Jump to content
red_devil

сивик 1.3 16винтила 5генерация подобрения

Recommended Posts

Здравейте колеги наскоро си купих хонда сивик 5 генерация имал съм го и преди но миналия беше 1,5 и определено върврше повече от д13ката интересува ме колко пари ще ми струва да и купя един спортен филтър и металната тръба за която той се хваща не знам точно как се казва... ако някой продава за въпросната тръба говоря да пише а и като цяло какво мога да направя колата да качи някоя друга конска сила като изкл.генерацията...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мани че е писано по въпроса пък и с тая тръба ,каква ще чак толко ползата незнам.Не изключвай генерацията ! Така като чета ми се чини че не ти се пипа много .......

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Никой не иска да чува за d13b2, ти искаш да продават тунинг чаркове за него :blink:Иначе конусовидните филтри на k&n са 120-130 кинта ... Другите, където са само за красота и чупене на двигатели варират от 10 до 50 лева.Алуминиевите тръби в магазините за тЮнинг са 25-30 лева, пък ще ти трябва и коляно на 90 градуса, защото карба смуче отгоре. Като вкараме и силиконовите връзки, ако искаш да е като по филмите ще излезе около 200 лева :huh:За някоя друга конска сила има няколко добри теми, ето една от тях- http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=33558

Редактирано от mihou

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак благодаря че бяхте коректни с мен,и се базикахте...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе конусовидните филтри на k&n са 120-130 кинта ... Другите, където са само за красота и чупене на двигатели варират от 10 до 50 лева.

...и как другите чупят двигателите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и как другите чупят двигателите?

абе и аз тва се чудя... :blink:

red_devil Posted Today, 04:52 PMВсе пак благодаря че бяхте коректни с мен,и се базикахте...

Не са се избъзикали колега, просто тунинга е скъпа работа и коне не се товарят така лесно. Най-лесният вариант (и най-евтиният) е да смениш двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря ви за мненията,скоро ще кача снимки да видите колата да си кажете мнението...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Иначе конусовидните филтри на k&n са 120-130 кинта ... Другите, където са само за красота и чупене на двигатели варират от 10 до 50 лева.

Както винаги по тези въпроси съм напълно съгласен !!! Аз само не знам, защо производителите не слагат КиН фабрично. Ама според мен това се дължи на това, че искат да ти се счупи двигателя. Иначе ако караш с КиН стават вечни. Отделно като сложиш КиН кола 90 коня става към 200 коня и стават много скъпи таксите и не могат да влизат в Еко нормите. То както винаги аз съм от най-големите балъци и като добър невежа в тюнига съм си сложил един фалшиФ филтър от 30 лв. Сега чакам да ми се счупи двигателя. Полагам доста усилия ама явно съм чак такъв балък че са ми продали фалшиФ ментак дето не чупи двигателите, даже колата върви горе-долу добре с него :) .... абе мани... напълни се с турски ментета. Ще ида да си искам парите обратно. :) Иначе по темата: Най-лесното е да метнеш една главица от 1.5 Иначе като цяло каквото и да подобриш винаги си е + ;) И не забравяй !!! : по-голям смисъл има да дадеш 130 лв за КиН филтър, от колкото да си смениш главата зе тея пари ! :blink: Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тая тема с филтрите има доста теми :blink:Теро много бъркаш и мога да ти го докажа, че К&Н конусен ми вдига 8 коня на дино а ти каквото искаш казвай :)По темата с колата: колега, ако искаш настина да направиш нещо малко по-така т.е. да осетиш някаква разлика бих те посъветвал да смениш двигателя. Най-евтино ще ти излезе, а и ефект ще има. Иначе каквото и да я правиш тая Д13 нищо почти няма да разбереш освен ако не си решил да налееш доста пари за смяна на карантии и генерация :)Все пак каквото и да решиш Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз искам да видя 8-те коня ! от филтър само

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Draik, тея 8 коня как ги мерихте? Слагате КиН мерите колата. После го махате и запушвате дросела с парцал или слагате буквално филтър от 2.50 :):blink: Има и преебани спортни дето са по 10 лв (горе долу) и наистина спъват колата във високите обороти. Получава се един скапан резонанс. Ама за около 30-40 лв има достатъчно кадърни филтри стига да потърси човек и да си задейства сивото вещество като го купува да не му нахендрят филтъз от 10 лв на цена 50 ;)

 

иначе смисъла да си прави "умрялата" Д13-ка е после като наказва непобедимите малки Втеци с достатъчно в пъти по-малко пари от колкото да си смени двигателя с какъвто и да е.

 

 

kalinski84, как да не може ?? Сменяш си задръстения фабричен филтър дето не е сменян никога през последните 10 години. Слагаш филтър за 200 лв и колата литва :)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не си давай парите за глупости....и аз на стария двигател д16з5 му сложих К&N панелен и ефекта почти никакъв а парата-138лв...... само с филтър конете неможеш ги уловиш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

аз също съм с д13б2,чесно казано не откъсва... така е.Не знам за спортните филтри или за главата от 1.5 ,макар че съм чувал доста добри отзиви.Първо прецени какво искаш от колата и какъв точно искаш да е ефекта.Аз реших да сменя двигателя с д16а9(131кс втек) (в момента ми тече проекта вече),защото мисля че филтъра или главата няма да са ми достатъчни за идеята ми - Хонда! Не че като сменя двг-ето ще се спра.... то почват спортни филтри,може би чип по на татък ,спортна генерация-колектори ама е вече по различно.Имаш почва под теб и стъпваш.П.П. и.... не се връзвай на тази тема дето ти я е посочил "mihou" вакуми и ограничител на 2ра дроселова клапа При мен не се получи,само загубих 4часа в гаража в търсене на правилното решение но не,повярвай ми че не става..... Дори писах антитема срещу тази тема .. че не е хубаво да си пишем глупости и да си вярваме.... И най важното...ПАРИ!Това ти трябва най вече...

Редактирано от UglyDuckyD13/16_b2/a9

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега D16A9 не е втек колкото и да ти се иска, вземи попрочети още малко преди да го почнеш тоя проект.и за да не съм съвсем офф няма манипулация, която да се направи по д13-ката, да си струва парите и да усетите разлика без да се бара по мотора. Филтри, генерации, свещи и други подобни истории ги забравете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Wyvern, що учиш човека ??? Щом е 131 коня значи е Втек. И чак сега разбирам каква е разликата м/у з5, а8 и а9. а9 е Втек :) КИРЕЕЕ !!! ПРАВ БЕШЕ не са едни и същи двигателите :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок бъркам не е втек (написах го по инерция щото четох една тема)и какво променя това господа ?Нещо друго грешно да съм написал или да съм заблудил човека?Не нали и все пак е по добре от тва да спорите за филтъра в темата му,или да му давате съвети да си размени вакумите и хоп-колата тръгва или пък да махне огр на 2рата дроселова клапа и хоп-става нечевешки бърза... ужас .Напишете му всеки какво мисли а не да се джавкате един друг шото няма къде да се ядете .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

teror1sta съжалявам че имам само диното без никакъв филтър, а и грешката е моя 6 коня с К&Н филтъра а не 8 и още 2 коня + без филтър - това замерено на диното на Heed 91.

Иначе като казах, че не си струва имах впредвид, че доста по-евтино ще му излезе да смени двигателя. Ти си направи една сметка колко ще струва смяна на карантиите и главата на една Д13 и един Д16Z6. Горе-долу сметката ще излезе колкото и за една Б16-ка.

Ако не се бъркам филтъра на Д13-ката не е ли над самия карб? Защото в този случай трябва и приспособление да прави за д асложи конусен спортен.

П.С. за филтъра пак: разликата между К&Н и друг спортен е в пречистването. Добре обработен К&Н чисти повече от хартиен - друг е въпроса че може да изкараш хил. км. без филтър даже. Аз лично предпочитам оптимален вариянт - добро почистване и ефект от филтъра в мощноста :)

П.С.2 UglyDuckyD13/16_b2/a9 то и "джавкането" помага след като е по темата :blink:

Редактирано от Draik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че те хората са си написали според тях какво е добре да направи. Само не знам защо си мислиш че от тези магарийки няма смисъл. Това че ти не си ги направил както трябва или каквото е там не значи че няма смисъл...... И като сложиш а9 какво ?? ще станеш супер бърз или ?? Успех с проекта , дано го завършиш че да те сложим на чертата с една д13-ка и да гледаш тъпо после.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Какво им е непобедимото на тези "малки витеци"? Като презрели круши си падат от D13,14,15 с подобрения ;) Кой твърди, и е в заблуда, че са голяма работа спрямо по-малолитражен,но тунинг еквивалент? Това се случва постоянно. Няма нищо по-лесно от това да сравниш по-нисък клас мотор,но с тунинг със по-високия без такъв:) Всъщност 1,3 не е най-слабия двигател в Хондите. Японците си имат и по-слаби "D" версии, ама си ги карат там повечето. Номера на мотори няма да споменавам, защото е ясно.

1,2 на Хонда също побеждава "XX" мотор Хонда в заводски вариант :blink: Няма нищо странно в това.

Не ви харесват едноваловите "витеци", а ползвате похвати и части от тях масово. Мотори, "проектирани без особен смисъл", но за донорство - няма проблеми :) Ама че спам ;)

 

Колега red devil, един приятел от моя град (който съм сигурен, че няма против да го цитирам!!!) похарчи доста средства за да подкара колата си по-добре, но нямаше и представа, че инвестицията в пари накуп е по-добра. Но когато човек му се занимава стават и интересни факти и от такъв мотор ;) Може да прочетеш темите на колеги с тунинг проекти на твоя мотор. Истински фенове са!!!

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Памо , кой са най-слабите двигатели ??? (не се базикам , стана ми интересно: ) Много точно си го написал. Барнат двигател няма какво да го мериш със стоков с по-голяма кубатура. Както винаги всичко опира до пари. Ако имаш средства слагаш по-голям двигател и почваш да го бараш. Ако нямаш бараш малки да върви с големите и готово. Няма калпав двигател: има непипнат :) Дори и фабрично най-скопените двигатели могат да се направят. И части влизат в употреба, както от д16з6 така и от д15з3 :blink: Като подбереш най удачните части винаги ефекта е добър .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове засега съм с моята хонда,взех я доста запазена не ми гори масло.двигателя не се чува че работи а и ми е много икономична което според мен си е един голям + двигателя е малкия но пък на скоро ч карах на 2 ра със 80,без да влиза в яервенотона моита критиците и започват от 7 до 9 а има д 13ки които са от 6 и 500 съм забелязал незнам што така...имах д 15ка карх и втек,но не го купих защото много препушваше а вие знаете че хонда не трябва да пуши!!!И според мене наи правилно е вместо да се занимавам с смяна на двигатели по добре другата да ми бъде б16а2 може и 1.8вти 169 ако до време взема един от тези няма да им правя подобрения...Благодаря ви за мненията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ме ядете? Избършете си тръбите отвътре и сами решете, дали филтрите ви са добри.Човека пита за интейк - не е споменал за какви пари.Да предложа преди някой да го е направил - Направо да смени колата, най-евтино ще му илзеле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз съм бърсал тръбите и при стоков филтър ... ако си мислиш че е чисто жестоко се лъжеш. и дай да не си карам колата, защото ще се "счупи" :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...малките Втеци били бавни ма все от тях части вземате да засилите малолитражките :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че аз части взимам и от д15з3 (икономика), така че сам си прави изводите :P :P ;):cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледам че доста си спамите, та да не остана и аз назад, кой и каде е виджал д13 да бие малък втек. Просто от любопитство, в това число не влизат клипове от чужди страни. :cool: Поздрави на всички фенове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

chris_barnes, nonamed имаше и още един фен ама забравих как беше.

 

Пък и тя темата вече е изчерпана, така че вече не е спам. Има доста интересно четиво :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да бе и аз знам само за 3 д13-ки дето бият малък vtec ... но пък реално никой от тях не е стигал до крайности ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

chris_barnes, nonamed имаше и още един фен ама забравих как беше.

 

Пък и тя темата вече е изчерпана, така че вече не е спам. Има доста интересно четиво :P

каде има клипче, или някой да е гледал такава гонка, просто да сподели :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре колеги гледам, че предлагате глава от D15 да се сложи за D15b2 ли говорите? и примерно фекта дали ще има 10 кончета от глава филтер и изпускател :dry:

Редактирано от edimen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти кончетат ли гледаш или колко ще върви ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Както предложих - защо не почерпите информация от проектите на колегите? :dry:

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showto...t=0&start=0

 

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showto...t=0&start=0

 

п.п. teror1sta D12a, 62 коня, ама сток :D:D опитах да пренеса въпроса и продължението в офтопик, защото в чужда тема ми е неудобно да пиша, но тогава не влезна в "сомнамбулите бродят..."

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега достатъчно съм ги разглеждал тези теми но те колите на колегите на са толкова "опростени" :dry: @teror1sta да ти кажа от кончетата ми е все тая но зависи каква разлика ще има..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каде има клипче, или някой да е гледал такава гонка, просто да сподели :dry:

е какво да й гледаме на такава гонка ? две от колите имат дино графики и изкарват на колелата повече от малък vtec(сток), тежат по-малко и имат по-къси скорости ... освен ако единия "пилот" не е друсал нещо тежко, резултата е ясен ... иначе има свидетели на такива гонки ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каде има клипче, или някой да е гледал такава гонка, просто да сподели :)

е какво да й гледаме на такава гонка ? две от колите имат дино графики и изкарват на колелата повече от малък vtec(сток), тежат по-малко и имат по-къси скорости ... освен ако единия "пилот" не е друсал нещо тежко, резултата е ясен ... иначе има свидетели на такива гонки ...
Ахам, ясно, значи има свидетели, но не си от тях, и те са ти разказвали :(, щом имаме динографики... всичко е ясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ми аз съм се пускал 1-2-няколко пъти срещу малък витек. Единия път много ме би едната, пустата 13-ка не защя да тръгне от 7к оборота, върти гуми и това е... ама - 13-ка :) Разликата между Д13 и 16 е 247 кубика. А 13-ката е 13-ка, защото е с изпъкнали бутала, няма прекъсвач, и по неизвестни причини са й сложили пружини дето носят на бой до над 8к (така са ми разправяли, моя оборотомер е с едни ситни цифри, държа го за красота) :(

Редактирано от nonamed

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахам, ясно, значи има свидетели, но не си от тях, и те са ти разказвали :(, щом имаме динографики... всичко е ясно.

разказвали са ми го ... ама тея с д16-ката дето са паднали ... да не им ли вярвам ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, няма смисъл да спорите. Всички да са живи и здрави - на който му върви колата - върви. На който не - не. Няма как всички да са победители. Може в неделя да направим 1-2 дръпки с клипчета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:rolleyes: Не знам ама аз сменям двигателя... наслушах се на глупости как като си бутна малко вакумите и махна огр на2рата дроселова клапа ще вдигна 160 на 3та,да не забравяме че филтъра е спортен и ... да-ефекта е 160 на 3та. Загубих 4часа в гаража и.... 130 на 3та като буталата се показаха да видят кой тъпак ги юрка така.... Не вярвам на т'ва че с 50лв.... ставаш бърз,не вярвам вече на такива теми. Даже пуснах една реплика срещу глупостите говорени за т'ва ето ТЕМАТА МИ!!!

 

П.П. Не че с новия двигател ще съм цъфнал и завързал ама е по добре,предполагам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще извинявате че се намесвам но,големия мотор си е голям мотор! Върви си и тва е! На малкия каквото и да му правиш не може като големия. Даже съм свидетел че на извънградско големия върви първо по-добре и второ е по-икономичен на някои определени обороти. . . . . . . . . .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...