Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Да се похваля и аз колеги, моето име е Краси от доста време карам вече една красавица Honda Accord i-CTDi Executive 05' Фул екстри

 

Ето я и нея :)

 

:)

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги, плюс 1 бр и от мен. Преди няколко седмици се сдобих с Акорд-че :) 2.0 155 h.p. Sport 10.2003г и мога да кажа, че наистина колата е много добра. Снимки скоро. Преди това карах Волво с60, от което бях страшно доволен, надявам се, че и с тази ще е така. Колата е на 220к, като съм сигурен, че са реални, защото е купувана нова от тук. Така... При покупката я диагностицираха от Юби - Ко и по тяхни думи - "Колата е супер-взимай" Питах ги относно евентуална смяна на верига и съединител - момчето ми каза " Ние сме сменяли само 1 път съединител и то на кола, която не си знае км-те, а верига на този двигател не сме сменяли" Прегледаха и ходовата част и ми казаха за тампони на стаб. щанга и горен преден шарнир и забележете ЗАДЕН долен шарнир. На следващия ден отивам аз в магазин да проверя цените на частите и момчето ми казва - "Абе ти нямаш заден шарнир по окачването". След като купих колата я закарах при Омбре за смяна на масла и филтри, но той ми каза съвсем различни неща. Каза, че ако колата била негова щял първо да смени веригата и веднага след това съединителя. Както и че е сменял стотици такива вериги...За мен такъв контраст в мненията на "авторитетни" сервизи е много обезпокояващо. В крайна сметка тампоните и шарнира ще ги сменя в сервиз Дикси 04, за да видя той какво ще ми каже. Моля и за вашето мнение по тези казуси. Трябва да намеря и кора под двигателя, че е за смяна мойта, както и топка за скоростния лост, че се е поизстъркала леко и въпроса със стелките - от къде и колко биха стрували ? Да знаете за някоя на части ?П.П След такива случки - как да вярваш на майстор и на кой ? П.П Сори за дългия пост.

Редактирано от tr0mbata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На бензиновите модели веригата се сменя САМО ако се разтрака! Съединителя също заминава по-бавно, защото въртящия момент на 2.0 мотора е смешен в сравнение с дизеловия - съответно по-малко износване.Омбре е фен, а не просто майстор. Естествено че ПЪРВАТА му работа ще е да смени тези неща, ако колата е негова! Най-малкото за д е спокоен, че колата 100% е на 6. Което не те задължава да постъпиш така.В твоя случай и Омбре и Юби-Ко са прави. Аз лично не бих дал такава кола да се прави в Дикси 04 :DА заден шарнир ИМАШ, само че е капсулован в носача и се сменя целия носач. Затова са ти казали че няма. Просто не се предлага като отделна част.На последния ти въпрос логичния отговор е - на такъв, който от МНОГО години прави САМО Хонда. ;) Което май изключва сервизите от ранга на Дикси 04.Колата обаче си е твоя. Ако искаш и в Пиги 72 може да я поддържаш. Само дано не ти се доплаче по някое време от такива сервизи, които разбират от ВСЯКАКВИ коли. Да ти е честита и да си я караш със здраве! :)

Редактирано от Димитър Коев
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

преди около месец смених съединителя и притискателния диск и изобщо не ми харесва как се държи колата-отлепя много долу,

казаха ми че новите съединители отпускат до средата на педала на около 10к км.-вярно ли е?!

И имам едно заглъхване на ниски обороти, а с включен климатроник е трагеия на старта-това нормално ли е?

Ако почистя колекторите и ЕГР-а ще се променят ли нещата?

Какво е мнението ви да сложа чип с новия съединител и ако има добри предложения моля споделете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Георги, аз преди 1 седмица смених комплекта съединител и маховика и също забелязах че доста по-ниско почна да отделя съединителя. Даже 2-3 пъти ми загасва като спирах на стръмно и тръгвах на 1-ва. Явно това което са ти казали е вярно. Мен не ме предупредиха за това нещо на не мисля че е кой знае какъв проблем. Ще свикна сигурно, а може би наистина ще се повдигне с километрите. На мен от запушените колектори и ЕГР не ми е правило проблем на свободен ход, а при тяга и то по-рязка по време на движение. Затова и в сервиза не го диагностицират ако не се оплачеш или тестват в движение. Те си я палят, тя си работи равномерно и тихо, подават газ през програмата, колата вдига обороти и нищо. Дай на някой от майсторите който е специалист да я покара/примерно Миро от Юби ко/ и ти по време на движение му кажи кое те смущава. Аз 2 пъти по този начин съм го насочвал за такива неща и сме ги оправяли. Сега пак ми почистиха клапаните от страшна гняз, която се беше събрала за точно 1г., но аз карам много градско със 4-5 студени паления на ден, което явно задръства всичко. Бях на дълъг път и колата беше коренно променена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

....

Благодаря ти за отговора. В крайна сметка останах доста доволен от Дидо и дано не ми се налага да го посещавам отново, но ако ми се наложи, бих го направил без притеснения. Евалата на Омбре, че е фен и си разбира от работата ( такива хора са все по-нужни), но не мога да приема равнодушно някой да ми заяви, че имам да сменям части за над 1000 лв по колата си и да не си направи труда да установи дали има изобщо такава нужда. Извинявай, ама просто защото е фен да му се доверя - няма как да стане. Не искам да кажа, че не си разбира от работата, но не ми допадна отношението му. Свикнал съм да ми определят сумата за ремонтите по колата която карам и мога да преценя кога някой го прави. Както каза и ти - всеки си решава къде и как да си обслужва колата. Айде стига съм писал, дано посещаваме сервизите само за консумативи. Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е интересно колко ще ми струва да ми боядисат колата хамелеон,някой запознат ли е?

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Още един член към хонда "сектата" може да смятате. Публикувано изображение

И веднага имам едно питане. Има ли някакво сервизно меню хондата и как мога да го достъпя.Например на голфа е задържаш там едно копче, даваш контакт, изключваш, пак даваш контакт, натискаш еди какво си и си готов. Можеш да си сетваш да те подсети за маслото като минеш 10к километра, дигитален оборотомер и други неща.

Та въпроса ми е, има ли такаво нещо хондата? И по точно искам да си настроя какво да ми светва при отключване. Сега светва вътрешната задна лампа като я отключа.

Търсих много в нета, ама нищо не намерих. :(

Става въпрос за акорд 2007

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление такива опции акорда няма (ок - поне преди фейслифта със сигурност). Ти какво искаш да ти светва? На мен ми светят и двете лампи отвътре при отключване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление такива опции акорда няма (ок - поне преди фейслифта със сигурност). Ти какво искаш да ти светва? На мен ми светят и двете лампи отвътре при отключване.

Ами тя преди фейслифта няма борд компютър, за там съм съгласен. :)Да ми светват халогените също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивик 8ген като има борд комп, да не мислиш, че има такива опции...Но нека не ти убивам надеждата, по-скоро някой колега с фейслифтов акорд да се изкаже. Кой знае, може и да греша :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имам си нова светеща 3D емблема отзад :P

 

Публикувано изображение

Редактирано от Crazy Paco

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги,

Още един член към хонда "сектата" може да смятате. Публикувано изображение

И веднага имам едно питане. Има ли някакво сервизно меню хондата и как мога да го достъпя.Например на голфа е задържаш там едно копче, даваш контакт, изключваш, пак даваш контакт, натискаш еди какво си и си готов. Можеш да си сетваш да те подсети за маслото като минеш 10к километра, дигитален оборотомер и други неща.

Та въпроса ми е, има ли такаво нещо хондата? И по точно искам да си настроя какво да ми светва при отключване. Сега светва вътрешната задна лампа като я отключа.

Търсих много в нета, ама нищо не намерих. :(

Става въпрос за акорд 2007

 

И на фейслифта няма Редактирано от svima

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моделите от 2006 все пак могат да се настройват някои неща:-могат да се задават две скорости при надвишаването на които колата предупреждава-може да се зададе трип А да се занули автоматично при напълване на резервоара до горе-има как да смята времето на пътуването което се показва от борд компютъра като статистика-корекция на външния термометър /ако показва грешно/и смяна на езикаИмам съмнения, че в американската версия има повече неща, но не съм разглеждал на живо/при Ледженда и в книжката дават разликите в американската версия на софтуера/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,доста сериозно четох мненията за дизеловия Акорд 2.2 i-CTDI тук в тази тема и малко се постреснах честно казано...Турбини,вериги,маховици...Малко ми се поохлади мерака...Ако съм в грешка,моля някой да ме поправи.А бензиновите 2.0 и 2.4 също ли са с верига?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак са с вериги , но не страдат от такива синдроми като дизелките ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей колега Stretford,Не се плаши твърде рано. В тази тема повече са описани някои от по-уязвимите страни на дизеловия Акорд, но реално много малко колеги са правили сериозни ремонти. Доколкото си спомням само колегата "Веселия" е сменял верига и маховик, а един колега (съжалявам, не се сещам за псевдонима) сподели че е сменил съединител. И в двата случая се споменаваше пробег около и над 200к.(при колегата Тино май причините бяха по-различни).Тук е мястото да ти кажа, че ако искаш да караш съвременен ЦДИ двигател, няма как да избегнеш

Турбини,вериги,маховици...

И при останалите марки и модели ги има и там имат проблеми (при някои модели, даже собствениците се чудят има ли живот извън сервиза).Моето мнение е, че при правилна и навременна експлоатация и подръжка с качествени консумативи, дизеловия Акорд 2.2 i-CTDI има много голям ресурс и няма да имаш никакви проблеми с колата. За две години имам над 35к безпроблемни км.Успех в избора. Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Нов съм и това ми е първия пост в този форум на Хонда манияци. И аз като колегата Stretford малко се зачудих за тези дизели. Досега съм карал френски щайги и един Пасат който за съжаление ми даде някакъв проблем в електрониката и поне бях във Франция и никой от френските механици (поне там където ходих) не можа да ми каже какви са проблемите, та те нали са си шовинисти и май не разбират от друго освен от френско. И си отиде количката за скрап.Днес съм вече настроен за някоя по-новичка количка и до онзи ден гледах Мазда 6, но от няколко дена съм твърдо за Акорд и тъй като бюджета ми е малко ограничен, избора ми се свежда до Акорд 7-ма генерация който мн ми харесват и трябва задължително да е комби (бебе, ски, въдици....). Почетох тази тема и гледам че Веселия би препоръчал бензинка, още повече, че ще я карам между 15 и 20к на година. А NikiG доколкото виждам хвали дизелите. Има едно Акордче дизел 2004 което се продава и което е малко над 10000лв но се опасявам, че нещо не е наред и може би затова се сваля така цената. Иначе има едха бензинка обаче в cars.bg e 2004 а в мобилето е 2005 и е близо 14 000 за 2.4 мотора и АГУ на мястото на резервната (което ме принуждава да нося резервната в багажника) и е автоматик. Но като цяло уж е частно лице което я продава, но от снимките ми прилича да е под моста при Горубляне и не вярвам на такива уж честни продавачи.Та сега стоя пред дилема.Бих желал да ми споделите мнението си и да ви помоля за помощ. Като се върна и тръгна да оглеждам колите и се спра на някоя, дали има някой от вас който е настина на 'ти' с тези колички за да я пробваме заедно. Естествено, че ще искам да я закарам и до Юбико за диагностика иначе няма да има сделка. Благодаря предварително колеги.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре дошли на кандидат-колегите! :) Няма нищо, ама нищо лошо в това да си вземеш дизела. Дори напротив - всеки път, когато я карам тази кола, виждам как няма нишо общо с всички други дизелови автомобили, които съм карал :worthy: Има обаче нещо друго - когато си със силно ограничен бюджет и търсиш най-евтините екземпляри от модела, тогава по-добре да си вземеш бензинка. Не за друго, ами възможните подводни камъни от предполагаемия голям пробег там са доста по-малко. То всъщност имаше и един колега, който си взе и евтин бензин, дето...Аз навремето моята кола я търсих две години. Исках да е или на далавера, или да е най-хубавото изпълнение на модела в подобаващо състояние. И накрая се сдобих с второто. Страхотен немски екземпляр в завидно състояние с пълна сервизна история и предишен собственик маняк :D Успех, и ако набележете нещо, давайте линк към обявите. С каквото можем, ще помагаме! :spoko:

Редактирано от Zlatozator

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здарвей колега и добре дошъл!Да знаеш че Хонда е голяма "болест" и ако се присъединиш към отбора непременно ще се "разболееш".Аз имам комби и да знаеш - събира много, ама страшно много багаж. Аз имам две деца и сме любители на колелета - отзад събирам спокойно 4 сака дрехи, 2-3 торби "разни", 2 колелета 24' и 26' + триколката на малката без да сваляма облегалките и ми остава видимост през стъклото. Може и още значи.Толкова за купетата, а колкото до двигателите - в предния си пост имах предвид, че всички съвременни дизели имат турбини, кулери, ЕГР, вериги (някои ремъци), маховици, дюзи, рейки и няма как да не се "сблъскаш" с тях, ако искаш дизел. Цените са им еднакви , но докато някои са доста често в сервиз, то други искат само гориво и подръжка. Мисля че Акорд дизел се доближава в голяма степен до втория вид.Що се отнася за цените - колата струва толкова, колкото пари ще даде някой за нея.Ако не е дизел, аз бих взел 2.4 бензин и то задължително с автоматични скорости.Този Акорд, дето го споменаваш съм го виждал на живо, когато търсех кола за жена ми преди 5-6 месеца. Наистина се намира на Горубляне, под моста и изглеждаше отлично отвън и отвътре. Разгледах го защото е точно като мойта красавица. Беше по-скъп тогава. Незнам, хората може би се плашат от големия мотор и го мислят за "ламя", като насложиш и любовта на българина към немските коли - цената пада.Виж за газта, мисля че ще ти е в плюс имайки предвид цената на бензина. Във форума съм чел че К20 понася добре газифициране, със система за омасляване на клапаните, той К24 е подобен. Тук е добре да се изкаже колега с опит. Стига да не е някакъв рядък модел газов инжекцион, който няма кой да поддържа в България. Навигацията не моделите преди фейс-лифта ще я ползваш само за управление на ЦД и климатика, а и повечето Акорди (особено екзекютив ниво) нямат резервна гума по дефолт, ползват спрей.В долния ъгъл на стъклото до шофьорската чистачка се вижда ВИН номера. Ако си го запишеш, по него може да се провери година на производство и ниво на оборудване. Ако харесаш някоя красавица, пиши да ти дадем някои "безценни" съвети и задължително да я водиш в Юбико - хората са добри професионалисти, казвам го от опит.Стана много дълъг пост май? Отивам да стягам багажа, че утре тръгваме на планина в Родопите.Успех и късмет в избора.Поадрави и Весели празници на всички Ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря на колегите за дългите и много изчерпателни постове. :)

Колега NikiG,споменал си другите марки дизелови автомобили...При мен въобще не става дума за други марки,автомобилът е Хонда! :)

При положение,че сегашната ми 6-та генерация я търсих 8 месеца,не ми пречи и аз като колегата Zlatozator да търся 7-ма генерация две години,стига наистина да е нещо хубаво и в добро състояние. :)

 

А през това време ако се появи някаква свястна обява или оферта,може да пускам тук в темата.Малко да помагате,че досега не съм имал дизелов автомобил и още ми е малко тъмно. :) А пък след това ще се черпи :D

Редактирано от Stretford

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря колеги.

 

Искам да ви пратя снимки на 1 екземпляр. 2004, 2,4 бензин, автоматик. 143000км. Франция. казват, че си имало сервижна книжка която си описва всичко и е сервизирана в Хонда.

 

Проблема е, че е във Франция и съответно трябва да я пробвам а не разбирам от механика. Как ви се струва? цената е около 7 000 евро. Този звяр сигурно ще гори по 12литра градско. И също така ако някой има идея дали може да се купи свободно и дали ще мога да си я докарам на собствен ход? Някой купувал ли е кола сам от чужбина?

Благодаря предварително.

п.п. Приятна разходка по Родопите за колегата NikiG, наистина мн хубаво местенце.

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Редактирано от haiduk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и от мен. Карам акорд дизел 2007 и също съм пред смяна на съединител. Засега няма никакви странични тропания, които да предизвестяват разбит маховик и силно се надявам да ми се размине. Днес ми се случи друго странно нещо. Както си карах и автомобила влезна в авариен режим. След рестартиране лампата за чека остана да свети и така се прибрах. Мислех утре да пътувам, но ми се ще да мина първо някой да я погледне. Мислите ли, че утре мога да намеря работещ сервиз? Другото, което искам да попитам е къде точно мога да видя номера на грешката, която е дал компютъра? Надявам се да не е нещо сериозно ;-(Благодаря и поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно запитването за Акорда по-горе на колегата - според мен цената е висока ;) и да отидеш до Франция , за да си я купиш и после докараш това както и да го гледаш са поне едни 800-1000 лв разходи :( А , за колегата с чек лампата - по-назад колега беше писал за проблем с турбината и влизане в авариен режим ;) мисля , че и решение беше дал . А за сервиз , пробвай със сервиз Омбре , съмнявам се и аз да работи - но все пак :( Другия вариант , колегата Veseliq има програма на телефона , с която може да види поне каква грешка е и да я занули

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Тино, ще мина утре да видя дали случайно работят, ако не надявам се да няма проблеми още едни 180-200км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Получих си OBD2 Bluetooth джаджата... Много полезна информация дава...Димитър Коев, писах на продавача от ибей да ми върне парите и ми ги върна. Поръчах си го оттук за 50 лв и дойде на другия ден. Съветвам те да направиш и ти същото. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно запитването за Акорда по-горе на колегата - според мен цената е висока ;) и да отидеш до Франция , за да си я купиш и после докараш това както и да го гледаш са поне едни 800-1000 лв разходи :( А , за колегата с чек лампата - по-назад колега беше писал за проблем с турбината и влизане в авариен режим ;) мисля , че и решение беше дал . А за сервиз , пробвай със сервиз Омбре , съмнявам се и аз да работи - но все пак :( Другия вариант , колегата Veseliq има програма на телефона , с която може да види поне каква грешка е и да я занули

Благодаря колега,Аз в момента съм във Франция и си помислих идвайки си да не си дойда с празни ръце. Притесняваме ме най-вече разхода на това возило и документите който ще са ми нужни за да си я докарам и да си я регистрирам в Бг, понеже не искам на някоя граница да ми създават проблеми. Пак ще им звънна да видя до колко можем да се спазарим. Ако има ново ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пак им звъннах на момчетата и по телефона се съгласиха за 6 000 евро, може би на място ще е възможно и малко по ниска цена. казаха, че цялата история на колата е в сервизната книжка и км са абослютно реални.Пак чета форума и не мога да се реша. Наистина дизела си е по-капризен и си изисква повече пари да се поддържа, но ако тази кола ми харчи средно 10 а аз в града ще я карам не повече от 250 км месечно а останалото време ще е извънградско като преди да ми се роди детенцето с жена ми си обичахме всяка събота и неделя да офейкваме далеч от софето. Но все пак на година въртяхме около 20 000 км. Сега може би ще въртим по 10-15 000 годишно общо. Някой може ли да ми каже за автоматика на 2,4 мотора.NikiG ти би си взел точно автоматик за този модел, имаш ли някакви опити с него. Мисля, че Garyhobson е един от потрбителите в този форум който има точно 2,4 мотора - колега моля за малко инфо, откакто я имаш, колко ти струва поддръжка, застраховки, гориво...Благодаря предварително.

Редактирано от haiduk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6000 евро е много добра цена за този автомобил ;) Разходите ти по регистрация , сервизно обслужване , застраховки и друго няма да са ти повече от 1500 лв . Ако отидеш на място и ти свалят още 500 евра да си избиеш пътя направо я взимай ;) Аз карам същата на цвят , но не и интериор , а и дизел ;) и също ти препоръчвам да вземеш бензинката ;) Разхода ти малко трудно ще е 10/100 градско , но примерно 12/100 ми се вижда лесно постижимо :) и разбира се , ако ти идва много нанагорно - газов инжекцион за 2000 лв и си готов ;) Важно е да знаеш , че автоматика при лек наклон , включена D предавка и отпускане на ръчна и спирачка трябва леко да отиде назад , буквално сантиметри и да спре !!! Ако не спре , а изгасне или продължи назад - не купувай !!! Свети ли ти оранжева лампа на таблото задължително трябва да разбереш за какво е и не е препоръчително да купуваш :( Оглед в сервиз въпреки всичко също е много важен и закачане на компютър . Огледай интериора около таблото , да не е сваляно или нещо такова ;) Диагностика и сам можеш да направиш , ако имаш блутут предавателя за , който говорят по-горе колегите , телефон с андроид ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак им звъннах на момчетата и по телефона се съгласиха за 6 000 евро, може би на място ще е възможно и малко по ниска цена. казаха, че цялата история на колата е в сервизната книжка и км са абослютно реални.Пак чета форума и не мога да се реша. Наистина дизела си е по-капризен и си изисква повече пари да се поддържа, но ако тази кола ми харчи средно 10 а аз в града ще я карам не повече от 250 км месечно а останалото време ще е извънградско като преди да ми се роди детенцето с жена ми си обичахме всяка събота и неделя да офейкваме далеч от софето. Но все пак на година въртяхме около 20 000 км. Сега може би ще въртим по 10-15 000 годишно общо. Някой може ли да ми каже за автоматика на 2,4 мотора.NikiG ти би си взел точно автоматик за този модел, имаш ли някакви опити с него. Мисля, че Garyhobson е един от потрбителите в този форум който има точно 2,4 мотора - колега моля за малко инфо, откакто я имаш, колко ти струва поддръжка, застраховки, гориво...Благодаря предварително.

Много бързо ти свалиха 1000 евро и то по телефона?Ако я продава французин добре, но ако я продава автокъща собственост на някой тарамбука, или някой натурализиран французин, незнайно от къде -просто си отварай очите много!Тук в България, има 2 автокъщи,за които знам ,че вкарват автомобили от Франция, и всичките им автомобили са, с върнати километражи /и то сериозно върнати/ ,особено Ситроените!Французите карат много, та го имай на предвид!Провери сервизната книжка, как е подпълвана в годините докато е била в гаранция, а и след гаранциония срок, водена ли е пак акуратно, от същия сервиз ли са и печатите за обслужване и т. нататък.Ако имаш възможност провери и в сервиза, ако ти дадът информация,виж и колко собственика е сменила и най-важното нещо, огледай я много обстойно за големи удари, че всичко друго се прави ама ламарини и купе най-трудно!И последно,както казаха колегите, я провери по Вин!Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за дублирането, но забравих най-важното!Не знам, как стоят нещата с внос на автомобил от Франция ,та е хубаво да знаеш как стоят нещата документално и какви документи ще ти трябват , да не стане "дявол на магаре" !Ако някой е наясно, да ти помага докато е време!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Искам да ви пратя снимки на 1 екземпляр. 2004, 2,4 бензин, автоматик. 143000км. Франция. казват, че си имало сервижна книжка която си описва всичко и е сервизирана в Хонда.

Колата изглежда страхотно, 6000 евро е добре. Провери си за временни номера как седи въпроса. Французите не обичат английски, особено в държавния сектор - ако ти не знаеш езика, разбери се с тези хора, които продават колата, да ти помогнат докато потеглиш за БГ като част от сделката - няма много бюрокрация, но ако не знаеш език, ще стане страшно.Двигателя е хубав и икономичен на дълъг път. Разход можеш да видиш в моята система, записван от garyhobson (който си взе такава наскоро) тук:http://www.carspending.com/en/profiles/garyhobson/1008-honda-accord-2-4-i-vtec-exПоследните 2 години пътувам до Франция с Хондата. Пътищата са хубави и ако си вземеш джобна навигация, ще се оправиш (навигацията в колата ще спре да работи след Италия, нямат карти по на изток, иначе е страхотна). Ако отидеш, няколко съвета от мен:Във Франция, зареди в Карфур. Има Карфур във всеки град, всеки по-голям Карфур има бензиностанция с евтин бензин/дизел. Горивото е 20-30 цента по-евтино от другите.Между Франция и Италия имаш тунел (от който и да минеш, единия е 12км, другия 19км), струва 40 евро на посока да се мине, СПАЗВАЙ ДИСТАНЦИЯ ГОЛЯМА (150м, ако не си сигурен, пусни още) И 70км/ч. Мен ме глобиха 90 евро първия път на едното минаване, че съм карал със 100м дистанция, а не 150 - има камери.В Италия имаш около 60 евро магистрални такси - там на всеки 50-100км цакаш на пункт. Италия е 600км да се мине цялата северна - ако можеш не зареждай, ако зареждаш, само досипи да стигнеш Словения. Там бензина е много скъп, примерно 1.75-1.9 евро беше март, докато във Франция (Карфур) и Словения беше 1.35 евро. В Словения бензина е евтин и хубав. Там имаш винетка (седмичната е 15 евро). В Хърватска също горивото е евтино и хубаво, там има 15 евро магистрални такси. Ако сипваш в Хърватия - само с Visa или MasterCard плащай, щото тяхната валута е Куни и ако искаш да платиш в евро, си измислят курса на касата! В Сърбия не съм зареждал, но пак ако сипваш, само с карта плащай (приемат и евро, но пак сами измислят курса на касата). И в Сърбия имаш 15-17 евро такси. В България спокойно можеш да си заредиш след границата.Карай спокойно, ще докараш големи икономии. Никога не карай над ограничението на запад, дори местните да го правят. В Сърбия в края на магистралата има в балкански стил 120, 60, 40 ограничение в рамките на 200м. Обикновено в храстите след 40км/ч има корумпирани сръбски ченгета. Минаваш със 70-80 по инерция и цената на пътешествието ти се увеличава значително. Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Хайдук,наистина съм много доволен от колата. Никога не бих си взел дизел, само да му треперя какво му сипвам дали го подгрявам достатъчно, преди да го изгася да изчакам турбината да се кротне........ и т.н. със всичките му изисквания, абе разбираш какво ти говоря :) Мойта обаче не е автоматик. Това сваля малко разхода, но пък се губи от комфорта, защото аз съм на мнение, че кола над 150 коня си трябва да е автоматик иначе "трошиш" вратовете на пътниците постоянно при смяна на скорости :) По въпроса, за който питаш можеш да ми видиш всички зареждания със всевъзможни детайли и съответно разхода от както я имам колата. Линка ти го е дал Веселия в миналия пост. Водя си много стриктно тези неща, че съм в процес на размисъл за газ, но съм на път да се откажа. Както, ще видиш разхода градско напоследък ми е около 10, а извънградско около 7-8. За 7 месеца съм минал около 7000 км. При тези цифри не си заслужава да вкарвам още две хиляди за хубав газов инжекцион. До колкото разбрах и при тебе е подобно положението. Гражданската ми е 300лв, каското 620. Данъка също ми е 300 лв годишно. Това е. От 1-ви ноември досега по колата съм вкарал следното: Пълно обслужване всички филтри, масло и гарнитура клапани 486 лв. Смяна ламбда сонда 522лв, но аз така си я купих и знаех за това при покупката.80 лв за фреони 1130 лв за Летни гуми с алуминиеви джанти.Това е. Съвет относно конкретната кола - преди мен всички казаха каквото има да се казва. Огледай я, ако можеш я закарайте в оторизиран хонда сервиз във Франция да я видят и ако ти харесва скачай :) Според мен нормалната цена на тази кола е около 11-12 хиляди лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също карам от два месеца 7 ген, 2,2 ICTDI Executive. Страшно много ми харесва и за сега много съм доволен. Имам два въпроса към Вас:1. Нямам бутон за регулиране на фаровете, а на тях от горната страна имат кутийка с букса и кабелчета, прилича ми на моторче. Възможно ли е да се движат чрез някъква комбинация от лостчетата на волана?2. На сивика 7 ген 1.7 дизел, имаше начин да се включат електрически подгреватели на антифриза с комбинация от 3 бутона. Дали и моята има такава възможност?Предварително благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@modjo, да ти е честита колата1. Фаровете на Executive-а (и само на него) са адаптивни, но незавиващи. Тоест сами се настройват по височина, спрямо това колко ти е натоварена колата.2. За жалост не знам да има възможност да се подгрява антифриза електрически (това е екстрата "печка" ако не се лъжа). Тая кола загрява много бавно (двигателя е доста ефективен) и зимата докарва пак изключителен разход, но си зъзнеш едно 20 мин ако си по светофарите преди да загрее.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е много добре, ама имам чувството, че късите светят много близо и понякога не се виждат навреме дупките по пътя и не ми се говори какви могат да бъдат последствията. Дали има начин малко да се корегират или не е препоръчително при адаптивните светлини?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, светят прекалено нлизко? Може и да имаш проблем с твоите, аз съм със страхотни впечатления от тях. По принцип могат да се корегират, Zlatozator ходи да му корегират неговите, но имай предвид, че това е ксенон, гледай да не е много високо, за да не заслепяваш останалите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря колеги,Мн се радвам за вашите отговори.@Tino Задължително ще пробвам да я сложа на срещу лек наклон и да пусна D предавката и ако колата мине няколко сантиметра назад и спре без да изгасне, значи е задоволително.@ Emicha1 Смъкнаха но не наведнъж тази цена. Аз когато съм гледал първия път не съм видял на правилното място. Но както и да е сега вече знам. Когато отида на място ще пробвам и повече да сваля. Относно VIN номера къде го пише (на талона?). Има си колата сервизна книжка попълвана редовно (по думите на продавача). Ще проверя обстойно книжката. За вноса си трябват всички документи по прехвърлянето тук и се ходи после в Кат в софето за регистрация, като не трябва да се забравя и временната застраховка която не знам как ще стане. Май трябва от тук да я търся.@Veseliq Благодаря за информацията доста обстойно си написал разходи за път и плащания по магистрали. Евала. Временни номера не се изискват пък и говоря френски понеже живея във Франция от 92, завърших тук и се върнах в БГ през 2010, сега пак съм тук понеже ми се роди детенце и сега пак се връщам към Родината където е най-сладко и където управляшащите ни .... май... Иначе си прав да ходиш да караш ски в Алпите, излиза по-евтино от Бг като видиш колко е картата спрямо дължината на пистите. В Бг пак ни .... Прав си, че Карфур са евтини. Живот и здраве да ми хареса колата, да я взема и ще се пусна в твоя сайт.@garyhobson благодаря колега за поста. Аз няма да карам кой знае колко мн градско, понеже работата ми е близо а и парка за жената с детето също.Благодаря, че се включвате и сте отзивчиви. Също така някой беше писал че се продава кола в Пловдив, благодаря за което. но първо ще проверя тази тук и ако не става като се върна в БГ, ще търся в там.Между другото и във френските сайтове са на 95 процента доволни от Хонда. Здрави колици брей.

Редактирано от haiduk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За застраховката . Тук при мен в Германия ти дават два вида транзитни номера едните са жълти а другите червени взависимост от срока на валидност. Червените са по-добре и са предпочитани защото в Хърватска не презнават жълтите. И номерата варват заедно със застраховката за периода до който са валидни.А мисля , че при теб в франция колата варви заедно с номерата кадето е била последно карана . И тогава начина ще е друг .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Отново по въпроса с маслата - някой поръчвал ли е от някъде масълце за дизеловите седмички (0W30), да пробвам нещо различно от оригиналното, което си е кастрол и което идва на цена 34лв/л?Можем да поръчаме от ибей, ако се съберем няколко човека да си го разделим (има разфасовки по 25л, което е достатъчно за 4ма - 5л + за доливане по едно шише).

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...