Jump to content
pe6o74

Климатикът ми работи през интервали.

Recommended Posts

Здравейте,вчера пуснах климатика за първи път( прелюд 4 ген.). И забелязах , че включва и изключва през следните интервали, измервани в секунди: Работи 28 сек.(чува се как включва компресора и двете перки се завъртат), спира, работи 10 сек., спира, работи 7 сек., спира и след това интервалите се повтарят точно. Времената ,през които не работи са съответно 17 и 20 секунди. Измерванията съм ги правил на място(+ - 1 секунда). Как ви се струва? Преди имах сузуки с климатик и не съм забелязал тези интервали да са толкова на често. Иначе в колата е доста студено,поне на усет,не съм мерил с термометър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ще премеря с термометър-вън и вътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай на най голямата степен на вентилатора-не трябва да изключва компресора.Измий си радиатора за климатика отпред от мушички и мръсотий.Пиши за резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има 3 причини да изключва компресора, и 2те са взаимно изключващи се1. високо налягане на фреона - получава се при препълване или запушване2. ниско налягане на фреона - при теч3. достигане на 2-3 градуса на изпарителя3тото положение е нормално, когато си на високи обороти на двигателя и малка степен на парното, то охлажда прекалено бързо, и изключва компресора - като се стопли радиаторчето, и пак се включващом в колата ти е студено, предполагам е 3тата причина, и всичко е нормално. при мен горе-долу интервала е същия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам от такива неща но предполагам, че като стигне определена температура и спира за момент за да може да я поддържа, а в началото изстудява на по-големи интервали за да не се получи много голяма температурна разлика от веднъж. Поне така аз си го обяснявам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на студени спойки,ама да видим :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на студени спойки,ама да видим :rolleyes:

Малко тъпо сравнение ще направя, едно време на лаптопа вентилатора се пускаше и изключваше в някакъв подобен цикъл, като описания от колегата, и проблемът се оказва в спойките на транзисторите, които го управляваха :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имам същия "проблем" и се чудя дали това е нормално,да вкл./изкл. на интервали.Температурата на духалките е 11гр. и в жегите не е достатъчно.

 

Колега policeman къде са тези студени спойки?

Редактирано от Seaman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш таблото с бутоните за парното.Отзад където се включва буксата на инсталацията :) Презапояват се крачетата на самата букса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са тези кабелчета няма да е през равен интервал от време .....просто има запушен дехидратор то си е чис филтър. И вдига налягане наи лесно пипни трабичките преди и след него и ще видиш.. ако има разлика в температурата ............... Дтатчика мери 4е налягането става високо и спира компресора за момент и после пак го пуска.. това е често срещан проблем при старите коли с клиамтик... С това се занимавам по цял ден....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да кажа при ниско налягане компресора не тругва... при високо сащо... 6том тругва е колкото трчбва просто има6 запушване.. открии го или иди на маистор ..КЛИМАТИЧЕН... не гражен специялист...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок де,аз не казвам,че не е той :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия "проблем" и се чудя дали това е нормално,да вкл./изкл. на интервали.

Че кой климатик не работи така ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да включва и изключва но не толкова често...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да включва и изключва но не толкова често...

Да на моя климатик е доста често,не съм засичал интервали,но за 1мин.може и 5 пъти да се вкл./изкл.Това ме съмнява да няма нещо запушено по самата система.Иначе на прозорчето на дехидратора се вижда по малко фреон да минава.А тръбичките преди и след него трябва да са с еднаква t или...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен или е препълнен или е запушен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене всичко си е наред и моя е така на различни интервали,според оборотите на двигателя и различната температура в купето.слагъл съм ел.термометър на един от отворите където духа в купето на 7-8 градуса изключва на около 9 включва .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай на най голямата степен на вентилатора-не трябва да изключва компресора.Измий си радиатора за климатика отпред от мушички и мръсотий.Пиши за резултата.

Имаме участник познал крайния резултат. :D. Току-що установих:Честотата на включване и изключване на компресора е обратно пропорционална на степента на вентилатора в купето.Измерванията ги бях правил при първа(най-тиха) степен на вентилатора , за да мога да чувам по-ясно компресора.Когато увеличих на втора степен вентилатора - компресорът почна по-рядко да изключва.А при най-голямата степен на вентилатора - компресорът въобще не изключи(чаках поне 7-8 мин.).Благодаря на всички ! П.п: Ползвах домашен(стаен) термометър със стрелка.Не е подходящ за целта,защото реагира малко бавно,но нямам друг.Температурата в купето беше 28-29 градуса.Колата не е палена от вчера.Запалих,пуснах климатика на най-голяма степен.След 2,5 минути температурата беше 9-10 градуса пред централната духалка.На термометъра му вярвам,защото е японски.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От скоро се занимавам с климатици и доколкото съм на ясно знам че климатика не спира да работи и при по виско налягане понеже сензора който отчита налягане то на ситемата е от рода на пластина с пружина която при определено налягане прави мост, и от него тоците заминават към компресора на климатика.Колега пробвай първо като замостиш двата пина на сензора (при разкачена букса) да не би сензора да се е**ва невщо.Дано да помогна поне и малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...