Jump to content
mitaka_lsd

Какъв акумулатор

Recommended Posts

Здравейте колеги смених си двигателя, сега съм с B18C и се чудя колко ампера да ми е новия акумулатор за този модел?Защото стария ми се прецака.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КАКВО е ? акомолатор :)45 AH

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш една VARTA Silver Dynamic 54Ah 530A(EN) с 3г. гаранция и си готов !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен избора на марка на акумулатора трябва и да се съобразиш с това, че той произведен по японски стандарт (по тесен и по висок е в сравнение с европейския стандарт). С това избора ти се свежда до Varta, Banner и ACDelco. Ако някой колега е срещал и други марки нека да пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди една седмица хвърлих все още гаранционния си монбат (имаше още два месеца ама не се разбрахме с гаранционните подръжници -те викат работи аз не работи и така ) и си взех ексайд JIS стандарт 45АН за 147 лева.Да не казвам голяма дума да не му е уроки ,ама направо е пушка акумулатора ,досега хондата не съм и чувал тъй весело да върти стартера от както я имам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе... Вартата Азия моделът Публикувано изображение 45Ач е 145лв. с каква цел си купувате някакви "псевдо" акумулатори на по-високи цени?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има малки акумулатори на Монбат 40Аh - 105лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с GIGAWATT вече 2год и половина без никакви забележки малко по голям е от обичайните размери ама съвсем малко :lol: и какви са тези 35-45.. аз съм на 62 еба*ти кучето !!! само той си знае как съм го мъчил !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Toва са вариантите за Варта!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А PERION (Чешки производител на акумулатори) имат и 35Ач който е на скромната цена от 99лв.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колеги за информацията

Редактирано от mitaka_lsd

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрата марка за акумулатори е BOSH:Публикувано изображение

В такъв случай "най-добрата марка за акумулатори" до преди 6 месеца се произвеждаше в заводът на Варта в Германия, а от скоро в заводър на Перион в Чехия !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открийте разликите!!

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Опс... извинявам се тя е само една... Лепенките !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш мен взимай AcDelco малко по скъп е ама няма ядове !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този ред на мисли ако някой с Honda Jazz 1.4 е купувал AcDelco от Имахиджу да знае, че гаранцията му е в мен - не знам защо, но беше в кашончето на моя акумулатор (номерът е друг не е не моя).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо си мислите че АцДелко са много надежни...? Само не казвайте че е заради цената...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да се разпиша и аз .... http://emk-33.com/shop/index.php?cPath=84 За съжаление акумулатори на Национал Панасоник - 55 А/h - оригиналният / на 13 години и няколко месеца издъхна , след като сложих музика ... /, с който я купих не съм намерил в БГ ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bаратата ми е 3-ри годишна на д16з7 не е мръднала ,сега взеих и НА Б серията същия както ти писах по горе 45 Ач напълно достатъчни, тия големите (Са излишно тегло според мен) от завода илиза с 45Ач

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както писах по горе ексаид е твоя акумулатор,вече капацитета зависи колко място имаш !То всичко си има и субективни фактори като да не е стоял 5 години в склада ако е японски стандарт понеже рядко се търсят и тем подобни обаче като цяло марката няма грешка :) Пък каквото и да решиш просто не поглеждай към българските,особено монбат-произвеждат ги в нашия град,има хора дето ги купуват щото тука им е завода и разчитат на замяна ако стане някъв фал ама нанай,хем си знаят боклуците хем упорстват и не сменят!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bаратата ми е 3-ри годишна на д16з7 не е мръднала ,сега взеих и НА Б серията същия както ти писах по горе 45 Ач напълно достатъчни, тия големите (Са излишно тегло според мен) от завода илиза с 45Ач

Добре де, Кириле... Като видиш една тройка (3) как я четеш - само "Т" ли казваш, че добавяш и "-ри"?По темата: Преди началото на миналата зима си купих BOSCH Silver 5* - нямам забележки, палеше и при -20, като се има предвид, че стартерът върти трудно (предполагам е за ремонт).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата: Преди началото на миналата зима си купих BOSCH Silver 5* - нямам забележки, палеше и при -20, като се има предвид, че стартерът върти трудно (предполагам е за ремонт).

Не си сбъркал! Като цяло Бош са доста качествени батерии +това S4 и S5 на Силвър ървят с 3г. гаранция... Естествено като се има в предвид че са по стандарт на Варта Силвър :love: Редактирано от AaaareS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, Кириле... Като видиш една тройка (3) как я четеш - само "Т" ли казваш, че добавяш и "-ри"?Така ме кефи повече. :love::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден смених на единия Сивик акумулатора, просто се скапа след "само" 8 години (и малко от горе) вярна служба (помня как една януарска мразовита сутрин на 2002-а година се закупи нов и никога след това така и не прави ядове... до оня ден де). Т.е., правете си сметките, добър ли е и препоръчвам го (беше 54 амперов, марката е "ТАВ" - Словенски акумулатори, ЦЪК). Иначе всеки може да изрежда каква марка му е на колата и т.н., ма какъв е смисъла ? :blink:

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден смених на единия Сивик акумулатора, просто се скапа след "само" 8 години (и малко от горе) вярна служба (помня как една януарска мразовита сутрин на 2002-а година се закупи нов и никога след това така и не прави ядове... до оня ден де). Т.е., правете си сметките, добър ли е и препоръчвам го (беше 54 амперов, марката е "ТАВ" - Словенски акумулатори, ЦЪК). Иначе всеки може да изрежда каква марка му е на колата и т.н., ма какъв е смисъла ? :blink:

Виждал ли си друга кола с такъв акумулатор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм със 8 годишен БОШ, обаче тези които ги продават в България не са толкова добри,даже има вероятност да ги произвеждат тук.Чувал съм добри отзиви за Banner има ги по 135 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм добри отзиви за Banner има ги по 135 лв.

Абе чух много добри отзиви за Искра... казват че били с платина вътре и издържали минимум 15 години... Има ги по 95лв. Редактирано от AaaareS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега AaaareS,първо се изказваш неподготвен за AcDelco,заради цената ли били хубави? Ами не,но са едни от малкото марки с 3год. гаранция!А че на ISKRA слагали платина ;) той явно за това е по евтиничък :lol: и 15год. минимум тия направо убиха рибата :) Има си ценови диапазон в който са реномирани марки,има и такива които са по евтини и не отсъпват на реномираните, всичко е въпрос на избор и малко късмет :lol:

Редактирано от kristian_nk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега kristian_nk май не долови сърказмът ми насочен към колегата Georgi относно изказването му за БАННЕР (Чул бил от Братовчеда на племенника на съседа на маиката на третата му жена...) и какво е това "Има ги по 135лв" Ами колега аз да ти кажа че Варта Стандарт ги има по 109лв. 149лв. 159лв. 189лв. 239лв. 245лв. 329лв. 429лв. и 519лв... ама кой колко Ач е... А сега малко по-конкретно VARTA Silver Dynamic 54Ah 530A(EN) 3г. гаранция - 174лв. Кажи ми на АЦДелко колко пари струва? П.С.: Цените които съм записал за варта са РЕАЛНИ! От година и половина работя в магазин за акумулатори и мога да кажа че съм доста запознат :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си,не те разбрах.Извинявам се :lol:А за цената,50ah (450)на Delco e 145лв.http://www.akumulatoribg.com/acdelko/acdelco_ceni.htm

Редактирано от kristian_nk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди CRV-то карах едно "Мицубиши" - Тредиа - с бързи и бавни скорости - седан. Докараха ми го от Австрия. Беше коплектовано с 55Ah батерия марка GS. Мисля, че е японска батерия - светлосиня с яркожълти тапи на клетките. Това животно искара 12 години, като редовно му проверявах електролита и понякога в големи студове съм го държал по някоя нощ вкъщи. Най-сетне и той издъхна, макар до край да имаше ток. Когато го обърнах с електролита изтичаха парчета от клетките и сепараторите. Вече не съм срещал, а не съм и търсил батерия с такава марка - GS. От уважение към този звяр бях запазил някъде огромните му жълти тапи. Хората наистина дават качество и се борят с най-добрите.Понеже от една година карам Хонда, моля, някой колега да ме светне къде нашите момчета минават на технически преглед?

Редактирано от rudolff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти по темата - може да даде инфо на някой колега, че му е кофти акумулатора без да се усеща: Със смяна на акумулатора наскоро ми се реши следния проблем: давам контакт, чека изгасва, паля и докато върти стартера чека лекичко присветва. Като запали всичко е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и намене преди това с монбата при палене ми пресветваше чека доато върти че и отвреме навреме оставаше да свети SRS-a и трябваше да му трия все грешките с буксата до бушоните. С толкова електроника по колите трябва ел системата да е стабилна ,това акумулатор,алтернатор -въобще не трябва да се правят компромиси щото ще се прецака нещо друго после.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


AaaareS колегаааа ти да не си БОГ-а на Акумулаторите...!!?

То и аз мога да ти кажа че като се ръснеш 150~200 кинта и шъ тъ кара 3 години,
номера е как нещо което струва 100 кинта шъ тъ кара над 3 години те т'ва е майсторлъка :thumbs1:





Към всички софиянци Акумулатори си купувайте само и единствено от:

Професор Стоян ГИШИН

Технически университет - София, България
Катедра Електрически Апарти

Кабинет: 12219
Телефон : 965-28-06
e-mail: gishin@tu-sofia.bg

Човека купува сухи акумулатори Искра сам ги зарежда и увеличава заряда им по някакъв начин той завежда такава катедра та си знае, вече 2-ра кола карам но акумулаторите са ми само ИСКРА до сега съм купувал 2 от него за 8 години, първия който смених пак беше Искра беше искарал 4,5г. (той го проверчва по серийния номер) така я продадох Сивика като го купих неговия като издъхна беше друг и пак сложих Искра, сигурно малко му остава но за сега се държи има към 4 години :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Професор Гишин после като се скапят Искрите му не ги ли отваря, почиства, затваря отново и пълни с електролит и така още 4 години гаранция? Щото аз познавам един такъв майстор в Добрич /до джамията бачка/. Ама не казвам само и единствено от него да си вземаме акумулатори. Живеем в 2010 година, кви са тия зареждания, искри, монбати и т.н.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С една дума ДОЛУ БЪЛГАРСКОТО:rolleyes:Колега какъвто и да вземеш вносен все ще си рахат !Туй искри ,светкавици ,монбати направо забрави че съществуват,не стига че и цените им доближават марковите ами и отказват замяна при проблем тез дето ги обслужват !Бяха те марки наште едно време -то и кебапчетата бяха само от месо ама ся всичко е бошлав работа!Аз колкото ядове брах с монбата -ходих първите месеци като го взех като човек с човеци да се разберем ама няма-купиш ли го веднъж после с пушка помпа трябва да ходиш за гаранцията иначе няма стане!Сега с ексайда по препоръка от доверен мой човек направо не мога да и се нарадвам как пали ,даже се бъзикам по няколко пъти някой път щот мноо ме кефи звука на стартерчето и от мотора като цяло като пали с готски акумулатор-чува се като гъзарския мотор на един мерджан в махалата -супер тръпка е :tooth:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да ме титуловате професор (като Гишин).Не виждам проблема акумулатор на Искра да изкара 4,5 години без да го е зареждал проф. Гишин!Един ми изкара дори 5,5 години. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да ме титуловате професор (като Гишин).Не виждам проблема акумулатор на Искра да изкара 4,5 години без да го е зареждал проф. Гишин!Един ми изкара дори 5,5 години. :rolleyes:

Ми колега като искаш титуловай се професор. Във форума ни има дори и академици вече.Един акумулатор без фабрични дефекти при добри грижи може да изкара доста години над гаранцията. Ама ние искаме да сме го заебали тотално и да кара 10 години. А какви са грижите е друга тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...