Jump to content
Stoqn Iovchev

Съединителя си заминава :( Кой е по добър ?

Recommended Posts

Здравейте Колеги :P Съединителчето на моят Сивик 6-та генерация започна да ми отделя много отгоре...все още не е започнал да буксува но скоро и това ще стане ;) та интересува ме като го сменям каква марка да взема...кой е по хубав и ще трябва ли да сменям всичко (притескателен диск,феродов диск,лагер) или само феродовия ? и някой ако е сменял ще съм много благодарен ако ми каже колко лева горе-долу излизат частите. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде имаше такава тема и много хвалеха EXEDY (Daikin) Stage 1. Май него дават и по каталог. Нека се изкажат и по-запознатите фенове ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Аз сменях съединител преди 2 месеца. Частите ги купих от Евро 07 Стара Загора ,понеже работя за тази фирма.  Колата ми е 6-та хеч - Д14А4Сложих :феродов диск EXEDY - HCD801 - 76.11лвПритискател SECO - SCHO-234 - 60.72лвАксиален лагер  NACHI  - NP-47SCRN40P-4 - 54.88лвВсичко ти излиза 192лв ,като феродовия е истинско EXEDY японско,лагера е японски,притискателя е със дебелите ламели е корейски. Доволен съм адски от сетъпа,няма приплъзване,няма буксуване. Макар ,че не са комплект на една марка,няма разминавания във размерите,да се получи постоянно зацепен съединител или нещо да не удисва. Взимай смело,това което съм ти написал и карай яко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PETE_TONG Благодаря за информацията колега ;) моят двигател и той е Д14А4 :P ще купя и аз тези части които ми каза...та дано ми хареса резултата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко можеш вземи направо комплект Exedy, но цената ще е около 300 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И горепосочените ще му вършат повече от перфектна работа,300лв за Д14 съединител си е цифра. Няма смисъл от EXEDY притискател,Д14-ката нее 200 коня да и трябва нещо маниакално да търпи на бой. SECO-то е корейско ,но качеството е добро и си  струва да се сложи. NACHI и NSK аксиалните лагери са за оригинално вграждане на повечето японски автомобили,така че нямай притеснения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарантирам и аз за EXEDY_то Монтирах го на дизел 150 коня с много въртящ момент и вече над 10 хил. се държи прекрасно. :drunk: Найстина сериозен комплект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези чарколяци стават ли за d13b2? ..че стопи ли се снега няма да боксуват гумите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да има и за Д срията. само че незнам колегата н какви пари го е купувал. но за моята (д15ка) феродо-110лв.аксиалния-50,притисквателния-128.всичкото на EXEDY.Най мн ми хареса че мое аврче работи с тях и ми ги взе с 35% отстъпка, и остана да почерпя. :) но като ми изкараха корейския и го сравних с този,и на визия изглежда по надежден.почти всичко скъпо излиза по евтино! така че не правете компромиси ако имате вазможност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти НЕ Е от съединителя. Не бързай да сменяш , защото дори и след това пак горе ще отделя. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=42145&st=0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доооообре.... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...