Jump to content
SH3M37A

проблем с двг-то

Recommended Posts

Здравейте колеги !

вече ми писна от глупости и само плащам на разни малоумници а резултат няма.

Става дума за д14а8 двг започна да ми гори масло...

Сега съм в русе и ще седя доста време тук , ходих в 1 сервиз // не мога да го обясня къде точно ,но горе долу се намира след кат посока мол русе , една бяла зграда преди мола на 1 светофар и се завива надясно... има дап или нещо от сорта та след дапа в дясно 2 хамбара правят тунинги на мотори също в него хале/// момчето се казва красимир

 

Та замерих си компресията там , 9.0 , 10,5 9,5 , 8,5 .... на мен нищо не ми говори но това ми каза че показвал уреда след замерването ....

 

 

Каза пича също че това не са сигменти ами всичко идвало от главата ????

седя и си мисля как аджаба от главата ще ми гори масло близо литър на 2000-3000 км ??

 

и понеже вече не знам какво да правя , някой ако има познат в русе нека да пише в тази тема да отида и при него да видя какво ще каже и пича

ако не ще трябва да сменям кошника с друг , понеже ми писна се занимавам с него ....

 

Откакто я вкарах тази кола в бг , тя се разпадна ... а я карах преди това 2 години БЕЗ каквито и да е проблеми по нея !!

 

Благодаря предварително !

Редактирано от SH3M37A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Красимир който се занимава с моторите ли ти мери компресията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия и се чудя какво да правя.Хем искам да я правя хем не искам ... за 8 път ще я вкарвам в сервиз за ремонт УЖ... но накрая се оказва че нищо не става и проблема си остава ....и се колебая много

Редактирано от SH3M37A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста ми се струват разликите в цилиндрите - нагорели клапани или нерегулирани. А маслото си е сегменти .... кой каквото да ти приказва .. гумички нам какво си накрая всички стигат до там, само че по трудния начин. не знам какво толкова се чудиш. Като всеки хонда двигател е :)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чудя се понеже до ся да бях си взел нов кошник ,за парите дето хвърлих по нея :(:);) ако смятам + цената на която я купих и ремонтите за който платих по нея до ся да бях си взел селика :D 2004 или някой акорд за същата година :Dа карам мърша с 90 умрели коня под капака .... не че не съм доволен ама аман ... ся нещо и каре ми се обажда шарнир преден горен 130 лв комплекта :) маншоните ги сменях преди 2 месеца ... пак са скъсани вътрешните .... на кво отгоре нз .... датчика за перката пак отказа че си я направих с компче принудително Общо взето развалина ....... и се дразня много .... не много откачам ....... и само главоболия за сегментите ми искат 700 лв за да ми смени всичко един "майстор"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кажи му да се застреля :) Сегменти -120 лагери -50 гарнитура - 70 шлайфче на главата -20 препасване на клапани - 70 лв (там вече цените варират) И ония колко излиза че иска за работа ??? Бухахаха Пък ако е без частите направо му подари 2 метра дебело въже да се беси някъде. Иначе това че се чупи .. кофти работа. Определено е кофти бройка, защото повечето хора само карат. Не знаят къде се намират сервизите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варна 3-4 сервиза познати лица и имена тутракан 2 сервиза .... ... и сега да видим в русе ...така ценовата листа на пича в тутракан сегменти 120 лв ЯПОНСКИ ...гарнитура колектори 15 гарнитура на капака клапаните 15 гарнитура смкателни 8 лв гарнитура на изп 12 лв биелни лагери 50 лв гарнитура метална 90 лв масло 36 лв /// еба го у маслото /// масло обирачи 42 лв шлайф 120 лв труд 220 лв корселин за зачистването на главата 10 лв ..Тотал : 728При въпроса не може ли само сегменти шлайф лагери и препаска на клапани неможе аз няма да си играя ти отварям по 100 пъти колата за ремнот и няма се наема ако е така ... при което обикалям сервиз след сервиз да търся къде ми е по изгодно да ми оправят кошника Преди и аз само карах но 1 път трябваше да сменя само гарнитурата на главата и от там ми се почнаха мъките ... вече почти 6-7 месеца а ме кефи кучкарника ....

Редактирано от SH3M37A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бухаха ще припадна от смЕх . Сори че се смея ама баси комидиантите.

 

1. какво значи "гарнитура колектори 15 " ? -да речем всмукателен.

2. какво ще рече гарнитура смкателни 8 лв -като приемаме че е 15

3. КАКВО ПО ДЯВОЛИТЕ значи гарнитура на изп 12 лв :( като тя НЕ СЕ сменя.

4. баси гарнитурата за 90 лв. да речем че е хипер дупер (макар че няма да е такава)

5. Шлайф 120 лв ??? :) Бушон. Прати ми главата тука за 20-25 лв ще ти я занеса да ти я шлайфат.

6. масло обирачи 42 лв , защо си мисля че ти беше сменял гумички на клапаните вече ?? или се бъркам :)

7. Чак и корселина ти хванал мухахаха за 5лв на автомивка ще я измият по-добре.

 

 

Та може да си направиш ремонта с това дето съм ти го изброил, като допълним примерно 10 лв семеринга на колянов вали гарнитура на картера ~20 лв по спомен (някои мажат със силикон ама мен нещо не ме кефят такива работи ).

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменях ги гумичките ,но нали комедията трябва да е пълна пак за да е всичко точно и да не са занимава повече ....за жалост е така с тези дето не разбираме :) от двг-та :( ритат ни от сервиз на сервиз в нашата мила родина .... Сигурен съм че не съм единствения печеливш от лотарията на сервизите :)за гарнитурата смукателен и изпускателен колектор такова е обяснението Няма да е лошо да се отвори една тема където да се пишат мнения за дадени сервизи ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondabg.com/index.php?showforum=15 то има цял раздел :(

 

 

п.п. освен сегменти? :) или някой "майстор" ако не ги е сложил правилно проблема си остава ...

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го имам същия проблем с горенето на масло въпреки,че смених почти всичко посочено по-горе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно затова се чудя дали да правя по горните интервенции колега :)колата я взех преди близо 3 години за 2000 лв ... парите си ги е изкарала .... само от ремонти съм се набутал за последните 7 месеца ... и затова се чудя ако я шътна да си взема нещо друго ... место да набутвам пари в нея .. карам докато не са разпадне 13 лв на 1-2 месеца за масло и тва е :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, като чета това .

Става дума за д14а8 двг започна да ми гори масло...

и това .

масло 36 лв /// еба го у маслото ///

и това .

карам докато не са разпадне 13 лв на 1-2 месеца за масло и тва е biggrin.gif

не знам защо, ама изобщо не се "сещам", защо е почнала да ти гори масло.. :D Вземи един път се набутай :P и дай 40-50лв. и си сложи качествено масло, пък току виж колата се оправила сама, без намеса на майстори.. :) Освен ако вече не е късно и маслото от 13 лв. не е свършило докрай работата си .. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега mar_tod карам с кастрол 15/40 пари за масло не ми свиди,сменям го на 2-3 месеца мах понеже много км въртя .

Откакто започна да ми го пие маслото карам с лики моли 15/40 и 1 литър е 13 лв от него масло :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човек, за какво да сменяш лагери?!?! Чука ли, какво прави, или само гори масло. Ако само ти гори масло вземай си едни сегменти, гарнитура на главата и 150-200 лева за работа и си ти човека. В какви филми се вкарваш?!?! Ела до Севлиево/Габрово има кой да ти помогне.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига глупости бе, ща дърмоня :) Как няма да смени лагерите - 50 лв са все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааааааа Работата става дебела вече :D Търся си оборудвана глава или не оборудвана от д14а8 :D:D:D:D главата ми е спукана и ми искат 120 кинта с запояването + шлайфа :] разпитах наляво надясно за това запояване и ми казаха че няма смисъл да я запоявам главата по добре да я сменя защото пак ще ми прави фортуци ако мисля да си я задържам ... явно съм я купил така :/ сТА някой да има идея от къде мога да си намеря такава глава или поне приблизителна цена :) 2-ра китка и другия ми фъпрос :Dкарам я с издухана гарнитура в момента нямам проблеми може ли да стане някой фал или няма проблем ??? колата си върви перфектно даже я опънах със 180 преди 2 дена даже и водата не ми върна в казанчето :D пък перката ми не се включва ...... :lol::):D хвърля водата когато на нея и кефне :):lol: :lol: яденето на масло ми го намали :D за 1 месец имам 4000 км и за 4000 км налях 200 мл мах :D E*a я у хондата странна тоз кошник започва да ме изумява :):D:lol: :lol: :lol::D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен някой не знае какво да прави.Не коментирам цените на ремонта ,но някои диагнози са направо комични.Терориста е много прав.Занимаваш се с глупости и те клатят във въздуха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ombre те че ми говорят празни приказки вече ми стана ясно и пари не давам туку така .....

но и колата ми прави някакви аномалии дето нямат никакво логично обяснение ....

има ли смисъл от това запояване на главата ? или да търся друга

това ми е по важно за момента да оправя главата за сегментите може да почака още малко сега главата ми е приоритет :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е главата бе брато !Да не барат там.Да се научат и тогава да искат пари от хората за ремонти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не говоря за горенето на маслото ,Самата глава я отворихме с 1 приятел и има пукнатина от водния отвор към цилиндъра не е много голяма но не е и малка... 4-ти цилиндър и от там ми надува в системата и затова питам за спойката или нова глава не съм се изразил правилно в предния пост извинявам се

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аве братле ако е спукана главата търси нова, и да я запоиш пак ще се отвори....а що се отнася до майстор който работи читаво и евтино аз ще ти кажа в русе каде можеш да намериш такъв. (пиши на лично ако те интерисува) сменях маслообирачи гарнитура на главата , семеринка на вала , водна помпа и масло Motul и всичко това ми струваше 210 кинта.. момчето е мои много добър приятел може би затова ми струваше всичко толкова пари но едвали на някой друг ще вземе много повече..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е главата бе брато !Да не барат там.Да се научат и тогава да искат пари от хората за ремонти.

Сашо,като гледам стойностите,които е замерил колегата става вьпрос за за замерване на налягане,което прави цилиндьра замерено през отвора на свещта с манометьр,а не на компресията-ТОВА ИМА РАЗЛИКА.на моята А9-а дават компресия 9.1кьм 1,а налягане 12.? -13.? кьм 1/карам я на памет/и аз сьм автомонтьор и имам доста дебели книги при мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е главата бе брато !Да не барат там.Да се научат и тогава да искат пари от хората за ремонти.

Сашо,като гледам стойностите,които е замерил колегата става вьпрос за за замерване на налягане,което прави цилиндьра замерено през отвора на свещта с манометьр,а не на компресията-ТОВА ИМА РАЗЛИКА.на моята А9-а дават компресия 9.1кьм 1,а налягане 12.? -13.? кьм 1/карам я на памет/и аз сьм автомонтьор и имам доста дебели книги при мен
Вземи ги изхвърли тези дебели книги, защото явно ги е писал директора на Софийската опера.. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, разбирачите - много груб подход... :dry:

П.П. Значи един монтьор в сервиз с 12 г. стаж сподели :) , че тия коли с предно предаване нямат диф / търси го и не го намира /... голЕм смех, яки сервизи... :dry:

 

П.П. mischaiko , батка, пиенето и секса не вървят ръка за ръка - вЕрвай...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е главата бе брато !Да не барат там.Да се научат и тогава да искат пари от хората за ремонти.

Сашо,като гледам стойностите,които е замерил колегата става вьпрос за за замерване на налягане,което прави цилиндьра замерено през отвора на свещта с манометьр,а не на компресията-ТОВА ИМА РАЗЛИКА.на моята А9-а дават компресия 9.1кьм 1,а налягане 12.? -13.? кьм 1/карам я на памет/и аз сьм автомонтьор и имам доста дебели книги при мен
Вземи ги изхвърли тези дебели книги, защото явно ги е писал директора на Софийската опера.. :)
колега,на моята кола сьщо сьм ги мерил,и няма нищо общо с писаното,защото все пак тази кола е на 20год,а аз говоря за заводски стойности/не може завода производител да дава компрасия 9.1 ,а да замерваш с манометьра 9.5 ,10 ,10.8 ,9.3/,а аз дебелите книги няма да ги изхвьрля и няма да задавам излишни вьпроси,а даже се допитват по някои теми с мене,аре чао специалисти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кое точно не е така дето го е написал mischaiko ? Че ми стана интересно :) Като изключим че се е объркал и е написал в първия пост налягане, а е имал предвид степен на сгъстяване и после за налягане .... и налягането не е "към 1"

 

mischaiko, може да се измери такава компресия(налягане) ;) Отиваш в сервиза и онея ти вадят манометър на 40 години и просто не показва вярно ;) Другия вариант вадят по-нов манометър обаче с дълга и сравнително дебела тръба за да влезе до отвора на свещта и познай как пада налягането от това :)

Принципно е по-важно дали ще има разлика м/у цилиндрите от това колко точно ще покаже манометъра като стойност.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е главата бе брато !Да не барат там.Да се научат и тогава да искат пари от хората за ремонти.

Сашо,като гледам стойностите,които е замерил колегата става вьпрос за за замерване на налягане,което прави цилиндьра замерено през отвора на свещта с манометьр,а не на компресията-ТОВА ИМА РАЗЛИКА.на моята А9-а дават компресия 9.1кьм 1,а налягане 12.? -13.? кьм 1/карам я на памет/и аз сьм автомонтьор и имам доста дебели книги при мен
Вземи ги изхвърли тези дебели книги, защото явно ги е писал директора на Софийската опера.. :)
колега,на моята кола сьщо сьм ги мерил,и няма нищо общо с писаното,защото все пак тази кола е на 20год,а аз говоря за заводски стойности/не може завода производител да дава компрасия 9.1 ,а да замерваш с манометьра 9.5 ,10 ,10.8 ,9.3/,а аз дебелите книги няма да ги изхвьрля и няма да задавам излишни вьпроси,а даже се допитват по някои теми с мене,аре чао специалисти
някой не прави разлика м-у степен на сгъстяване и компресия. и що да не може да покаже или да има по-восока компресия от дадената по книга заводска ??? може-причините ги има в дебелите книги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кое точно не е така дето го е написал mischaiko ? Че ми стана интересно :) Като изключим че се е объркал и е написал в първия пост налягане, а е имал предвид степен на сгъстяване и после за налягане .... и налягането не е "към 1"

Прав си, ако заменим думата "компресия" в поста му със "степен на сгъстяване" всичко си идва на место .. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идва си, ама някой друг път и не е прав....Вие как мерите степен на сгъстяване и в какви точно единици / дименсия /, щото "ми стана интересно :) ".... :)

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами статичната степен на сгъстяване няма какво да я мериш, защото тя по принцип се смята. Та като изключим това при заводски автомобил хората са ти я дали колко е степента на сгъстяване и не е нужно да се смята на стоков двигател ..... просто поглеждаш из мануалите, аутодата или там каквото се сетиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...колега не се занимавай с ремонта на двигателя имам приятел който има прекрасен двигател 1.4 90 кс. за продан смени го с 1.6 втек ще ти излезе по малко от ремонта да го вземеш целия и да го боднеш той познава и момчета които ще ти го сложат,ако те вълнува пиши на лични ще ти дам повече инфо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forums.hondabg.com/index.php?showto...Д16А9,Д16З5 -този пич как замери компресия 12-не знам,но не разбрах какьв сьвет дадохте на колегата от Русе

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondabg.com/index.php?showto...Д16А9,Д16З5 -този пич как замери компресия 12-не знам,но не разбрах какьв сьвет дадохте на колегата от Русе

Не претендирам,че съм разбирач,но ето какво пишеше в един сайт за моята Д14а2:Степен на сгъстяване 9,2:1 и Компресия 9,3-12,7 bar.Значи става въпрос за различни показатели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...