Jump to content
ReMeR

црх-чето ми полудява

Recommended Posts

когато го взех имапе проблем не отиваше до прекасвач а почва да се мъчи до 6 хиляди оборота дори и на свободна това добре караше се но днес стана това на 4 хиляди оборота и няма ряс рексчето ми умаля много някои казват свещи някои бензинова помпа ако можете даите и вие съвет !?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема беше неправилно зацепен ремък :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре но така го взех сменяха гарнитура на главата друг слага ремака същата работа а изведнаж стана до 4 макс а беше до 6 а сега почна на 2 да прекасва и да не мои повече става му нещо умира май

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

3000-4000 оборота е режим авариен доколкото знам, да не е изпращял някой главен бушон. Виж каква грешка ти дава на компютъра (колко пъти премигва светодиода през кръглото прозорче на компютъра).

Редактирано от martjo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ле ле това не го знаех че и тои под седалката ще проверя следмалко и ще пиша а друго ми дйде на акала вазможно ли е да сложа 16 клапанова глава от същия рек 1 ген мойта е 12 клапанова

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така ся си правех гимнастика че свалих седалката иначе не се вижда прозорче на него пише "8 4 2 1" сяко си има лампичка светят 4 и 2 лампичките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега четах за грешките ако сам прочел правелно на англиски че не ми върви 4-та грешка дава за агренажния ремак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2-ра някакав кислороден ремак не моа чатна помагаите моля и даите съвет ще мога ли да и сложа 16 клапанова глава и трябва ли да се сменя нещо допалнително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никои ли не може да даде съвет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли някакви необичайни шумове от към ДВГ-то? :P Некво тракане, нещо подобно? Щото и мойта машина имаше подобен проблем - просто се мъчеше да ускорява но не можеше! В крайна сметка се оказа, че са ми приключили всичките лагери по двигателя - основни и биелни! :D Ако са лагери ще се чува нещо! Също и съединителя ми май буксуваше! Скоро очаквам да видя резултата от ремонта! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега шумове изклучвам двг-то си работи перфектно съединитела не може да е защото това нещо го прави и на свободна не може да се изреже друг е проблема че днес сменях свещи и изтарва едната резба Че и ся някои ако може да ме орянтира втулка ли там кво ще е дали ще е възможно да се направи и ориантация към цена.компютърът дава 2 и 4 -та грешка махах му кабелите с цел да се рестартира нищо не стана съшата работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаиде събодете се бе колеги толкова ли ви домарзя да драсните един съвет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 ра грешка е ландсонда- ти нямаш такава, ако не се лажа. 4-та е датчика на коляновия вал. там може да надникнеш. втулка без да свалчш главата почти сигурно няма да направиш. да не ти е духала компресия пре тая свещ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми аз само я запалех след тва и сякаш се чува да духа дали заради това дава грешка ? и като нямам ламбда сонда що ми дава грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега,няма ли начин да пробваш с друго ЕЦУ да не би проблема да е в него.Прегледай и буксите да няма някъде лоша връзка.Успех

Редактирано от aleksandur

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коега, моя съвет е да си намериш майстор и ако може да пишеш малко по-структурирано че трудно се разбира какво говориш.кодовете ти за грешка не са тези които си мислиш, малко си се объркал ама те и другите колеги веднага се метнаха да ти обясняват за ламбда сонда и датчик на коляновия вал.... забрави ги тези работи.щом едновременно ти светят диодчетата на 2 и 4, грешката е следната:Висок празен ход при студен мотор, трудно палене на студено, продължително висок празен ход (това е грубия превод) - препоръки: проверка на датчика за температура на водата.И все пак потърси доктор, защото имам чувството че колата ти е доста осрана вече и някой трябва да я огледа от край до край.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мняма от каде да търся такъв црх но днес се досетих друго двигатела ми е от сивик 2 ген те са едни и същи уж да не тои да има ламбда и затова да ми дава тия грешки щото компа до колкото знам не е сменян само двг-то ? какво мислите вие ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти линк какво и как да провериш при тая грешка: линк

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре и при мен стана нещо такова ама забива на 6к оборота за сега... на един авер му се беше случило тей и при него беше датчика на коляновия вал ... аз не съм гледал кви грешки ми изкарва че я пребоядисвам, надявам се др. седмица да я занеса да видят и този проблем :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказа проблема в бензиновата помпа,просто почна да качва по малко нялягане...и взе да забива муцуни и да хълца...но ми даваше и грешка 14...iacv-то което пък си работеше..чудна работа:())

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега аз имах абсолютно същия проблем, само че беше причинен от един "майстор" на когото дадох ецу-то да му сложи цокъл за чип. Точно щях да пращам компа на колегата 1net и успях да се справа сам с проблема. При мене се оказа останали боклуци от споиката на цокъла. Даваше ми всякъкви грешки, духнах го на компресор за помпене на гуми и всичко се оправи. Мисълта ми е да потърсиш някой с опит, а не да повтаряш моите грешки и да не се окажеш накрая с два работещи компа, пет чипа и всякакви датчици.

Редактирано от Slim_Bone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истина е,че бензиновата помпа прави бела. "1net" - кой датчик имаш предвид за температурата който ми я отчита или за перката имаш предвид?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега намери някой, който си разбира от работата за да ти каже диагнозата на колата!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

та нали затова се съветвам с вас какво ми пишете отиди при майстор това може и майками да ми го каже.Ако знаете пишете,ако не кво само трупати мнения!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми някой от твоя град трябва да те насочи. На мене лично ми е писнало да попадам на некадърни майстори, за които съм чувал от хората че са много добри, но реалността показва точно обратното. Колега прежали 20 лв и я закарай да я закачат на компютър в някой добър сервиз. Виж там какво ще ти кажат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сори за оффтопика ама когато колата има такъф проблем е редно да се огледа обстоино Колегите ти казаха да провериш помпа , датчик за темп на вода .. и т.н. Ако не се оправи с тяхните савети тя работат е ясна... трябва да ходи на доктор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е така но искам да ви кажа ,че дали ще го направи доктора или аз разликата е че тои знае от какво е а аз не но ако разбера ще си я поправя сам не ми се свидяд парите искам аз да се поизмъча.За компютърат съм сагласен понеже няма с него как да се справя нямам нужните букси и софтоери за него ще го закарам. утре ще проверя тия датчици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е друга приказка :D имаш интерес сам да ремонтираш ,тава е добре вслушаи се в саветите на старите хондаджии ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някои стар хондаджия може ли да ме орянтира каде се намира датчика на коляновият вал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1net я ми обясни малко кат на подробно какво искаш да кажеш с празният ход ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никои ли не може да помогне ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич като искаш сам да си я правиш поне си изтегли service manual-a за да знаеш кое къде е. Плюс това там пише още много работи :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за црх неможах да открия някой може ли да ме ориянтира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега ще проверя от къде съм ги свалял аз и ще ти пиша. Ако не мога да открия сайтовете, ще ми дадеш скаип и ще ти ги пратя. По скайпа ще стане доста по бавно, защото нямам хубав нет. Имам проблем с компа.

Редактирано от Slim_Bone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичките линкове, който колегата ти е дал са за втора генерация и не ти вършат работа. Ето ти линк към ръководството: линк. Сивик 3ген и ЦРХ1ген са почти идентични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа,датчика на коляновия вал ти е в делкото!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...