Jump to content
Sign in to follow this  
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

При 110км ми е на 3500об,може би при 120-130 ще е около 4000-4500об

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги, 

Реших да се похваля с новата си придобивка. Закупена от али експрес. Монтира се на мястото за чаша, като има usb, стойка за телефон (за задно стоящите) и две отделения. Пиша защото до момента не бях намери никой който е монтира без преправяния.

Успешна седмица! 

IMG_20201005_184559.jpg

IMG_20201005_184619.jpg

Edited by DGoranov
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

здравейте колеги 1.6 110кс автомат неможе да се отключи от дистанционото и не пали мига зеления ключ

някой с решен проблем като моя има ли

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имам питане как да различа, че автомобила е фейслифтов - достатъчно ли е да има такъв километраж, четири-лъчев колан, вертикален климатроник, фейс фарове?

На пазара има доста автомобили с изброеното оборудване, 2004-2005 година, но с мигачи в бронята, а не в огледалата

civic.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Никой не снима този номер по обявите. Това, което съм изброил, се вижда

Share this post


Link to post
Share on other sites

Достатъчно е.Мигачите на моята са на калника,на огледалото са по-редки.С вертикалните врътки е с климатроник,с хоризонталните е климатик.Фаровете са двусекционни с лупи на късите,но има и такива без лупи.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Колеги здравейте!

Вчера ми смениха маслото, маслен, горивен и въздушен филтър.Още като тръгвах от сервиза колата запали и изгасна.След това се случи още няколко пъти.Вечерта запали много, много трудно с доста въртяне.Сутринта не запали въобще.Някой да има идея какво може да се е случило?Чудя се, дали обслужването има връзка със случилото се или е случайност?Може ли да има проблем с горивния филтър?Също така забелязвам, че нивото на маслото е над максимума.Сипали са почти цялата туба 5l и 330ml добавка за маслото.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Провери си горивната система . Дали са сложени добре маркучите на горивния филтър дали е стегната пробката на обезвъздушаването на горивния филтър и дали е обезвъздушен горивния филтър .Пробката му е с ключе 10 , за да ти е по -удобно свали горната част на филтърната кутия . По принцип това си е за рекламация и е трябвало да отидеш до сервиза веднага . Няма как след обслужване да пали трудно

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чак сега виждам, че има отговор на въпроса ми.Благодаря!Колата вече пали и работи нормално.Не съм правил нищо.Вероятно филтъра не е бил обезвъздушен добре и е имало въздух в него.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 дена след като ти писах обслужих и моята кола и почна да гасне в движение :D (грешката беше п1087 - вода във въздушния филтър , лоша нафта , ниско налягане на рейла ) . Почнах от най-евтиното филтър (10лв) . Купих нов филтър горивен за най -лесно почнах да го пълня с подкачващата помпа , но ставаше много трудно извадих маркуча от филтъра(беше наполовината напълнен)  и помпя и от маркуча на помпата фръкна нафта със стотици малки парченца гума ... 
 Оказа се че подкачващата помпа се е саморазпаднала вътре и е напълнила горивния филтър с парченца гумички , чее и 2-рия филтър бях напълнил 1/2 и купих 3-ти филтър и подкачваща помпа 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги,а как е возията на четиривратия хеч с 2.0 160 коня двигател type-s,ако това има значение за окачването?Може ли някой да я съпостави примерно със Сивик 6та хеч на заводските 14ки джанти(модела,който притежавам аз).По начало бях се насочил към Сивик 8 генерация,но като изчетох раздела взех да се разубеждавам именно заради много твърдата возия и всичката тази пластмаса по интериора и екстериора.Доста ми допадна тази 7ма генерация с 2.0 160 коня двигател,макар че в момента има само 3 обяви.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Лично мое мнение е,че 5-вратия Сивик 7-ма генерация вози една идея по меко от 8-ма и 9-та генерация. Единствено седана на 8-ма се доближава до него.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги !

Някой сменял ли е тази диафрагма или мембрана за картерните газове?  И ако е сменял от къде мога да си я купя или тя върви зедно с капака на клапаните !? Благодаря предварително!

538f93f6b1c29e501cee21c6cec8df42.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 15.12.2020 г. at 17:25, Николай Димитров написа:

Колеги,а как е возията на четиривратия хеч с 2.0 160 коня двигател type-s,ако това има значение за окачването?Може ли някой да я съпостави примерно със Сивик 6та хеч на заводските 14ки джанти(модела,който притежавам аз).По начало бях се насочил към Сивик 8 генерация,но като изчетох раздела взех да се разубеждавам именно заради много твърдата возия и всичката тази пластмаса по интериора и екстериора.Доста ми допадна тази 7ма генерация с 2.0 160 коня двигател,макар че в момента има само 3 обяви.

Вече даже не са и 3.....много се търсят тия 2-ки 160 коня, еййй, особено ако конете са им на мястото.... 😂 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами явно си понавървява тоя двигател и за това купе е най-добре.А и самата кола е практичка изглежда ми доста широка вътре като за хечбек.

Edited by Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здрасти Николай , аз от няколко месеца карам точно този модел на Хонда в Англия като преди това имах джаз 1.4 , за возия не очаквай много  , има пространство в купето , широко е но багажника си е малък , двигателя е доста силен , пъргав и икономичен 6.7 6.9 разход ми дава на автопилот 100 кмч. Мене ме интересува ако може някой колега да сподели с какво масло е най добре да се обслужва. Колата е на 135 хил км реални и карам по 550-600 км седмично 90 процента само извънградско. Качил съм тази снимка на която се вижда едно от маслата които ми излизат за този модел като това ми се струва най добре защото другите които ми предлагат са с вискозитет 0в30 0в40 дори 0в20. 

Screenshot_20210725_104439_com.android.chrome.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей!

Темата за маслата е много обширна:

0w20 излиза и като препоръчително от Castrol oil finder https://applications.castrol.com/oilselector/en_gb/c/recommendation?vehicleType=cars&manufacturer=honda-(eu)&model=civic-vii-em-es-ep-eu-ev-(2001-2006)&modelType=civic-2-0i-(118-kw)-(2003-2006)

вече оттук нататък всеки си прави каквото си иска.

Само да кажа, че на един приятел слагахме 0w30 на Акорд 7 2,2 i-cdti, въпреки че местните "масларници" масово слагат 10w40 на "старите" коли. Нито го гореше, нито пък имаше проблеми с турбини, вериги и т.н.

Поздрави!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Странно ми е защото досега в България винаги съм си обслужвал едната бензинова с 10в40 а дизеловата с 5в40 ама щом го препоръчват по каталога значи евентуално може да и налея такова

Edited by emod
Не цитирай предходния пост, на който отговаряш.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте! Не ме пожалиха и мен жегите и ми замина датчика на коляновия вал. Първо преди три дена не запали след като я изгасих, а днес ми светна лампата за подгряващите свещи и записа грешка P1331. Ясно е, че съм за датчик на коляновия вал, но молбата ми е ако някой е сменял и каже какъв парт номер на Бош е сложил, понеже в сайтовете излизат различни. Благодаря предварително! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

Може ли да ми препоръчате с какво да си чета/чистя грешките - Honda Civic 7, 2003 г., 1,7 cdti. Тези EML, пише че са за дизели след 2004г. Моля за мнение, линк, който си е взел от някъде и върши работа. Благодаря предварително.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 4.08.2021 г. at 19:46, icko_stanev написа:

Здравейте! Не ме пожалиха и мен жегите и ми замина датчика на коляновия вал. Първо преди три дена не запали след като я изгасих, а днес ми светна лампата за подгряващите свещи и записа грешка P1331. Ясно е, че съм за датчик на коляновия вал, но молбата ми е ако някой е сменял и каже какъв парт номер на Бош е сложил, понеже в сайтовете излизат различни. Благодаря предварително! 

Преди няколко дни същия проблем. Лампата на подгряването свети постоянно. Колата гасне в движение. Пали когато поиска. Изтриха грешката - тръгна. Смениха ми датчика - 130лв BOSCH (има китайски - 100лв), но за съжаление проблема си остана. Колата ме остави на магистралата. Върнах я до сервиза. Чакам развитие. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги здравейте , напоследък ми се върти из главата нещо за генерацията да я направя по шумна. Сивик 7 2.0 бензин - по принцип е със стоковата генерация от до и колата е много тиха ама искам да я направя да бръмчи. Бихте ли дали съвет някой ако е правил някакви промени дори и цялостна генерация отпред до отзад или само крайно гърне , кой ви ги е правил , какви сте сложили, колко мм тръби и т.н.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...