Jump to content
INKTEC

Проблем след смяна на разпределителния вал

Recommended Posts

Здравейте колеги та проблема е следния колата е сивик 4ген с пълен инжекцион д15б2 и сложих разпределителен вал от д16а6 ! Обаче се промени ускорението на колата с вала от д16а6 набира доста мудно до към 3500к след това няма проблем докато с вала от д15б2 го нямаше този проблем смисъл такъв пак си беше мудна до към 3500к но не чак толкова! Търсих с търсачката от форума но нищо не открих! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

презацепи си ремъка.Ако много добре огледаш двата вала ще видиш че канала на шпонката е леко различен. Всъщност валовете са еднакви, но са им променили положението на шпонката. В моментното ти състояние имаш избор да си с половин зъб грешка в зацепването или в предверение или в закъснение.Казано по друг начин, ако си зацепиш ремъка на белези перфектно, ще си с половин зъб закъснение и колата ще върви точно както я описваш, прехвърли един зъб в посока предверение и реално ще си с половин зъб в грешка но колата ще живне на ниски.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tочно и аз това се осъмних при зцепването като го слагах точно с половин зъб бягаше от белезите обаче моите познати от един сервиз ми казаха нищо и няма и така доверих им се нали уж майстори ! Благодаря за мнението колега! Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А този зъб на разпределителния вал ли да му предварение и или на коляновия вал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На разпределителния

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другият вариант е с раздвижена ролка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай малко.Мисля на глас.... AMD поправяй ме ако греша.Ролките са абсолютно еднакви, не си сменял глава, така че белезите трябва да ти дойдат перфектно. Ако си гледал как се зацепва, коляновия вал го слагаш на ГМТ по белезите долу а разпределителния го правиш такаче 2-та диаметрални белега да ти съвпадат с равнината на главата.ТОВА горното трябва да може да се случи при теб. Просто валът в този момент ще е на закъснение, макар че по белези ще си си правилно зацепен.Ако не са ти дошли белезите значи или сте гледали белега за 1.6 или сериозно сте объркали зацепването

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Емо как да те поправям , като не ми е попадал вал от А6 и ролка :) Ако наистина има някакво разминаване ,най добрият вариант е раздрижената ролка( лично мнение ).Хубаво е колегата да каже точно как е зацепвал агренажа.П.П:Мисля си ,че такова разминаване с половин зъб ,се получава само при Мини ме -то.

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

именно, а той не е с мини-ме и понеже ролките са му еднакви, белезите ще доидат по местата, просто валът реално ще е изместен с половин зъб заради канала.Просто се сетих, че пасването на белезите зависи само от ролките, ремъка и височината на блок-глава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи по-принцип като го зацепваха ремъка се получи едно малко разминаване както каза 1net с около половин зъб и ми беше странно след което прочетох зъбите и на двата вала еднакви са и презацепване на ново и пак същата история получава се разминаване. ;) И така реших да я пробвам обаче колата беше като умрял кон горката докато стигне 3500 големи мъки питах ги те я приятели дали това не се дължи на това разминаване ама ми казаха че не може да е от това най-вероятно е нещо друго както и да е снощи дадох едни зъб предварени е(предварени е то нали се дава обратно по-посака на движение на ремъка) имаше разлика определено но предърпава и не знам какво да гледам вече :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои белези гледате на шайбата , на ролката и пластмасите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На разпределителния вал гледаме т.е има и една пластмаса там за която ми че може с времето да се е деформирала и много значение неиотдават ! Другото което гледаме сана шайбата на колановия вал!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как се прави.... според мен сте гледали белезите за 1.6post-322-1268814929_thumb.jpgЗначи слагате си коляновия вал на ГМТ и зацепвате разпределителния по първата картинка. Би трябвало да нямаразминаване. Това ти е правилното зацепване.Ако не върви добре, пробвай с един съб предверение което е ПО ПОСОКАТА на въртене на ремъка, тоест на картинката посоката предверениее обратно на часовниковата стрелка.п.с. това което ти казах за половин въб грешка се отнася за реалния ъгъл на вала, а не за белезите на колелото.Белезите на колелото трябва да дойдат като на първата картинка без значение какъв вал слагаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...