Jump to content
GeFi's Garage

Еку-та , Чипване , Мапване , Настройване

Recommended Posts

Ааа, няма да те налазваме бе, човек, глупости :) това си е един експеримент, който решихме да направим. Още в началото беше ясно, че не е 100% конкурент на професионалните устройства. Ако се ползва на дино предполагам, че ще е нужно при пропадане около 4к RPM (примерно както ти спомена) да се върне колата на празен ход (или примерно на 2000 RPM, ако не светва там check-a), да се коригира таблица и гас на ново.Другият емулатор FLYER на OBENY няма такива проблеми, но той е друга бира :)П.П. Пропуснах да благодаря на Kalos за поръчката на огромна част от нужните части :)

Редактирано от Radeon4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да питам и аз нещо: Ще правя суап от д15б2 към д16а8 който в последствие ще турбинирам до към 0.7 -1 бар. Въпроса ми е какво Еку да взема (сток е с ПМ6 които е обд0)за да се мапва да ползвам лънч и шифт лампа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PM6 OBD-0 ?Чудя се за "евридейка" на 07-1 бара няма ли да е по добре да се сложи втори ред дюзи които да се управляват от някакъв "паразит" СМТ6 или друг и да пускат само при боост ? Много ми е чудно наистина ли стоковото ЕКУ може да прави горивото и запалването и атмосферно и при боост ?

Редактирано от Zaho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ги прави, ако е чипнато .....иначе не разчитай!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се сетих за един въпрос, P28 може ли да "чете" кнок сензор, и ако да, ще ми помогне ли ако си сложа за по-добро мапване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да свалиш някои работи от P30-ка за да ти чете knock сензор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, нещо не разбрах. Би ли обяснил с 2-3 думи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една разширителна платка, която присъства в P30, PR3, P72 ... P61 и други ECU платформи. На нея се намира частта за следенето на knock sensor-а и на някои други неща, които не присъстват в P28 замисъла. Правят се и още едни леки модификации по P28-цата. Като цяло обаче следенето на фабричния Хондов knock сензор не ти помага много....П.С> HONDATA, също предлагат такива разширителни платки...Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PM6 OBD-0 ?Чудя се за "евридейка" на 07-1 бара няма ли да е по добре да се сложи втори ред дюзи които да се управляват от някакъв "паразит" СМТ6 или друг и да пускат само при боост ? Много ми е чудно наистина ли стоковото ЕКУ може да прави горивото и запалването и атмосферно и при боост ?

Защо да слагаш 2-ри ред дюзи след като за 150-200лв можеш спокойно да си вземеш 450цц от еклипс турбо,влизат си все едно заводско са си били там,а и стоковите ти букси пасват по същия начин ;) .Стоковото ЕКУ на D16A8 по принцип е PM7,но РМ6 пак ти върши работа.Колегата BLEIN MONO ти каза,че задължително трябва да се чипнe след това вече можеш да си правиш горивото и запалването.Ето ти малко полезно четиво http://www.xenocron.com/te.php?page=te_cover

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми бе, че при боост ще трябват едни таблици при атмосферно други ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Zaho- използва си се една и съща карта за и при атм. и при буст.Стоковата таблица се разширява с от 6 до 14 колони за буст.По принцип при хондите с Vtec има 2 таблици една са първите гърбици на валовете и друга за vtec гърбиците :)Ето малко снимки как става: http://www.d-series.org/forums/engine-management/69253-how-crome-adding-boost-tables-bins-w-pics.html

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дайте предложение как да променя таблиците на Д16А9 сгъстена някъде към 11да видим дали може още малко да изстискаме то него

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае дали еку p1j може да се направи да управлява VTEC ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае дали еку p1j може да се направи да управлява VTEC ?

Може :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Някой да знае дали еку p1j може да се направи да управлява VTEC ?

 

Може :)

 

Четох че било като P28 и може да му се сложи външен EPROM по този начин http://www.superhonda.com/tech/honda_ecu_programming.html . С тази ли интервенция става и VTEC ready или му се запояват и други неща? Сори ако въпроса ми е глупав ама не съм много в час с тези еку-та.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По този начин се подготвя за чипа , отделно се добавят и други неща за в-тек .Една препоръка , ако не си достатъчно сръчен с поялника и помпичката , или не си в час с елементите и т.н по добре го дай на някой да ти го направи за да не останеш без него ... ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По този начин се подготвя за чипа , отделно се добавят и други неща за в-тек .Една препоръка , ако не си достатъчно сръчен с поялника и помпичката , или не си в час с елементите и т.н по добре го дай на някой да ти го направи за да не останеш без него ... ;)

Мерси за отговорите. Намерих и аз в нета как се прави за VTEC. Имам обаче такъв въпрос - ако сложа всички елементи, но махна двата чъмперчета (тези дето се слагат за чипването и витека) мога ли си го ползвам както си е до момента. т.е дали няма да отчита некакви грешки - примерно за витека?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да отправя и аз едно запитване :) ЕЦУ-то е P30(чипнато)и вади следните грешки-20-ЕЛД и 36-тракшън контрол.Някакви предположения и препоръки ? До колкото си спомням ЕЛД-то е забранено в настройките от Crome-то.Другото което забелязах е,че след премахване на джъмпера,не вади грешки. Проблем с чипа ?П.П:Като основа е ползван стоков бин от P30.Като в началото ги нямаше тези грешки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AMD: Малко късно, но аз имах такъв проблем който се оказа, че е от джъмпера т.е. като вибрираше еку-то и джъмпера играеше :)Аз пък имам следния проблем:Става въпрос за P30 JDM модната с Crome. Настройх и смесите в "дебъгинг моуд" с AEM UEGO и изключена ламбда сонда. След като нагласих AFR-a макимално близо до "target lambda", включих ламбда сондата (narrow band), явно еку-то почна само да регулира смеситте по данните на сондата. Добре, но започна да беднее и то много AFR-a отива към 15-16.Съмнявам се в ламбда сондата (narrow band), защото е универсална и я монтирах след настройките и незнам дали тя не дава погрешни стойности (като я изключа и светне чека смесите отиват към зададените от мен при настройката).Какво мислите вие на какво може да се дължи обедняването на смесите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли опит с чипването на romless ECU, в случая PP4? Поставен му е цокъл уш всички връзки са наред, но продължава да дава от време на време странен проблем. Светва чека, колата придърпва а еку-то не записва грешка. Ползвана е всеизвестната схема от http://wikitest.pgmfi.org/twiki/bin/view.pl/Library/ChippingAn88-89ECU . Има ли някоя тънкост която може да съм пропуснал. По принцип ЕКУ-то е от кола без ламбда, с потенциометър, пробвахме и с ламбда, с премахнат R88 но разлика никаква. Колата е сивик 4-та генерация, Y8 глава, турбинирана е но проблема си го имаше и преди това. Пояснявам, без чип ЕКУ-то работи идеално. Пробвани са всевъзможни бинове. Още по-странното е че чека светва и като се натисне клаксона... Ако някой има идея моля за помощ, моите идеи се изчерпаха.Приемам оферти и да го пратя с Еконт на някой да го погледне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още не мога да се оправя с проблема. Търся някой по-запознат с чипването да ми погледне PP4-ката, или ако му е по лесно имам стокова PM6-ца, да чипне нея, но и тя е от същия тип, без място за цокъл, разбира се срещу разумно заплащане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малко помощ с чипване на ECU P07, http://imageshack.us/photo/my-images/18/p3285416.jpg/ ето така изглежда отвътре. Колегата Shadow^Dancer ми даде много добра снимка http://hondacrx881.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/.pond/dsc00486.jpg.w300h225.jpg на която е показано кое се разпоява, но при мен това нещо липсва както се вижда от първата снимка. :blink: Кажете къде трябва да запоя цокъла за чипа :) Тук http://postimage.org/image/q08z7m5xp/ или на друго място.

Редактирано от Palko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тия японци и да беха написали ЕЙ ТУКА ТУРЕТЕ ВЪНШНИЯ РОМ сигурно пак щехте да питате :) Написано е кво отива по местата - та даже е и оградено с пунктир линия .... ;)

Редактирано от GeFi's Garage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение, че снощи за първи път съм си отворил Ecu-тo и се опитвам да разбера нещо е нормално да не съм разбрал. Както и да е благодаря все пак :) Не знам що не кажете просто "да, там дето е оградено трябва" или "не, еди къде си е" ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма да се плашиш никога не е късно да си прецакаш компа :D продължаваи ровиш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся щи кажа аз лично що няма ти кажа директно да там е - ЩОТО Е ПО-ЛЕСНО ДА ГО ПОЛЗВАМЕ ТОЯ МОЗЪК :) Де си тръгнал като не знаеш кво праиш ? Знаеш ли къв чип ще трябва да слагаш там ? Ако знаеше щеше да забележиш че е написано , а интегралата от страни ква е ?(ммм да и тя е написана) ...........И ред други неща ...Лошо няма да не знаеш и да искаш да разбереш ама не и да чакаш на готово - първите 15 теми в гоогле с "п07 чипване" са с снимки и обяснения ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ровя, ровя... гледам че там дето ми е оградил така любезния колега, който не се прави на философ, местата за крачетата са 28. Той ми каза да търся цокъл за чип с 28 крачета... та по пътя на логиката май ще да е там :D Много обичам да си задавам въпроси и сам да си отговарям.... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос: crome bin настроен за 330цц инжектори, какъв final multiplier трябва да се въведе за да бачкат на 240cc, 1.3 или 0.7 .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ех тоя Кало , целия форум тероризира............По въпроса: Има си калкулатор в програмата.....П.С Много зависи дали първоначално , бина дето сте го изнамерили е бил направен както трябва , или директно е почнато да се работи отгоре му без да му се каже с какво ще работи ...

Редактирано от GeFi's Garage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гефи, поста на Иво няма нищо общо с мен :)п.с. За моя бин инжекторите са 380 cc :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,намерих един бин за х22 много добър с дино графика и искам като ми дойде презаписващия да се опитам да го преправя за х23ката да видим кво ще излезе(неочаквам да е нещо кой знае какво,ама ми е мерак сам да пробвам) :) И таблиците са настроени за 330cc инж. и искам да ги наглася за 240 цц ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето това излезе, ако някой има желание(на своя отговорност) може да го пробва, без витек е, стоковите аванси, за 240цц инжектори...http://www.4shared.com/get/UFJEBZgH/H23.html

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой работил ли е с CROME GOLD, по-точно с опциите 3 stage rev limit, stand still boost generator и PWM boost control? Всякаква информация ще ми е от полза.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питането ми е за ПМ7,чета в чужди форуми,че можело да се пипне доста добре.Попаднах на обява в която се продаваше ПМ7 с изведен ключ с който може да въстановяваш заводските опции,та този комп имаше шифт лайт,лънч контрол и още някакви неща.Въобще не съм наясно с ЕКУ-та и разчитам някой да ми обясни кое-как става.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Издирвам стоков .bin p08 ECU MANUAL Trans. D15B jdm V-tec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А гледам че на едното пише my p-30? Да разбирам ли, че е под тази платформа? И Има ли разлика между 1 и 2? Благодаря за отзива!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...