Jump to content
rEsPeCtiVe

Какво направи днес по колата си?

Recommended Posts

Шок тест и пълна диагностика на окачването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засилване на централния плафон на Сивик 6 ЕК3. Ползвана е твърда шина с диоди 5630, обща консумация при 12V - 4.2W. Топло бяла светлина (около 3000К), макар на снимките много да не личи, но за това е виновна камерата на телефона. :) Следва багажника. 

 

post-23991-0-95744100-1447876770_thumb.jpg post-23991-0-84663800-1447876776_thumb.jpg post-23991-0-99469000-1447876781_thumb.jpg post-23991-0-04804100-1447876788_thumb.jpg post-23991-0-33160000-1447876793_thumb.jpg post-23991-0-77405800-1447876798_thumb.jpg post-23991-0-30957200-1447876804_thumb.jpg post-23991-0-93710300-1447876810_thumb.jpg post-23991-0-75813800-1447876816_thumb.jpg post-23991-0-10653600-1447876823_thumb.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

boiskii, за колко лева ще ми направиш и на мен?

Мога да ти дам инструкции как да си направиш, но не се наемам да ги произвеждам. Прототип си е отвсякъде, не се знае дали утре няма да умре някой диод...

 

Вчера ударих малко на камък с плафона на багажника, но днес ще го преборя, зареден с нови идеи. :) Пространството в плафончето се оказа много малко, по-малко даже от дължината на един елемент от лентата, та си поиграх с шмиргела и смалих доста габаритите на елементите, което ще позволи вкарването на до 4 елемента (12 диода) с обща мощност около 3.4W (точно колкото е и фабричната лампичка). Мисля, че ще стане доста светъл багажника. Обичам да ми е светло.  :thumbs1:  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая операция и аз я мислих, ама в крайна сметка реших да не се занимавам и си взех направо диоди с цоклите на крушките. Това тяло от плафона е с 28 LED 3020 SMD-та, бая си светна и монтажа е елементарен. В багажника сложих подобно, но с 6 SMD-та, там не свети толкова много, но е задоволително. boiskii, за отзад може да залепиш диодна летна, запояваш жиците за една изгоряла крушка и я слагаш на мястото ѝ. 

 

Ако някой колега иска такива диодни крушки да се обажда, останаха ми няколко броя.

post-27818-0-88120100-1448008450_thumb.jpg

post-27818-0-31036700-1448008461_thumb.jpg

post-27818-0-85527700-1448008467_thumb.jpg

post-27818-0-54874200-1448008479_thumb.jpg

post-27818-0-24605500-1448008484_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с изгорялата крушка съм го направил, даже бях готов за монтаж, но се оказа, че изделието ми не влиза в плафончето. Та днес концепцията ще е съвсем друга, но ще стане. :)

 

Купешките дълго време ги гледах, но рядко се предлагат топло бели с хубава цветна температура, пък и мощността/силата на светене е на късмет дали ще ми пасне на вкуса. Студено бялата светлина никак не я харесвам. Самоделката позволява експерименти и нагаждане според личните нужди. Пък и да си призная това ми е нещо като хоби занимание. Също така много държа осветлението да изглежда автентично, без никакви изпълнения отвъд плафоните. Това, което ползвам всъщност си е лед лента, само че мощна такава,  фабрично залепена към алуминиева шина за охлаждане на кристалите. Въпреки това аз слагам допълнителна алуминиева плочка отзад, която служи за основа и по-добро охлаждане - лентата грее доста като поработи (а както знаем високата температура е това, което уврежда диода и скъсява рязко живота му). Зад плочката слагам обилно подложка за паркет колкото събере, за уплътняване, пък и да не тропа в движение. 

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Е да ама с 5630 не стана. Кирливото плафонче е толкова малко, че от напъване една пластинка падна отзад под кората, та вчера вадих говорител и свалях диванчето докато я извадя.  :D

 

Вариант 1 (неуспешен):

 

post-23991-0-10350800-1448293992_thumb.jpg post-23991-0-29952500-1448293997_thumb.jpg post-23991-0-68121200-1448294001_thumb.jpg post-23991-0-11028300-1448294007_thumb.jpg post-23991-0-36236400-1448294013_thumb.jpg post-23991-0-10582700-1448294020_thumb.jpg 

 

Вариант 2 (неуспешен)...

 

post-23991-0-84794300-1448294060_thumb.jpg post-23991-0-18546000-1448294066_thumb.jpg post-23991-0-94537700-1448294070_thumb.jpg

 

Вариант 3 (предстои):

 

http://www.ebay.co.uk/itm/310889491134?_trksid=p2060353.m1438.l2649&var=610244415542&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

3W 12V Warm White 20mm - това нещо комбинирано с подходящо алуминиево радиаторче ще го завра в плафона. 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменях изпарител. За четвърти път, добре че е гаранционен.

 

post-32703-0-26179600-1448303687_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених задно дясно жило на ръчната спирачка. Тъй като не можах да намеря такова за модела на прилична цена, пратих старото на Микрон Доцев. Произведоха ми го в рамките на деня и на следващия ден беше монтирано. 

 

Разликата от оригиналното е, че новото няма найлоново покритие на жилото. Но за оригинално искаха 235 лв., а това е 55, така че...

Редактирано от tonywoolf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Получих "най-хубавият" подарък за Коледа.

Ще лепя предната броня и ще търся нови джанти.....

Благодарение на мошениците, които събират пари от винетки и данъци.!  :censored:  :censored:  :censored:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инсталирах активен subwoofer BOSE от Мазда 6. Пасна перфектно в патерицата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поправях я, защото нещо влиза вода и не мога да разбера откъде е точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-23991-0-51919400-1451504239_thumb.jpgpost-23991-0-41756900-1451504227_thumb.jpg

 

По неволя по никое време смених термостат, 1000км след като бях сложил уж оригинален щатски, който дефектира поради неизвестна за мен причина.

 

Нов оригинален въздушен филтър от Германия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих си бихенон лупи.

post-18818-0-98821500-1452633351_thumb.jpg

post-18818-0-43083700-1452633392_thumb.jpg

post-18818-0-01172400-1452633407_thumb.jpg

post-18818-0-55960900-1452633425_thumb.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Аз пък смених средното гърне за Седана (това на колата беше прогоряло и бучеше по малко).

Сложиха ми някакво гърне за Opel, Българско на Aspo, с около 10 милиметра по- голям диаметър от оригиналното и с 30-40 милиметра по- дълго. Проблема беше в това дали по- големият диаметър ще се събере и няма да опира никъде, а за дължината нямаше проблеми- гърнето стана идеално. Поради това сега гърнето опира малко по- често по разни гърбици и черен път (със старото гърне колата не опираше).

Цената за всичко беше около 70 лева (гърне, тръба, труд) и има 2 години гаранция.

Поздрави 

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регистрирах я в КАТ. Смених филтрите на газовото и натегнах всички снадки на маркучите на газовото на горещ двигателен отсек, за да са меки и да прилепнат по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След едно не особено приятно натискане и пръскане на предната броня от студа.. малко JDM вид

 

036506599.jpg?r=4

 

 

Ето го и крайният резултат 

 

036506600.jpg?r=0

 

 

:bounce:

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на ремък, ролка, водна помпа и масло.

Стара помпа оригинална на хонда (като нова) си ми я върнаха. Цялата философия 360 полски злоти или 160 лева с подарък емблемка, оти пак ми я свиха.

 

Редактирано от bobchoo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих си Grom Audio, и вече имам MP3 в Акорда :D

 

IMAG2304.jpg

IMAG2306.jpg

IMAG2316.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по-различни фарове! Гъвкави дневни светлини.... :)

20160214_152403_zpsdjxgsci5.jpg

20160214_152508_zpskclliqea.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко шарениика на избледнелия калник + JDM мигачи с габарит

 

post-19826-0-31948600-1457333901_thumb.jpg

post-19826-0-12849500-1457333919_thumb.jpg

post-19826-0-05137200-1457333932_thumb.jpg

post-19826-0-89850300-1457334064_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж на клапани на около 22к км. на газ. Клапаните бяха в нормата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на предни накладки, с нови японски и почистване на спирачните апарати и дискове.

Следва - смяна на масло на скоростната кутия, след има няма 4к километра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да не се похваля :D12953029_1145570225466877_1085263853_opP

Редактирано от StelaStoyanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих й нови летни гуми Nokian iLite 205/55/16. 68 db, не се чуват, а и много добре се държи на пътя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес реших да се изцапам малко и свалих генерацията и си изтръмбуших карантиите в катализатора :D и съответно брата щракна клип на звука без генерация от даунпайпа .. дивашка работа много реве :D

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нови задни накладки, оправена ръчна спирачка, за да мога да мина на технически преглед и сменен о-пръстен на делкото, че палаво оцветяваше локвите пред входа в цвят дъга :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по-различни фарове! Гъвкави дневни светлини.... :)

20160214_152403_zpsdjxgsci5.jpg

20160214_152508_zpskclliqea.jpg

И аз съм наумил да слагам такива лайдбарове на Акорда. Но ми се иска първо да видя дали някой колега не е слагал такива на 7ца, за да не изглежда мн грозно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В събота и неделя се хванах да чистя интериора. В събота една бърза прахосмукачка и първо почистване на тавана с вода и Vanish. Тъй като не ми хареса резултата, реших да повторя процедурата и в неделя, като направо махнах и седалките, дръжките и сенниците да ми е по лесно. Мръсотията беше страшна, особено покрай сенниците, над огледалото за задно виждане и дръжките над прозорците  :puke:

 

Снимка в момента на чистене втория път в неделя.. ясно си личи първата ръка и втората ръка :D 

036940275-big.jpg?r=0

 

Тук вече тавана беше сух и щракнах как изглежда - като нов

036940276-big.jpg?r=0

 

Когато свалих дръжката над пасажерската врата, тапицерията под нея и около нея беше нещо от сорта на "50 нюанса сиво", след като изсъхна нещата стояха по друг начин:

 

036940277-big.jpg?r=0

 

Така и така бях махнал седалките.. мокета и да той се нуждаеше от почистване, че много зле работата. Минах го само веднъж и го оставих да съхне, но сигурно ще повторя процедурата, че има кво да се желае още.

 

036940278-big.jpg?r=0

 

036940279-big.jpg?r=0

 

Заключение: Много мокро бе, карам само със шофьорската седалка и 1 стелка... и от тия дъждове не мога да я оставя отворена да съхне  :ppp

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

4х NOKIAN zLine  215/45/ R17 91Y XL = 716 LV.

bfi1463671291f.JPG

Редактирано от 6gen115hp
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В събота и неделя се хванах да чистя интериора. В събота една бърза прахосмукачка и първо почистване на тавана с вода и Vanish. Тъй като не ми хареса резултата, реших да повторя процедурата и в неделя, като направо махнах и седалките, дръжките и сенниците да ми е по лесно. Мръсотията беше страшна, особено покрай сенниците, над огледалото за задно виждане и дръжките над прозорците :puke:

 

Снимка в момента на чистене втория път в неделя.. ясно си личи първата ръка и втората ръка :D

036940275-big.jpg?r=0

 

Тук вече тавана беше сух и щракнах как изглежда - като нов

036940276-big.jpg?r=0

 

Когато свалих дръжката над пасажерската врата, тапицерията под нея и около нея беше нещо от сорта на "50 нюанса сиво", след като изсъхна нещата стояха по друг начин:

 

036940277-big.jpg?r=0

 

Така и така бях махнал седалките.. мокета и да той се нуждаеше от почистване, че много зле работата. Минах го само веднъж и го оставих да съхне, но сигурно ще повторя процедурата, че има кво да се желае още.

 

036940278-big.jpg?r=0

 

036940279-big.jpg?r=0

 

Заключение: Много мокро бе, карам само със шофьорската седалка и 1 стелка... и от тия дъждове не мога да я оставя отворена да съхне :ppp

Браво колега, чистотата е здраве.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само, че в тва време гледай да не мухляса вътре, че ще стане зле. Прането се прави лятото зада може да изсъхне колата за 1-2 дена на слънце. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За по прецизно измерване на маслото  :w00t:

post-11665-0-92770900-1463850920_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затъмних си стоповете:

http://27.05.16%20.%20-%202_zpstv0tqlqs.jpg

 

http://27.05.16%20.%20-%203_zpswxoc4ehq.jpg

http://27.05.16%20.%20-%201_zpsufsywrz5.jpg

http://20160527_100027_zpsltgykbf3.jpg

http://20160527_100004_zpsf0cji3kc.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...