Jump to content
HaeMHuK

Не ускорява повече от 140км.

Recommended Posts

Здравейте имам Хонда сивик D16Y3 ,но на 5-та максимума и е до 4000 оборота и не иска да вдигне повече от 140км Някой да е имал подобен проблем или да знае евентуално решение или от какво може да е Благодаря ви предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На свободна вдига ли над 4000 оборота ,а на 2-ра примерно пак ли до 4000 и спира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивен филтър, запушен катализатор ... това ми се струва най вероятно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз залагам на запушен катализатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата няма ядове с форсирането.форсира си се до 8 000 оборота.но като излязох на магистралата на 5 стигна до 4000 оборота и 140 километра и не иска повече.от какво може да се получава това? мерени са газовете и са добре.на празен ход CO 0.40 на обороти пак толкова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a на 4-та колко вдига ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен няма добра центровка и от там няма достатъчно мощност във високите обороти, ама го усещаш само на 5-та...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 4та неможах да видя.просто се изнервих че на 5та при 4000 оборота и на 140 километра си спря там все едно има ограничител.неискаше да вдигне нито оборотите нито километрите.а су мисля че неможе тая кола да варви толкова малко. все пак е 1.6 114 коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел точно с такава англичанка D16Y3 и вдига 200км/ч без проблем с 4 човека в колата.Невероятното е,че твоята спира на 140 то реално Д13 си вдига повече.

Редактирано от ilian83

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнения в съединителя?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мх не е съединителя щом кове на 4000 и не вдига повече значи не боксува.Добре е да ревизира двигателя да види за грешки и запушвания.Има вероятност и да ти задържат спирачните апарати или ръчната(ама тва е много рядко).Може делкото да се е разхлабило и да е мръднало и да е дало отклонение в центровката.Вариянти много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм абсолютно същия проблем , объркан ангренажен ремък 1 зъб разлика ;) д14а3 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 4та неможах да видя.просто се изнервих че на 5та при 4000 оборота и на 140 километра си спря там все едно има ограничител.неискаше да вдигне нито оборотите нито километрите.а су мисля че неможе тая кола да варви толкова малко. все пак е 1.6 114 коня.

Същата работа и при мен, но изчезна така както се появи от нищо. Имах притеснения за кутията да е сдала багажа (защото е автомат) но пък за момента всичко си е на шест. Аз съм заложил на запушване в изпускателната система, защото като поседи 5/6 минути и се оправя все едно нищо не се е случило а и имам чувството, че колата издава по-звънлив звук. За всеки случай провери си и филтрите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи какви ремноти си правил последно , от кога е проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или ангренажен ремък или горивен филтър или центровка или катализатор колегите са ти казали и те , най - добре провери всичко 1 по 1 !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем при едно пътуване до В.Търново.Зареждам от Лукоил.До там 270км никакъв проблем и на връщане изведнъж колата започна само да бучи и не вдига повече от 3000об.,налагало ми се е да качвам смешно малки наклони на пътя на 2-ра.Спирах по пътя (без да гася двг.) да гледам за някакви проблеми,но поне външно нищо.Така се добрах до Бургас и реших да сложа малко бенз. от Шел.На тръгване останах учуден,колата си се набира и до 7к оборота без проблем като и до днес нямам никакъв подобен случай.Така и не разбрах дали е от горивото на ЛУК-а или от някаква грешка на компа,която се е оправила с изгасяне на двигателя на Шела

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имам абсолютно същия проблем с моя Сивик. Сподели, ако си намерил решение...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен катализатора не ми е сменяван от доста време и като я изрежа замирисва на сяра . И при мен вдига 140-150 км/ч ,ама това е защото е на газ,на бензин не съм я пробвал колко ще вдигне . Да не би да си с газова уредба ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменял ли си скоро горивния филтър ? Хубаво е на 10 хил.км. да го сменяш сигурен съм че от него идва проблема както и от кофти бензин.Струва 15 лева смени го не се занимаваи с катализатори и тем подобни глупост.Извинявам се но тук в форума съм забелязал че много харесват да сменят гарнитури.........Смени горивния филтър и газ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених го преди 2 седмици. Освен от бензина да е... не знам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...