Jump to content
lensman

Смяна на седалки

Recommended Posts

Здравейте колеги.Карам Сивик седан 5г.и искам да сменя предните седалки.Колебая се между седалки от прелюд 4г.или 5г.или от седан VTI 5г.Ще се радвам на всякакви мнения.Весели празници на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кполега, аз карам Сивик 5г Купе и аз бих бил благодарен някой да каже компетентно мнение. Аз много мисля за кожен салон, но тапицерите вземат страшно скъпо за претапициране. Някой ако има идея да споделя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 3-те опции за мен най-удобни са от Прелюд 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 3-те опции за мен най-удобни са от Прелюд 4

И на мен Прелюдовите ми залепват.Стоят по-ниско в купето и е добре да имат и настройка на лумбалната област(някои нямат) Зависи и от тялото което сяда.Проба му е майката Редактирано от M&M

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седалките на Прелюд 4.ген са супер удобни и изглеждат добре аз бих предпочел такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също седалки от прелюд 3-та или от ЦРХ 2-ра генерации са много удобни, но поради възраста са обикновено заминали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да на прелюд са най-яките от тук изброените,защото са на добра цена,ако някой има в повече левчета може да си вземе от сивик тайп р или интегрови,невероятно яки са .Аз сега докарах едни от сивик тайп р и мислих да си ги слагам но пък скова студа и хич не ми е излизане навън ,ако несъм ги продал до пролет или поне да се постопли малко утивам и си ги монтирам на сивика.ПП: М/у другото 1вия сивик който имах беше 5та купе и се отаказах от него само и само заради неудобните седалки,и като си взех сегашния му изхвърлих направо седалките и сложих прелюдови 4г ,но само за сега :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел си сложи от Мазда МХ-3 ...станаха много добре..с много малъко преправяне в захващането...а са много красиви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как стои въпроса със захващането на тези седалки(от Прелюда) ? Ползват се техните релси или тези от Сивика ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За прелюдовите седалки и техния монтаж в сивик е супер лесно ,слагаш си релсите както са си със седалките оригиналните на прелюд ! Дупките доло в захващането се хващат 2 по 2 накръст другите несъвпадат,или правиш нови дупки,или правиш точкова заварка :) Това е супер лесно е ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не забравяйте седалки от Del Slow , добри са и стават без преправяне на 5-та японски сивик.Ето още няколко полезни мнения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя сивик съм сложилот Ровър 216 купе и съм страшно доволен от тяхното удобство

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@AMD - за прелюдовите наистина се иска малко работа за преправяне, но са добри. Работата е какво търсиш. Трябва да се направят като хората, заварят се планки, защото едната релса на прелюда е само хоризонтална и дупката е отгоре (тоест няма чупка в края на релсата, и идва по-къса. Имай предвид обаче (като знам, че в Габрово даже някои колеги си махаха изолацията от пода за да олекотят) че седалките от Прелюд 4 ген са доста по-тежки от на сивика. Освен това, са по-дебели назад и сядането (особено в хеча) става малко по-трудно. Седалките от седан ВТЙ са хубави, удобни, но както и обикновените седалки от седан, са по-високи от тези на хеча, а аз се кефя на по-ниски, затова си взех от Делсол. Леки, тънки (освобождава се доста място за сядане отзад) и пасват като се ползват сивиковите релси, без никакво преправяне.@ Very Fast Coupe - с тоя кожен салон лятото не те виждам, ако нямаш гараж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На височината на седановите нали им се намери цаката - релсите са по-високи , на релси от хеч ще паднат малко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги.При мен положението е следното- висок съм 190см. и тежа 100кг. а ми се налага да пътувам често извън града.До колкото разбирам от Прелюд 4г.са най-удобни но ще се иска малко преправяне.За VTI-ските ще паснат без проблем,това че са по-високи не ме притеснява та дилемата става следната :) Прелюд 4г. или VTI-ски.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук се намесва и факторът "финанси".Иначе с две ръце гласувам за VTI-ските :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ едни глас за прелюдовите даже може да не ги препряваш спокойно се хващат на 2 болта с тяхните си релси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм за тези от VTI защото за по-едър човек тези от прелюд 4-та ген не са удобни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За прелюдовите седалки и техния монтаж в сивик е супер лесно ,слагаш си релсите както са си със седалките оригиналните на прелюд ! Дупките доло в захващането се хващат 2 по 2 накръст другите несъвпадат,или правиш нови дупки,или правиш точкова заварка :ph34r: Това е супер лесно е :ph34r:

Това важи ли за Д14а2 англичанка хечбек?:ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важи само за сивик 5г. хетч или купе .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече съм със седалки от Прелюд 4г.монтирах доста бързо с техните релси и с два болта на кръст.Стана стабилно но ме интересува дали мога да праместя целите маханизми от мойте седалки на прелюдовите за да стане захвашането с 4 болта.Някой ако е правил такава смяна да каже дали е възможна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че може! Няма начин да няма начин както се казва. Флекса, мига, половин час и си готов. Аз обаче съм твърдо за седалки от интегра! Колкото пъти си сменя колата, си вземам седаките и ги слагам в новата. При продажба - старите седалки и бай-бай.

Редактирано от musset

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък въпреки, че съм фанатик на 4г не съм доволен от седалките. Адски красиви са (само на civic type-r ми харесват повече акто визия), но за дълъг път са кофти. Докато стигна от София до Варна ме заболяват и задника и кръста. Не помага ни лумбална опора, ни дявол. За кратки преходи по 1-2 часа са супер, но след 5 часа на волана ги мразя. Най-удобни май си остават седалките на Прелюд 3г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Сивик 5-а Хеч съм слагал и седалки от Del Sol (близо половин година покарах с такива) и такива от Prelude 4. Прелюдовите са по-меки, седалката (не облегалката, това на което седиш) пружинира и леко напомня на седалка от стар мерцедес :blink: , но самата облегалка (най-вече секцията за главата) стои прекалено назад и някакси връта (главата) стоят все под напрежение, немогат да се отпуснат. При Дел Сол-овите седалки е точно обратното - много по-твърди, но облегалката за главата е напред и главата винаги стои "подпирана" отзад и врата не се натоварва. Аз лично обичам облегалката да е максимално изправена (не обичам и немога да карам или дори да се возя, ако съм "полегнал", непонятна ми е тази стойка) и обичам главата ми да не е назад, а максимално изправена, затова за мен лично седалките от Дел Сол са ми по-удобни от Прелюдовите, въпреки че са твърди. В момента карам с седалки, оригиналните от Сивик 5 Хеч - седалката си е стандартна, но облегалката за главата (може би най-неудобното нещо в тези седалки) съм ги "тунинговал": разтапициране, биене с чука на двете железа да се изкривят на дъга (а не да са прави), презаваряване на тези железа и воала - вече облегалките за главата са с коренно различен профил, изкривени напред към главата и съм постигнал същия ефект който ми харесва от дел сол-овите седалки - главата ми винаги е изправена, а не "полегнала" назад. :lol: Който иска да види какво как съм направил, мога да направя снимки на подглавниците как съм ги изкривил. Плюс това, оригиналните седалки на Сивик са по-меки от Дел СОловите (аз лично съм си бая едър - 120 кила) и определено искам нещо по-меко.PS: длъжен съм да споделя наблюдение, което съм направил на седалки от Дел Сол сложени в Сивик, сравнени в примерно да си седнеш в Дел Сол - едни ис същи седалки, но се чувстваш по различен начин (освен Сивика имам и Дел Сол и затова мога да направя това сравнение). Определено в Дел Сол-а неговите, стандартни седалки лично аз се чувствам по-удобно, сравнено ако сложа Дел Сол-ова седалка в Сивик - в Сивик сякаш релсите (понеже се използват Сивиковите релси за монтажа) са под наклон ивинаги седалката стои наклонена назад, докато в Дел Сол-а, седалката стои по-изправена и самата позиция е по-изправена, докато в СИвика все имаш чувстото, че гъза ти отива назад и надолу, неестествено някак си (чувството е същото и при оригиналните Сивикови седалки, но там поне са по-меки и по-леко се усеща). Отделно, че облегалката на Дел СОлова седалка сложена в Сивик докрай изправена, на мен лично ми не е достатъчно изправена, докато ако тази седалка си е в Дел Сол, облегалката е по-изправена и по-удобна. Незнам дали ме разбирате какво искам да кажа, май ви обърках :lol: Да, Дел Соловите седалки имат много плюсове - по-ниско разположени са, отзад се освобождава място за возещите, просто колата става още по=широка (странно но факт), но...Най-добре е да пробвате, купувате седалки, монтирате, карате известно време и решавате кое е най-добро за вас. За мен лично, за СИвик 5 Хеч оригиналните седалки са ми най-добре, като съм направил това с подглавниците. Всички други седалки имат свои положителни качества, но някакси все нещо им недостига и просто установих че като се прибави и това да ти се развали целия салон (примерно моя Сивик е СИВ салон, като му сложа черни седалки от Дел Сол... хич не върви визуално) и картинката за мен лично е, че по-добро от оригиналното няма, е с леки преправяния. А ако трябва да съм откровен, за мен лично седалките от допотопната Сивик 3-а ген. са най-удобни: хем меки, хем подглавниците са удобни и пасват и деално към глават, дунапрена е качествен и не се "перфорират" с времето, дамаските са много по-здрави и качвствени... всичко е ПО-ПО спрямо и дел совоти и дори прелюдови и от на по-нови модели Сивици - звучи смешно на някои хора сигурно, но само човек сядал в Сивк 3 може да разбере за какво говоря. Което въобще незначи, че трябва да търси човек седалки от такава кола да си слага... но просто констарирам.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да са ти честити :blink: По-лесно ще е да си направиш планки, от колкото да местиш цели релси и да преправяш.@ Димитър Коев - седалки от Del Slow пробвал ли си?

Редактирано от chris_barnes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много от Хонда седалките са съвместими по легени (долната тенекия, за която се захващат релсите и механизма на облегалката, върху която е дунапрена на който се сяда)Ето ви една статия как се сменя само легена със релсите - така произволни седалки стават на произволна кола. За съжаление на CRX легена е на обратен принцип, механизма за накланяне на облегалката е в седалката а не в облегалкатаChange seat pan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЦРХ 2-ра генерации са много удобни

Също и от 4-ка хетч с 1.6 . Доста удобни. Само че да се сложат в 5-та може и да е играчка малко :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък въпреки, че съм фанатик на 4г не съм доволен от седалките. Адски красиви са (само на civic type-r ми харесват повече акто визия), но за дълъг път са кофти. Докато стигна от София до Варна ме заболяват и задника и кръста. Не помага ни лумбална опора, ни дявол. За кратки преходи по 1-2 часа са супер, но след 5 часа на волана ги мразя. Най-удобни май си остават седалките на Прелюд 3г.

По принцип да седи човек 5 часа не в кола, ами в най-скъпия и удобен фотьойл на света, ще се схване и ще му омръзне. Отделно напрежението да караш по лунен пейзаж каквито са БГ пътищата... напълно нормално да си схванат, уморен и т.н. колега. А че има и по-удобни седалки от прелюдовите - спор няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седалки от Дел Сол не съм пробвал.Вчера разглобих оригиналните седалки от Сивика и една прелюдова.Ще се иска доста преправяне и мисля че няма смисъл.Вариантите остават-добавяне на планки или смяна на легените.п.п.Наблюденията ми към прелюдовоте седалки към момента са:стоят по-ниско от седановите(затова ми се иска да сложа моите механизми),мястото към задните седалки е с една идея по-малко(не е проблем),много по-удобни от седановите.Почивните дни ще направя преход(не много голям)и ще пиша отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В неделя мисля да се опитам да разменя легените на седалките,ако имам успех или (не успех) :lol: ще пиша отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не смяташ ли, че това до някаква степен ще повлияе на структурата/формата на седалката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам точно прелиуд 4ген. и седалките са супер удобни потдържат гърба и те крепят изправен по завоите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета извинявам се за офф-а, ама някой знае ли колко тежи седалката от дел сол??? Колебанието ми е между CRX и Дел Сол, ама ме интересува коя е по-лека за да знам какво да си сложа:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами едва ли някой си е играл да тегли, но ще ти кажа със сигурност, че делсол-овите са по-леки от на сивика. Според мен са приблизително еднакви като килограми тези от рекс и делсол. Съвета ми, е да сложиш тези, които намериш по-на оферта. Според мен по-лесно ще намериш от Рекс от колкото от Делсол. Освен това, за да монтираш седалките от делсола само трябва да смениш релсите, без да преправяш :D

Редактирано от chris_barnes

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам седалки от Прелюд 3-та генерация,претапицирани с нови дунапрени и лумбалната настройка.Явно в тази тема някой може да си ги хареса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги.При мен положението е следното- висок съм 190см. и тежа 100кг. а ми се налага да пътувам често извън града.До колкото разбирам от Прелюд 4г.са най-удобни но ще се иска малко преправяне.За VTI-ските ще паснат без проблем,това че са по-високи не ме притеснява та дилемата става следната :worthy: Прелюд 4г. или VTI-ски.

От прелюд си вземи не се колебай няма да съжаляваш.Седалките са много удобни и за висок човек също.аз съм с кожен салон и наистина са много удобни.като свикнеш с тези седалки никой други не ти се струват толкова удобни :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета извинявам се за офф-а, ама някой знае ли колко тежи седалката от дел сол??? Колебанието ми е между CRX и Дел Сол, ама ме интересува коя е по-лека за да знам какво да си сложа;)

Седалката от CRX,който не е V-tec е по-лека от такава от DelSol.А тя от своя страна е по-лека от тази на CRX V-tec.Пробвано е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както някой от колегите казаха от црх дел сол са удобни,имах сивик 5та генерация хеча а сега,и взех та купих ударен отзад делсол и му взех някои неща от които и седалките.:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

давай, остават само 35 поста :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен шофъорската седалка нещо е блокирала.Нали като се дръпне щифта нагоре трябва да се бута напред за да влезе някои на задната седалка зад шофъора.Е неще! Zzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...