Jump to content
Аз-съм споко

ранен прекъсвач Civic Coupe 5g

Recommended Posts

Здравейте колеги .Проблема е ,че прекъсвача на колата се включва много рано около 5-6 хил оборота.Това става в движение и на място.Проблема се появи днес без по колата да са правени каквито и да е неща. Също така забелязах ,че не върви както преди ,явно има някакъв проблем ,но какъв е ...незнам :)П.П Колата е Сивик Купе 95' с двигател Д15Б7 без газово и тн... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вичо виж за грешки. Има тема как се проверява това. Или иди на майстор да я види.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак , няма грешки - чека си бачка нормално . Тя ,че ша оди на майстор ша оди ,но много странно на 5 и нещо удря прекъсвача - чак пък толково надолу не бях виждал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак , няма грешки - чека си бачка нормално . Тя ,че ша оди на майстор ша оди ,но много странно на 5 и нещо удря прекъсвача - чак пък толково надолу не бях виждал.

Като удря на 3-3500 влиза в авариен режим ама твоита работа намирисва нещо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората нямат навик да си споделят решението на проблемите. Общо взето нищо конкретно...http://forums.hondabg.com/index.php?showto...t=0&start=0http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%D0%B0+6000+Rpmhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B2%D0%B0%D1%87

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората тема се отнася за моята кола и решение на проблема не намерих. Колата вече си има нов собственик от Варна и нямам представа дали я е оправил. Така, че мистерията остава.......... за сега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е като за начало да си сверите оборотомера... може да има "леки" разминавания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vex , по принцип колата не е моя (беше в мен около 2 месеца) карал съм я и съм я настъпвал.Прекъсвача си беше на 7000 някаде до преди 1 ден.Вчера се качих да я карам и се усеща ,че има разлика...едва ли оборотомера показва грешно.Когато я настъпя започва да ускорява нормално , но след 4000 + оборота си губи мощноста и удря прекъсвача към 5500 вече ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи колега,и намене преди на старото купе ми беше така даже понякога удряше прекъсвач ина 4500рпм. :) Аз оправия не намерих ама от време на време като беше в кондиция си караше до 6500рпм.(за некое стартче).Веднъж обаче намерих ецу от интегра без втек и подмина 9000рпм.обаче ми светеше чека и не го оставих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моето купе на 5500 на място прекъсва, а в движение на около 6500 може би. Решение не съм намерил и в чужди форуми писах. Насочват ме към ЕКУ-то да няма лънч и т.н. Не са ми гледали компа, но на 6500 в движение сякаш ме устройва да прекъсва :) (Довечера може да я пробвам пак да видя така ли е)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проба от преди 10 мин., прекъсва ми в движение на 6000...Не знам нормално ли е. Ако може някой с д15б7, който прекъсва на 7200 да каже каква скорост прави на прекъсвач

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , Значи и аз се вкарах в някакъв филм с този прекъсвач.Преди няколко дни направихме суап Б18Ц4 в сивик 5Г купе, и с ЕЦУ-то от Б18 прекъсвача е на 7200, а не на 8200.Със стария двигател (Д15б7)също е бил по-ранен около 6000 , което ме наведе на мисълта за прецакан обортомер.Да но сложихме П28(чипнато) и всичко е наред -8200 прекъсвач. Тези дни ще пробвам ЕЦУ-то на друга кола и ще я замеря с външен обортомер, да видя какво ще покаже. Интересно ,само купетата ли страдат от този проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А страдат ли наистина от този проблем или е фарбрично направено така. Аз не разбирам, но не може ли едно сток ЕКУ от д15б7 да се закачи на ПЦ и да се види къде е нагласен ограничителя ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята и тя удря на около 6500rpm.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не е имало проблем с прекъсвача. Нито преди, нито сега след като е чипнато ECU-то. Имам известно разминаване в показанията в оборотите въпреки че съм го настройвал, но аз си го знам и не ми пречи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моя рекс е с двигател д16а6 сложих комп от д16а8 и колата ми изключва на 7900 сега а преди беше около 7100.Да ви кажа доволен съм,и компа не дава никакви грешки,като цяло,колата се движи перфектно:)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vex под аватара ти пише, че караш суапнато EJ1. EJ1 са с д16з9 мотор ако не се лъжа, а проблема май е само при д15б7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mоя беше D16Z6. Някой попита дали не е проблем само при купетата, та за това се писах... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз не съм го имал този проблем прекасвача си "удря" на 7000 оборота. Най вероятно ще е нещо от компа то няма и от какво друго дае при положение че компа се грижи за това кога ще прекъсне. Но се чудя и защо на всяко купе прекъсвача е на различни обороти в смисал на моето е на 7к на други съм виждал на 6500 или на 7200 и това са все на стокови коли. Я колегите който имат проблем да споделят коя година са купетата да не би нещо тази серия комповете да дават дефект (това може и да е няква глупост за серята ама деда знае човек ако са в едан и съща година :) )поне да се занае .

Редактирано от em1l

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега смени си таблото и ще се оправи! поне при мен беше от това!!! (пробвай)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емо, ако накрая на месеца се съберем ела с купето и ще ги пробваме

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен проблемът беше оборотомер. Сменихме го сега всичко е наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90 km/h на 2-ра на прекъсвач на 6000 оборота, нека някой който прекъсва на 7000 да каже каква скорост прави :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ще пробвам с рекса пак и ще ви как е....и на колко и на каква скорост:D))Въпреки че си знам 1-ва и 2-ра на 7900.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90 km/h на 2-ра на прекъсвач на 6000 оборота, нека някой който прекъсва на 7000 да каже каква скорост прави :D

Хмм много чудно на мен на 2-ра на 7000 оборота някаде към 93-4 килоетра немога да опредяля точно ну е някаде малко след 90km/h

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво му е чудното, ако не ми работи добре оборотомера начи и аз на 7000 ги прая :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво му е чудното, ако не ми работи добре оборотомера начи и аз на 7000 ги прая :)

Абе то и аз това си мисля че нещо обротомерите се прецакват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...моята на втора изключва при 98км/ч оборотите много не го гледам щото не показва вярно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моето купе прекъсва на 6500, 94г е. Имах 4та генерация с D15b2 прекъсваше след 7000!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерете едно точно табло с уредите и тествайте :) Някъде из форума имаше една тема и как се ремонтира оборотомера за да показва вярно(ако я изровя ще я постна тук).П.П:Ето я http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%BC%D0%B5%D1%80

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дан казвам голяма дума ама от оборотомера е ... и аз имах такъв проблем на 5к оборота и на място и в движение ... прекасвач. Но попринцип я карам главно на газ :( и се бях шашнал кат забелязах този "проблем" ... изнервих се едната вечер и си викам цетка на бензин ... лека полека почна да кове на 6к оборота и на другия ден на 7/7.1 ... пък разлика във варенето сякаш имаше малко но нали знаеш ... газ=запушени дюзи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...