Jump to content
CombiMan

Скорости трудно влизат и излизат

Recommended Posts

 "... подмяната само на феродов диск не е най-добрия вариант въпреки че е възможен след като може да се закупи като отделен елемент, но има условия на които трябва да отгорваря притискателния диск и измервания които трябва да се направят преди "някой" да каже... "Притискателя е ОК"    " :) -  точно на такъв стенд в Пловдив откриха къде е моят проблем.

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,Малко банално,ама скивай дали имаш в казанчето на съединителя течност.Сипва се спирачна там.Англишманката едно време тоя номер и на мен ми го прави-влючва трудно,ако се ползва често и като си караш няколко км и спреш няма никой.Та казанчето му е едно малко такова,до това на спирачките.Значи-отваряш казанчето,доливаш ако се налага,после помпаш съединителя,доливаш и така докато се оправи... На запален двигател е по-лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що на запален мотор и къде е връзката? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото е -15 и да му е топло. :D Майтапа настрана,но като е топъл мотора и по-лесно ги включва. :P п.п.Верно може и на изгасена кола,голяма тъпня съм написал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да то си е една крачна хидравлична помпа, няма нужда да е пуснат двигателя. Ако на топло по-лесно включва скоростите най-добре да се помисли за смяна на маслото. При мен няма осезаема разлика топло-студено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Англичаните са го казали-не съм толкова богат да си купувам евтини неща.Според мен трябва да се слагат оригинални части на такива възлови места.

Аз им казах 3 пъти, че искам Екседи, и те: "Добре, бе, няма проблеми". И ми сложили Валео. Викам "Що бе?" -"Ами такъв ни дойде".
Колега не си мисли, че ако беше сложил Екседи на 100% е сигурно, че няма да имаш проблем. Аз смених моя с комплект Екседи преди година и още след смяната ми тресеше. Майстора се измъкна с обяснението, че щял да се напасне след малко каране. Да ама не, тресе вече година и нещо и над 20 хкм.Докато ме къпеше, че ще се оправи, зада не ми приеме рекламацията, го изхвърлиха от помещението, където беше под наем и си останах с тресящ съединител и лошо включващи скорости. Монтьорчето беше свястно и му вярвам, че е сменил съединителя с този който видях, че е купил, а именно комплект Екседи, но явно или има дефект притескателя или е за пристъргване маховика.Ние да сме живи и здрави ще сменим тъпите съединители пак. Редактирано от Accord F18A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата ms_auto"В случая на CombiMan ства дума за "Англичанка" а там подбора на верните части е доста деликатен момент... но... както и да е..."Почвам да мисля,че проблема е в частите.Не може на всички да ни се случва едно и също почти на различни коли,но все англичанки.Със сигурност при мен проблема с трудното превключване е че съединителят увлича щом като включа веднъж и не пускам съединителя няма проблем с превключването или пък като угася колата.Вече не знам на какво се дължи,може самия феродов диск да е по дебел и да не е за моята кола.Поне така си мисля.Преди разглобяването ще пробвам да удължа малко чопа на долната помпа с около 1-2 милиметра,дано успее да отдели като хората.Ще пиша какво се е получило,дано да стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,Малко банално,ама скивай дали имаш в казанчето на съединителя течност.Сипва се спирачна там.

Има. Даже догоре. Даже ми смениха горна помпа на сиединителя, щото беше просълзила. Даже промиха цялата система и наляха нова течност - бистра, хубава една такава, чудна. Редактирано от CombiMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа в темата :) От месец да речем усещам че двигателя има съвсем леки вибрации на място...А от три/четири дена забелязах,че като подам... на първа и вторасе усеща едно тупкане в педала на газта...Все едно,че ми бие гума :) Не е придърпване... мисля,а може и да греша.Та дали може да е по темата,от към съединител...Или тампони ?Ще огледам и гумите,но причина не се сещам да е от тях.Гумите са ми с подсилен борд Dunlop Winter Sport M3 Без удари и лепенки.http://www.kamortires.com/models.php?type=2&model=2&lang=bg#

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МАХОВИКЪТ не осигурява добра контактна повърхност - трябва да се престърже при смяна на съединителя - хайде направете това! При мен проблемът се реши

Мтакаааа, да поизтупам от прахта тая моя стара тема. Отворихме пак съединителя. Маховикът (или т. нар. огледален диск, едно и също се оказа) беше крив, изметнат, неравен, както искате го наричайте, но опираше само на няколко точки. Носиха го на стругар, но той не можа добре да го изшлайфа. Там, където е опирал във феродовия тия няколко точки (петна) са се закалили много, станали са лъскави и твърди и ножът на струга не може да ги вземе. Затова купих друг маховик настаро. Сглобиха го и скоростите почнаха да влизат по-добре. Така че Jorko май се оказа прав. Тия точки на допиране са били отговорни едновременно хем за невключването на скоростите, защото допират и увличат съединителя та не може да отдели напълно, хем и за претрисянето при потегляне.Може би нахулих Валеото неоснователно.За съжаление, положението се оправи донякъде, но не напълно. Сега скоростите ми се включват и изключват по-лесно и претрисянето намаля, но пак не както трябва да бъде. Не писах веднага, защото исках да мина едно 5-600 км. да видя дали ще улегне, но не би. Евентуално може би феродовия се е втвърдил аналогично на маховика там на няколкото точки, където е допирал, знам ли? Може би трябваше да го шкурят и него, щото като ми шлайфака дисковете на спирачките минаха с шкурка и накладките да ги изгладят. Ще се самоубия вече! ;) Редактирано от CombiMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, за съжаление много от Вас не вярваха - но има една приказка "питай патило". Ако бяхте наковали друго феродо като мен (освен "престъргването")- всичко щеше да е ОК. Не си струва труда да отваряте пак. Карай така, но дано другите колеги с подобни проблеми вземат правилното решение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че като се поизноси феродовия ще влизат по-лесно и ще ти се пооправи проблема.На другата ми кола съединителя беше съвсем на края на живота си и скоростите влизаха и излизаха с поглед. Даже с междинна газ успявах да ги вкарвам и изкарвам без съединител :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде време и аз да напиша нещо положително по темата.След повторното отваряне на съединителя и проверка на маховика,притискателя и феродовия диск се оказа че феродовия е бил крив още като съм го взел.Беше износен само на няколко точки по периферията.Поръчах си нов ,пак Валео от колегата ms_auto и всичко се оправи,не му правя реклама,просто винаги има риск че това което ти продават като ново в магазина е дефектно.Дано помогна на останалите колеги със същия проблем с включването на скоростите

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И решението на проблема: След около една година сменихме отново съединител (комплект), отново с Валео, но от друга фирма и нещата се оправиха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...