Jump to content
rEsPeCtiVe

Какво направи днес по колата си?

Recommended Posts

Днес наредих задната добавка, праговете и задните вежди на калниците.

IMG_20180905_193825.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега S.s.d.d технически преглед няма да можеш да минеш ако попаднеш на някой кофти индивид, ще те върне за предните стъкла. А кофти катаджията ще те спре от движение.

За предните стъкла се слага 70% тогава си в нормите и никой нищо не може да ти каже. Ако страничните предни са фабрично тонирани трябва да сложиш 80%. Аз сега съм в дилема дали да сложа 70 или 80% на предни странични. За задните няма ограничения стига да има видимост от вътре на вън. Имам приятел катаджия и сме говорили на тази тема.

Редактирано от Радо82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.09.2018 г. at 11:11, ogi28b написа:

Колега @Knoxville, не е съвсем категорично забранено, има някои промени в нормативните документи, които допускат и аз реших да се възползвам:

 

От Закона за движение:

 

Вече идва въпросът: има ли пътната полиция техника, с която да измерва светлопропускливост, знае ли как да я използва?

 

Моята кола е направена цялата с фолио 70 % светлопропускливост и за неопитен човек е много трудно да каже изобщо има ли фолио или просто стъклата са тонирани. Толкова е светло, но пък ефектът е значителен. С по-тъмно, като на колегата по-горе със сигурност е още по-изразен. 

Съгласен съм с теб, но поне на снимката на колегата не изглежда като отпред да има 70% пропускливост :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катаджията няма с какво да го измери!

Жалба по наказателното постановление и то пада.

Ма има фаца. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаца има, това е безспорно. Прилича на предсерийните концепт кари, на които интериора не е готов и за това ги фолират така.

Проблема не е и в катажиите -за тях си прав. Проблема е за теб, породен от каращия зад теб, но щом не ти е хрумнало, все някой ще ти го покаже нагледно (дано не е с много).

Иначе фаца има.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Довърших и предницата, не мога да и се нарадвам.

IMG_20180915_141226.jpg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо виси отдолу :P

 

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опашчица, утре ще нареждам щипките отдолу :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 15.09.2018 г. at 20:01, Marcus написа:

Довърших и предницата, не мога да и се нарадвам.

Много добре изглежда.:thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тотална зимна подготовка. Смяна на ангренаж след 100к км и 5години експоатация.Смяна на всички пистови ремъци, смяна на масло и профилактика на ГИ-то(смяна на филтри и преглед на инжекторите) 

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.05.2018 г. at 20:39, kvd74 написа:

След 20г. колата получи нов Уолкър. :)

IMG_20180508_183527.jpg

 

А също така и средно гърне, но не Уолкър, а румънско Асмет, на 40% от цената на уолкъра. :dunno:

Имаше малко разминаване, но накрая дойде точното. На снимката е грешното до старото.

IMG_20181019_162005.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих си ветробрани, ама толкова мръсна ме досрамя да я снимам :(

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимни гуми с джанти:

 

139F6012-1AB7-424A-9998-8628EF400130.jpeg

06D2839A-0762-4EF9-A166-E2AE29B90D3C.jpeg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задни накладки АТЕ и смазване на водачите.;)Нямаше подложка от зад на накладката,като свалените оригинални TRW.:huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задни накладки и дискове АТЕ, пистов ремък Гейтс и смяна течност на съединителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OEM маслен и смяна на двиг. масло с източване на несливаемия остатък, с помпичка и маркуче.Общо източено 4,5л. и налято същото количество.Маслото е Mobil1 0W20 AFE.;)

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко несливаем остатък източи?

Щото по спецификации:

Engine K20Z2

:Capacity 4,2 litre Service fill

:Capacity 5,3 litre Initial fill

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

450ml

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готова за зимата вече. Халогенитете бяха последни.

IMG_20181108_170515_HDR.jpg

IMG_20181108_170456_HDR.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Протестирахме заедно срещу цените на горивата...

 

45743078_2454291371277609_2215890468296720384_n.thumb.jpg.a4af6d6ec948bc2bfd8124c5f0d1a2ad.jpg

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, chavdarbs написа:

Протестирахме заедно срещу цените на горивата...

 

45743078_2454291371277609_2215890468296720384_n.thumb.jpg.a4af6d6ec948bc2bfd8124c5f0d1a2ad.jpg

 

Видях те. На живо е още по-готина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.11.2018 г. at 19:10, JHM написа:

Задни накладки АТЕ и смазване на водачите.;)Нямаше подложка от зад на накладката,като свалените оригинални TRW.:huh:

Ето напасването им във времето:

240км.

20181118_122204.thumb.jpg.f3dee522cbd709410e995f8977b71d7e.jpg

500км

20181118_122033.thumb.jpg.e5ceb7bed9f5c978edc2d06686ffb77e.jpg

Работят добре и равномерно.

Монтирах и зимните Conti TS 860 и с добри впечатления на сухо.Очаквах да са по шумни.:punk:

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених масло и филтри. Бях си карал 5к отгоре на 10те и се чудех защо рязко почна да гори масло :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1ва инспекция на 9286км масло + маслен филтър, не знам защо но по програма дава сменя на въздушен филтър на 60к км. На следващата сменя на маслото ще бъде сменен и въздушен филтър

IMG_20190226_145400234.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених маслото,филтрите и предните свирещи оригинални накладки с 3 -4мм.оставащо феродо и пробег 38 хил. Сложих пак Ате.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вежди на фаровете 

 

0-02-04-da23c4fbae4bbeef0bfc272a5fa983dfee559206a790c05f7dc6d3c1a19de711_fdcaf1a8.thumb.jpg.fef7a7f88ab278042557f5076e78b070.jpg

 

и амортисьори на предния капак.

 

46609219_viberimage2019-03-0209_24_36.thumb.jpg.1069ae3dd49fb9297d92e2ebb22d0ef4.jpg

797885159_viberimage2019-03-0209_24_37.thumb.jpg.1042c3a93f9dc172d8d6c64d19a4f966.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преобута с летните чипици :)

 

IMG_20190425_111129717_HDR.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С голямо чувство за хумор пиша този пост. Имах сивик 8 1.8 и го направих много бърз. Как, продадох го и си купих Волво 2.5 Т5 турбо :D:D:D:D

Редактирано от vartan
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Е, имаш 100 коня отгоре, но и около 400 кила +, но пък турбото, ехееее ... :) Иначе Т5 е класика, особено ако си взел комби.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Колега щом ме питаш за комби си скрит волво фен :D сигурен съм.Седан си взех , комбитата не ги харесвам.

 

И за да не се карат , че спамим ще кажа , че на дядото на хондата сивик 7 1.4 му сложихме нови задни гуми , смяна на двигателно масло с всички филтри и гарнитура капак клапани , че се бе омазала малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Не се крия че уважавам Волво, но старите им модели. По-новите са ми капризни за поддръжка, а за най-новите не ща да чувам, а и нема пачки. :)

Щом не е комби, значи не знаеш какво пропускаш. Карал съм ХС70 и е добра колца, но докато е здрава, като се заинати - мани бегай. Приятелчето каза - верен е девизът на тая марка - "Волво - вечно твой". Едвам я продаде. Аз намерих по-добър вариант - карам също толкова красиво и практично комби, но е японско. :)

 

За да не съм оф: По моето комби нищо не съм правил скоро- само карам. То пък и едно каране - 20 км седмично ако вали или е кучи студ, а от пролетта насам 5 км седмично. Е, има и по някое извънградско, но е рядко. Взел съм му обаче ново олио за маторя и се каня да пооправя някои външни белези от недобросъвестни шафиори по паркингите (ръчичките им да изсъхнат и ... ), а после и цялостно да го пастирам и полирам, че да светне като ново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Цецо ми така както го караш Акорда, ако е V70 не XC70 и внуците ще му се радват.

За да не съм оф, толкова неща има за правене, че не знам от къде да почна по моя Акорд :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Прав си. За 4 години от как го имам съм му врътнал 25000 км. Ще остане и за синковеца и после ще влезе в категорията "нов внос" на реални 195000км. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...