Jump to content
men4e

Хонда Акорд

Recommended Posts

Привет колега :) Аз бих могъл да ти отговоря на няколко от въпросите. Надявам се някои по-вещи колеги да ти отговорят на другите въпроси.

 

2. Има някакъв суббуфер, но мп3 не чете. Също така няма изкаран aux/usb изход by default, но букса има. Ще трябва да си вземеш допълнително адаптър и да си го монтираш.

3. Части има, менте, оригинални, намират се. Вече зависи за какво става на въпрос. Тука от форума, се ораганизират общи поръчки на части от щатите, така че проблем не би трябвало да имаш.

4. Само масла и филтри (поне аз само това смених като я взех), и може би накладки/дискове. Също така евентуално може и свещи да се наложи да смениш.

5. Има още един Хонда сервиз, в Горубляне се намира - ЮбиКо.

6. Знам , че има колеги , които са сложили газови, така че би трябвало да няма проблеми.

 

Успех с избора

Редактирано от Imst

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги.От около седмица съм собственик на Акордеонче 7-мо поколение.Оборудването e  30 Years Edition с газово от JTG ICOM .Живея в Кьолн и мога да кажа ,че кола от този модел е истинска рядкост да се види,което леко ме развоява по отношение на изборът ми.Информацията  за колата  е доста оскъдна като цяло.,а официалните сервизи са само два  в близките 50 км.Не че имам особенно богата база за сравнение с други автомобили от този клас ,но мога да споделя първите ми впечатления от новата придобибка.До последният момент се раздвоявах между 3 серия на БМВ и Акордеона,но някак си предимствата на Баварката се сведоха до по доброто управление и задното задвижване.Относно разходът мога само да кажа ,че при 160-180 км/ч (както нормално се кара в германия) колата си гълта едни 11,5/13 литра ГазСмесен разход за момента не мога да наблюдавам,понеже карам над 80% аутобан.Има една странна ключалка  долу в ляво до шофьорската седалка  за която и идея си нямам каква функция има.Много бях изненадан от маслото което ми сложиха в Хонда Центъра,а именно Арал............Просто Хонда и Арал ми звучи много странно,както и да е!

Гуми сложих от  Бриджстон,поне така ме посъветваха въпросните маистори.Озвучението е страхотно,въпреки,че марката на системата е световно Неизвестен,но пък Високоговорителите са на Паинер(поне задните).Неприятно изненадан бях от цената на винтовете  за джантите....7,4 евро за едната...а те са 20бр

.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги.От около седмица съм собственик на Акордеонче 7-мо поколение.Оборудването e  30 Years Edition с газово от JTG ICOM .Живея в Кьолн и мога да кажа ,че кола от този модел е истинска рядкост да се види,което леко ме развоява по отношение на изборът ми.Информацията  за колата  е доста оскъдна като цяло.,а официалните сервизи са само два  в близките 50 км.Не че имам особенно богата база за сравнение с други автомобили от този клас ,но мога да споделя първите ми впечатления от новата придобибка.До последният момент се раздвоявах между 3 серия на БМВ и Акордеона,но някак си предимствата на Баварката се сведоха до по доброто управление и задното задвижване.Относно разходът мога само да кажа ,че при 160-180 км/ч (както нормално се кара в германия) колата си гълта едни 11,5/13 литра ГазСмесен разход за момента не мога да наблюдавам,понеже карам над 80% аутобан.Има една странна ключалка  долу в ляво до шофьорската седалка  за която и идея си нямам каква функция има.Много бях изненадан от маслото което ми сложиха в Хонда Центъра,а именно Арал............Просто Хонда и Арал ми звучи много странно,както и да е!

Гуми сложих от  Бриджстон,поне така ме посъветваха въпросните маистори.Озвучението е страхотно,въпреки,че марката на системата е световно Неизвестен,но пък Високоговорителите са на Паинер(поне задните).Неприятно изненадан бях от цената на винтовете  за джантите....7,4 евро за едната...а те са 20бр

.

Редактирано от Accordeonist

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, здравейте!

 Искам да сменя прелюда с акорд 2.2 дизел. Гледам кола за покупка и намерих една, но...... 

Колата, която гледах работи нормално, обаче лампата за маслото свети червено. Дайте съвет въобще има ли смисъл да

умувам за тая кола ?

 

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво пък толкова поне е напълнена до горе с нафта :) Аз би избягал с 200 от тая кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Има една странна ключалка  долу в ляво до шофьорската седалка  за която и идея си нямам каква функция има. 

.

 

Това трябва да е ключалката за багажника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички във форума.Вече от три месеца карам  с голямо удоволствие Honda Acord 2.2I-CTDI.Вземах я на 140 х. по километраж и както казвате като и сложа още 100 х. предполагам да е на около 250 х.Някой може ли да ме насочи към читав майстор или сервиз около Търново, на който мога да се доверя за смяна на двете вериги и всичко около тях,защото започна не само много да шуми,ами и да трака доста.А дали Ай Ем Ай в Ст. Загора са добри?...След това мисля с нея да наваксам за пропуснатите удоволствия.На всички - много удоволствия и бвзпроблемно каране!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, трябва ми спортно окачване за Accord CE7 :) 1996 седан. От коя кола става?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Royal, имаш лично. ...и за да не е толкова конспиративно в темата - разполагам с пружини Eibach от предния ми Акорд, които ще се радвам да заживеят нов живот на пътя :)

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли с какви размери е предната емблема на Акорд CC7 93-95г?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Широчина 6см. височина 5см. еи сега ходих да я премеря.Това е за модел преди феиса като моя и като твоя на снимката.

Редактирано от росенKN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега защото аз мерих моята задната а тя е 6,5 на 5,5 и отпечатъка на предната е със сходни рамери.Но не съм сигурен.А ми предлагат някакви емблеми на 5,8 и 6,8,и друга от сивик 94-та която била 5,5 на 6см.И незнам коя да взема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я мерих в наи широката част,възможен е допуск 1-2мм защото мерих с линиика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих...както си карах, а беше и спускане яко, изведнъж спирачки йок..никой, едва не се пребих.Причината -изгнили ,разпаднали се направо спирачни тръби, седмица по-късно заминаха и бензинопроводите...вярно ,че е словенка но според мен качеството на материала точно на тези компоненти следва да бъде досто по-високо!

И при мен същия проблем. Сега ще слагам някакви медни за да нямам повече главоболия, обаче 3-те тръбички (въздух, спирачна течност, бензин) ще ми излязат общо с труда към 140-150 лв. Някой друг сменял ли е с медни, да каже мнение :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменях тръбичките на бензин и на спирачките на задните колела. Сложих медни и вече 3-4 месеца никакви ядове нямам. До колкото си спомням за тръбите дадох някъде около 100 лв. А за труд не съм плащал, сменях си ги сам. Но е доста трудоемко, въпреки че на пръв поглед не изглежда така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Форума наистина има нужда от такъв раздел.Но пък тези с акордите сме малко май. Публикувано изображение

малко сме да ! Аз също карам английски акорд само, че 6-та 1.6 116 к.с. и аз нищо не намирам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! От две седмици съм собственик на Accord 1993 (по талон) 2.2 16V. Бях решил че ще карам пак японска кола (карах преди години Мазда 626) след това минах на немски возила, но някак японското ми липсваше. Не щеш ли се появи тая хондичка, малко кофти на външен вид, но с добра возия и двигателче и я награбих :) , е не че няма нищо за пипане по нея, но реших че с времето ще си я ''пипна'' и ще си я търкалям. Да ама не. Преди три дни на един светофар във Варна ,колата се наклони леко, аз тръгвам, ама тя не ще :)) Слизам и виждам предна лява гума изметната на страни.Работата ясна скъсан долен шарнир и излязла полуоска. Викнахме пътна помощ и си я прибрахме. На следващия ден, взех шарнир, избихме стария , набихме новия, смених скъсания маншон на карето и аха да я сглобим ....ама не би.... Нито една дупка не идва на мястото си, нито на носача , нито на стабилизиращата щанга нищо, още повече и самата полуоска влиза трудно в чашката, има някакво напрежение не е както трябва...и сега??? Ще мислим сега от къде да намираме носач да ги сравним с моя, да не би да се е изкривил. Абе в общи линии...голямо дърво изядох :))))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От някой щатски акорд пробвай...

 

ПС: В смисъл не просто някой си, а от тази година от тази генерация :biggrin:

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте от съвсем скоро и аз съм собствениче на хонда акорд 1999 Д 1.6 115 к.с. с всички екстри и прочие,само че веднага влиза в сервиз. Не знам дали съм направил добър избор тъй като ми е първа кола а е доста дългичка и тука из уличките почнах да срещам проблеми с паркирането, както и да е докато се науча и свикна с колата така ще е. На 22 съм от Варна и ме кефи самия акорд като кола. Не казвам , че разбирам и т.н. ама ще се радвам на мнения на по опитни от мен собственици на модела/марката и т.н.

Още първия ми въпрос към вас от сега е - Различават ли се елементите по колата от външната страна като например , врати, калници , капаци. Понеже тя е 1.6 а виждам доста 1.8 .2.0 които изглеждат по същия начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен с тези 3 бензинови двигателя, колата се е предлагала и с 1 дизелов. Скоростните кутии са ръчна или автоматик, а като купета са 2 варианта - седан или хетчбек. Надявам се ти е ясна принципната разлика между двата вида, а конкретно при Акорд 6 се познава по чистачката на задното стъкло на хетчбека, което е по-дълго и се отваря заедно с капака на багажника. Различни са и задните им врати, както и тавана + задните колонки. Останалото е еднакво, но след 2001-ва има фейслифт версии. Ако ти трябва нещо "външно" трябва да споменаваш годината на твоята (за да не стават грешки), тъй като разликите са козметични, но доста. Ако разгледаш снимки и инфо в нета предполагам ще видиш несъответствията и сам. Колата е добра и ако си случил на читава бройка няма да имаш големи дертове. Този 1.6 ДВГ и е малко слабичък, но като за първа кола ще те вози добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям филм с моят Акорд 5-та CC7 93-та.

 

Ще драсна няколко реда , надявам се без да ви натоварвам Уважаеми Колеги.

 

Бе едно прекрасно лято на 2015-та , станах сутринта рано , изпих си кафенцето ударих цигарка и запалих малката си хонда 4-та ген . Но хоп поради ранното ми излизане за работа едно жълто кьораво такси с 67 годишен шофьор ме удари странично в шофьорската врата / греда. 4-тата ген ми служи вярно 10 години , като за този период подържах ходова част и двигател. Както знаете , тенекийте на тези хондички не са толкова проблемни колкото на 5-та и 6-та генерация и т.н.

 

Та дойде момента с раздялата ми с 4-тата Хондавелка.

 

И се започна издирването на малко по-висок клас 4-5 врати в очакване на това да стана вуйчо и да мога да прелитам до София със бабите и дедовците си.

 

След няколко огледа из БГ на Сивик англичанки 4-5 врати видях , че този модел автомобил не е за мен (тясно ми е) ще е тясно и за родителите ми.

 

Ровичкане , огледи , ровичкане , огледи , коментиране цени техн.състояние и подобрения , попаднах на един Акорд 5та - СМОЛЯНСКА сглобка.

 

Приготвих джобните , и бегом към Смолян / Пловдив :)

 

След уговорките по телефона , че акорда е изряден - естествено , че не бе , но ми трябваше автомобил.

 

Кръгче тук там , преглед на някой неща видими . Тресе предницата - момчето вика - брато джантите не са за тази кола от тях е . Уви - оказаха се вътрешни карета. Джантите от 4 броя 3 криви дори.

 

Климатика: Те тук е филма . Според уговорките с пича , климатика работи перфектно . Но уви - НЕ. Гледам панела - е от производител на Аутосистем Италия. Явно някой някъде се е опитвал да слага клима контрол панел. Разпарчадосахме корите под таблото извадихме 2 броя електродвигателчета които контролират клапите за въздух и ШАХ с пешката - не работят. Понеже работя във външно търговски отдел. Реших да пиша на Швейцарчетата производители на тези електромоторчета - отговор : Извиняваме се но не се произвеждат вече такива , а и нямаме резервни части за тях: 2 зъба изронени от колелцата  в тях и на двете двигателчета ( Все още нямам решение на този проблем) . Дойде ред и да изтормозя Италиянчетата : Дайте ми схема на връзване на този клима контрол панел : след 1 седмица тормоз по телефоните изпратиха ми схема на свързване тепърва ще се мъча с това.

 

Теч на семерините на колянов и разпределителен вал. Майсторите в Разградско като видят колко е тясно при f20z1 дори не им се захваща да ми ги сменят , щели да ми отрежат главата.

 

2 тампона на двигателя сменени , другите 2 са под въпрос понеже са труднодостъпни.

 

Скоростната ми кутия Хърррка на 3-та скорост - незнам дали е проблем със скоростната или фиксатори некви.

 

Със сменени дискове и накладки :) ABS ми свети понеже са сменяли 1 каре  външно и са сложили друго без ABS пръстен.

 

Всичко до тук изглежда зле.

 

Салон , кожен , пространство 6+ , озвучаване като сложих елипсите от старата хонда гръмна звука страхотен .

 

След като я докарах до дередже да се движи , викам хайде да погледна колекторите как са , че чувах некво препръцкване от там , гледам оооо ужас 1-ят колектор заваряван и отново сцепен - с триста зора намерих 4-1 колектор , и хоп след 2 дена горна помпа съединител отказа , хоп ремонтен комплект гумички и пръстенчета и е ток в момента.

 

За 131 коня очакванията ми бяха по-големи , но имайки предвид тонажа на каляската и разхода гориво е различен.

 

Очарован съм от модела , че е клас лимузина и смятам да я постегна.

 

Молба към колегите : ако някой някога е сменял тези части нека да отбележи:

 

1) Каталожни номера - вътрешни карета

2) Каталожни номера - за ремонт ходова част / всички гумички тампончета маншончета / предница задница

3) Каталожни номера - семерини колянов и разпределителен вал

4) Каталожни номера - тампони двигател над скоростната кутия и съединител 2 броя са

5) Какви амортисьори да погледна предни / задни: и смятате ли , че ако сложа и червени пружини ще се изгуби приятната возия.

6) Фаровете на 5-та акорд дали пасват от 4-та прелюд и ако не , преправянето нещо сложно ли е ? :)

7) Издирвам и тръба от всмукателя към филтърната кутия - моята е сцепена.

 

Благодаря на отзовалите се

До скоро.

Редактирано от DidakaDimitrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пожелавам ти да успееш да я стегнеш и да си я караш, харесва ми дизайна на това купе. Прати ми ВИН-а и ще проверя какво мога да намеря.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да помогна само за фаровете.Трудно се намират аз моите ги правих.Разглобих ги почистих ги оправих две щипки които държат рефлектора и сложих лупи.Светят перфектно с H1 без да съм полирал стъклото.

 

Sent from my D6603 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро колеги!
Пукна ми се челния прозорец на колата и сега  застрахователите се чудят къде ми е антената - дали се намира в него ?

Карам Хонда Акорд Турер 7 генерация.

Може ли някой да ми помогне?

 

Предварително Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен антената е в задното стъкло. Най-горните реотани. В челното само е залепен сензора за дъжд, ако имаш такув. Нека все пак и друг колега потвърди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам. Антената е на задното стъкло, а на предното отвътре до огледалото е сензора за дъжд, ако има такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги за бързия отговор !

Рdзбрах вече и каква е тази черна кутийка до огледалото в ляво.

Приятни почивни дни от мен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблем уборотомра -прави каквото си иска !!! Колата работи перфектно. Някой знае ли от къде взима сигнал тоя палавник ,че да прогоня трасето?

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз щя да си правя каквото си искам ако ми викат "уборотомер"...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имам проблем уборотомра -прави каквото си иска !!! Колата работи перфектно. Някой знае ли от къде взима сигнал тоя палавник ,че да прогоня трасето?Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

При така зададеният въпрос, и с това количество информация, колега не очаквай някой да те отрази.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз щя да си правя каквото си искам ако ми викат "уборотомер"...

:thumbs1::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблем уборотомра -прави каквото си иска !!! Колата работи перфектно. Някой знае ли от къде взима сигнал тоя палавник ,че да прогоня трасето?Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

При така зададеният въпрос, и с това количество информация, колега не очаквай някой да те отрази.

Съжалявам за тъпата правописна грешка!!! Уместно забележка на Veseliq. Ta --оборотомера

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, откачи таблото и виж дали кабела е добре щракнат. Оборотомера взима сигнал от ЕКУ-то със сигурност, може и допълнително от друго място.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...