Jump to content
rollin

Фарове на Prelude - Въпрос за Ъпгрейд :)

Recommended Posts

ЗдравейтеНа скоро установих един интересен факт, който явно е така при Прелюдите, а може и не само...Късите ми светлини мисля, че бяха H1 но самата букса изглежда да е на H4 и то заводско, само дето и липсва едното кабелче, което не е проблем да се пусне...Та въпроса ми е, дали някой си е правил късите да светят и дълги?Сега ще слагам ксенон и се чудя дали не мога да сложа Би Ксенон на късите и още един на дългите(три ксенон :worthy:)Надявам се да ме разбрахте :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм подобно на един съсед на Опела ... каза че е голяма Гълабарка ... и наистина светят много силно неговите ... незнам Какъф Хаш са и колко Келвина ама трепат рибата .... от мен :worthy: :worthy: :D и дано стане Красиво :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с би-ксенон H4 на късите(които светят и на дълги),а дългите си ги оставих с оригиналните крушки които вече светят доволно жълто :worthy:.Но и аз се чудя дали да не си сложа така коментираните Cool Blue или Nightbreaker.Но за ксенон на дългите не съм мислил.Ще е интересно да се види какво ще стане.

Редактирано от kytila

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не не не не не не не не и пак не :worthy:Бягай от Осрам на далече.... щом момчето дето им е дилър и той се отказа от тях прави си сметка...Заедно сложихме крушките, моите изгоряха за има няма 3 седмици и неговите не закъсмяха много повече...Като завали дъжд, се молиш да има улично осветление и тн...Я кажи сега как стои въпроса с ксенона на късите и по точно с H4-то?Кабелчета ли пуска от дългите или? И добре ли свети Ксенона, подблещава ли насрещнодвижещите се и тн :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа колата я взех с би-ксенон на късите и изключени дълги от буксите.Не съм се замислял досега как е направено :worthy: но не си личи да са пускани допълнителни кабели. Утре на светло ще се поразгледам и ще ти постна направо схемата.Ще ти постна и 2-3 снимки да видиш как свети.И ако скоро време ме пусне мързела дето ма е налегнал, ще взема да си монтирам и оригиналните халогени да грейне като слънце нацяло.Карам с наведени максимално надолу фарове и досега не съм имал проблем с подблещаване на насрещнодвижещите се автомобили.Светят доста по-добре сравнено примерно с оригиналните крушки на кончертото ми.П.С Би-ксенона ми е H4 6000К

Редактирано от kytila

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК ще се радвам да видя как точно е направено...Аз мисля да слагам 4300 понеже искам да си свети бяло, а не нещо цветно :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прелюда на къси от завода си е с х4. Ако твоя е с х1 значи е преправян. Аз съм с биксенон х4, но е вързана само първата степен за къси. Ако се регулира на стенд за фарове няма проблем със заслепяване (ако е чист фара), но не очаквай чудеса. Пак не свети както трябва. Сменил съм 9 коли и Прелюда е с най-кофти фарове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колегата е прав, на фар без лупи ксенон не трябва да се слага, направо ми е писнало да премигвам на хората да покажа че съм на къси....А съм ги настройл от 1 метър в краката да ми светят и пак заслепяват :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коев е прав.Оригинално прелюда е с H4.Схемата е стандартната за връзване на би-ксенон.Инсталацията си е 3 кабела, които влизат директно в релето за управление на баластите.В релето влизат още захранването за баластите(директен + и -,поне при мен).

Ето една снимка в мъглата отпреди малко и един клип с ужасно качество :)

Публикувано изображение

http-~~-//vbox7.com/play:53afa4fb

 

Пак повтарям на мен никой не ми е присвяткал, все едно че му преча.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, значи ще пробвам за начало с H4 и евентуално после ксенон и на халогенитеМерси за инфото и за клипа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коев е прав.Оригинално прелюда е с H4.Схемата е стандартната за връзване на би-ксенон.Инсталацията си е 3 кабела, които влизат директно в релето за управление на баластите.В релето влизат още захранването за баластите(директен + и -,поне при мен).

Ето една снимка в мъглата отпреди малко и един клип с ужасно качество ;)

Публикувано изображение

http-~~-//vbox7.com/play:53afa4fb

 

Пак повтарям на мен никой не ми е присвяткал, все едно че му преча.

 

Колега с къкви крушки си на габаритите че светят като ксенона а не гадното жалто ,иначе по темата и аз съм с H4 и стоково си бяха такива иначе и аз сам си го мислел това за 2 чифта дълги и сиг ще стане доста яко успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега твоята идея с три ксенона съм я усъществил преди доста време и не съжелявам за нито една стотинка дадена за ксенони.При мен ситуацията е следната на късите съм с Н4 биксенон с 50 вата баласт ,а на дългите съм с обикновен китайски ксенон и двата кита са на 6000К.На къси си светят само късите , а на дълги ,дългите и дългите от късите.След добро регулиране на фаровете направено от мен не заслепявам другите автомобили и имам доста добри фарове като ги сравня с доста нови автомобили от WAG групата.Управлението става елементарно премоства се един кабел ,но кой и къде трябва да погледна внимателно като цяло операцията е елементарна.Предишните ми фарове бяха с лупи и доста по-слаби от сегашния оригинален фар с ксенон.Ксенона свети на рефлектор добре когато е малък фара , а при прелюда е такъв.Ще останеш доволен от една такава модернизация :shifty:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Простете невежеството ми, късите не са ли с HB4?

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Или стават и двете крушки?

Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На обикновения фар на прелюда ,като сложиш ксенон не подблещава ли тези срещу теб ? Режи ли добре ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито подблещва тези срещу теб (ако отделиш 10 за реглаж на стенд), нито реже. Без качествена лупа няма как да реже. И си е същия к*р. Пак не свети - просто е по-красиво.На мен пък ми е интересно кога хората ще разберат, че сам и без СПЕЦИАЛЕН стенд за реглаж на фаровете НЕ МОЖЕШ да ги направиш както трябва. Така ми е писнало, че напоследък едва се удържам да не сваля от колата някой от МАЙСТОРИТЕ дето си ги регулират на стена и да му завра работещия фар в задника.Стаско, габаритите са бели диоди. Има обикновени по 2 лева, но ако искаш хубави отдели 15-20 лв. за хубави SMD крушки с няколко диода. Като тези например - линк

Редактирано от Димитър Коев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой да е казал ,че си наглася сам фаровете срещу стената ? Поне аз не съм .. и съм против тези неща... ,там където минавам прегледи за 3лв ми ги нагласят. И питах как се отразява ксенона на обикновения фар на прелюда ,всеки който сложи ксенон казва "ПРОГЛЕДНАХ" ама аз гледам и не виждам да има голяма разлика .. та си мислех че в мен е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина прогледнах с ксенона,на фара му няма нищо почти 3г.,обчае падне ли малко мъгла нищо не се вижда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз мисля да слагам или 4300К или 5000К понеже не ми харесва "оцветената" светлина...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой пробвал ли е да сложи на прелюд от тези лупи за вграждане ,където се продават в http://www.bktuning.net/ би-ксенон са и изглеждат добре.Един приятел си сложи на паджерото и светят много добре и режат много добре. Но не знам дали ще влезнат в на прелюда фара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от доста време мисля за ксенон на 4300-5000к. Ако имаш възможност пусни снимки за сравнение между халогените и ксеноните.

Редактирано от sCoff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой пробвал ли е да сложи на прелюд от тези лупи за вграждане ,където се продават в http://www.bktuning.net/ би-ксенон са и изглеждат добре.Един приятел си сложи на паджерото и светят много добре и режат много добре. Но не знам дали ще влезнат в на прелюда фара.

за тея не бях чувал, ама мисля др. седмица да отскоча до Димитровград и да видя дали няма да изкочат някои халогенчета с лупи за малки пари :lol:, да си ги сложа на бронята(то нали има на някои прелюди)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,халогените свтят много добре,търси си оригинални такива ще останеш доволен!

Редактирано от Dotz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз мисля да слагам или 4300К или 5000К понеже не ми харесва "оцветената" светлина...

Недко, 6000К е неприятно синьо, но да те предупредя, че 4300К може и да не ти хареса - изглеждат като от халогенна крушка, може би съвсем малко по-бяло, но каквото и да говорят, фабричният ксенон свети по-синьо. Може би 5000К е по-добрият избор, ако не те притеснява леко синята светлина. Имай на предвид че при 4300К ще виждаш по-добре, отколкото при 6000КСпоред мен няма нужда от излишни пари за биксенон на Н4ката. Оригинално предлюда тоя фар винаги го държи на къси, на дълги просто включва допълнително вътрешната секция. Така ако направиш, ще виждаш достатъчно добре и на дълги. Аз така приспособих ангелските очи на CRX-а, като включа дългите (вътрешната секция), ксеноните да продължат да си светят на къси (те са само къси) и съм много доволен - въпреки че дългите ми не са ксенони.Ако пък искаш ПРЕКАЛЕНО силни дълги, защо не си сложиш 50W ксенон на дългите? Има много як блиц ефект като примигваш, направо ще заслепяваш сериозно тия срещу теб :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна тема, ноо с толкова силни светлини не мислиш ли че ще заслепяваш насрещното движение

Редактирано от rulemaker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с най-слабите дълги заслепяваш насрещно движещите се, че и тия пред теб.Дългите се ползват, когато няма друг на пътя пред/срещу теб

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото си спомням , прелюда е с 9007 , но H4 просто му заспиват :wub: . Аз не пуснах дългите на ксенон, поради две причини:1.Страх от потъмняване на стъклото2.С късите светлини виждам достатъчно далеч, без да се налага да превключвам постоянно от дълги на къси и т.н.РЕГУЛИРАНЕТО НА ФАРОВЕТЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЗА ВСИЧКИ :)! НЕ САМО ЗА ТЕЗИ С КСЕНОН :):wub: айде да не казвам аз на мен , колко много коли с обикновени фарове ме заслепяват :love: Още повече , че колата ми е сравнително по-ниска от другите коли и резултата от нерегулирани фарове е още по тежък !РЕГУЛИРАЙТЕ СИ СВЕТЛИНИТЕ :wub: СТРУВА 1 лв в СБА , за тези които нямат време да го направят сами !И ми стана малко интересно относно габаритите. Въпроса ми е пряко към г-н Коев, но ако някой друг може да помогне ще съм му благодарен. Как се махат тези габарити, че и мен много ме дразни тази жълтата светлина. Разхождам се със сини крушки, но така и не успях да ги сложа. Какво ли не опитвах .... само махане на калника ми остана :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rollin, забоде ли ксенона и какъв е ефекта? Мненията за ефекта са доста противоположни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото си спомням , прелюда е с 9007 , но H4 просто му заспиват :wub: . Аз не пуснах дългите на ксенон, поради две причини:1.Страх от потъмняване на стъклото2.С късите светлини виждам достатъчно далеч, без да се налага да превключвам постоянно от дълги на къси и т.н.РЕГУЛИРАНЕТО НА ФАРОВЕТЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЗА ВСИЧКИ :)! НЕ САМО ЗА ТЕЗИ С КСЕНОН :):wub: айде да не казвам аз на мен , колко много коли с обикновени фарове ме заслепяват :love: Още повече , че колата ми е сравнително по-ниска от другите коли и резултата от нерегулирани фарове е още по тежък !РЕГУЛИРАЙТЕ СИ СВЕТЛИНИТЕ :wub: СТРУВА 1 лв в СБА , за тези които нямат време да го направят сами !И ми стана малко интересно относно габаритите. Въпроса ми е пряко към г-н Коев, но ако някой друг може да помогне ще съм му благодарен. Как се махат тези габарити, че и мен много ме дразни тази жълтата светлина. Разхождам се със сини крушки, но така и не успях да ги сложа. Какво ли не опитвах .... само махане на калника ми остана :dry:

Колега за габаритите единия вариянт е да свалиш калниците което значи да сваляш и прагове и става голя играчка която не си заслужава пробвай да махнеш джанатата и от там да разкачиш пласмасата подкалника не цялата а само отпред колкото да може да бракнеш и после ти трябва някоя тънка ръчичка да може да бръкне и да ги развърти после е лесно,аз така направих и се получи.Третия вариянт е да махнеш бронята ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна тема съм пропуснал :)Първо по последния въпрос за габаритите - габаритите се свалят без да махаш бронята, калника или нещо друго. :lol: Нужно е само да отвориш предния капак :) Просто излизането им е малко с техника, но не е нещо сложно. Само развиваш болта, който го държи и го измъкваш. НЕ ГО НАПЪВАЙ прекалено, защото все пак може да го счупиш. А относно фаровете и включването на "допълнителните" дълги светлини, аз съм го измислил вече и предстои да го направя. Всичко става с две релета - по едно на фар. Управляват се от кабела за дългите и идеята им е освен да включват допълнителните дълги, и да изключват късите когато минеш на дълги - ясно е защо ;) Аз лично в момента ползвам тази неизползвана дълга светлина като DRL настроено да свети на 20% - перфектно е.Относно ксенона съм против :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интервенцията е направена. :) На дълги се получава ефекта "WOW".

 

Прави се сравнително лесно. Първо ви трябват две такива релета

Публикувано изображение

 

На изводи 85 и 86 включвате кабелите на дългите фарове на Прелюда (от H1 крушката). Те управялват релето. На извод 30 се включва кабела за късите. На извод 87а се включват късите на H4 крушките, а на извод 87 - дългите на H4 крушката. Идеята е следната - при преминаване на дълги - релето изключва късите на H4 крушката и включва дългите.

 

Сега ми остава само да си купя по-хубави крушки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...