Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Колега, мисля че няма смисъл да сменяш крушките на контролните лампи с диодни. Тези които осветяват километража са по-малките, ето така изглеждат:

 

post-3845-0-61198000-1509558706_thumb.jpg

 

post-3845-0-85701800-1509558722_thumb.jpg

 

post-3845-0-37203900-1509558735_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко инфо за резервата на безнинов Сивик 7, 1.6 Имам колата от няколко месеца. Винаги зареждам до горе, веднага след като светне лампата. Тази седмица реших да поема риск и да проверя, колко км. мога да измина, след като светне лампата. Знам, че на повечето коли е изчислено да изминат около 100км извънградско след светването. Сложих една туба с бензин в багажника и карах 75км градско - не свърши! Днес карах извънградско, и като се върнах в града свърши. Точно 150 км след първото светване на лампата (градско-ивънградско 50-50%) При мен, като светне няма премигване. Светне ли, не гасне, докато не заредя. Не се влияе от наклон на колата или полашкване. Не възнамерявам да карам така, но инфото може да е полезно на някой.

 

Сега един въпрос.

1. Оборотите ми на празен ход са ниски. Около 630-650, в упътването ги дават 750. Не гасне, няма вибрации или други проблеми. По дросела на D16V1 има ли винт за регулиране? На стария ми Акорд 5 на дросела имаше такъв винт. Като я купих, свалих дросела и стъпково моторче да го чистя, но май не видях винт! След това не съм правил обучения на компютъра. Трябавше ли?

Особеност - В началото след чистенето забелязах, че държи малко по-високи обороти, когато се движа по инерция. Спра ли, падат на нормалните граници - 750. Четох тук, че е нормално. Сега обаче го няма този ефект - по инерция си падат директно на 650. При вас как е?

Редактирано от ruil4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За инфо на колегите с фарове за мъгла, фейслифтов модел. Днес се опитах да си сменя крушките на фаровете за мъгла, надявайки се че със свалянето на кората отпред която е хваната за предната броня ще мога да бръкна някакси и да ги сменя. Да ама не, не става, трябва да се свали бронята - супер тъпо и се отказах, поради липса на време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, едно питане. Искам да сменя антифриза на Сивика 1.6 бензин, четох че освен пробката на радиатора, има пробка и на блока близо до масления филтър. Въпросът е като се източи антифриза от блока, после като се налива през преливника кога ще се напълни малкия кръг в двигателя, при положение, че термостата в началото е затворен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затворен е, но на термостата има едно малко клапанче, като възвратно. През него минава антифриза и се пълни малкия кръг. Ако греша някой да ме поправи.

Редактирано от ruil4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз именно това си мислех, дали не пропуска в обратна посока, а да е затворен само към радиатора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един бърз въпрос - има ли разлика в гарнитурите на капака клапаните, на D16V1 и D16W7?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да са еднакви, защото в руските Хонда каталози, като въведеш ВИН на кола с D16W7 мотор, излиза D16V1, плюс това надали от Хонда ще променят дизайна на такива неотговорни детайли за два почти еднакви мотора. Парт номера е: 12341-PLC-000 Аз преди година я смених, изпадна ми оригинална от ибей за около 20 евро и съм доволен. Съветвам те да сложиш оригинална + нови гумички / втулки - тези които са под болтовете на капака. От Бултрако ги взех към 25лв всичките и засега съм доволен, спря да омаслява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се намират вакум маркучите на колектора на 1.6 100 витека

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново актуален въпрос! Преди месец някъде, видях, че имам теч на масло, и отидох в сервиз. Смениха ми гарнитура на клапаните, сякаш теча спря за известно време, докато преди няколко дни не смених маслото, днес отново засякох доста голям теч!

Та въпросът ми е - дали е възможно от смяната на маслото, да е станало нещо, като например неуплътнил маслен филтър, или нещо друго? Ако не, къде другаде да гледам? А, да не забравя, двигателя е 1.6, 110 коня!

Редактирано от bahamonde

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, извървял съм го този път... Гарнитурата на капака на клапаните е първата част от филма - нея вече си сменил, значи преминаваме натам. Има два основни "виновника" за теч на масло след капака на клапаните:

1. Тапата на разпределителния вал, която се намира вдясно от EGR клапана или отляво на капака на клапаните - черна пластмасова тапа с две хоризонтални черти на нея. С времето гарнитурката й (голям О-пръстен) се предава и от тапата започва да тече яко. Нея лесно можеш да я провериш, като погледнеш дали под нея се събира масло - гледаш точно вдясно от EGR клапана под тапата има нещо като легенче, в което се събира течащото масло. Ако там е омаслено, единственото решение е нова тапа, и то оригинална. Не става със силикон - пробвано неколкократно... Иначе ако там е сухо, значи не е от тапата и преминаваме натам.

Вторият виновник се нарича гарнитура на VTEC клапана. Тук филма е малко по-голям, защото самия клапан се сваля сравнително трудно - държи се на 3 болта, единия от които е на кофти място и за капак на всичко, имат навика да се чупят, когато се натягат повече от нужното. Това не си го пожелавай... Иначе като се свали клапана, гарнитурката се сменя лесно. Самата тя също е добре да е оригинална, за да си сигурен, че ще стане от първия път. На гарнитурката има и една малка метална цедка, която пък се задръства с времето и почва да пречи на VTEC системата, та поне ще я смениш превантивно.

Гарнитурата на VTEC клапана се познава също лесно - обикновено се омаслява самия клапан, а ако не я хванеш навреме започва да тече надолу, подлива маслото под капака на клапаните и започва да се вижда теч на масло отпред на блока на мотора, вляво от изпускателния колектор. Там започва да се вижда теч и когато си не си хванал навреме тапата на разпределителния вал...

Та общо взето е това - гарантирам ти че е някое от двете неща. Аз съм сменил и трите неща вече и навсякъде е сухо като в Сахара вече над година и нещо.

Ако пък теча ти е само отдолу на мотора, то е или картера, или семеринг коляновия вал или пък както си предположил са те метнали с масления филтър и са сложили някой ментак с измислено уплътнение...

Сподели къде наблюдаваш големия теч ;)

Успех с начинанието!

  • Like 1
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко би било лесно за идентифициране, ако обаче, през май месец не излязох от смяна на глава и гарнитура, и едва ли са пропуснали горепосочените уплътнения, понеже доскоро не течеше изобщо! За сряда имам уговорка да я качим на повдигач, и да гледаме, кое пак се е скапало, за половин година! Между другото, сякаш течовете се появяват периодично и изчезват, и са на няколко места, сякаш ми прилича на семеринга, ако има такава!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес уплътнихме тапата на разпределителния вал, като че ли теча идва оттам! В понеделник ще я качим пак профилактично на повдигача, да проверим, дали има още теч!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще установиш, че не става с уплътняване... Аз също пробвах по този начин 2-3 пъти и всеки път беше въпрос на няколко месеца преди отново да текне... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята тапа и смених O-пръстена с нов за 30 стотинки преди една година и не е протекло още .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.12.2017 г. at 0:30, SkyWalker написа:

Скоро ще установиш, че не става с уплътняване... Аз също пробвах по този начин 2-3 пъти и всеки път беше въпрос на няколко месеца преди отново да текне... 

Не беше моя идея, в сервиза прецениха така. Исках да сложат нов пръстен, защо не и цяла нова тапа, но първо пробват с подмазване със силикон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Имам странен проблем, който се проявява не всеки път. Пътувам всяка седмица Кюстендил-София и обратно, като на тръгване от Кюстендил нямам проблеми, но при тръгване от София в петък в задръстванията, при потегляне на първа до превключване на 2ра се чуда някакво припукване - скърцане, което идва някъде отпред (като от кормилото навътре) ,попринцип рейката на колата тропа и се чудя дали не е от нея. Колата е Civic 7 2002г., 1.6 бензин. Някакви идеи както може да е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16V1 извадих буксата на EGR клапана за 15км и не дигна грешка това нормално ли е буксата е с 3 кабела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Бутонът за нулиране на километража не  иска да превключва. Някой, ако е имал същия проблем и го е отстранил, ще съм благодарен ако сподели .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам, но само като е студено, през останалото време си работи и затова не съм се занимавал с него. Все пак, ако някой го е оправил, може да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото е и при мен. Чак когато добре се затопли таблото работи бутона.

Редактирано от vesivanova
Предходното мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с въпросния километраж IMG_0015.thumb.JPG.a8f955f6ebb413550d9ec8fee0ade178.JPG

интересува ме дали ще може да се замени със 
5a411675758a3_maxresdefault-.thumb.jpg.7df2b3b347f0a2de7a0f606aea76c718.jpg
Ако има колеги от Бургас със такъв бих искал да го пробвам става за 1 минута размяната .
И този проблем със ресет бутона май е при всички когато е студено не работи . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли  да се активира Прекъсвач (Rev limiter) като на бензиновите коли, чрез комп на хонда сивик 1.7 цтди ?

До колкото съм запознат, при ТДИ на VW може да се направи това нещо, както и при опеловия 1.7 цдти,  който е същия на хондовия мотор ; компа май  е различен ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, става през ОБД буксата . Обърни се към фирмите които правят ремап . VRPerformance , madness , adler auto и др. Можеш да намериш инфо за връзка в интернет или Фейсбук страниците им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! От 2-3 седмици насам при по-рязко ускорение и то не всеки път се чува едно скърцане от волана, ако го мръдна леко. Някой има ли идея дали е от рейката или шарнир, или нещо друго? Принципно не се чува тропане или някакви други звуци, когато карам. Скърцането се появява и в топло, и в студено време, при студен или загрял двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да се похваля най-накрая с решенето на един проблем, а именно влизане в авариен режим при по-агресивно каране (над 3500 оборота на 3-та предавка). През последните няколко месеца проблемът прогресира и започна да забива муцуната на 4-та и 5-та скорост. В резултат на това не можеше да се вдига скорост по-висока от 120 км/ч, но по-важното е че не можеше да се предприемат изпреварвания. В началото няколко пъти светва check engine и записа грешка P1236 и след това спря да записва грешка и не светват никакви лампи. 

Та, купих един клапан от автоморга (не знам от каква кола е, само гледах буксата да е същата) и колата литна. Утре ще разглобя моя клапан да вида какво се случва в него и ще кача снимки.

Поздрави и успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ох, извинявам се! Клапан N75, който управлява променливата геметрия на турбината. Каталожен номер 36170-PLZ-D11.

97abcc7f522d5fd99e17d7707f594e11-6600680-1000_1000.thumb.jpg.547cbf555e3d9e820a0d3b5ff5b8254d.jpg

Редактирано от icko_stanev
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, гледах 2 Сивика и ми направи впечатление в централната конзола бутоните бяха разположени различно:

 

https://www.mobile.bg/11518336000252511

https://www.mobile.bg/11516266964182369

 

и 2те са с климатик, и 2те би трябвало да са фейслифт, ако се ориентирам по мигачите на страничните огледала.

 

Има ли някаква разлика?

Редактирано от BobbyK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Фейслифт са и двете.Първата е с климатик/хоризонталните врътки/,втората е с климатроник/вертикалните врътки/.

Редактирано от tony®

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×