Jump to content
ianiovski

Въпрос за ускорение ?

Recommended Posts

На 20 години съм и хондата ми е втората кола . Първата ми беше Пежо 205 1.9 дизел ,малко коне и въобще не съм пробвал за колко прави от 0 до 100 . Сега реших да пробвам на Хондата и многоо слаб резултат 13 секунди от 0 до 100 . Ето й линк към видеото http://www.skatafka.com/download.php?file=...79b9fb631d69724 Ако може ме посъветвайте къде греша . Колата е 110 коня Кончерто и мотора си е в отлично състояния

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкарай я малко в лютеницата де. Хондата си иска обороти :)Като гледам може да слезе около 10 сек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...според мен сменяш рано предавките на 6000об. а трябва на 7000об.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...според мен сменяш рано предавките на 6000об. а трябва на 7000об.

Ема тя хондата преди е била с 1.6i 16v двувалка 130 коня , а сега като е 110 коня мисля че при 6000 и нещо е трябва да е червеният отсекИнтересуваме на първа при колко обороти да я включа за да не буксува ?? Редактирано от ianiovski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това дали ще избуксува не зависи от оборотите. Хубаво е да имаш повечко вътак на старта. На мен са ми казвали около 5к било най-добре да се тръгва и пробвах няколко пъти, защото преди тръвах от 4.. По-добре е на 5 да ти кажа. Иначе за боскуването си е яко работа с педалите. И ти като мен си неопитен още. След няколко страта ще изчистиш този проблем - лично мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предлагам някои маистор са се снима как ги прави тези смени и така нататака ...:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега сменяи предавките минимум на 7000об,а за тръгването 4000об е идеално,но знаи че и гумите оказват голямо влияние,да ли с 13-ки,14-ки,или 15-ки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво точно влиание оказва размера на гумата,дали е 13,14 или 15? :beer: че все се чудя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не размерът на гумата, а този на джантата оказва влияние (което звучи тъпо, защото са взаимно свързани двете неща , но да акцентирам :) ) . Едно е да вътиш 10 кила, друго е 15-20 :) Не че джантите са по толкова де, но давам пример.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да дадеш добро време, ти е необходим най-вече добър старт. Абсолютно всичко има значение: двигател, свещи, филтър, генерация, гуми, съединител.....пътна настилка, наклон и пр., но от това което видях, мисля че с малко повече настъпване на газта, ще дадеш много по-добро време.Стартът ти не бе лош, но не изпъваш двигателя докрай, а на него - там му е най-голямата сила! Старай се да не падаш под 4600об/мин например. Прекалено рано смени предавките на 1-ва, 2-ра и избърза супер много с 3-та. Все пак не очаквай чудеса. :) Ако си свалиш времето с 1 секунда, направо го считай за постижение. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не размерът на гумата, а този на джантата оказва влияние (което звучи тъпо, защото са взаимно свързани двете неща , но да акцентирам :) ) . Едно е да вътиш 10 кила, друго е 15-20 :) Не че джантите са по толкова де, но давам пример.

Мойте 17 ки са 23 кг. бройката :D хаха ела да видиш какъв е зор да ги вартя нищо общо със 14 или 15 .... просто колата ми умря с тези 17 ки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам ти иронията, но не всички караме ВиТиАй-ки и хич да не е - бая усещаме разликата между 14 и 17 джанта :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рано сменяш :) Но е разбираемо с камера в едната ръка. Трябва някой друг да снима, че да си спокоен и ще станат от 13 на 12 скеунди :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...абе 12 сек пак ми се вижда бавно за 110 коня хондичка пък била и кончерто

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми Хондичката не е и лека 1100 кг ,но забравих да спомена, че има и газова уредба , а и приятелката ми снима . Качва доста кг нагоре .............Аз тогава я карах на бензин . Бутилката ми е за 40 литра , приятелката ми е 50 кг и то си се трупат кг . А и по каталог я дават от 0-100 за 10-12 секунди

Редактирано от ianiovski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С плочка ли е ? (или инжекцион газов)ако си със плочка си оказва разлика (Във вървежа на колата )от тук виждам поне секунда надолу от плочката и приятелката ти във колатадругото което ти се губи е по доброо шофиране

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми обикновена ГУ е . Може ли да ми дадете малко инфо за тази плочка защото не съм я виждал от пред при ДВГ . Но със сигурност съм с обикновена ГУ не газов инжекцион

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плочката е на дросела и му намаля диаметъра,мойта хонда е д16а6 с газ и след като разкачих газовата и махнах плочката,все едно друга кола подкарах......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плочката е на дросела и му намаля диаметъра,мойта хонда е д16а6 с газ и след като разкачих газовата и махнах плочката,все едно друга кола подкарах......

И моят мотор е същиаят , а когато си на бензин пак ли не върви както си е сток с тази плочка ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,не върви,казах ти,след махането на газовата уредба,колата се промени доста......Тая плочка задушава колата,няма въздух...Плочката е точно на дросела,където почва въздуховода за въздушния филтър.Но ако мислиш да я махаш,а да оставиш газовата,няма да стане,трябва да се махне цялата газова

Редактирано от RadoslavKZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трънчо пратих ти линк към всичко за автомобила, ти взе че се разчисти и изтри цялата трета страница :) Какво повече да ти обяснявам? Към колегата пуснал темата: Искаш да ускорява бързо, да вдига 200 или да харчи колкото е по заводски данни?Повярвай ми много е важно да знаеш КАКВО искаш! ..едва след това започваш да търсиш начини за постигането му.

Редактирано от Accord`82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчистих я, защото е СПАМ и не е по темата. Чакам те вече 2 часа да кажеш какъв двигател ти е акорда и да пусна специална тема по нашия спор! Сигурно за 5ти път: МОЛЯ те кажи си двигателя на акорда :) за да мога да пусна конкретна тема и да спрем да с*рем в темата на колегата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един последен въпрос , реших да пиша в тази тема да не отварям нова . Тази плочка на газовата намаля ли Top speed -а на колата ??? За вървежа разбрах че го намаля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...