Jump to content
men4e

Хонда Акорд

Recommended Posts

Колеги от форума продават.

Иначе ако символите са същите - разлика няма.

П.П. ZF - вид на резбата и размер на шестограма, R - резистор, 6 - топлинно число, F - дължина на резбата, 11 - разстояние между електродите / ако няма 11 накрая - правиш си разстоянието 1,1мм./ и си ти. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега, не ги познавам колегите които ги продават затова ще ги поръчам.Щом няма разлика ще действам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Поогледал съм се в един Акорд 2001-ва 1.8 ,карах го ,хареса ми доста ,но въпроса ми е дали не е с демпферен маховик ,който е консуматив като при Мазда 6 и подобните по-нови коли,макар че се среща повече при дизелите!Освен това при карането очаквах повече от 136-те коня,но маже би грешката е моя,тъй като в момента карам дизелов джип Тойота ,където нещата са по-различни и съм свикнал да съм около 2000 оборота!Та при подаване на пълна газ токоло 2-те хиляди оборота този акорд не се изтрелваше както мислех!По-запознати ми казаха че VTEC мотора си иска настъпване и каране в обороти!Така ли е?Предварително ви благодаря за отговорите,че ситуацията е малко напечена и утре трябва да потвърдя мнението си!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За да искаш динамика трябва да е в повече обороти все пак е бензинов двигател,не е като при дизела конските сили и нютонметрите да ги прави на 2000 оборота.Качи се понастъпи я до 5-6 хиляди оборота и виж ако пак ти се струва тромава може да има някакъв проблем.Но имай в предвид и че 136 коня не са кой знае какво за това купе.Иначе колицата си струва.А пък ако не те удовлетворява може да пробваш и двулитровия мотор.

Редактирано от велизар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не ли множко да я настъпваш до 5000?Разхода не скача ли и той главоломно при това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти хем искаш динамика, хем да няма разход .. :D Търси си тогава от тези с демпферните маховици .. :) При бензинките няма ли разход, няма и динамика ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Вчера се появи някъв много кофти проблем със страничното съкло, не иска да се качи до горе и мноооого тегаво върви.На някой случвало ли му се е това и как мога да отстраня този проблем. Не съм много разбирач , за тва ако някои е ходил на майстор за такъв проблем колко пара му е взел ?Акордчето е 2000 год.Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не ли множко да я настъпваш до 5000?Разхода не скача ли и той главоломно при това?

Ти няма да я караш постоянно в 5-6000 оборота,а и не им е множко.Искаш ли динамика само високи обороти,всички бензинови мотори са така не само на Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за това купе 1.8 и 136 к.с. не са кой знае какво. И аз очаквах много повече вървене когато си взех моята, но бързо осъзнах, че не е точно така. Въпреки това колата си върви доста прилично, но си иска да мине 3.5 - 4000 оборота :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Вчера се появи някъв много кофти проблем със страничното съкло, не иска да се качи до горе и мноооого тегаво върви.На някой случвало ли му се е това и как мога да отстраня този проблем. Не съм много разбирач , за тва ако някои е ходил на майстор за такъв проблем колко пара му е взел ?Акордчето е 2000 год.Благодаря предварително!

Аз го гледам тоя филм с предното пасажерско стъкло, само че при мен не се отваря повече от два пръста. На два пъти ми го оправяха срещу 20-25 лв, но ефекта е 2-3 месеца и после пак същото. Имало някакви криви водачи на стъклото и трябвал "нов" механизъм от морга, ама него как да го разбера дали е крив?В момента е жега, карам на климатик и не свалям джамове :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не съм казал,че не върви!Просто не я настъпвах и тръгнах да качвам един баир на пета с 80 км и плавно подаване на газ и горе бях с около 110,като оборотите бяха около 2-те хиляди!Вероятно за по-добро ускорение е нужно сваляне на предавки!Но и усещането е субективно,защото колата е доста обезшумена и стабилна с изумителна возия и окачване и скоростта не се усеща!Ще я понастъпя ,тъй като разбрах,че В-ТЕК-а си иска настъпване!Иначе ,за щастие колата няма нито една от тези отрицателни забележки,за които се пише тук-спирачки убиец,вратите се затварят с един пръст,салона-супер!Може би щото е чак края на 2001-ва година и някой проблеми са поизчистени!!

Редактирано от sonda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...страничното съкло, не иска да се качи до горе и мноооого тегаво върви.

Случвало ми се е! Като отначало вървеше тегаво около седмица и след това спря окончателно. Като бързата кучка купих механизъм за вдигане на стъклото (този, на който се монтира стъклото и греда). Оказа се бутона за стъклото (шофьорска врата). Това е целия модул с четирите бутона. Купих си друг от морга и вече нямам този проблем. Единствено зимата, когато температурата падне под -15 гр. има някаква защита, която се задейства. Заради тази защита ходих до един жичкаджия на бул. "Сливница" (непосредствено преди бензиностанция "ЛИТЕКС" и кръстовището с ул "Опълченска") и човека го направи. За това, което направи не ми иска нищо, дадох му 10 лв. за благодарност и за да си постеля за следващо посещение.Ако е от бутоните - проверява се като свалиш кората и с проводник (жица) свързваш към клемата (която свързва модула за вдигане/сваляне на стъклото с инсталацията) и ако се сваля и вдига нормално си за нови бутони и/или за ремонт на наличните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, карам акорд 6-та генерация и има няколко неща, които ме притесняват.1.Като спирам от спирачките скърца ама адски много, накладките и дисковете са сменени преди малко повече от 10 000км, спира си, но просто хората ме гледат странно пък и мен ме дразни.2.Като си затварям вратата дори и максимално леко и имам чувството, че кората ще падне всеки момент.Как е закрепена? На щипки или просто това чувство за разпад е нещо нормално за английските акорди? И преди го имаше, но не ми правеше впечатление, а сега понеже я ползвам всеки ден за работа и ме влудява.3. В момента колата се кара градско около 100км на ден на къси разстояния(т.е. тръгни 2-3 км спри, иди до следващата доставка и т.н.) и ще бъде така за малко повече от месец та някакви съвети да не я мъча или за начина на каране нещо да кажете, защото трябва да я прибера до България жива и здрава.Ако се чупи нещо не искам да е в Англия, да ми свалят кожата за части.Благодаря предварително.

Редактирано от Накура Микаца

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно вратата има винтове в дръжката които я притягат към вратата или са хлабави или ги няма или се е извадила пласмасата в която се навиват,за да я наместиш трябва да свалиш кората.Относно скърцането или си с неподходящи накладки или колата не е карана дълго и сега са обрали ръждата от дисковете,пробваи да ги позагрееш повечко с по интензивно спиране по някое нанадолнище примерно.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За спирачките незнам и моята е така и мен ме дразни,накладки има ама си скърца.Сега мисля да ги сменям и ще видя дали ще се промени нещо.Относно корите на вратите моят Акорд е пета генерация от първите преди фейслифта и нямам абсолютно никакви проблеми със корите.Невярвам при теб да си е така.При мен корите са хванати със щипки и с два болта във дръжката на вратата,сваля се елементарно виж да не би да ти липсват щипки или самите болтове да не са затегнати.А за последното ти питане относно това как да я караш че да я пазиш максимално не мисля че има точно определени начини на каране.Ако има да се чупи нещо когато не трябва то то ще се счупи точно тогава,така че карай и не се притеснявай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се сетих да попитам в предния си пост но има ли някой който е претапицирал таван на Акорд седан,и ако има да сподели как да го извадя като го сваля.Защото не ми е много ясно как може да стане,и колко голям е филма с него.Но колкото и да е голям много ме дразни и ще се прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз съм претапицирал моя направих го черен,по точно тапицера го направи срещу 70лв.Сваля се сравнително лесно само после е хубаво да сте двама за да го изкарате от купето без поражения.Сваляш сенниците,сваляш плафона(цялото тяло) ако имаш заден и него,сваляш двете щипки в средата на тавана,сваляш дръжките на тавана и тази на предната дясна колона,ако имаш люк сваляш и канта му.После почваш да откопчаваш корите които прищипват тавана,трябва здраво да дърпаш колкото да се откопчаят щипките им,не е нушно да ги сваляш само е нужно да освободят тавана 1-2см .Освободиш ли го го избутваш плътно наляво или на дясно и го вадиш напълно от другата страна.После маи трябваше да се свали облегалката на предна дясна седалка за да се изкара от купето ама като стигнеш дотам ще го измислиш.Тука както го описвам вероятно изглежда трудно но аз го свалих за 15мин. и то докато и се чудих кое как е,абе с две думи казано лесно е.Успех и ако има нещо питаи.И обезателно втори човек когато го вадите от купето защото има тънки краища в ъгли те които може да се счупят лесно.

Редактирано от росенKN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно вратата има винтове в дръжката които я притягат към вратата или са хлабави или ги няма или се е извадила пласмасата в която се навиват,за да я наместиш трябва да свалиш кората.Относно скърцането или си с неподходящи накладки или колата не е карана дълго и сега са обрали ръждата от дисковете,пробваи да ги позагрееш повечко с по интензивно спиране по някое нанадолнище примерно.Успех.

Ами накладките са Ferodo и я карам всеки ден за последните 30 дни с около един два дни почивка. Днес ми направи впечатление, че първите 5-6 км не скърца въобще и след това се появява скърцането. Благодаря все пак за бързите отговори на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам един въпрос,понеже вкарах в гараж колата за известно време без да я карам 1 месец и малко,ии видях,че е капало масло ,оказа се,че е от турбото,докато я караж често я следях дали има течове но нищо не забелязах.... много ли са зле нещата?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тропане отпред вляво при минаване през "легнали полицаи" и всякакви други неравности?? Биалетка??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и шарнирче да е.... :afro: Ако имаш канал лесно ще разбереш, ако нямаш отиваш на сервиз....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Открих проблема и се надявам утре да е отстранен top arm ball joint- съжалявам ако объркам горен шарнирен болт :blink: И за сравнение малко цени да кажа долен- 11 лири горен- 25 и ми казаха, че ако не успеят да го махнат, защото трудно излизал ще трябва да купя цялата част, която май се води носач(52 лири) :blink: Не съм технически грамотен така че може и някоя глупост да съм написал. Благодаря все пак.

Редактирано от Накура Микаца

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,Дойде време и аз да сменям задно крайно гърне.(което е сток за Акорд 5-та генерация)Но искам да ви попитам дали е нормално следното:Цялата генерация, до снадката на последното гърне е на 51мм (външно - така измери майстора), и точно след снадката става на 45 външно.Нормално ли е това? Как е при вас колеги, става въпрос за Английски Акорд 5-та генерация.Мотора е F20Z1 (131 к.с.)Какво гърне бихте ми препоръчали? С тази дупка,където я има сега на гърнето доста си бучи.. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помагайте, колеги,Акорд 7 2004г - имам проблем с централното заключване, отскоро от ключа се отключват/заключват всички врати без шофьорската. На алармаджия ли да я карам и бихте ли припоръчали свестен в София или Пловдив. Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,Дойде време и аз да сменям задно крайно гърне.(което е сток за Акорд 5-та генерация)Но искам да ви попитам дали е нормално следното:Цялата генерация, до снадката на последното гърне е на 51мм (външно - така измери майстора), и точно след снадката става на 45 външно.Нормално ли е това? Как е при вас колеги, става въпрос за Английски Акорд 5-та генерация.Мотора е F20Z1 (131 к.с.)Какво гърне бихте ми препоръчали? С тази дупка,където я има сега на гърнето доста си бучи.. :)

Да разбирам ли,че никой не е сменял и незнае размерите на гърнето? :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пита ли за оригинално?Това по принцип е най-добрият вариант, но не и от финансова гледна точка.Иначе каквото и друго да сложиш, ако караш на газ не се надявай да изкара повече от 2 зими. За гърнета ходя при един единствен майстор, но не е арабин и си знае цената, прави и гърнета по поръчка. Ако имаш интерес пиши на ЛС, за да не стане като реклама ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте "побратими" ;) Да питам , някой от мерак или по неволя сменял ли си е блокфаровете? Интересува ме сток визия а не тунинг варианти. От къде е намерил и чие производство (китайски, тайвански английски и т. н.) Доволен ли е от монтажа, "светенето" и визуалното им качество на изработка? Дали са оборудвани (механизмите за реглаж на петното, ел. машинките за реглаж на нивото от таблото, тапи, щипки за крушките и т.н.)и съответно колко пари? В очакване и благодарско на отзовалите се имащи преки впечатления по конкретния въпрос :rolleyes: Иде реч за Акорда от подписа ми , 6-та ген. 1999год. Английския седан. Ако някой :book: ще помага - ще пиша и ВИН-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,някой може ли да помогне със схема на ECU на Accord 2.2 I ES non-vtec? Номерът на ECU-то е 37820-P0K-G00.Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите с 7-ма генерация седан искам да питам: Някой брал ли е яд с отключването на багажника от копчето на самия капак???Мисля,че се получи когато бях натъпкал багажника до горе и го затворих с малко усилие,от тогава започна да не се отваря от копчето на капака,а само от ключа и лостчето вътре.В момента нямам време да го разглобя и за това питам ако някой е имал подобен проблем да ме насочи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поразглобих това онова,копчето на капака си работи безотказно,всички предпазители са на 6,това което разбрах е,че копчето дава сигнал на някой модул в таблото и той вече дава сигнал за да се отвори капака.Ако можете да ме насочите къде да търся тоя модул за да видя дали сигнала от бутона на капака стига до него и тогава да видя къде е проблема,дали прекъснат кабел или нещо в самоя модул.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има копче/прекъсвач/ точно под рамката където завършва задното стъкло в багажника.наведи се в багажника и погледни нагоре.

Редактирано от svima

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има копче/прекъсвач/ точно под рамката където завършва задното стъкло в багажника.наведи се в багажника и погледни нагоре.

Мерси колега точно от там е,знаех си че има някаква уловка и туко така Хонда неможе да се развали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, аз са си попитам и тук, интересува ме дали има някой, който да е засичал колата си на коя скорост, с колко оборота и коя предавка кара и най вече какъв разход дава? Аз лично съм с F20B6 автоматик и карам на газ, разхода и е 10.5/100 като това е преблизително 3000 оборота и скорост от около 105-110км. Автоматичната скоростна кутия е от 4 предавки. Интересуваме данеби да имам проблен с оборотите можеби.Мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега и аз съм автоматик със същия двигател и съм й сложил газов инжекцион, това е напълно нормално с оборотите. Давала ми е разход 9 на 100 при скорост от 110 120 (круиз контролът беше пуснат). Прибрах се в България скоро и я бях натоварил догоре с багаж + общо 4 души в нея. При скорост 140 150 рядко 160 даде 11,9/100. :cool:

Редактирано от Накура Микаца

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи твоята е по-икономична от моята. Май ще се ходи на доктор.

Редактирано от Tino
Предходно мнение не �е цитира !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На акорд 6-те генерация Ф20Б6 какво масло за скоростната кутия се слага? АТФ70? Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дали има някой файл със сервизно ръководство за Акорд 99-2002г. (англичанка седан) че никаде немога да намеря за конкретният модел.МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите колеги пуснал съм отделна тема но ще попитам и тук за етто тази хонда имам огромното желание да си закупя такъв автомобил даите мнения и коментари а ако има някои от плевен много ще се зарадвам да я види човек които се сеща от хонди.колата ше и се мятам другата седмица най-вероятноhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11312980850281999&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11312980850281999&f1=details

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...