Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)
Публикувано изображениеКолега чакам с нетърпение за обясненията.Много е заинтригуващоПубликувано изображение Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, имам нужда от помощ!Преди една седмица ми светна индикатора на въздушната възглавница.Когато отидох да ми изчистят грешката се установи ,че датчика който се намира под предна дясна седалка неработи и трябва да се смени.Откъде мога да го намеря и евентуално каква ще е неговата цена някой дали знае? :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поискай да ти дадът part number за него от сервиза с цена. Ако не си ходила в оторизиран сервиз, то се обади в някое Бултрако и ги запитай. Не поръчвай частта, по part-number може и да успеем да намерим по-евтина алтернатива от колкото в Бултрако, където всичко е безбожно скъпо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ме и мен с нова кола + 1 Accord 2004г. diesel в тази тема.

От вчера съм с нова колица на която се радвам като малко дете :)

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита Хонда колега! Знам какво е усещането, месеци наред ще ти се ходи буквално навсякъде, само за да имаш оправданието да я караш... Само безаварийни километри и парички за нафта! :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито градски , май вчера те видях на моста на адата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D Не съм бил аз колата се кара в Германия и още не е ходила до България.А ако знаеш как ми се ходи в Пловдив :( Ама няма да е скоро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много благодарности на Веселия за маслото! Обменихме и ценни впечатления и идеи.Днес видях в някакъв нов онлайн магазин за части за Хонда, дискутирания по-рано съединител LUC за дизел на още по-добра цена - 525 лв.http://hondaparts.bg/index.php?route=product/product&path=62_93_310&product_id=200

Редактирано от angello

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това е магазина на Тино, а този съединител наистина е на супер цена! Бие дори англичаните ако е купен отделно. Докато маховика са го намалили:http://www.coxmotorparts.co.uk/luk-dual-mass-flywheel-p-1339:e35efff3bdd29d7528182c29f3cf8958.htmlИзлиза 900лв с доставката (35 паунда доставка). Съвсем скоро мисля най-накрая да сменя моя, че вече притриса леко между смяната на предавки и е въпрос на време да се счупи. Тоест ще го поръчвам от там и ще пиша и другите да знаят дали всичко е точно.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сайта е интересен ! А някой пазарувал ли е от него ?И един въпрос . Някой сменял ли е пистовия ремък ? И заедно с какво се сменя още при Дизела ? Защото при 2.4 бензина се сменя с една ролка и е около 200 лева комплекта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В Юби-Ко цената от 1100 лв. е за двете вериги, със зъбните колела, обтегачи, семеринги и т.н. В цената е включен и труда. През последната година цените паднаха доста драстично. Може би имаш информация от преди това.

Така ,понеже днес сменях маслото в Юбико ,Ви бях обещал, да проверя цените на частите и труда за смяна на ангренажните вериги и целия Кит отпред!Както и предположих, всички които сте сменявали тези "консумативи" за около 700-780лв.+300лв. труд ,сте сменили само 2 бр. вериги и 2 или 3 бр.успокоители /според зависи колко ви е излезнала смяната 1000 или 1100лв./Та целия Кит за отпред, включва 11 компонента , на цена 1334,55лв.+300лв.труд=1634,55лв. , а ако добавим и гарнитурите,стъпваме на приблизително 1800лв. ,с днешна дата!В Юбико, смятат ,че е достатъчно да се сменят само двете вериги и два успокоитела /за по-евтино/ ,а другите неща не били важни и те никога не са поръчвали и сменявали целия компект???Въпрос на разбиране , но аз като сменявам верига , задължително сменявам и всички останали детайли които имат връзка и допирс нея!Хората от Юбико , ми направиха и разпечатка на пълния комплект / Кит/ с цените, но в момента нямам време да го напиша,но ако има някой заинтересуван ,ще направя всичко възможно да го имате!п.п.Димитре ,абсолютно съм сигурен, че не са ти сменили, нито едно зъбно колело оптегач ,семеринг и т.н. както пишеш за тази цена от 1100лв.!Провери си документа за ремонта /ако са ти дали такъв/ и ще се убедиш сам какво са ти сменили! Предполагам ,че си се заблудил неволно! Редактирано от emicha1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Миро е страшно компонентен и му имам доверие за всичко. Като каже "целия комплект" ти е 780лв и 300лв труд, за мен това е целия комплект за тоя двигател. Не виждам защо да се сменят другите работи, щом не се износват :) Технически погледнато си прав, че явно "целия комплект" на хартия е със 700лв отгоре. На който му се дават, е добре дошъл. Но явно далеч не е задължително да се сменят тези останали неща за тези 700лв разлика и няма никой оплакал се от това, че не е платил разликата, иначе Юби-Ко нямаше да съветват да се сменят неща за "само" 780лв.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миро е страшно компонентен и му имам доверие за всичко. Като каже "целия комплект" ти е 780лв и 300лв труд, за мен това е целия комплект за тоя двигател. Не виждам защо да се сменят другите работи, щом не се износват :) Технически погледнато си прав, че явно "целия комплект" на хартия е със 700лв отгоре. На който му се дават, е добре дошъл. Но явно далеч не е задължително да се сменят тези останали неща за тези 700лв разлика и няма никой оплакал се от това, че не е платил разликата, иначе Юби-Ко нямаше да съветват да се сменят неща за "само" 780лв.

Както казах ,всеки си преценява сам, кое е важно и кое не!Запомни , че щом сменяш верига, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ,се сменяват и зъбните колела, защото на вид може и да не изглеждат износени, но всъщност са ПОВЕЧЕ износени от самата верига, а като не ги смениш ,има много по-голяма вероятнос,новата верига да цъфне доста бързо ,а тогава не ми се мисли !Всеки монтьор на двигатели, който наистина разбира ,ще ти каже това което ти казвам и аз, а Миро дали разбира- аз не знам, но щом му имаш доверие,твоя воля! Пак казвам, не те уча и не се правя на велик ,просто се опитвам да бъда полезен ако мога!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две неща, първо, най-накрая инсталирах контролера на фабричната навигация и може би съм първия с навигация на акорд модел 2003-2005 в България :D Повече детайли ще пиша скоро, че още настройвам :)

 

Публикувано изображение

(Изборът за клип в ютюб за тест от снимката бе направен от колегата дето помагаше.)

 

Второ, подарявам 800мл Honda 0W30 оригинално, неизползвано масло, същото, което е 34лв/л - останало ми за доливане, но никога не долях преди сегашнта смяна - а сега вече съм с Repsol. Ако никой не го иска, ще го изхвърля.

 

Сподели моля те какво допълнително си правил по навигацията,че страшно ме заинтересува.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Запомни , че щом сменяш верига, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ,се сменяват и зъбните колела, защото на вид може и да не изглеждат износени, но всъщност са ПОВЕЧЕ износени от самата верига, а като не ги смениш ,има много по-голяма вероятнос,новата верига да цъфне доста бързо ,а тогава не ми се мисли !

В Юби-ко са сменили няколко десетки вериги. Смяташ, че оторизиран сервиз с техния опит ще кара хората да дават по-малко пари ако наистина бе толкова важно? Уви Миро е монтьорът, заради който се връщам в този сервиз, колкото и да е забит на майната си - каквото е пипнал, втори път не се е разваляло. Тоя спор можем да го водим до безкрай, може и да има някаква правота в думите ти, но има и един друг фактор - повечето от нас като сменят верига, не знам дали си правят планове да карат още 200 000км същата кола (колкото й дават на веригата). А честно казано не мисля да наливам пари за теоритичния шанс на някой бъдещ нейн собственик след някоя друга година да му се наложи да я смени малко по-късно втория път :) Като продавам колата никой няма да оцени сменени 1-2 зъбни колела в повече, но аз ще усетя 700те лв като ги плащам сега. Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След куп премеждия с паднал акумулатор тия дни (заради които мислех, че е виновно зарядното на компютъра с някакви отечки) се оказа, че просто акумулатора ми е заминал и е за смяна. Исках оригинален, но трябва да го чакам 10 дни, а ако не паля колата 24 часа и няма никой. Та може ли някой да ми каже оригиналния какъв ампераж е понеже никъде не пише в каталога? И какъв акумулатор да взема? В Юбико днес ми казаха, че Bosch Silver какъвто е текущия ми, бил пълен ташак и да не взимам такъв, с него изкара колата малко над 2 години (той беше на почти нов като я купувах в автокъщата) и е 74АЧ.Иначе още малко и ще пиша всичко за компютъра, просто не ми остава време от донастройвания и разни такива проблеми като сега.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След куп премеждия с паднал акумулатор тия дни (заради които мислех, че е виновно зарядното на компютъра с някакви отечки) се оказа, че просто акумулатора ми е заминал и е за смяна. Исках оригинален, но трябва да го чакам 10 дни, а ако не паля колата 24 часа и няма никой. Та може ли някой да ми каже оригиналния какъв ампераж е понеже никъде не пише в каталога? И какъв акумулатор да взема? В Юбико днес ми казаха, че Bosch Silver какъвто е текущия ми, бил пълен ташак и да не взимам такъв, с него изкара колата малко над 2 години (той беше на почти нов като я купувах в автокъщата) и е 74АЧ.

Ще ти кажа към 13ч. какъв е ампеража на оригиналния. Моят е такъв, купен от Бултрако и беше 160лв. Мисля че ти разказах за премеждията с него при тях, иначе от 04.2008 съм го ползвам и не е мръднал. Когато го взех беше наличен в магазина им. Пробвай през тях дали пак е с доставка. Имай предвид, че като се скапе, в един момент може да не успееш и да заключиш колата, а като я караш ще ти се разсветят всякакви лампи, така че не отлагай много смяната. Ето този магазин-сервиз дава добри цени и доста избор на акумулатори. Купувал съм оттам за други коли и всичко е било точно:http://www.kit93.com/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, да, помня, но Юби се обадиха в Бултрако веднага и на склад няма нищо, освен един разпечатан, който може и да е върнат след рекламация. В момента е 200лв оригиналния, толкова са и неоригиналните по 74-77 ампера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, но надписите за ампеража и другите технически данни са се позамазали с годините, а точно ампеража изобщо не се разчита. Довечера като си погледна гаранционната карта и фактурата и ще ти пиша. Видях само че е Made in France, което доста ме учуди. В упътването за експлоатация също би трябвало да пише какъв трябва да е оригиналния акумулатор. Можеш да звъннеш в Бултрако и да питаш какъв е и дали го имат, за да си сигурен. Странно ми е и не мога да повярвам, че в Бултрако нямат такива основни, не особено скъпи и постоянно подменящи се консумативи като акумулатор за дизел, който се слага на поне 5 модела вече близо 10 години и който като се скапе, рядко можеш да го чакаш 10 дни да ти го доставят. После сигурно и час за "ремонт" ще трябва да си записваш за да ти го сложат.

Редактирано от angello

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят също е оригиналният. И на мен ми беше странно, че пише Made in France. Той си заминава 7 месеца вече, но добре че съм бензин и е топло навън та още паля. Есента като се захлади съм решил да го сменям с Varta. Ето линк където си има каталог според конкретния модел. http://www.varta-automotive.com/index.php?id=256&L=&h=1&presetApplication=&presetManufacturer=&presetModelline=&application=PKW&manufacturer=&modelline=&lang=en&range=Хубавото е, че ти дават точно part number, който ти трябва. На началната страница има и store finder. В София излизат 20-ина магазина.

Редактирано от garyhobson

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица смених моя с Yuasa , оригинален японски ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен въпроса бе приключен с 200лв за нова VARTA 74 ампера. Чудя се какво да правя Боша, който сега ми е в багажника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулаторите на нашите Акорди са 74 Ah. За протокола аз съм с URANIO Iridium. По документите които имам за него е произведен 01.2009 г. и нямам никакви проблеми с него, дори тази зима при минус 25 палих без никакви ядове, а се притеснавах дали въобще ще врътне. Явно италианците си знаят работата. Ето за какво иде реч URANIO Iridium.

 

П.С. И сега е момента да се похваля за новата си придобивка. Днес ми доставиха новия чугунен изпускателен колектор от Англия. За справка в Бултрако, за целия комплект искат около и над 1500 точки. От дилър в Англия комплекта включващ всички гарнитури /за изпускателя, за турбото/, нов топлинен щит, кокса за катализатора, всички гайки и още доста дифтунги и т.н. с доставката му до БГ излиза почти наполовина.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Ето как изглежда новия колектор:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

и стария:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

опушеният от вътрешната страна топлинен щит:

 

Публикувано изображение

 

и мястото където се пука колектора:

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Редактирано от Olmy
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И един много лесен въпрос на които не знам отговора Публикувано изображение

Колко литра масло(двигателно) събира акорд бензин 2007г.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят акумулатор е оригинален и е корейски. Първата регистрация на Акорда е 27.09.2006г., още съм с него и не е мръднал. До преди един месец имахме и нов Джаз - 2010г., който също бе с корейската марка акумулатори и оттам направих извода, че Хонда влагат въпросната корейска марка, на която в момента не мога да кажа името, но са учудващо яки.Дизелът събира 6 литра масло, а бензина мисля, че към 4,5 литра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Две неща, първо, най-накрая инсталирах контролера на фабричната навигация и може би съм първия с навигация на акорд модел 2003-2005 в България :D Повече детайли ще пиша скоро, че още настройвам :)

 

Публикувано изображение

(Изборът за клип в ютюб за тест от снимката бе направен от колегата дето помагаше.)

 

Второ, подарявам 800мл Honda 0W30 оригинално, неизползвано масло, същото, което е 34лв/л - останало ми за доливане, но никога не долях преди сегашнта смяна - а сега вече съм с Repsol. Ако никой не го иска, ще го изхвърля.

 

Сподели моля те какво допълнително си правил по навигацията,че страшно ме заинтересува.Поздрави.

 

Здравей,

 

Може ли да споделиш как покара навигация на акорд модел 2003-2005 в България. Ще зарадваш доста хора с неизползваема навигация за БГ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Вчера се прибрах от път. Случи ми се следното: След доста голям пробег (около 1000км) постоянно каране ми се спука маркуча на хидравликата и беше изтекла доста течност. Отидох на сервиз на Хонда в Словения за да ми кажат катво може да се направи и техника ми предложи два варианта - ремонт на стария (100 евро) или смяна с нов (260 евро). Аз избрах ремонт. Човека веднага ме прие, свърши си много добре работата и за сега (след оше 2000км) всичко е ОК. И тъй като точно преди да тръгна направих пълно обслужване в Бултрако, в това число и смяна на хидравлична течност веднага си помислих, че техниците от Бултрако са ми направили к*р капан за да се пробие въпросния маркуч. Техника в словенския сервиз ми обясни, че това било слабо място на акорда. Някой чувал ли е за това?Друго, което не е толкова фатално, но е дразнещо - при отваряне на вратата спря да ми свети лампичка на левия плафон в купето до кутията за слънчеви очила. Днес реших да смена лампичката, но останових, че е само една и си свети, когато я включа ръчно. Проблема изглежда е някъде другаде. Някой знае ли къде да го търся?Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Modjo. На мен също се беше пробил маркуч на хидравликата. В най-горната видима част дебелия маркуч след металната част. Дупката беше като от игла и също си помислих че нарочно е пробит но им обясниха че не е. Лошото беше че в Хонда се продава само цялата система от маркучи за около 650 лв, което е смешно. Свалиха ми маркучите в друг сервиз и от Папе ми запресоваха само този участък с нов двойно армиран маркуч, което излезна 100 лв. и дадох 40 лв за работа. Това стана 2009г и до ден днешен никакъв проблем нямам.За второто ти питане, на мен ми е горяла крушка в плафониерата и съм я сменял и новата работеше. Но не е една а са две, ако говорим за тези до кутията за очила. Виж кой бушон отговаря за тези лампи и го провери. Другата възможност е за проблем в сонпа кабели в вратата или датчика който се задейства при отварянето й за да светне лампата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при мен тези лампи до поставката за очила светчт само когато се включат с натискане. А когато се отвори вратата светят само теза между предните и задните седалки.Мисля че няма как да светнат тези до очилата.На някой ако му светят да драсне 2 реда как ги е подкарал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Генчо, при мен освен това за шибедаха, има още едно копче точно между двете лампички. От него можеш да избереш дали да ти се включват при отваряне на врата.

Редактирано от Zlatozator

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Генчо, при мен освен това за шибедаха, има още едно копче точно между двете лампички. От него можеш да избереш дали да ти се включват при отваряне на врата.

 

Брей, и при мен тези светят само при натискане Публикувано изображение

А лампичката между предните и задните седалки има 3 позиции, он, оф и като се отвори врата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Axa може да е икстра ри тези които имат шибидах.А при нас (тези който не са Екзекютив и нямат шибидах) да няма.Ще видя какво е копчето на ЕКЗ и ще пробвам дали ще действа . Ще взема за роба от колата на един приятел с ЕКЗ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може наистина да е екстра само за екзекютив, но и при мен светват при отворена врата. Освен това светват, когато отключа колата отвън (още преди да отворя вратата) и когато извадя ключа от запалването. При заключване на колата или след 30-40 секунди изгасват сами.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен поведението на лампите е такова, но и аз като Златозатор имам копче с позиция "DOOR", ако не е на тази позиция не светват при отваряне на врата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на отзовалите се,При мен в началото, като взех колата светеха и двете лампички (в ляво и в дясно), а сега при отваряне на вратата свети само дясната. Както по-горе бях писал в плафоните има само по една лампичка. И двете си светят, но лявата свети само когато я включа ръчно и не иска да светва при отваряне на вратата. Според мен не би трябвало да е предпазител, но кой знае. Копчето ми е с две позиции "OFF" и "DOOR". При второто положение като се отключи колата светват плафоните със сила около 80% от максималната, а като се затворят вратите малко намалят. При ръчно включване светят със 100% сила. Проблема е, че от предните два плафона в положение "DOOR" свети само единия - десния.P.S. съжалявам за късната реакция с поста, но съм на море и знаете как е.Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък постоянно ми гори десния плафон. Вече смених 3 крушки и горят на първата седмица след смяната. Отказах се да ги сменям повече :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен постоянно ми гори, само че левия. чакам едни крушки с много лед-ове от китай ама май са се загубили че бая време вече мина и май ще поръчвам наново...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не Ви горят крушките!Днес си сменях двата предни габарита, и тъй като преди няколко дни сменях заден габарит, среден стоп и преди това осветлението за задната скорост, направих проверка на свалените крушки. Едната се оказа метализирана от вътре и за нищо не става, но на втората жичката си беше цяла! Проверих с уред, никаква реакция. Обаче аз съм упорит и реших да пробвам и с акумулатор. Първоначално никаква реакция, но като потърках изводите по клемата, лампичката светна! Предполагам, че изводите са се оксидирали с времето и са дали лош контакт. Лошото е, че в същото състояние ще са и куплунзите и трябваше да ги пръсна с контактен спрей.Така че преди да си хвърляте старите крушки, проверявайте ги втори път, като им почистите изводите със фина шкурка и ако светнат, почистете и куплунга!

Редактирано от ivan_m

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като постоянно ме питат за актуатора на вратата - ето го продавача от който го купих: http://myworld.ebay.co.uk/coffeeshoplv/?_trksid=p4340.l2559 - разгледайте дали има още такива :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и как се сменя самият Актуатор :

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...