Jump to content
honda_9977

Проблем с ел.Стъклата

Recommended Posts

Значи като вдигам стъклото едната страна изостава и стъклото излиза от каналите,и трябва да го нагласям за да го затворя мислех че е разхлабен единият държач на стъклото,но не е,съмнява ме,че самият механизъм се е разхлабил с годините не съм съм сигурен дали е това само предполагам.Имали начин нещо да се поправи или трябва да се смени с нов.Та ако някои се сблъсквал с този проблем да помага че много е дразнещо това нещо.Срава въпрос за шофьорската врата.Благодаря ви предварително.:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за което питате си е хроничен проблем на Англичанките, по мое виждане няма собственик на такава, който не ги е правил, разбира се, че има и хора които не си поддържат колите, но аз нямам тях пред вид. Ако не успеете с търсачката, ще ги пишем на ново.Едит:Пробвам да намеря темата, но може би е озаглавена като "Проблем", "Problem", "Помощ" или нещо от сорта. Вечерта ще коментираме, че сега излизам, не че до тогава няма да се опише проблема, но аз нямам възможност веднага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен,Карам 5та генерция купе и имам същия проблем (или поне почти същия). Като затварям или отварям едната страна изостава и скърца ужасно, понякога направо спира по средата и трябва да го намесвам с ръка и после тръгва, а понякога направо се вади от водачите. Не знам дали на 5та ген и на англичанките е един и същ проблема, но ще съм много благодарен ако някой помогне, понеже това много ме дразни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега вариантите са два или ти се е разлепило стаклото от държача му който е (те са два и са пластмасови) или да се е счупил . аз имах и двата първо ми се разлепи стаклото, а след време и държача, това както каза по горе колегата си е всеобщ проблем :) надявам се че съм ти бил от помощ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А срещу огъването на вътрешната лайсна на кората, при сваляне на стъклото има ли лек? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с кривенето и забавянето на стъклата оправя ли се и как (ако има линк към тема, където е разисквано ще е супер, че аз не намирам с търсачката)? При мен почва да се появява същия проблем, като че изостава леко от едната страна и прескача - не върви както трябва, много е гадно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се появи този проблем на шофъорския джам, при вдигане предната(скосената) част пропада и тръгва накриво. Дали не е заради уплътнението, да натяга джама и вероятно от там да се получават тея размествания, изкривявания и счупвания. Поне така чух от някъде.Много е дразнещо, все някакво решение трябва да има.

Редактирано от 5yo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не се сблъсквал с този проблем има 7 мнения и нито едно по темата,моля не пълнете темата с глупости,просто като имате проблем като моя си следете темата,не пишете като не можете да помогнете,нека тези които разбират да помагат,толкова ли няма автомонтьори в тоя форум да каже две приказки,дали може да се оправи това или трябва нов механизъм.Благодаря за разбирането.:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за линковете които не можах да открия в търсачката сигурно съм объркал нещо за да не ги открия,но мисля че проблема ми е в износената втулка на стъклкоповдигача.може да затваряте темата благодаря много и се извинявам за грешката която съм допуснал при търсенето.Поздрави на всички :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моят проблем явно е там. Някой може ли да каже какви са размерите на втулката за 5те ген, че направо да си я направя при стругар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма размери брато,импровизирай,защото ако дълго време е работило така размера е зависим от износването на двете движещи се части.Ако са износени ролките(тези на релсата ) задната обикновено е здрава и можеш да я ползваш за мостра при стругаря.Имайте пред вид ,че въпросната втулка не е сменяема(нит е) и се налага доста да си поиграете за да стане надеждно и да разчитате на детайла по-дълго време.Подберете необходимите шайби и монтажа на фрикционни подложки е голям +П.П. в 99% от случаите първопричината за проблема е предното вертикално уплътнение на вратата.(непременно проверете)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз имах сащия проблем оказа се че са се изкривили шините.но и както казва омбре има две пластмасови ролки киото често се чупят има и една малка шина чрез която може да се реголира.аз сам си оправих проблема помагал съм на колеги със същия проблем.ако мога да ти бъдя полезен званни.жоро смятам че и на те щети оправим прозореца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че някои темите са намарени. Колега ако си решиш проблема, сподели решението в случай, че и други колеги го имат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...