Jump to content
byblos

Хонда Сивик 6г. 1.4 90к.с.

Recommended Posts

Здравейте "колеги" :)Дойде време и аз да си търся кола, защото не става с градски транспорт. От доста време съм почитател на марката Хонда но никога не съм се интересувал по-конкретно. Разглеждах какъв автомобил мога да си купя да кажем до около 4000-4500лв, хвърлил съм око на Хонда Сивик 1.4 90к.с. , хечбек или комби, и да бъде с газова уредба.Какви съвети бихте ми дали, има две оферти в мобиле.бг и карс.бг, едното е комби '99 за 5300, другото е хеч '97 за 5200. Мислите ли че цена около 4500 за тези модели е разумна или искам да мина много тънко :cool:Ще се радвам на всякакви отговори от ваша страна

Редактирано от byblos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю, пусни линкове за конкретните автомобили щото така никой няма да си губи времето да рови от стотици коли и ще останеш без отговор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а защо точно 1.4 искаш да е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а защо точно 1.4 искаш да е ?

Искам 1.4 защото ми се иска да е под 100к.с., виждам че вариянтите са 1.4. 90к.с., ако е '97 мисля че има 1.5 пак 90к.с.А конкретните линкове са тези:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailshttp://www.cars.bg/u5698

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

икономията ли е причината да е под 100 коня? Ако е така вземи си икономичния втек

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На показаните от теб линкове няма хечбек.

Как да няма колега ?А на първия линк каква е? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с хеч 1,4 90 к.с. и съм доволен. До колкото имам наблюдения цените им в момента са там някъде - около 5000-5500 (за по-читавите). И според мен, не я взимай и не й слагай газова. Също така, гледай да не е карана в България. Това са най-елементарни съвети и винаги има изключения. Аз понеже не разбирам и така действах. И разбира се, взимай някои който е по-в час с колите когато ще купуваш. Аз следих обявите близо година, преди да купя.п.п. Много "аз" станаха, ама така е - който не разбира...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

С тия нз какво е положението за газовата,но ммаската от преди фейста е по-яка според мен-95-97г.такава имам от 2006 и не съм имал сериозни ядове,а я карам към 80000 хил от които над 70 000 на газ.Иначе ако на тая маска са пак толкова читави моторите,което не ме съмнява имайки впредвид марката с 1.4 нямаш ядове-пъргава е,под 10/100 пие и то газ в общи линий.носи на бой и е комфорнто вътре-широко,обмислено и уютно.с 4-5 човека 150 на магистралата ги държи и то при положение че по каталог и дават 175 :lol: .тва на старата маска,ма то май освен маската няма много разлики.пак е 90 коня,пак е хонда....А ве ко да ти кажа-психарски машини и то много идиотоустойчиви :):D:lol: .Ника не ми е случаен а до сега съм дал под 700лв за части със се работата :rolleyes: Ако е читава взимай смело-важното е да не пуши,да не тропа а и обърни внимание от зад да не скърцат тампоните-често им е срещат тоя проблем.А за газ-и на плочка си бачка перфектно.ако имаш въпроси питай-на разположение съм. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На показаните от теб линкове няма хечбек.

Как да няма колега ?А на първия линк каква е? :rolleyes:
Fastback

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос - защо си се насочил към англииските модели, а не към японските.Бих те посъветвал да си вземеш 6та японска, но ако си се спрял на тия англичанки ше ти кажа да гледаш едни от по-масовите дефекти (счупени ръчки на вратите, овиснал таван, степените на парното(климатика)). Като я пробваш недеи да слушаш музика а намали на мах и се заслушваи за каренце, накладки, тампони. Виж за удари, провери сичко ел. по нея дали бачка, виж покраи резервната гума данеби случаино да има аквариум с рибки и ако ми следваш съветите ще търсиш половин година кола и накрая ше си земеш най-убитата(поне при мен така стана, ма аз не се сетих като теб първо да вляза във форума преди да си я взема.Бих ти препоръчал 1.5 икономичен в-тек VTEC-E, според мен гори по-малко от 1.4 и си е мощен горе долу. Аз карам такъв - d15z3 и във Варна с яко ръчка не ми скача над 10 дори и зимата, а извънградко и с климатик гори 5-5.5/100км при което според мен си е излагация да се сложи газ.Успех колега и кфото и да стане ОБИЧАИ СИ КОЛАТА И ТЯ ЩЕ ТЕ ОБИЧА ТЕБ!Надявам се да съм ти бил поне малко полезен.Поздрави

Редактирано от men4e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15Z3 извън градско с климатик гори 5-5.5/100км Това мечти ли са??? Не виждам как ги мерите тия разходи.Карал съм и с двата двигателя D14a2 и D15z3 с който съм в момента и не виждам особена разлика нито във вървене нито в разход.С Д14 извън града при 100-120км/ч.6,2/6,3л.С Д15 при същи условия 6/6,2л.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Блгародаря за многото постове.Първо да кажа, не че търся конкретно англичанкa, просто такива обяви са ми попаднали. Дори не знам има ли разлика между англичанка и японка, освен козметичните по екстериор/интериор. А това със стара и нова маска на 6г. , дали имат ли по съществени разлики, или са минорни.А дали икономия е прияиниата да искам под 100к.с. , донякъде да, същата е и причината да мисля за вариант с газова уредба. мисля че двигател с 90к.с. ще бъде оптимален като за моите нужди, които са 10км до работа, 10 обранто, и веднъж на няколко месеца София-Варна-София ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новите маски или "фейслифт" си е чиста козметика! Технологично почти нямат разлика. Тези с фейслифта по мнения на колеги тук са с по добри фарове като осветимост.Англичанките са масовия модел с 4/5 врати. Японския седан е много рядък за БГ и е по-скъп обикновено. Не си определил дали искаш да е по просторна с 4/5 врати или по персонална, с 2/3. Варианта с 2/3 врати хечбек е японски. Преимуществото на апонския хеч с 3 врати при 1.4 мотора е, че е с метален всмукателен колектор, което ти дава повече свобода при избора на газово спрямо англичанките, които са с пластмасов такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,насочил съм се към 4/5 врати/седан,хечбек,комби/, което явно означава че ще търся англичанка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си комбито 1.4 iS = 90к.с.Имах такова 3 години - безотказна кола. Купих я с газова уредба (обикновенна) - разход градско макс. 10/100, извън около 8/100.Веднъж в Турция, като ходих за една формула от границата до Истанбул съм карал с 140-150 и ми изгори точно 10/100.Абе още си ги гледам по улиците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същото комби, със същия двигател... че даже и цвета е същия :)Купил съм я преди година и половина и досега - проблеми никакви (изклчювам смяната на едното каре, защото там грешката си е моя - видях че маншона е напукан и докато се наканя да го сменя вече се беше скъсал, влезнало пясък и... трябваше освен маншона и карето да сменя). Колата си заслужава, возията е прилична, сравнително пъргава е, здрава е... За нуждите които си описал мисля че ще ти е перфектна. А за газ.... 1-во - не съм фен на "газифицирането" и 2-ро - с оглед на карането и разхода който ми дава - не си заслужава за момента да слагам газ, съответно и не съм се и интересувал много, но.. както някой беше споменал всмукателните колектори са пластмоасови, което е проблем май... но за това вече ще трябва някой дето разбира повече да ти каже може ли да се слага газова, каква и т.н.Успех с избирането на твоята Хонда :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До скоро карах англичанка D14a2 и не беше с пластмасов колектор.Много добра кола,добра возия и комфорт за този клас автомобили.Варна-София-Варна с малко градско в София среден разход 6,2л.на бензин.Сега карам D15z3,но на газ-среден разход 9л.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14A8 след фейса са с пластмасов колектор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,От това което чета дотук, да разбирам ли че всички англичанки са с пластмасови всмукателни колектори, и това наистина ли е сериозен проблем?Виждам че такива модели си се продават с инсталирани газови уредби, какви са възможните последствия във времето от това че са пластмасови. А също така, тези двигатели 1.4/1.5 моно или пълна инжекция са?Извинявам се за елементарните въпроси но съм доста "бос" в тази материя ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,От това което чета дотук, да разбирам ли че всички англичанки са с пластмасови всмукателни колектори, и това наистина ли е сериозен проблем?Виждам че такива модели си се продават с инсталирани газови уредби, какви са възможните последствия във времето от това че са пластмасови. А също така, тези двигатели 1.4/1.5 моно или пълна инжекция са?Извинявам се за елементарните въпроси но съм доста "бос" в тази материя :drunk:

1. На пласмасовите колектори се поставят предпазни клапи срещу евентуално спукване. Газифицирай смело2. Пълна са

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново!Само да се изфукам, че си имам вече Хонда. 1998г., 1.4 90к.с./D14A3/, пет врати хечбек, като покарам малко ще кажа как е :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно D14A3 не беше ли 75к.с. и те се ли слагаше в японски хеч,тоест 3 врати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14A3Found in:1996-1999 Honda Civic 1.4i EJ9 (European Market)Displacement : 1,396 cc (85.2 cu in)Bore and Stroke : 75.0 mm × 79.0 mm (2.95 in × 3.11 in)Compression : 9.1:1Ecu code: P3XPower : 75 hp (55.9 kW, 76.0 ps) @ 5700 RPM also 90 hpЯвно има и 75 и 90к.с. от този тип, на италианският талон пише че е 66kw :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ej9 до колкото знам и аз са 3 или 4 врати, колегата явно просто се е объркал, иначе с 5 врати са MA8.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ej9 до колкото знам и аз са 3 или 4 врати, колегата явно просто се е объркал, иначе с 5 врати са MA8.

Да така е,а също и МА9.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет е да си вземеш малкия витек като за начало, че малкия мотор после няма да ти стига и ще дразниш като минават кошници покрай теб.Те по това което сум чел като мнения е че горят отново малко но с лекто ше изпревариш два тира докато с мойта д14а3 еж9 е малко трудно.Това е целта никой не те кара да я ръчкаш на макс винаги. Поздрави и успех :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Човекът вече си е купил, но не се сдържам да се изкажа и аз. :rolleyes: Аз също от скоро (няма месец) имам 1.4 90 к.с. аеродек (което значи комби) 2001-ва, англичанка. Като купувах не съм мислил за хонда, а за комби, но просто тая я видях в автокъщата и ми хвана окото от пръв поглед. После съжалих, че не огледах за счупени дръжки на вратите (1 брой) и за пукащи карета. Бях си взел с мен един "разбирач", който каза, че "... и каретата не ти пукат, баце". После се оказа, че и заден лагер вие, спирачните дискове са криви и съединителят е заминал. Просто не знам за какво го взех оня с мен, аз май по-добре щях да си я огледам, но така е като се доверявам на друг. Не че тия проблеми щяха да ме откажат от колата, но можеше да свалим цена.Та стига с мрънкането, сега да се похваля. Много ми харесва, тиха е и пъргава. Вярно, не е VTEC, което е леко минус, ама кво да се прави - няма пълно щастие. Не се реже като моторетка. Газ няма да слагам - харчи доволно малко. Имайки предвид, че преди търкалях рено лагуна 1.8 моно-инжекция 90 к.с. на газ, просто тая ми се струва доооста по-пъргава. Все пак на същата мощност купето на лагуната е малко по-тежко. Казвм "малко", защото и тая нали е комби, не е много лека, а има и теглич и той бая тежи. Добрата вест е, че плащам ниския данък. Много ме кефи тоя двигател как практически няма горна граница на оборотите ^_^ В смисъл, на лагуната като давам газ и тя върви между 1800 и 3500 оборота, след това и да даваш газ файда няма. А тука колкото и да се вдигат оборотите усещането е, че все повече върви.С две думи, много и се кефя на колата и, тъй като не съм рацер, не ми пречи, че не е VTEC. Не мога, както каза колегата по-нагоре, да резна два тира, обаче с лагуната съм свикнал като ще изпреварвам отпред гледам на няма коли на 1 километър и тогава се изнасям, а тука можеш да си върнеш една предавка надолу и да "резнеш" :lol:Сори за офф-топика, ама още се радвам на колата си и не мога да се сдържа да не се похваля. Успех!

Редактирано от RevPower

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз само да допълня, че явно не явно не съм догледал нещо защото двигателя наистина не е D14A3, а е D14A8 ^_^Толкова му и разбирам аз де, много и се радвам, единствените проблеми засега които знам са че не свети осветлението вътре, както и дневният километраж не работи. Днес си сложих номера, ще си направя застраховките тези дни и ще си карам на воля :rolleyes: Мислех да си карам на газ и ако купя кола без газово да си монтирам едно, но сякаш се отказвам, много ми харесва така:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз само да допълня, че явно не явно не съм догледал нещо защото двигателя наистина не е D14A3, а е D14A8

Това вече е друго нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз само да допълня, че явно не явно не съм догледал нещо защото двигателя наистина не е D14A3, а е D14A8 ^_^Толкова му и разбирам аз де, много и се радвам, единствените проблеми засега които знам са че не свети осветлението вътре, както и дневният километраж не работи. Днес си сложих номера, ще си направя застраховките тези дни и ще си карам на воля :rolleyes: Мислех да си карам на газ и ако купя кола без газово да си монтирам едно, но сякаш се отказвам, много ми харесва така:lol:

И моето осветление не работеше.Оказа се от ключа на плафона!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Осветлението го оправих, тази седмица смених всички възможни филтри и ремъци, маслото, антифризът както и водната помпа, да си ми е спокойно..... Оказа се, че от двете задни тонколони едната пръцка, а другата изобщо не свири, ще се провя из форума за мнения по въпроса и ще ги сменям, а може и предни да сложа по-хубави, така и така ще се занимавам.И това, че малкият километраж не работи малко ме дразни но ми изглежда доста сложно да се маха таблото за да се провери какъв му е проблемът, ще го мисля по нататък и него :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най бързата хонда е това !!! Няма да сбъркаш !! това VTI , VTEC са някви понятия на японците за да си продават щайгите , просто 1.4 е истината :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километража не работи защото е връщан назад.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километража не работи защото е връщан назад.Успех.

Здравей,Знам, че е връщан защото 98-ма година няма как да е на 162 000 км.Въпросът ми е, дали поправката му е нещо козметично, или няма как да се каже предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да се занимаваш да оправяш. Намери си работещи уреди !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здрвеите светна ми крушка чек на хонда сивик 1.4 аеродек...някои знаели с кои системи е сварзан чека ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

със всички, :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...