Jump to content
K1r1L

малко да се НАКЕФИМ на тази кола

Recommended Posts

http://www.youtube.com/user/jogalek#p/a/u/0/Cmtm0DHHOgohttp://www.youtube.com/user/jogalek#p/a/u/2/G5HT0aHF1joтова е въпросната кола !!! прави ми впечатление че 4х4 не е постоянно. ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ден ще пусне видео как е стопил буталата !!! ,но е много як

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам коментар просто уникат !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ден ще пусне видео как е стопил буталата :lol: ,но е много як

?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

прави ми впечатление че 4х4 не е постоянно. ?

Това не е ли една система-когато приплъзнат предните гуми,тогава се задвижват и задните?Или по точно както е написано-AWD (All Wheel Drive) Редактирано от Valio_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предполгам че е от Cr-v

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ето още една, взели са окачване от cr-v, ама странна работа че това SOHC е станало 400 коня :newbie: (турбото е на бууст 1,65 бара)

Редактирано от Анти_Голфаджия!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Има и по-добри времена давани от него..ако не се лъжа средна 10-ка, и да най-вероятно е използвано 4х4 от Цр-в

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво странно че едновалката е 400 коня в бургас също имаме 400 коня едновалка но е само на предно :book:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво странно че едновалката е 400 коня в бургас също имаме 400 коня едновалка но е само на предно :)

Ами чудя се просто на тези бегачки от къде се взимат тези 400 и нагоре коня? :) Примерно на малкия втек като се портне главата+ чип + турбо и като се смени генерацията от колектора, с добър cold air intake, и да се бутнат още някои дреболии най много да стане 250 макс 280 коня :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
в тоя клип окачването е от Шатъл/ВагованUS Редактирано от Krasi VT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

какво странно че едновалката е 400 коня в бургас също имаме 400 коня едновалка но е само на предно ;)

Ами чудя се просто на тези бегачки от къде се взимат тези 400 и нагоре коня? :) Примерно на малкия втек като се портне главата+ чип + турбо и като се смени генерацията от колектора, с добър cold air intake, и да се бутнат още някои дреболии най много да стане 250 макс 280 коня :)
е как като я имаме нагледно колата и е 400 коня на 1.7-8 бара ;):):) с хубава турбина настроики и много пари става ;) Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Ами чудя се просто на тези бегачки от къде се взимат тези 400 и нагоре коня? :)    :)

Един голям офтопик да вкарам - едновалова F-серия (Ф18 блок по-точно) БЕЗ турбо - 415 whp
Макса й е 455 whp :) Redline-a на колата мисля че е на 10 200 оборота или около това число  :) Тези коли са уникални наистина... Но не са за ежедневно каране ;)ПП: Колата от горния клип е Honda Insight ;) Редактирано от Alexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ами чудя се просто на тези бегачки от къде се взимат тези 400 и нагоре коня? :)    :)

Един голям офтопик да вкарам - едновалова F-серия (Ф18 блок по-точно) БЕЗ турбо - 415 whp
Макса й е 455 whp ;) Redline-a на колата мисля че е на 10 200 оборота или около това число  :) Тези коли са уникални наистина... Но не са за ежедневно каране ;)ПП: Колата от горния клип е Honda Insight ;)
луда работа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво странно че едновалката е 400 коня в бургас също имаме 400 коня едновалка но е само на предно :)

Ами чудя се просто на тези бегачки от къде се взимат тези 400 и нагоре коня? :) Примерно на малкия втек като се портне главата+ чип + турбо и като се смени генерацията от колектора, с добър cold air intake, и да се бутнат още някои дреболии най много да стане 250 макс 280 коня :)
колега не се убиждай ,не се заяждам с теб ,но от този ти пост разбирам че хич те няма в турбо познанията . 1во на малкия втек не е нужно да се портва главата ако се целят много коне със среден бюджет,защото ако имаш мн пари ок няма проблем праскаш вал мяташ голямата турбина и куп още неща и си ок,но като нямаш валове ако портваш главата губиш скороста на изгорелите газове и няма как да завъртиш голямата турбина по от рано.Пример еднакви сетове на еднакви коли непортвана глава 5000рпм ще спълва турбината,портваната ще си към 5800. Чип тва все едно не е нищо ,защото чип на всяка една модвана кола трябва да има защото там се пишат новите таблици и настройки ,така че чипа не го броя като тунинг ,а като нещо неизбежно. Добър колд еър интейк ,тва са глупости за турбо кола,там даже ако няма филтър е най добре.Аз лично съм замерил турбо кола със и без филтър и съм потресен. Под това някой дреболии какво имаш предвид ,тва са глупости,всеки знае от къде идват конете на турбо колата не от дреболии интейци или други такива,всичко е НАЛЯГАНЕ ! Колкото повече налягане иа повече коне ще извади ,не 250 а 700 може да извади малкия втек,всичко е въпрос на пари :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И каква е разликата дали ще изкараш 400 коня на едновалов и двувалов двигател?Така де,Едноваловия също може да работи с 16 клапана?(Моля да ми обясните,че наистина не си го обяснявам)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

малкия втек е 16 клапана :)Ако сравним д16з6 и б16а2 турбинирани на 1 бар ,ясно е че б16а2 вади повече коне,поради конструкцията на самия мотор,от където идва и конете 400 коня на едноваловия е примерно на 1.7 а на двуваловия е при налягане 1.4 бара примерно :) .Едноваловите са по пъргави на старт ,а двуваловите са много по добре след старта :) има куп предимства двувалката пред едноваловия мотор просто незнам дали трябва да се сравняват :)

Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нетрябва :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига вече, че оспамихме на човека темата.п.с. мерси на JeepersCreepers за краткото инфо полезно ми дойде :P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...