hrv4x4 2 #1 Публикувано 28 Декември, 2010 Здравейте, смятам да си купя Honda HR-V 4x4 2002-2003 125bhp;Никога не съм карал хонда, още повече такава.Може ли да кажете какво да се гледа, когато се избира втора ръка такова возило, сртува ли си, има ли някакви специфични неща за HR-V ?Някой тук ако кара таква, интересува ме шумно ли е в купето, как вози, поддръжка и подобни въпроси.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #2 Отговорено 28 Декември, 2010 (Редактирано) Здравей и добре дошъл в Клуба,виждам че правилно си се насочил,освен здравина и добър разход има още доста неща за които си заслужава! Прочети тук =-> http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=29090Длина 4110 мм Ширина 1695 мм Высота 1580 мм Колесная база 2450 мм Колея передняя 1470 мм Колея задняя 1455 мм Дорожный просвет 170 мм Объем багажника минимальный 285 лДВИГАТЕЛЬ Расположение двигателя Спереди, поперечно Объем двигателя 1590 см3 Мощность 105 л.с. При оборотах 6200 Крутящий момент 135/3500 н*м Система питания Распределенный впрыск Наличие турбонадува - Газораспределительный механизм ohc Расположение цилиндров Рядный Количество цилиндров 4 Диаметр цилиндра 75 мм Ход поршня 90 мм Cтепень сжатия 9.4 Количество клапанов на цилиндр 4 Топливо АИ-95 ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ПОКАЗАТЕЛИ Объем топливного бака 55 л Время разгона (0-100 км/ч) 12.7 c Максимальная скорость 162 км/ч Расход топлива на шоссе 7.6 (7.5) л/100км Расход топлива в городе 10.4 (9.9) л/100км Расход топлива Смешанный цикл 8.6 (8.4) л/100км Снаряженная масса автомобиля 1257 кг Допустимая полная масса 1640 кг Размер шин 195/70 R15 T Това се отнася за двигателя с по малко коне - 105! Редактирано 28 Декември, 2010 от rEsPeCtiVe 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hrv4x4 2 #3 Отговорено 28 Декември, 2010 да, аз междувременно се разтърсих по нета и открих от този форум човека питал преди мен гледах и едно руско клипче в youtube за тази хонда, казаха нещо да се гледа като се купува, но неразбрах какво от форума тука само неразбрах дали е нестабилна в завоите и дали друса много ако е неравен пътя при 100км/ч да кажем.Но съм решил, че такакава искам. 125 коня мотор има с 2 или 4 врати;само за потребителите на CR-V, ще кажа, че за един двигател най-важното е въртящия момент; конските сили е човешко понятие и те не са пълна характеристика;значи двигателя на CR-V 2.0 128 ili 147 коня има същия въртящ момент като на HR-V - 105 или 125 коня - 130NM; между другото толкова е и на лада нива;един познат има CR-V 2000 година и като вдигне 130 и нагоре трака вие мотора(поради липса на въртящ момент, само вдига обороти, което само харчи гориво), че няма смисъл да го напъваш;така че няма смисъл да казвате че CR-V e е по-мощен; дизелите са най-добри, но няма HR-V CR-V за 15к с дизелов мотор; Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gergi 14 #4 Отговорено 28 Декември, 2010 (Редактирано) Щом търсиш висок въртящт момент ,защо си се насочил към хонда?Вземи си турбодизел има тойота нисан,а бавните хонди с мизерния въртящ момент ги остави на нас. Редактирано 28 Декември, 2010 от Gergi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANDRESHKO 29 #5 Отговорено 28 Декември, 2010 Колега що не си вземеш немски дарак с висок въртящ момент.За ЦРВ то не мажеш да говориш без да си го карал.С обикновена газ прави 190 на магистралата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hrv4x4 2 #6 Отговорено 28 Декември, 2010 такава е истината. незнам защо се заяждатае. едва ли заради това ще си взема каквото ми пожелавате;ако имах пари за "немси дарак" щях да го карам вече;имам за HR-V, а за 190 по магистралата - добре, само незабравай че трябва да е нанадолно; и колко си стабилен ? - въобще не си; така че не се хвали;каквото и да ми говорите, няма ли NM - не се хавалете с двигатели; 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #7 Отговорено 28 Декември, 2010 само да добавя че, въртящият момент и на двете бензинови модификации 128 кс и 147 е 182/4200 н*м Тук го пише Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #8 Отговорено 28 Декември, 2010 недейте го обръща на кс срещу въртящ момент, двете са свързани величини.И много по-важно от максималните стойности на тези величини е в колко широк интервал обороти даден двигател е близо по максимума си, т.е. колко е "равна" кривата кс/нм към обороти.Както двигател имащ 1000нм но само между 2000 и 2500об е неудобен, така и такъв имащ нужда от 10000 оборота , за да достигне 60% от максималния си въртящ момент. Ако не е за Ф1 де !!!Двигателите на Харвито са почти идентични на ползвани в Сивик от тези години, самото му шаси е на база на Сивик. Като проходимост е по-скоро градска кола с повишена проходимост (Киа Соул е такъв тип кола), а не джип тип Нива Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo Koynov 12 #9 Отговорено 28 Декември, 2010 Поредния "капацитет" който раздава акъл наляво-надясно, а всъщност блещи пълни глупости !!! ...Цъкал в Интернет, гледал картинки разни, ....на един съсед втори братовчед на леля му имал една Хонда, та тя била с много нисък въртящ момент и само виела по магистралата като трябвало да вдигне по-висока скорост, ...та така. !!! Малко акъл трябва за да се сетиш, че съвременен бензинов двигател, с обем 2.0 литра, 2 разпределителни вала и 16 клапана няма как да има само 130 NM въртящ момент. Реално въртящия момента на B20Z e 182 NM @ 4200 rpm, както го е написал колегата по-горе. Разбира се, че турбо-дизел със сходен обем на двигателя ще има чувствително по-висок въртящ момнмет, но 182-та NM са си съвсем нормален показател за 2.0 атмосферен бензин. И ви уверявам, че технически изправно CR-V се движи спокойно със 190 км/ч (по километраж) на равна отсечка на магистралата. Дано си избереш кола, която да ти пасне на манталитета и културатa и останеш доволен! Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #10 Отговорено 28 Декември, 2010 Ти си тук за да получиш съвет, мнение и препоръки, за даден модел на Хонда, или за да се заяждаш? Повечето от хората пишещи тук ИМАТ хонди и колкото и да се опитват да са ти полезни, излизаш с нападки и заяждане - недей с лошата. Качи се на модела който си си харесал, покарай, поне, половин час и ако след това, се чудиш, още, дали да я вземеш, или не - по-добре недей. Ако пък след петата минута си решил, че това е твоята кола, добре дошъл. Въртящ момент, мощност... покарай конкретен автомобил, после разсъждавай, дали са достатъчни, не се оставяй сухите статистически данни да те заблудят.П.С. Ако не ти хареса, за същите пари можеш да се метнеш, на някой немски дизел !!! или па, ако и това не ти 'аресва - на френски!!!(там е истината)Айде успех, - LAMER - Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #11 Отговорено 28 Декември, 2010 такава е истината. незнам защо се заяждатае. едва ли заради това ще си взема каквото ми пожелавате;ако имах пари за "немси дарак" щях да го карам вече;имам за HR-V, а за 190 по магистралата - добре, само незабравай че трябва да е нанадолно; и колко си стабилен ? - въобще не си; така че не се хвали;каквото и да ми говорите, няма ли NM - не се хавалете с двигатели;Колега тея нещо те будалкат !!!Аз съм с B20Z и си правя 190 км/ч за 12 сек,въртящия ми е към 350nm !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy job 434 #12 Отговорено 29 Декември, 2010 Драго ама кажи,че това е бегачката,че хепмен ще го шашнете човека като гледам колко е в чес. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #13 Отговорено 29 Декември, 2010 такава е истината. незнам защо се заяждатае. едва ли заради това ще си взема каквото ми пожелавате;ако имах пари за "немси дарак" щях да го карам вече;имам за HR-V, а за 190 по магистралата - добре, само незабравай че трябва да е нанадолно; и колко си стабилен ? - въобще не си; така че не се хвали;каквото и да ми говорите, няма ли NM - не се хавалете с двигатели; Колега, покарай първо ЦР-В и тогава говори и не ми обеснявай, че м/у 128 и 147 коня няма разлика. Карам 147 коньовото ЦР-В 99 г. и на газ 190 не ги осеща на прав път и си е доста стабилно. На тоя твоя авер май е малкия матор и затуй не върви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hrv4x4 2 #14 Отговорено 30 Декември, 2010 виж. не съм тук да се заяждам или да ви уча как се кара хонда.казвам това от което имам впечатление и което е си е така, ако някой се е засегнал - негова си работа.сега може и да е скапана хондата на моя познат, незнам, но наистина вие мотора след 100-110 и повече от 160 неможа по магистралата на равното.както и да е, това не ме интересува. интересува ме както му казват тук - харвито аз вече се осведомих какъв мотор има и какво може (на теория), клуба тук не помогна.кажете какво да се гледа за 4х4 модела като се купува.тук ако има някой който разбира(или знае къде има вкарани свясни), мога да предложа срещу заплащане да дойде с мен да избере някоя свясна HR-V. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANDRESHKO 29 #15 Отговорено 30 Декември, 2010 Колега набележи си няколко които ти харесват и звънни ще дойда с теб да ги погледнем.Пари не искам .0899870764 Андрей Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hrv4x4 2 #16 Отговорено 30 Декември, 2010 (Редактирано) супер мерси много, ще си запиша телефона, аз съм Димитър.може ли да ме посъветваш за автокъщите, къде да гледам и къде не ?горубляне наример ?твойта CR-V откъде я взе доволен ли си, има ли дефекти от предишния собственик ?твойта ли беше със 190 по магистралата на синя газ ? Редактирано 30 Декември, 2010 от hrv4x4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hrv4x4 2 #17 Отговорено 30 Декември, 2010 брей, това сигурно е дизел ?каква е тая хонда ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hrv4x4 2 #18 Отговорено 30 Декември, 2010 хаха ти пък си много осведомен, добре че писах тук та да чуеш за нм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zozo 6 #19 Отговорено 30 Декември, 2010 Тука ми се види, че нЕкой е трил някакви мнения май май а ? Както и да е, на въпроЗа - аз преди 2 седмици си взех HR-V от горубляне. Сега може би не е най - интелигентно закупената кола, и не съветвам никого да си купува кола както аз направих, но ..... абе ще си покаже. Автомобила след 2 огледа вече (на различни майстори) е безпроблемен, единственно при пълен ляв или пълен десен завой (обратен) претриса (вибрира) задния мост. От всички събрани мнения по въпроса най-вероятно е лесно отстранимо - смяна на масло на диференцияла (като същото това масло омаслява и вискомуфата). Тук вече може да се появи спор, дали зацепването на 4х4 на този автомобил е с вискомуфа или със съединител хеме.......... нещо си, не можах да го запомня точно и не ми се рови сега. Но независмо дали е вискомуфа или не, може да не се отстрани само с масло, тогава скачаме на дооста високи цифри, така че е хубаво това да гледаш. Основните правила при закупуване на автомобил няма да ги споменавам, те са всеизвестни и валидни за всички марки. Това е мисля, единственото нещо специфично за което се сещам. Относно шум в купето, ами аз след изчетените постове очаквах да е доста по фрапиращо - нищо подобно, не е шумно (само за справка предната ми кола беше фиат брава, сравнително комфортен лек автомобил, докато тук говорим са СУВ ). За скорост по магистрала не мога да кажа, още не съм излизал на извънГрадО, днес се качвах обаче на Витоша малко да откриеме сноуборд сезона, и нагоре по всичките павета и лед, HR-V -то се държа мега супер добре, без щумове, без тракане тропане и т.н. На няколк пъти ABS, на няколко пъти 4х4 и те така. Относно CR-V - никого ама абсолютно никого не искам да обидя, но за мен това е много грозен и неудобен автомобил, пак казвам не искам да обидя някого, доста колеги и приятели мой се изказват по идентичен начин за HR-V - то. А от там нататък въртящи моменти, коне.......... както един колега те е посъветвал по нагоре, качи се, карай , тогава харесвай или не.Поздрави и успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANDRESHKO 29 #20 Отговорено 30 Декември, 2010 Честно да кажа мразя горублянци ама понякога излизат добри коли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANDRESHKO 29 #21 Отговорено 30 Декември, 2010 Честно да кажа мразя горублянци ама понякога излизат добри коли А и ЦРВ то е с Б18 глава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #22 Отговорено 30 Декември, 2010 Имал съм три броя HR-V Две къса база 105к.с. и една дълга 125к.с.И мога да кажа само ,че са прекрасни,здрави,удобни,лесни за каране и поддръжка машинки!И даже сега съм си поръчал Дядо коледа да ми донесе Фейслифта на HR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
temerut 5 #23 Отговорено 31 Декември, 2010 Прекрасен избор! От 5 месеца имам HR-V и досега все още не ми се е наложило да съжалявам...Но "я" търсих почти още толкова-моята кола! Не бързай,качи се, покарай /продавачите са по-добронамерени вече/...Важно е преди това, да "паднеш" на колене и видиш дали 4x4 е налично-има и само с предно предаване.След това-пълен завой наляво,пълен завой надясно...шумове.../би ги чул спокойно,защото двигателя на тази кола не се чува в купето/. Писано е много по темата,а има и други сайтове,в които става дума за това. Що се отнася-2 или4 врати: помисли за хората,които ще качваш отзад! Моята е с 2 врати. Качването-бива.....слизането обаче-мисия "impossible" Но пък аз се возя само отпред и отляво ! Успех в "пазаруването" И весели празници! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zozo 6 #24 Отговорено 1 Януари, 2011 След това-пълен завой наляво,пълен завой надясно...шумове...Сори за оффтопика, но да питам - при теб имаше ли шумове от диференциала? Чудя се дали е нормален - в смисъл често срещан проблем този шум и претрисане и дали е от недобро и навременно обслужване от предния собственик? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
temerut 5 #25 Отговорено 1 Януари, 2011 След това-пълен завой наляво,пълен завой надясно...шумове...Сори за оффтопика, но да питам - при теб имаше ли шумове от диференциала? Чудя се дали е нормален - в смисъл често срещан проблем този шум и претрисане и дали е от недобро и навременно обслужване от предния собственик?Не,нямаше никакви шумове , колата е обгрижвана доста добре от предишния собственик /италианец :drunk:/.За тези модели на HONDA, тук има доста оскъдна информация /може би защото не създават проблеми/,но освен тук има и други форуми /за друг клас автомобили/,в които има подраздели за тях. Добре е човек да си направи труда да попрочете, за да придобие някаква представа ПРЕДИ ДА КУПИ АВТОМОБИЛА . ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milenski75 0 #26 Отговорено 3 Януари, 2011 здравейте колеги,до сега карах немски автомобил и реших да си взема това,http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21293206648248471&f1=details.Та въпроса ми е колко ще ми излезе обслужването и какво трябва да се смени.благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nag 22 #27 Отговорено 3 Януари, 2011 (Редактирано) Първо ЧНГ!Аз, бих те посъветвал да отидеш първо да разгледаш възможно най-скъпите коли по обявите,просто за да си заложиш критерийте,как трябва да изглежда запазена кола на тия години и километри и после вече да се огледаш за "твоята кола".... Поздрави и успех! Редактирано 3 Януари, 2011 от nag Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zozo 6 #28 Отговорено 4 Януари, 2011 здравейте колеги,до сега карах немски автомобил и реших да си взема това,http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21293206648248471&f1=details.Та въпроса ми е колко ще ми излезе обслужването и какво трябва да се смени.благодаря предварителноТрябва да се сменят нормалните неща, ангренаж, ролка, масло (двигател, скорости, диференциал) маслен филтър, въздушен, поленов (това пожелание), хубаво е да се смени и водна помпа и трите пистови ремъка. Ако испускам нещо някой да допълва. Целия цирк - 400 - 500 лв. в зависимост от нещата който сменяш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milenski75 0 #29 Отговорено 4 Януари, 2011 мерси колеги,от много вълнение забравих да ви поздравя за новата година Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zozo 6 #30 Отговорено 4 Януари, 2011 Само да споделя, въпросното претрисане/шум и т.н. от диференциала се оправиха много лесно - днес смених маслото и всичките циганиии изчезнаха ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milenski75 0 #31 Отговорено 5 Януари, 2011 пак здравейте колеги,днес имах възможност да покарам,такава хонда и ми направи впечатление,че много клати при скорост от 100км/ч,нормално ли е или тази не е била нещо в ред.поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #32 Отговорено 5 Януари, 2011 пак здравейте колеги,днес имах възможност да покарам,такава хонда и ми направи впечатление,че много клати при скорост от 100км/ч,нормално ли е или тази не е била нещо в ред.поздравиНапълно нормално си е колега Всички така клатят и се полюшват леко.Това е заради тънките и високи гуми 195/70/15 нормално е.Аз на едната бях сложил 215/55/16 и направо заспа но пък за сметка на разхода на гориво и стана малко по мудна от към ускорение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zozo 6 #33 Отговорено 5 Януари, 2011 пак здравейте колеги,днес имах възможност да покарам,такава хонда и ми направи впечатление,че много клати при скорост от 100км/ч,нормално ли е или тази не е била нещо в ред.поздравиНапълно нормално си е колега Всички така клатят и се полюшват леко.Това е заради тънките и високи гуми 195/70/15 нормално е.Аз на едната бях сложил 215/55/16 и направо заспа но пък за сметка на разхода на гориво и стана малко по мудна от към ускорение.Както ти е казал колегата нормално е абцелютно. Само да кажа, че принципно модела го дават с препоръчителни гуми 205/60/16. Аз карам с такива зимни, и да пак при по високи скорости има леко клатене. Казвам леко защото ако се качиш на чист джип (за мен Харвито е хибрид, взел всичко най-добро от леката кола и от чистия джип - но си е само лично мое мнение, не задължавам никого да мисли като мен), ще видиш какво е то клатене и не при 100 ами и и при 40 - 60 - 80 километра. Преди да завзема хондата за проба се качих на Ланд Роувър - Фриилендър..... как да ти кажа - ужасна работа. Редовно карам Опел Фронтера - дълга база, некво лукс изпълнение..... пак ужас като говорим за клатене, друсане..... така, че поклащането на харвито след 100 км. никак да не те притеснява, нормално е.ПъСъ - Ареееееее пак се отплеснах и изписах 908284128477 думи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #34 Отговорено 29 Януари, 2011 И аз се двоумя между няколко модела на хонда, но май Hr-v ми е фаворит. За жалост обаче почти не се намират двуврати варели със 125hp двигател a.k.a D16w5.Чел съм дълго време за този модел и повечето хора двоумящи се между Cr-v / Hr-v си избират първото. На мен джипка обаче не ми трябва, затова и бих искал да карам Hr-v (но всеки си има критерии). Относно проблеми, мотора ми изглежда свестен (някъде пишат, че 125 е в-тек, но все още не съм проверил това), Д серията си е здрава като цяло, а и е икономична от към обслужване. По ходовата част - частите не са знае колко по-скъпи от тези на сивик (дори почти еквивалентни цени), но пък четох в много чуждестранни форуми, че има някакъв общ проблем със съединителя. Твърдят, че проблема при модел от 2000 го няма, но това не са болки за умиране. Все пак нямам такъв автомобил и всичко което казвам до тук е от прочетеното във форуми и технически насочени сайтове.Успех с намирането на варела, след като си продам сивика започвам и аз да търся Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hphphp 23 #35 Отговорено 29 Януари, 2011 HR-V - то си е супер отвсякъде. Било грозно - не е грозно, ами си има индивидуалност, нещо което се запомня... дори е красиво. И е Японско - май оттук трябваше да почна. Дело е на младите в Хонда и носи такъв дух. Не съм карал, но съм сигурен, че ще е вярно като куче. С две ръце "за" пред CR-V... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове