Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

При 110км ми е на 3500об,може би при 120-130 ще е около 4000-4500об

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, 

Реших да се похваля с новата си придобивка. Закупена от али експрес. Монтира се на мястото за чаша, като има usb, стойка за телефон (за задно стоящите) и две отделения. Пиша защото до момента не бях намери никой който е монтира без преправяния.

Успешна седмица! 

IMG_20201005_184559.jpg

IMG_20201005_184619.jpg

Редактирано от DGoranov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги 1.6 110кс автомат неможе да се отключи от дистанционото и не пали мига зеления ключ

някой с решен проблем като моя има ли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам питане как да различа, че автомобила е фейслифтов - достатъчно ли е да има такъв километраж, четири-лъчев колан, вертикален климатроник, фейс фарове?

На пазара има доста автомобили с изброеното оборудване, 2004-2005 година, но с мигачи в бронята, а не в огледалата

civic.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не снима този номер по обявите. Това, което съм изброил, се вижда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Достатъчно е.Мигачите на моята са на калника,на огледалото са по-редки.С вертикалните врътки е с климатроник,с хоризонталните е климатик.Фаровете са двусекционни с лупи на късите,но има и такива без лупи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

    Колеги здравейте!

Вчера ми смениха маслото, маслен, горивен и въздушен филтър.Още като тръгвах от сервиза колата запали и изгасна.След това се случи още няколко пъти.Вечерта запали много, много трудно с доста въртяне.Сутринта не запали въобще.Някой да има идея какво може да се е случило?Чудя се, дали обслужването има връзка със случилото се или е случайност?Може ли да има проблем с горивния филтър?Също така забелязвам, че нивото на маслото е над максимума.Сипали са почти цялата туба 5l и 330ml добавка за маслото.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си горивната система . Дали са сложени добре маркучите на горивния филтър дали е стегната пробката на обезвъздушаването на горивния филтър и дали е обезвъздушен горивния филтър .Пробката му е с ключе 10 , за да ти е по -удобно свали горната част на филтърната кутия . По принцип това си е за рекламация и е трябвало да отидеш до сервиза веднага . Няма как след обслужване да пали трудно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак сега виждам, че има отговор на въпроса ми.Благодаря!Колата вече пали и работи нормално.Не съм правил нищо.Вероятно филтъра не е бил обезвъздушен добре и е имало въздух в него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 дена след като ти писах обслужих и моята кола и почна да гасне в движение :D (грешката беше п1087 - вода във въздушния филтър , лоша нафта , ниско налягане на рейла ) . Почнах от най-евтиното филтър (10лв) . Купих нов филтър горивен за най -лесно почнах да го пълня с подкачващата помпа , но ставаше много трудно извадих маркуча от филтъра(беше наполовината напълнен)  и помпя и от маркуча на помпата фръкна нафта със стотици малки парченца гума ... 
 Оказа се че подкачващата помпа се е саморазпаднала вътре и е напълнила горивния филтър с парченца гумички , чее и 2-рия филтър бях напълнил 1/2 и купих 3-ти филтър и подкачваща помпа 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,а как е возията на четиривратия хеч с 2.0 160 коня двигател type-s,ако това има значение за окачването?Може ли някой да я съпостави примерно със Сивик 6та хеч на заводските 14ки джанти(модела,който притежавам аз).По начало бях се насочил към Сивик 8 генерация,но като изчетох раздела взех да се разубеждавам именно заради много твърдата возия и всичката тази пластмаса по интериора и екстериора.Доста ми допадна тази 7ма генерация с 2.0 160 коня двигател,макар че в момента има само 3 обяви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мое мнение е,че 5-вратия Сивик 7-ма генерация вози една идея по меко от 8-ма и 9-та генерация. Единствено седана на 8-ма се доближава до него.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги !

Някой сменял ли е тази диафрагма или мембрана за картерните газове?  И ако е сменял от къде мога да си я купя или тя върви зедно с капака на клапаните !? Благодаря предварително!

538f93f6b1c29e501cee21c6cec8df42.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 15.12.2020 г. at 17:25, Николай Димитров написа:

Колеги,а как е возията на четиривратия хеч с 2.0 160 коня двигател type-s,ако това има значение за окачването?Може ли някой да я съпостави примерно със Сивик 6та хеч на заводските 14ки джанти(модела,който притежавам аз).По начало бях се насочил към Сивик 8 генерация,но като изчетох раздела взех да се разубеждавам именно заради много твърдата возия и всичката тази пластмаса по интериора и екстериора.Доста ми допадна тази 7ма генерация с 2.0 160 коня двигател,макар че в момента има само 3 обяви.

Вече даже не са и 3.....много се търсят тия 2-ки 160 коня, еййй, особено ако конете са им на мястото.... 😂 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами явно си понавървява тоя двигател и за това купе е най-добре.А и самата кола е практичка изглежда ми доста широка вътре като за хечбек.

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти Николай , аз от няколко месеца карам точно този модел на Хонда в Англия като преди това имах джаз 1.4 , за возия не очаквай много  , има пространство в купето , широко е но багажника си е малък , двигателя е доста силен , пъргав и икономичен 6.7 6.9 разход ми дава на автопилот 100 кмч. Мене ме интересува ако може някой колега да сподели с какво масло е най добре да се обслужва. Колата е на 135 хил км реални и карам по 550-600 км седмично 90 процента само извънградско. Качил съм тази снимка на която се вижда едно от маслата които ми излизат за този модел като това ми се струва най добре защото другите които ми предлагат са с вискозитет 0в30 0в40 дори 0в20. 

Screenshot_20210725_104439_com.android.chrome.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!

Темата за маслата е много обширна:

0w20 излиза и като препоръчително от Castrol oil finder https://applications.castrol.com/oilselector/en_gb/c/recommendation?vehicleType=cars&manufacturer=honda-(eu)&model=civic-vii-em-es-ep-eu-ev-(2001-2006)&modelType=civic-2-0i-(118-kw)-(2003-2006)

вече оттук нататък всеки си прави каквото си иска.

Само да кажа, че на един приятел слагахме 0w30 на Акорд 7 2,2 i-cdti, въпреки че местните "масларници" масово слагат 10w40 на "старите" коли. Нито го гореше, нито пък имаше проблеми с турбини, вериги и т.н.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Странно ми е защото досега в България винаги съм си обслужвал едната бензинова с 10в40 а дизеловата с 5в40 ама щом го препоръчват по каталога значи евентуално може да и налея такова

Редактирано от emod
Не цитирай предходния пост, на който отговаряш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Не ме пожалиха и мен жегите и ми замина датчика на коляновия вал. Първо преди три дена не запали след като я изгасих, а днес ми светна лампата за подгряващите свещи и записа грешка P1331. Ясно е, че съм за датчик на коляновия вал, но молбата ми е ако някой е сменял и каже какъв парт номер на Бош е сложил, понеже в сайтовете излизат различни. Благодаря предварително! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Може ли да ми препоръчате с какво да си чета/чистя грешките - Honda Civic 7, 2003 г., 1,7 cdti. Тези EML, пише че са за дизели след 2004г. Моля за мнение, линк, който си е взел от някъде и върши работа. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4.08.2021 г. at 19:46, icko_stanev написа:

Здравейте! Не ме пожалиха и мен жегите и ми замина датчика на коляновия вал. Първо преди три дена не запали след като я изгасих, а днес ми светна лампата за подгряващите свещи и записа грешка P1331. Ясно е, че съм за датчик на коляновия вал, но молбата ми е ако някой е сменял и каже какъв парт номер на Бош е сложил, понеже в сайтовете излизат различни. Благодаря предварително! 

Преди няколко дни същия проблем. Лампата на подгряването свети постоянно. Колата гасне в движение. Пали когато поиска. Изтриха грешката - тръгна. Смениха ми датчика - 130лв BOSCH (има китайски - 100лв), но за съжаление проблема си остана. Колата ме остави на магистралата. Върнах я до сервиза. Чакам развитие. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте , напоследък ми се върти из главата нещо за генерацията да я направя по шумна. Сивик 7 2.0 бензин - по принцип е със стоковата генерация от до и колата е много тиха ама искам да я направя да бръмчи. Бихте ли дали съвет някой ако е правил някакви промени дори и цялостна генерация отпред до отзад или само крайно гърне , кой ви ги е правил , какви сте сложили, колко мм тръби и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, изчетох почти цялата тема(много добра тема-евала) , но имам няколко въпроса, понеже в момента съм в процес на търсене на моята Хонда. 

1. Понеже проблемите със зацапването на турбото са често срещани и има няколко колеги които са си оправили проблема с различни методи, та ако се затапи ЕГР клапана и се смени н75 дали ще продължи зацапването? Евентуално преправенето на турбината в така наречено хибридно дали ще има ефект? 

2. Така и не ми стана ясно за моделите с климатроник дали имат водоподгревни свещи?

3. Дали модел (не фейслифтов), но с по-новия километраж има функциите за гледане на разхода или това зависи изцяло дали колата е 2004+, а не от самия километраж който на практика изглежда същия. 

4. Има ли някакви скрити функции които могат да се активират с компютър? 

 

Благодаря предварително за отговорите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.03.2010 г. at 18:27, Jorko. написа:

Зимата вече свършва, а аз чак сега разбрах, че имаме водоподгревни свещи - 3бр. Намират се до термостата на малкия кръг за парното. Пускат се чрез комбинацията от:

1. Включено копче за климатика

2. Потенциометъра за топло/студено - в положение горещо

3. Включен вентилатор за парното, на която и да е степен.

При абсолютно студена кола - парното започва да духа топло след 1-2 минути :)

Опитайте :)

За Дизеловите двигатели ли говориш ?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за дизеловите двигатели се говори. На корпуса на термостата се намират (на малкия кръг).

1375000391580371962.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой имал ли е проблеми със задните колелета ? Прибрах се от работа и забелязах че задно дясно е загряло , а другите са студени . От 2 3 дни като карам по магистралата на моменти усещам нещо между вибрация и биене отзад (на волана нищо не усещам ). Купих колата със чисто нови задни спирачни апарати, сменил съм дискове накладки и лагери отзад. На прегледа забелязах също че задните спирачки са много слаби при натиснат докрай педал валяците се въртят. Ако е лагер възможно ли е да загрява колелото от него ?

Редактирано от kokoshinko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако е колатае  от подписите, някой спирачен апарат не работи и задържа, затова и загрява! Ходи пак на сервиза , където са ги сменили!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на апарат и маркучи не загрява вече ама някак си педала го усещам мек , на предната ми Хонда беше доста по твърд 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

от няколко месеца се боря с проблем с предна дясна крушка за къси светлини. Топи ми буксата. Крушките са 55 ватови. Пробвах с какви ли не букси. Не разбирам много, затова търся помощ. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като сваляш крушката с буквата как ти се струва влиза ли буквата хубаво и плътно може би това да е проблема. Пробвай да изкривиш съвсем лекичко крачетата на крушката за да влезе хубаво буквата. Между другото някой може ли да каже колко мм е диаметъра на съединителя на 2.0 тайп с хечбека , че ми излизат 2 размера 215 и 217 мм .

Редактирано от kokoshinko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменял ли е задни лагери на тайп с че мойте се предадоха и 2та , гледам ги, но на някои марки лагери излизат по 2 варианта -139 ММ и 152 ММ мисля че 152 е за мене понеже го дават за дискови спирачки а 139 е за барабани но пък излизат и такива с абс без абс незнам си кво . Някой ако е сменял да сподели коя марка е сложил доволен ли е кои марки като цяло са добри , а пък и то май качеството на авточастите не е като преди но все пак . Аз съм се спрял на СКФ за сега . Благодаря 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, отзад ти е лагер с главина и задължително според мен трябва да е с ABS. SKF е добър избор, ама ако има на BLUEPRINT по евтини си вземи от тях! Лагера е NTN и са добри. На Сивика вече доста години и не са мръднали!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених ги днеска отзад и 2та СКФ. Как се натяга механизма на ръчната спирачка отзад на апарата ? Няма и няма ръчна и това всичко ново жила накладки дискове апарати , на прегледа на валяците неможе да ме изхвърли а я бях натегнал до толкова че спираше по енерция . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам такъв въпрос - какво е туй животно Honda Civic Evolution 1? Има и една обява, на която съм хвърлил око, но съм леко скептичен, когато се касае за "прехвалени ягоди"?

 

https://www.cars.bg/offer/65d8971d5f9396f041095e42

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...