Jump to content
GeFi's Garage

Еку-та , Чипване , Мапване , Настройване

Recommended Posts

Пак относно даталоджин-а, хората казват че става с кабел за Нокия?Май ми се мотаеха едни кабели за ГСМ-и, отивам да търся. Поне ако не се получи нищо не губя. Пък ако стане ще има инфо със снимки ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пробвах на слънчева светлина доста пъти. От 7 опита, някои дори цял ден, един успешен (5 минути). Моят съвет е, ако не ти се дават пари за лампа (UV-C), купи си 10'тина чипа... Аз така направих.

Ало спамера , спри се бре , дигаш теми от 2007-ма пишеш без да четеш ..... Айде стига сра по темите . Ако си беше направил труда да попрочетеш щеше да видиш че говорим за SST чип(него ако го изтриеш с УВ-лампа ще си най-лудия на света) и че колегата е намерил проблема .... Аман вече ...
Поста който написах, беше в отговор на въпроса "Някой пробвал ли е да трие на слънце". Въпроса не беше зададен за SST чип, а за 27ц. :P . Помисли кой пише без да чете.Относно "срането" по темите и факта че вдигам теми от 2007-ма , можеш да се обърнеш към някои модератор и отново да помислиш кой "сере по темите" ;) Редактирано от DNS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вдигна една стара тема, така инфото ще е на едно място.

Даталогинг СТАВА с OEM кабел за Нокия DKU-5, работи перфектно и струва около 10 лева.

Ако някой иска информация да пита, а сега аз да питам: как се прави самото мап-ване, знам че с обикновена ламбда сонда е по-трудно, но е възможно.

Някой ако има линкове с обяснения на английски или руски, или пък клипчета нека да пуска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даталогинга уж работи коректно, всички показатели са реални, но когато дам на crome Live tunning в lambda recording tables не се появяват никакви резултати, а би трябвало да има. От там Auto-adjust maps ми вика че нямам запаметени данни. Иначе лог-а се запаметява и после мога да го отворя и да го прегледам.

Някой с идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даталогинг СТАВА с OEM кабел за Нокия DKU-5, работи перфектно и струва около 10 лева.

 

Само да вметна, че НЕ винаги става :) Някой ако не му се вярва мога да му подаря едно DKU5 :love: Незнайно защо тъпия кабел е на 3.3 волта :) (специално го гледах за кой модел нокия става).

FT232 е истината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно съм късметлия :) Уцелил съм кабела. Терорист, кажи две думи за мапването, гледам или никой не знае, или на никой не му се пише :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Или някой трябва да седне да попрочете малко и да пита нещо конкретно , всеки иска на готово , не става така .... Аз ще ти отговоря на всичко което ти е нужно , само питай конкретно нещо... П.С Все едно да питаш как да си свариш ракия а да не знаеш кво е джибри ...П.С2 Искаш линкове .... явно имаш НЯКАКВО желание , ето ти ЛИНК

Редактирано от GeFi's Garage
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за линк-а, едва ли остана непрочетена тема от там свързана с даталогинг и кроме. Макар че горе-долу разбирам английски много неща не мога да си ги преведа. Ситуацията в момента е следната, имам работещ кабел, стойностите при логването изглеждат реални (температури, обороти, предавки и т.н.), но като новобранец исках да използвам "Auto-adjust maps" функцията на Кроме, там нещата не ми се получават. По дефолт има въведени "target lambda" с параметри между 14,47 и 12,98 AFR, макар че според това което изчетох за най-добри резултати трябва да клони към 13. Докато карам колата в "lambda readings" би трябвало да започнат да се попълват автоматично резултати, а в "lambda differential" да показва колко е разликата с "target lambda", и от там вече с "Auto adjust maps" да ми ги коригира в бин-а, да ги запиша на нов чип и да проверя разликата. Това е което аз си обясних/преведох, но, при мен не се записват никакви резултати и не мога да си обясня какво и къде бъркам. След като направя едно кръгче записвам лог-а, после нормално мога да го отворя и да прегледам в който и да момент какво е ставало, обаче ми се струва много сложно така да коригирам таблиците. Пробвах с всякакви ром-ове, дори и Gold base, с всички логва но не попълва таблиците. Знам че без широколентова ламбда нещата няма да са много точни, но все пак сега се уча, просто искам да "хвана" как стават нещата.Горивните таблици ли е първото нещо с което трябва да се започне? Правилно ли процедирам? Ако поради някаква причина при мен "Auto adjust maps" не работи, как най-лесно да си оправя таблиците?Setup-а е 6ген сивик, икономичен витек, с вал и цялата карантия от главата от d16z6, 240cc инжектори, с по-къси скорости, CAI Injen + K&N конусен филтър. Ползвам Willem програматор, TTL<->USB кабел, и лаптоп с Дилърската версия на Кроме 1.5.3 (Win7 x64)Тва е, моля за напътствия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако предположим че всичката ти е ясна , то предлагам следното нещо. Влизаш в кромето - сетингс , тунер логинг , и погледни стойностите в който програмата ще записва , в ляво в същия прозорец си избери каква сонда ползваш ... След като почнеш да логваш в дясно на новоотворения прозорец погледни различните данни за колата в момента и виж дали някоя стойност не излиза от границите който си задал , което пък ще води точно до този ти проблем - незаписване на данните :) Сондата ти къде е вързана :? Голд базата няма нужда от допълнителни плъг-ини , но другите имат - слагаш ли ги :? Въпросите са безброй , предлагам да избройш всичко последователно какво правиш , за да е по лесно да ти се помогне... И пак казвам , четене му е майката , от линка си изчел всички теми за даталогинг , а потърси ли точно твоя проблем :? Защото съм на 1000000% убеден че има поне 200 теми като твоята там :D

Редактирано от GeFi's Garage
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега добре си се ориентирал да започнеш с горивните таблици. Първо се правят те, и след това се правят ignition таблиците. За тях обаче ти трябва дино. Даваш постепенно по голям аванс и следиш до кога въртящия ти момент нараства. Като започне да спада връщаш центровката до положението в което ти е бил най-голям въртящия момент и за да бъде по-безопасен сетъпа връщаш още 0.5 - 1 градус. Диното може да се замени отчасти с телефон с доста чувствителен акселерометър, подходящ софтуер и подходящ терен за тестове. Но за да можеш да правиш тези корекции в реално време ти трябва RTP (Real Time Programmer). Най-добрите варианти са Ostrich и Pocket ROMulator. По-евтиният вариант е да си сглобиш сам едно EasyRTP http://mycomputerninja.com/~jon/www.pgmfi.org/twiki/bin/view/Library/EasyRtpV10.html но то дава много бъгове или да си сглобиш алтернатива на Ostrich като този фен тук

. Той е регистриран в PGMFI.ORG потребителското му име е obeny и е пуснал чертежи на схемата в една тема в PGMFI.ORG Редактирано от KOS_with_NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Виждате ли нещо нередно? Логва ми само първата клетка, когато колата е на място или се движи бавно, не мога да си обясня защо. Стойностите на ламбдата ги въведох ръчно, по информация която намерих в нет-а. Между другото не съм с оригинална ламбда ама пак си е narrowband, 4-жилна с подгряване, да не би нещо при нея да не е наред, защото като запаля колата и не е загряла добре ми показва някакви стойности по 4-5V, а уш тябва да е до 1V максимума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Поне като си тръгнал да му обясняваш му обясни като хората , или като направи веднъж горивните и запалителните таблици повече не ги бута??? За да се изразя правилно , по твоята логика бута таблиците до желаните смеси после хоп на запалителните и горивните вече не ги бута ???? Поне му обясни как влияе запалването на смесите ... И тва за диното и акселерометрите ... ти сериозно ли ? Имах и г-тек и и различни телефони с подобни програмки ,и с така прехваления Ифон съм работил ...... не ме разбирай погрешно , ДО НЯКЪДЕ може да се настрой .... но за целта която гоним тук или поне при колегата - а тя е да е ефтино , не виждам как ще мине метър с такъв акселерометър .... Защото предполагам ще кажеш че има еди си какъв дето струва 5 шапки пари .... :) Без лоши чувства , просто ....

 

Аз виждам или поне НЕ виждам къде ти е трейсъра ? Онова цветното квадратче дето скача налево надесно из картите като логваш ??? Предполагам че ползваш кофти версията за това имаш проблем :) Loader-a демек :) А след това , върни дефаулт настройките на ламбдата :blink: Ще изчакам отговора ти , стига съм гадал .
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубави телефони с акселерометър имам, iOS, Android и WinMobile. Смятах с тях да пробвам кой ще дава най-подробна графика, но, още е рано за това.Моля ви не се карайте заради моите прищявки да си правя колата сам. Е, в спора се ражда истината :)Ползвам Кроме

Crome.v1.5.3.WinALL.Cracked.READ.NFO-YPOGEiOS
, без лоудър е. Имам и тая с лоудър-а ама на Win7 не баца. Ще поровя и за друга, наистина може и там да е проблема. Докато пиша, се сетих да погледна в youtube за crome datalog, разбрах за какъв трейсър става въпрос, розовото квадратче дето подскача по клетките, и при мен дето го няма...Отивам да наизтегля всички версии които намеря и ще ги пробвам една по една. Мерси за информацията и на двамата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GeFi's Garage (съжалявам че така се обръщам ама не ти знам името), побутна ме в правилната посока :) Ако някой ден се видим бирата и цацата е от мене. Жалко че няма дино в Бургаска област за да постна графики преди и след моята намеса, дори и резултата да е отрицателен.Към модераторите: Моля редактирайте горния ми пост ако сметнете, че обсъждането на нелегален софтуер не е по правилата на форума, но е добре да се знае че хакнатото кроме има проблем с логването на данни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обсъждането не е по правилата най-вероятно , но пък точно защото и аз съм ползвал подобни кракнати и с лоъдери , успях да те ориентирам бързо :) Казвам се Ивайло и ако Келеша в Варна ти е далеч , то след 2-3 седмици аз ще съм също на линия за графиките :P П.С Хакнатото Кроме от ден 1 има проблем с логването :) Просто човека решил да си препише заслугите за хакването не е изчел темата и не е стигнал до моето мнение в което споделям за този му проблем :) П.С 2 За да съм напълно полезен , драсни ми на лично 2-3 ... :blink:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, аз съм Маркъс (мама и тати ме кръстиха Красимир ама кой ли го ползва). Ще взимаш дино или аз не разбах? Ама дори и така да е Шумен не ми е по-близо от Варна.Ето с какво се занимавах цял ден освен четене по разни сайтове:След 4 часа, 140 км изминати, записани към 15 чипа (за всеки от които бягам до третия етаж), вече съм щастлив.Единственото което мога да дам като цифри: сток D15z6 - 10.1 сек до 100 км. Като смених скоростите с такива от D16Y2, и сложих нормален вал от D16Z6 и P28 ЕКУ (с какъвто и да е чип от нет-а) паднах на 9.7 сек. Днес като пооправих смесите - 8.6 сек... но с лек наклон в моя полза. Взе да ми харесва, но падна батерията на лаптоп-а и трябваше да се прибера за малко. Докато се зареди почнах да чета за "Ignition" таблиците. Започнах с такива от P08 ECU (JDM - D15B), и не можах да си позная колата :angry: Предварение от делкото на макс, подобрение в целия диапазон от обороти, върнах делкото, бутнах таблиците, получи се, бутнах още малко, добре ама не стига гориво, още даталог, корекция на горивото и т.н. и т.н. още десетина пъти докато се получи. За утре последен лог на горивото и лека корекция и мисля че съм готов, резултата ме задоволява.Следва пак въпрос обаче, понеже няма дино, къде да сет-на витека? Беше на 5500, после на 5250, последно го оставих на 5000 оборота ама май още малко надолу ще трябва, колкото и странно да ми се струва. Прекъсвач? Launch Control? - тея вече са за раздела "спорт и тунинг" Лека вечер и се радвайте на хондите си, както аз се радвах като се прибирах към къщи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да взел съм :rolleyes: Сега една лека забележка , гледай запалването да ти е винаги синхронизирано :) Ако искаш да си играеш с запалването се научи да четеш по свещите кво става с мотора , че така на сляпо си е .... :) В-тека можеш да го определиш доло горе със акселорометрите ..... рън без в-тек рън със в-тек и там дето се пресичат трябва да е добре ... :D А може и да си местиш точката на включване докато не изчистиш дупката в графиката която ще се получава ако не си е на мястото .... Начини да искаш :D Внимавай защото дупе-диното доста лъже ... ;) Прекъсвач ... дето ти кефне , лънч ... може се спори за ефективността му .... :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стигнах до 8.2 сек, повече от това някой слънчев ден на дино. С телефон само времена могат да са коректни. Макар че с подробно въведени данни ми даде 102,7 kW и 153.8Nm тва няма начин да е реалност, колкото и да ми се иска :rolleyes:

Ето времената иначе, трябва да са верни. Само от един рън, нямах време за повече.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой пробвал ли е след смяна на дюзи и промяна в КРОМЕто от Old injector Flow Rating и New injector Flow Rating дали се запазват абсолютно същите смеси както си е била колата преди със старите дюзи понеже имам чувството че колата не се държи по същият начин както беше преди с малките.Имам чувството че тази функция на кромето не е напълно точна с това превключване от малки на малко по големи дюзи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Marcus, бяхме го обсъждали май, ама като гледам, че пишеш по 10 и повече чипа и се сещам колко разиграващо е и как преди да запишеш EPROM-a го проверяваш 100 пъти, че да не трябва да правиш нов. Че в този ред на мисли пробвай, ако имаш време ест., да сглобиш това RTPВъпросното нещо е СИРОМАШКИЯ вариант на програматор в реално време ;) Ползва DS1230Y. Това е енерго-независима SRAM памет (с вградена с батерийка). По коментарите, които чета се разбира, че въпросното програматорче работи перфектно, когато двигателя не е запален, а е даден само контакт (за да има все пак захранване). Можеш също да го ползваш и на работещ двигател, ама с доста компромиси.Аз отдавна се каня да си заменя обикновения 27256 с това устройство, но поради хипер много задължения не ми остава време. Все пак имам надежди до един-два месеца да съм го подкарал и ще споделя, ако имам някакви резултати.Тарикатско е като за "Направи си сам". Избягваш постоянното вадене и слагане на чипове, което е супер изнервящо. Хубавото е, че програматора Willem поддържа чипа (DS1230Y). На мен отдавна ми се подмята един такъв и на скоро пробвах от интерес да го запиша и няма ник'ви проблеми.Ако все пак някой има програматор, който не поддържа емулация на DS1230 към 27256, то в статията от линка е обяснено как се "налива" bin-a (слага се с целия RTP модул на програматора).Успех с мапването :) и нека зарибяването не ви напуска никога... ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Брато , функцията си работи доста добре , не знам дали обаче точно тя ти трябва , освен да промяняш FM=Final Multiplier от менюто което ПРЕДПОЛАГАМ че ровичкаш има и други неща свързани с инжекторите който могат да попречат на правилната им работа . Съвет , след като си направил промените по инжекторите които спомена , погледни Advanced Tables и по специално Injector Battery Offset :) Също така порови из гоогле - injector dead time и като цяло се запознай с тези термини ;)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М да ето от къде идва проблема,този офсет не съм го променил,също така виждам че ги дават тук 290куб а аз почти навсякъде съм чел че са 280куб (прелюд х22 след 97г) и вече не знам наистина колко кубика са тез дюзи 290 или 280 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз не съм убеден че проблема е там , това беше просто съвет , тези таблици по мой наблюдения влияят по скоро на работата на колата на обороти , със и без консуматори различни напрежения бла бла бла ... Попрочети , ще хванеш :) Инжекторите - Високоомните-12ома са 290цц ,а Ниските-2ома са 330цц - Това са на Прелюд.Ето едно списъче ;)

 

Ако някой друг го интересува с какво може да замени 27ц , а му се вижда трудно да си сглоби РТП , има по лесен ССТ вариант , накратко ----- друг чип за друг сокет и пак ССТ и напълно съвместим и в пъти по евтин от 27ц-сст.... последно ги купувах за някакви центове бройката ;) Ако ви е интересно тези дни може да се хвана да обясня ;) Редактирано от GeFi's Garage
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

предстои ми swap на двигател H22A8 от prelude BB8 с obd2 ECU . Може ли да се сложи друго , по тягово , или да се модне това?

Редактирано от Staykov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GeFi's Garage не разбрах за врътката с SST чиповете. Каква е идеята там? Ако говориш за флашовете не идва ли момента, в който пак трябва да свалиш чипа или мисълта ти е друга?KOS_with_NOS тоя obeny се мъчих да го издиря отдавна, ама профилът му е изтрит от pgmfi. Той последно е продавал готови платки като китове на това устройство, ама изведнъж се изгубват дирите му :) Момчетата от големите фирми за RTP-та може и да са го възнаградили и да се е пенсионирал.Ако има навити може да се пробваме да го сглобим, ама трябва да поръчаме примерно 10-тина платки, понеже като ги гледам не са за домашно изпълнение. Лошото е, че не съм чувал някой да изработва печатни платки от .pdf формат файлове...а тези, които е качил този obeny са точно .pdf-ки.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Принципно могат но тук не можем , ще го сменяш с друго :) п13 п28 п30 ... и т.н. Ако няма да правиш промени по мотора , не виждам смисъл да ползваш друго еку което да трябва да се мапва за при теб и т.н.

 

Да идва момента в който вадиш пак , но не носиш по 3000 чипа което не е малко . Другото което е че не вадиш самия чип а целия цокъл в който е поставен и естествено не се притесняваш да го счупиш :D Интересно е , аз го направих с друга мисъл , а тя е че са доста ефтини от нормалните 27ц ССТ ;) Редактирано от GeFi's Garage
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аха...загрях. Ти даже можеш да го модифицираш още една идея (ако вече не си го направил) като използваш по-големия като обем чип, т.е. - SST27sf512. В 512kb се събират 2 bin-a и само с едно ключе можеш да ги превключваш. Цялата работа ти спестява едно вадене :)П.П. А ако наистина имате мерак ще направим едно форумско RTP...

Редактирано от Radeon4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така е , аз лично от самото начало ползвам 512-ските , по ред причини :) Относно РТП-то , аз нямам нужда имам си няколко даже , виж ако е някой ДЕМОН , то тогава съм с двете ръце вътре :D

Редактирано от GeFi's Garage
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз това EasyRTP почти съм го направил. Остана ми да разпробия платката и да наредя елементите. Надявам се до края на седмицата да го изпробвам. Ако успея да го подкарам ще ви информирам. Мисля да сглобя и едно от тия RTP на obeny но това ще остане за в бъдеще.И малко полезно инфо за ЕПРОМите. Аз използвах 27Е257 от стара видеокарта S3 Trio. Този чип може да се трие с програматор Willem и да се записва като 27ц265. Лично моя съм го трил и записвал над 50тина пъти и нямам никакви ядове с него. За да се изтрие обаче, на Willem-a се слага един джъмпер а при записването се маха.

Редактирано от KOS_with_NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Имам следните проблеми като вляза да си настроя данните на ламбдата и постоянно ми дава някакви грешки за запетаики точки.... ;(.

Примерно ако успея да го преодолея стигам до едно розово квадратче... и до там :D:)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Контрол панел - Регионални настройки , Формати , Допълнителни Настройки - Там е решението на проблема ти .... Друг път потърси малко преди да питаш , МЪРЗЕЛ :D Пък за розовото квадратче , няколко поста по нагоре го коментирахме , ако го има , ако го няма , граници за записване алабала.... ЧЕТИ! :):D Снимката втората така тъпо си я отрязал , че най-важното не се вижда .... П.С Точката и Запетаята са ти проблема (не знам дали ще вдянеш инак :D )П.С2 Сега забелязах на първата снимка , че АФР ти е извън граници(за това свети червеничко :D :D ) Там където буташ данните на ламбадата нещо е гнила работата :D Направи ламбда в дясното каре 0 - 2 , и не знам ама стокова сонда ли ползваш че на нея правиш корекции :? Има падащо каре , от него си избери сондата която позлваш и то автоматично ще ти попълни волтажа и съответния АФР за него ...

Редактирано от GeFi's Garage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоковата сонда като колегата маркъс . (уж 1 към 1 с неговите насторики ) при мен... уви неиска ;(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Казах ти , нещо излиза извън граница щом не записва информация .... Поне една хубава снимка вкарай бе , да го е*а :) За глупости даже клипове правиш пък за нещо толкова важно дето може ти счупи колата са циганиш с някви снимчици тука :D :D :DП.С С тези питания не оправдаваш тва под снимката на автара :D

Редактирано от GeFi's Garage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправи се самичко след като ресетнах компа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само да попитам :АКо има нещо вярно в данните на стоковата сонда във високите имам смеси между(от 6000 нагоре) 14- ки и 15-ки (в средните на места от (14 до 16)? това при настроика на горивото (на 8000 оборота на 101-102%) възможно ли е или стоиноста да е грешна ? :D Защото ако наистина смесите ми са 14-15 съм пред счупване :cool::( :( :D :D

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчайте програматори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 3 години имам Willem и до сега не ме е предавал. Поддържа голяма гама от чипове...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

високите : малко е ама и като напълни повече пак е подобно около 15.

Публикувано изображение

 

ниските :

Публикувано изображение

 

дори и като се понапълнят квадратчетата данните са сходни.

И нормално ли е дросела ми да отваря до 98%.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жокер - Запитай се защо някой от данните са в скоби а други не :lol: След това си погледни вторичните карти и са помъчи да ми оябсниш аджаба кво става там :cool: Също така , сетингс , тунер таб , семплинг рате , мръдни слайдера по към рефреш рейт , но не изцяло . И за бога не очаквай от КРОМЕ всичко да е наред(визирам тва на колко процента ти показва дроселела ... като ти е проблем си калибрирай ТПС-а и ще ти показва 100% :cool: А ако искаш всичко да е 6 просто си плати за по читава програма-hardware(Еctune , Neptune , Hondata , Aem ..............)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е искам да видя какво просто се случва и ако има нещо нередно да го пооправя другото (другаде ще го оправяме на 100% :lol: ). В случая дросела до 98% и тези странни смеси които са много бедни !

Предполагам ,че данните в скобите са временни) не на 100%(написани) може би трябва да пише няколко пъти върху тях. Това естествено е просото предположние от моя страна !

Това рефреш рате го дадох на 3-ри чертички от макса му.(Тези дни пак ще тествам.)

Публикувано изображение

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...