Jump to content
civicgonemad

Въпрос спрямо бутала...

Recommended Posts

За настройка моя човек мисля че ще успее, но в България качествен бензин не знам дали има. :rolleyes: Мен повече ме е страх да не се ударят клапаните с буталото .

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това се мери ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да има едно горе долу ГОДНО за мерене бутало? :rolleyes:

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам горе долу 4 броя за слагане без мерене

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че имам въпрос не по темата!

Какво ще рече "Ключ" - последният пост в тая тема - че колата е продадена ли???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Не е продадена. Отказах се. Даже одеве й сложих едно много запазени седалки от 6-та ген. Просто много ми се икаше да си зема сивик купе. А и можеше да не взимам нищо , защото наистина ще заминавам на бригада. Човек да зема 4-те бутала ама ако се окаже че съм за първи ремонт увисвам. А ако се окаже че може да се ударят пак...

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли информация дали колянов вал от д16з6(примерно) пасва на блока на д15б2? И евентуално ако става може ли след това да се сложат бутала от д16? И с кои биели трябва да се сложат(ако става)?

Редактирано от CivicGoneMad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези бутала пък за какво са ти ? Разреждане:ph34r:..биелите от Б2 си ползваш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора вижте каква "Манджа" мисля да забъркам. МОЛЯ Кажете ако видите несъвместимости от изброените.... Двигателя е д15б2. Стоков блок+стоков+ колянов вал + стокови биели. Бутала исегменти от д13б2(нови). Глава от d16z6/y8(снова раздвижна ролка) Комп-п28. И инжекцион от d16z6(или д15б7). Делко от д16з6(или подобно). Двигателя е почти разглобен и скоро ще започвам да купувам 1 по 1. Моля кажете дали има несъвместимости. Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето ето две снимки как седят Д13 кови бутала до Д16- РМ7 в блок Д16 по чистите бутала са Д13

Публикувано изображение

Публикувано изображение

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

atanasbe, с тези бутала май ще ти трябва комп от Мицубиши Каризма GDI :D за да се справиш с детонациите ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

рр5 от кончерто върши същата работа + едни NGK 7 ци и гарнитура 1.25

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

рр5 от кончерто върши същата работа + едни NGK 7 ци и гарнитура 1.25

Според мен тази конфигурация от бутала и блок дава степен 10,68:1, дали е така? И Piston-to-Deck Height -0.028, това дали не е проблем? Отрицателни стойности не сближават ли много ;) бутала и клапани? П.П Изчисленията са за Д16А9 глава, а с друга глава Д16 става още по-сложно.Ако греша с изчисленията ме поправете. Редактирано от el niño

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със тея бутал я бяхме докарали до 11,17:1... Имайте на предвид, че сме шлайфали и глава(превантивно) Не са от д13, от д16а8/а9- код на челото п29... И НЕ! Не излиза на -0,028( за д13-ковите не мога да кажа) а си е 0.049 в положително... Щото тея бутала са с компресионна височина от 29мм + 7 кибика купол/връх... а не както на д13 - 30,7 + върха (при тях не зная колко е върха).Има хора дето си карат даже със д13-кови и с д15-кови и пак не им удряло. Но ако сте тръгнали да правите като мен... си ползвайте стоковите от д15б2(ако сте с такъв блок де). И си намерете читава маслена помпа че, мойта се окучи /роди/ изпомпи се... И резултата е 2 задрали цилиндара 2 остъргани основно лагера и една остъргана аксиална шайба... За детонациите с добра настройка и с раздвижна ролка могат да се ичистят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутала от д13 дават най-висока степен на сгъстяване, въпреки че старчат по-малко над блока от п29/пм7, но пък запълването в цилиндъра е по-голямо. т.е. д13 бутала са на нула с блока и малко им стърчи челото, а п29 стоят малко под ръба на блока, а челата им стърчат много повече, но в крайна сметка с д13 бутала се сгъстява повече. А колкото до параметри не съм много сигурен но май са с компресионна височина от 30,7 мм + 5 кибика купол. Не знам имали разлика м/у пм1 и п01 и двете се слагат в д13б2, пм1 и в д13б1.П.п. Колко точно шлайфахте главата? Каква е конфигурацията (глава, блок, бутала, биели, гарнитура), докарахте 11.17:1 и пилен ли е блока?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в крайна сметка има ли някой измерил Д15 блок, з6 глава и п29/пм7 бутала колко остава между клапана (във витек) и буталото в ГМТ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...