване и ключ, става малко по-сложен монтажа.Има и 4-5 вида брони и е най-добре да се намери кола със същата броня и с фарове за мъгла, за да се сравни, преди да се поръча!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че фаровете за мъгла са във фара на акюрата откъде го измисли?

..........

 

Публикувано изображение

Прочетох го в нета, аз ако го тръгна да го мисля ще е доста по завъртяно

@ivan_m - данке за сайта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Преди няколко дни забелязах във форума отделната тема за Акорд - 7. Изчетох всичко до края. Много и все полезна информация. Отзивчиви сте и компетентни, поздравления от мен. Иначе от около година имам 2,0 газ/бензин Турер. Имам два въпроса:- Обмислях варианта да сложа някакви дневни светлини /с тоя нов закон и като забравям от време на време да включвам късите.../. Мислех да ги пъхна в гнездата на халогените. Както е направил Веселия. Даже си копнах схемата му от която мисля да се възползвам. Има ли смисъл да се бъркам за нещо от сорта на Филипс - към 250 лв или и нещо по-достъпно ще свърши работа? Знаете ли какви са точно изискванията, за да нямам проблеми с КАТ? Мисля да ги пускам вместо късите.- Миналата седмица сменях маслото и филтрите, та като я наместваше момчето в сервиза забелязах, че на задна ми се включват габаритите, а като пусна габаритити заедно с тях ми светва и лампата за назад. Имате ли предположения къде да търся проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, темата е прекрасна, въпреки че по другите страни си имат по цяла секция (което си струва да се обмисли, взимайки в предвид растящия брой на модела) За светлините пробвай http://drlight.hit.bg - Имам го на Примерата от години и е супер. Нагласяш си дългите на 20,30,40% и пестиш ксенона. На Хондата съм лепнал лепенка на сензора но ако нямаш такъв, ДРЛ е една не лоша идея...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това и беше целта на темата - да сме полезни един другиму. Съвсем малко след като я бях пуснал, получих ЛС от мод, където трябваше да давам обяснение каква точно й е идеята, защото в противен случай щеше да бъде изтрита.

 

Има ли смисъл да се бъркам за нещо от сорта на Филипс - към 250 лв или и нещо по-достъпно ще свърши работа? Знаете ли какви са точно изискванията, за да нямам проблеми с КАТ? Мисля да ги пускам вместо късите.

 

Разрови се в нета, преди време бях прочел доста полезна информация по другите форуми. Има определени изисквания за хомологация за ДРЛ и относно това как трябва да са монтирани LED-четата. Аз затова не разчитам на моите, и ги ползвам само за красота. Иначе си карам на къси.

Публикувано изображение

А тези на Филипс, доколкото си спомням се признават за ДРЛ.

Редактирано от Zlatozator

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е полезно за някого. DRL Дневни светлини – полезна информация относно използването им:

http://www.tuning.bg/avto-novini/drl-dnevni-svetlini-polezna-informaciya-otnosno-izpolzvaneto-im-v-balgariya-23124

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......- Миналата седмица сменях маслото и филтрите, та като я наместваше момчето в сервиза забелязах, че на задна ми се включват габаритите, а като пусна габаритити заедно с тях ми светва и лампата за назад. Имате ли предположения къде да търся проблема?

Колега, най-вероятно имаш проблеми с кабелите в багажника. При мен беше прекъснал кабела на светлината за заден ход. Това е слабо място за много коли, тъй като кабелите се усукват при отваряне на багажника.Можеш да направиш проверка на куплунга за всички задни светлини, който се намира в дъното на багажника, закрепен е в горния край на преградата зад задната седалка. Трябва да се освободи кората от лявата страна, да се разкачат двата куплунга и да се мери с уред, докато някой включва светлините! Редактирано от ivan_m

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би по редовните от вас помнят, че се оплаквах от загряване на мойта кола. Един ден се хванах и с маркуч с вода с не голямо налягане си измих радиаторите. Просто го пъхах маркуча отпред през решетката и отзад между вентилаторите и измих доста обилно само слагайки палец за да усиля малко струята. Изтече доста черна вода. Като цяло повечето боклуци не се махнаха. Обаче на 25ти преди четири дена при 38 градусовите жеги отново й направих стрес тест катерейки Витоша на климатик и както казвахте за вашите - стрелката на температурата си остана като закована по средата. Изобщо не помръдна. Останах приятно изненадан и не очаквах, че само от едно измиване ще си реша проблема. Смятам, че ще ви е интересно и полезно да разберете за случката, пък и може и други "пасивни форумисти" да го имат проблема :)PS Много слаба активност нещо последните седмици. Всички са по морето и не им се занимава с "глупости" :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За температурата на водата искам да споделя следното. От както интегрирах компютър в навигацията си, вързах го към OBD интерфейса на колата и наблюдавам истинската температура на двигателя в градуси целзии.Забелязах, че при дизела стрелката се отлепя от минимума на около 38 градуса по целзии. Достига до "златното" място на 70-71 градуса по целзии и започва да стои като закована там. Но това не значи че температурата не се променя нито градус! Течността продължава да се нагрява и обикновено след повече каране стои между 85 и 90, а стрелката не мръдва! По едни баири преди няколко дни, с по-сериозно каране, успях да загрея течността до 95 градуса според данните от OBD порта, но стрелката не мърда.За мен това е глупаво. От самото начало се дразня, че на таблото няма някакви смислени деления, а просто някакви чертички, без градуси, без "синьо", "зелено" и "червено" поле. А това, че стрелката стои на едно и също място от 70 до 95 градуса (до колкото съм успял да я вдигна) е доста глупаво също... Може би са го направили защото тези граници са нормални и няма за какво да се притеснява шофьора, но не е особено логично, понеже така и може да пропуснеш някаква повреда. Между 95 и критичните 100 градуса (на които може би стрелката се отлепя нагоре) има съвсем малко...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре да не шава много много.Преди сестра ми имаше тигра, направо ми спираше сърцето в задръстването.От 93-99градуса посотоянно надоре надолу ужас ставаш кривоглед с тоя датчик.Всеки път си виках край хвърли водите, край прегря.На това му викам изнервеща и дразнеща стрелка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ABS, ! , VSA светят едновременнопроблема е ABS сензор на стойност от 160 евро.Инфо за тези на които им се случи да знаят какво ги очаква. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос.. отвново Публикувано изображение

Как става смяната на късите и предните габарите.

Навсякъде говорят за сваляне на бронята, ама това е за акюра и се самозалъгвам, че за акорда ще е по лесно?

Ето тука е описано как става за акюрата

ЦЪК

Аз за предните габарите, някъде намерих описание как става магията без да сваляш бронята, а развиваш 1-2 болчета на пластмасата на гумата и от тъм бъркаш и е сменяш.

Но сега не го намирам.

Така че, ако някои знае полезен линк относно моето питане, няма да ми се разсърдя, ако го сподели. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо сложно в смяната на габаритите. Вади се едната тапа на ръба на подкалника (тази, която е най-близко до бронята) и се отдръпва самия подкалник за да се бръкне до куплунга с крушката. Препоръчително е гумата да е завъртяна навътре, за да имаш по-добър достъп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, кажете откъде мога да си намеря цяла генерация изпускателна система с 2 ауспуха?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на крушките на късите е съвсем лесна! Свалят се пласмасовите капачки, които ги затварят, след това се освобождава една телена скоба и фасонгата излиза. Хувабо е да погледнеш с огледалце преди да свалиш скобата, за да я видиш как е закопчана и точното разположение на крушката.С габаритите е малко по-трудно, но все пак има и директен достъп, ако си по-сръчен. Преди бях писал за смяната на габарита от шофьорската страна, че се сменя от горе лесно, но преди две седмици сменях и двата и установих, че и другия може така!За по-лесен достъп трябва да се свали капачката на късите /независимо за кой габарит става въпрос/, а за левия е хубаво да се откачи от скобата съда за хидравлична течност и да се изместо леко назад. Самите фасонги на габаритите се завъртат на около четвърт оборот обратно на часовата стрелка и се изваждат назад. След смяна се поставя на мястото и се завърта по часовата.Двата ги смених за около 10 мин. без да се свалят корите!

Редактирано от ivan_m

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, кажете откъде мога да си намеря цяла генерация изпускателна система с 2 ауспуха?

 

Ето този акорд на части има (е имал) такава. Колата се продава отдавна и още миналата година не беше останало почти нищо от нея. Но пробвай. Купувал съм няколко неща от човека и е коректен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данке шон, колеги, за детайлното обяснение.

Имате от мен по една виртуална бира Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкарах количката днес за боя в ChipsAway, общо взето 8 елемента за боя. Ще видим как ще излезе края на седмицата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички :rolleyes: Някой ще ми каже ли с какви гуми кара зимата, защото ми предстои закупуване и се чудя. Има ли в момента някъде хубави отстъпки и т.н. за джанти 16 цола. И нормален ли е 10-11 на сто със 17 цола джанти, климатик и 2,4 двигател на газ - много рядко я свалям маалко под 10, само един път до сега към 9,5 като климатика не беше включен. Питам ви защото ако ми харчи повечко значи има проблем нейде по изпарител, маркучи, датчици и т.н. газовият инжекцион е Ловато. А градско ми дава различно според зависи ръчката пък и в София си е ужас ама г/д 14-15.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10-11 на газ според мен е перфектен разход (с климатика) - в крайна сметка това е мощна кола. Не знам какво очакваш.Колкото за гумите - ще карам трети сезон с Falken, като ги взех преди по-малко от 2 години бяха 150-160лв/гума - R16 205/55. Мога да кажа, че са страхотни, влизал съм с тях по адски места - сняг, лед и тн, никога не са ме разочаровали.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко множко ми се вижда. Незнам газта колко вдига разхода, но да не пада под 10 извънградско ми се струва множко на мен. Можеш да видиш моя разход на carspending.com и търсиш мойто име. Да те питам газта къде я слага и колко ти излезе? Доволен ли си след това? Впечатления и ремонти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги аз имам същия акорд и искам да питам, нормално ли е да се губи по малко от маслото? Маслото ми е yacco 0w 30 сменях го в Ямбол, след като го смених маслото ми беше почти на max. наскоро ми се наложи да патувам и реших да го проверя и беше на мин. :o после видях, че сам мисал 14хил. кил. данеби да не сам уцелил маслото :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е нормално ;) Преди , когато си давах свободно ръчки на Акорда за 20 000 км спокойно си доливаш 1 литър масло ;) Сега без особено много ръчки на 10 000 км е по средата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам, след смяната - 10к км и е на средата. Съвсем нормално е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкарах количката днес за боя в ChipsAway, общо взето 8 елемента за боя. Ще видим как ще излезе края на седмицата :)

Е? Как излезе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудна, само там мисля да боядисвам от тук нататък (дано никога не се налага) - цвета изглежда перфектен и не си личи кое е фабрично, кое не, дадоха и година гаранция :) Изглежда и много качествен и лака и боята. Не мога да кажа същото за тези с които работят Юбико в Горубляне - бяха ми боядисали капак и калник преди - бяха станали по-сиви и имаха прашинки в лака. Даже се карахме с тях - сега ги пребоядисах и колата е като нова.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ще ме светне ли колко точно масло побира със смяна на филтъра, защото намерих някъде пишеше 4,2л. сипах 4л. и ми стои на минимума. 200 мл. ли е от Мин. до Макс. ?! И някой да ако ми каже къде точно е на акорда палчето/бутончено/клапана да източа старият антифриз и да налея нов, също така каква е вместимоста за антифриза, защото това не го намерих да го видя. Благодаря Ви много колеги. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примерно можеш да кажеш с кой от 3те двигателя си, ако си с европейски Accord седма генерация изобщо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предишната страница съм писал и за това си помислих,  че ще е спам ако пак напиша. Не зная с кой двигател съм като "кодово" название :) 7 генерация 2,4i Vtec, 2003 August е акордеона - бензин ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е по HONDAESM. От тук по-вярна информация едва ли ще намериш.

 

Engine oil(K20A//K24A)

Engine oil Capacity Engine overhaul 5.3 L (5.6 US qt, 4.7 Imp qt)

Oil change, including filter 4.2 L (4.4 US qt, 3.7 Imp qt)

Oil change, without filter 4.0 L (4.2 US qt, 3.5 Imp qt)

 

Engine Coolant Capacities (Including the reserve tank capacity of 0.6 L (0.16 US qt, 0.13 Imp gal))

 

Radiator Coolant capacities for K20A6 engine (including engine, heater, hoses, and reservoir)

Use Honda All Season Antifreeze/Coolant Type 2 M/T: engine overhaul 6.6 L (1.74 US gal, 1.45 Imp gal)

M/T: coolant change 4.5 L (1.19 US gal, 0.99 Imp gal)

A/T: engine overhaul 6.5 L (1.72 US gal, 1.43 Imp gal)

A/T: coolant change 4.4 L (1.16 US gal, 0.97 Imp gal)

 

Coolant capacities for K24A3 engine (including engine, heater, hoses, and reservoir)

Use Honda All Season Antifreeze/Coolant Type 2 M/T: engine overhaul 7.4 L (1.95 US gal, 1.63 Imp gal)

M/T: coolant change 5.4 L (1.43 US gal, 1.19 Imp gal)

A/T: engine overhaul 7.3 L (1.93 US gal, 1.61 Imp gal)

A/T: coolant change 5.3 L (1.40 US gal, 1.17 Imp gal)

 

Публикувано изображение

 

After Coolant Change:

K20A6 Engine:

M/T: 4.5 L (1.19 US gal, 0.99 Imp gal)

A/T: 4.4 L (1.16 US gal, 0.97 Imp gal)

K24A3 Engine:

M/T: 5.4 L (1.43 US gal, 1.19 Imp gal)

A/T: 5.3 L (1.40 US gal, 1.17 Imp gal)

After Coolant Overhaul:

K20A6 Engine:

M/T: 6.6 L (1.74 US gal, 1.45 Imp gal)

A/T: 6.5 L (1.72 US gal, 1.43 Imp gal)

K24A3 Engine:

M/T: 7.4 L (1.95 US gal, 1.63 Imp gal)

A/T: 7.3 L (1.93 US gal, 1.61 Imp gal)

Редактирано от Olmy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудна, само там мисля да боядисвам от тук нататък (дано никога не се налага) - цвета изглежда перфектен и не си личи кое е фабрично, кое не, дадоха и година гаранция :) Изглежда и много качествен и лака и боята. Не мога да кажа същото за тези с които работят Юбико в Горубляне - бяха ми боядисали капак и калник преди - бяха станали по-сиви и имаха прашинки в лака. Даже се карахме с тях - сега ги пребоядисах и колата е като нова.

 

Това е добре.

Предишният път, моята е боядисваха в автосервиза след Илиянци.

Крайно недоволен останах. Цвета е няколко нюанса по-светъл. Не са ми закачили бронята като хората..

Претупана работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, тези ChipsAway може би споменх, но работят с всички застрахователи. Боята е идеална, а на всичкото отгоре имах едно тропане отзад, което в Юбико не можаха да разберат от къде идва. Не знам момчетата какво са закачали и откачали (задната броня и багажника бяха боядисани), но тропането изчезна!Други неща, които ми направи впечатление е, че като приемаха колата - записаха километража й, колко гориво има по стрелка, какви вещи имам (като гедоре, резервна гума, други ценности в колата) и ми дадоха копие на което се подписах, за да е сигурно, че нищо няма да изчезне и тн. В смисъл не че някъде по сервизите до сега са ме крали, но е хубаво да видиш толкова професионално отношение - така се прави бизнес.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, как се откача плафончето с осветлението на задния номер?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...