Jump to content
prozacc

Задни спирачки при акорд 5

Recommended Posts

Здравейте, имам един може би глупав въпрос, но не мога да я разбера тази спирачна система на Акорда. Събота - неделя карах на преходите за Доспад и усещам как спира само на предни спирачки. На няколко пъти щях да се хакна в кола пред мен. Преди карах Вектра Б и като набия спирачки колата залепваше за пътя. На тази амортисиорите са сменени, но като набия рязко усещам как задницата се вирва. Направих експеримент - вдигнах я на крик, застопорих педалът на спирачките и пробвах с ръце да завъртя гумите. С мое най- голямо учудване успях да завъртя колелото и то с не големи усилия. Същото от другата страна. Не знам дали се дължи на кантара това.При каране като слезна пипам диска - топъл е, значи има спирачно услие. Пробвал съм я на валяците на техническите- единият път не можаха да спрат изобщо, другият път успяха да спрат. Не мога да разбера какво става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводски нещата не седят така. Иначе нямаше да има ABS и отзад. Може да направиш раздвижване и евентуално сервизиране на задните спирачни апарати. Щом са топли след каране, но не спират, е вероятно да задържат. До колкото знам Accord няма кантар. Обезвъздушаване, нова течност (след течноста е възможно да се прецакат гумичките на спирачаната помпа)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано ако няма кантар ще е супер. Но при единия от няколкото теста на валяците се качихме 2-ма отзад. Тогава спирачното усилие бе малко по-голямо. Следователно има кантар според мен. Лошото е, че в сервизиите не им се занимава, понеже трябва да се занимават да търсят къде е проблемът. Всички до момента ми казват карай така, те всички коли спират на предните. Нямаш притеснения. Те на техническите искат бакшиш.Забравих да спомена също така, че няколко пъти (които са много малко) при първо натискане на педала колата спира перфектно, но на второто вече се усеща как ефектът се е изгубил. В четвъртък ще я карам на поредния сервиз, защото ме е страх да карам така, но мисля, че знам вече отговорът.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а ръчната как е? - жилото и е вързано на същото буталце отзад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано ако няма кантар ще е супер.

Тя няма кантар, ама не бързай да се радваш, защото има хидравличен разпределител на усилието, който е по шибан от кантара, защото е капсулован и за разлика от кантара по трудно се ремонтира .. !!! Другата възможна причина за лошата работа на задните спирачки (ако не е от разпределителя) са криви задни дискове ..Провери ги за замятане ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ще погледна за пореден път апаратите отзад. До колкото си спомням не са зациклили, буталото се движеше. Най- вероятно ще е този хидравличен разпределител... Ръчна има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко литра събита спирачната система, поне да я сменя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След днешните експерименти мисля, че пожънах успех. Раздвижих цилиндърчетата. Сега веднага задра дисковете и започна да маха ръждата, която ми приказваха, че след малко каране (повече от 6000 км минати не изчезна) ще изчезне.Така обаче ми излезе друг проблем- сега педалът ми стана мек. Смених спирачната течност, защото старата беше пресечена, а една от задните пробки бе запушена. Да не ви казвам какви "лайна" изтекоха. На какво се дължи мекия педал? Още въздух в системата ли да има? Как мога да го оправя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виш последното изречение на втория пост. Заминали са гумичките на помпата с новата течност. Принципно може и да не е добре обезвъздушена системата, но се съмнявам силно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, абе тези акорди май са се издънили със спирачките ?? Тези дни не бях карал колата. От дъждовете дисковете се покриха с ръжда. Това което ме притесни обаче е, че при спиране ми изчисти само предни дискове. Задни не и ръждата така си стоеше. Дори нямаше и леко застъргване. Нямам и представа вече от какво може да е. А си мислех, че съм ги оправил..... Този проблем май ще ме принуди да си продам колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам следният въпрос. Днес разглобявах пак задницата. Сега като поразгледах ръководсвтото и забелязах едни чарколя, които при мен ги няма. Ето и снимката (червените кръгове). Дали от този факт не спира отзад? Другото, днес свалих от опорите апарата, натиснах спирачка и буталото излезе. Връщам го на мястото мъ (без въпросните неща от снимката), натискам спирачка обаче колелото се върти...... Дърпам ръчна - блокира. Всичко това ме навежда на мисълта, че разпределителя е ок и буталата не са блокирали.... Защо тогава не спира??? ;)

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[*] Здравей , да ти кажа аз нямам никакъв проблем със спирачките даже си спира супер добре с нови дискове съм отпред и отзад но и аз съм забелязъл че като спра рязко ми се забива предницата и АБС се включва,но да ти кажа си мисля че предимно спира отпред тъи като в един сняг бяха ми блокирали отзад апаратите и се носих като шейна ,дано се оправиш :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми прави силно впечатление сутрин особенно когато е била по влажна и мокра ноща както е тези дни /месеци/при първо натискане на спирачките педала е супер мек и колата заковава на място без да се активира АБС направо ще изкокна през предното стъкло но това е само на първо натискане хайде и второто да е така след това педала си става твърд и ако се наложи рязко спиране обичайния проблем гъзъ горе предницата долу ниско АБС рита и така..........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същите проблеми като Прозака обаче карам сивик!Беше почнал да се ебава абс-а и реших да сменя спирачната течност-оказа се че варна добрич никой сервиз дето има машина за таз работа няма накрайник за хондата :dry: Като се има в предвид че повечето са с големи претенции и цени ама както и да е ,та смениха ми течноста в един добрички сервиз без машината щото нямат накрайник ами бабешката с помпане на педала и зеха 45лева се едно с машината е било.Отивам аз на валяците и задни крачни няма изобщо ,обаче ръчната бетон щото не са я пипали поне нея :) Пробвах да обезвъздушавам но задните не хващат въобще -ко направиха тия направо не знам-пък два месеца преди смяната на течноста минах преглед и държаха ,между другото отзад нямаме кантар!Прозак ако си решил проблема пиши моля те щото е сериозно положението!Не става само с предни -оня ден ходих до Варна и на виница щях да се блъсна в един автобус -не разбрах кой беше с предимство но кръстовището беше песъкливо и се едно бях на лед ,шофьора на автобуса изви волана в последния момент и аз с набити спирачки се пресрешнах с него 5 метра -направо щях да размажа хондата :dry:

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, при мен е същото.Нямам ръжда по дисковете, но при рязко спиране, забива предница.Ладата ми сигурно има по добри спирачки!Разглабах и двата апарата, смених тецността,регулирах ръчната и пак така!Загряват при спиране, но не колкото предни.На валяци, пак отзад е слабо!Вече си мисля, че е хидравличния разпределител!Но като гледам, много хора имат този проблем!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, вие не ме оставихте 2 сериала на "Забраненият плод" да изгледам......Какви банове, какви предложения да не ми се отговаря.... не съм абониран със смс известия за отговор в моя тема...никoй от въпросните хора, които ме плюха, не отговори на запитванията, та помислих, че никoй не го интересува. Както и да е. Благодаря на Fena за проявеното разбиране и за чистенето на темата. След куп предложения, че не ми работели задните апарати, трябвало да се сменят, трябвало да се сменят спирачни дискове и накладки (при полyжение, че са супер) и щяло да се оправи, те на техническите искат бакшиш, се хванах сам да си оправя проблемът. Всичко идваше от спирачната помпа. Апаратите работят перфектно, разпределителите също. След замяната всичко се оправи. Kолата спира в пъти по-добре. АБС се пуска мнoгo по- малко (почти не) и мога да кажа, че колата ми спира 80% по- добре от преди. Спирачният път е доста малък сравнен с преди. Та това е решението на моят проблем.ПС: Благодаря на Любо, колегата Мартод за инфото относно разпределителите, Таз и Fena.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя помпата ако е като на сивика ,значи двата кръга са на диагонал и не може от нея да няма и на двете задни колела спирачки според мене.Аз да знам че е от нея още утре отивам и купувам нова ,ама поне за моя проблем ме съмнява да е тя -то най сигурно е ако се измери налягането от двете излизащи от нея тръбички дали е еднакво ама не знам тука къде може да стане.Прозак,дали не е възможно при смяната на помпата просто да сте обезвъздушили вече перфектно и на това да се дължи разликата в спирачките която усещаш сега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не е от въздух. 3 пъти я обезвъздушавахме, 1 от които машинно в сервиз(каквото и да означава това) никакъв въздух не излезна. Педалът пропадаше до долу ако го натиснех по - силно, а няма никъде течове. Просто помпата бе сдала багажа. С новата нямам такива екстри. Недей да се надъхваш да купуваш нова, защото ако ти обявят цената, която на мен.....обирджии!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Педалът пропадаше до долу ако го натиснех по - силно, а няма никъде течове.

Ето с това трябваше да започнеш самата тема и нямаше да се луташ толкова време и да търсиш причината ..Просто помпата ти е била за смяна и не е давала достатъчно налягане и то не само на задните колела .. :cool: Иначе както ти спомена и колегата по горе, тя е с два кръга (които са по диагонал) и няма как да ти дава налягане на предно лямо, а на задно дясно не ( примерно) .Единственото препятствие между две диагонални колела е точно разпределителя и при нормално работеща помпа, точно той е причината за липса на задни спирачки ..При теб и предните не са били както трябва, но ти чак сега спомена за потъването на педала..Извинявам се на модераторите за ползването на цитат от предно мнение, но така става по ясно за какво точно говорим .. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропадането на педала стана малко по- късно от публикуването на темата. Другото, на валяците преди да сменя течността и преди да се прецака помпата, предните спирачки бяха перфектни. Но задните хич ги нямаше. Оттам те разпитах за разпределителя. След отваряне на задните апарати и смяна на течността, педалът омекна. Говорих с колегата Таз, който ми обясни за какво иде реч. В последствие педалът почна да пропада, но с натуск от сорта на брутално спиране. Ако стоиш на кръстовище с ЛЕКО натиснат педал – не мръдва. Но упражниш ли по- голямо усилие почва да слиза бавно и славно. Разбираш, че няма как да почна с това...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко update на темата. Пробвах колата с няколко брутални спирания при скорост 100, после 120 , ако щете ми вярвайте колата се залепя за пътя, не пуска за секунда АБС и спира за отрицателно време. Е, после мирише яко на запалено феродо, а дисковете направо посиняха, но това е друг въпрос. Смятам, че съм постигнал успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...