Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Да ти кажа и аз тъкмо се каня да сменя маслото на скоростите, защото влизат по-трудно, ама не мисля, че е там проблемът. Смятам, че нещо опира някъде. Като вариант си мисля за турбото пък не знам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го има същия стържещ звук. Прояви се още при първото застудяване на 2013г. (месец Октомври). Понеже имах намерение да сменям съединител (беше ужасно твърд), веднага се усъмних в него и го смених. Смених и маслото в скоростната кутия, че беше черно. Стърженето го има и до днес, като се проявява само в студените месеци. Като загрее до работна температура вече го няма, а и не съм забелязвал промяна в поведението на колата по време на стърженето. Усещам само как ми се късат нервите :tooth:

 

Ето тук един колега го е записал този звук. Някои дават предположение, че е вакуум помпата на алтернатора.

Тази седмица ще сменям алтернатора и помпата с нов комплект и ще споделя резултата.

Поздрави!

 

П.С. Проверката всъщност дали е от вакуум помпата е сравнително лесна - като се свали пистовия ремък. Не се сещам обаче дали съм я правил.

Редактирано от icko_stanev
допълване на мнение
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ицак,ти смени всички възможни части по колата бе... :D спри се! :D

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звука ми прилича на резонанс?!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звукът е резонанс, да, ние сваляхме пистовия ремък - не е от алтернатора. Турбото ми е сваляно и изчистено, но един майстор предположи, че турбото опира някъде и затова се чува звукът. Когато колата ми влизаше в авариен режим и нямах турбо познайте - нямаше стържене. Друг вариант, който ми предложиха са тампоните на двигателя, но поради това, че един тампон е 300 лв, защото освен оригинални нр съвпадат другите не съм го пробвал. Аз съм от Русе и вече в 5-6 сервиза не знаят от къде е. Накрая ще се примиря и ще се откажа. Също и откъм колектора имало някакви ламаринки, ако не са стегнати добре може и да е оттам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак да дам отчет : вчера смених алтернатор с вакуум помпа и стърженето/резонанса си остана. Поне вече зареждането е в норми.

Поздрави! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, понеже ми е скучно, реших да потърся малко инфо за вашия проблем със звука между 1500-2000 оборота. Засега намерих едно решение и то е смяна на гарнитурката на изпускателните колектори. Ако намеря още нещо - ще добавя. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На ‎3‎.‎12‎.‎2018‎ г. at 13:18, stuf4o написа:

Здравейте,

Вчера както си карах тъкмо неше загряла 3-4км и ми замириса на изгоряла гума/кабел. Изгасих колата, вдигнах капака и видях, че излиза лек пушек между алтернатора и вакум помпата закачена за него. Алтернатора е ремонтиран преди 1 год. В студеното преди два три дни се чуваше някакво виене(с подаване на гас се усилва и съответно намалява), което изчезна след загряване на колата (може и тогава да е имало дим, но не съм усетил). Някой имал ли е подобни симптоми или да подскаже, къде да се търси причината - алтернатор, помпа, пистов ремък да опира някъде или да превърта, въпреки че не изглежда протрит и си се върти по ролките. Сменен бе и преди 2 месеца соленоида на вихривите клапи, който предполагам е свързан с вакуум помпата. Евентуално от него да я е прецакал.

Благодаря предварително.

icko_stanev, при мен гледах, че алтернатора си върти добре и не мисля, че е от него. Направи ми впечатление, че като е загряла и отпускаме леко съединителя и държим спирачка отново почва да пуши и по-скоро ще се окоже от него, защото при мен го направи докато бях в задръстване и предполагам се е натоварил той. Отделно е и доста твърд педала, не знам даи е нормално. Единственото, което ми е съмнително само, защо не буксува самия съединител, ако е от него. Колата се кара само градско в София по задръстванията, което ме кара силно да си мисля, че си е заминал съединителя. Км са и 126 000, като жената я караме от 90 000 само в София. Някой може ли да ми препоръча комплект съединител като марка или да си поръчам оригинален японски в Юби ко. Четох за Blue Print и Aisin. Мнения

Редактирано от stuf4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.12.2018 г. at 9:09, stuf4o написа:

icko_stanev, при мен гледах, че алтернатора си върти добре и не мисля, че е от него. Направи ми впечатление, че като е загряла и отпускаме леко съединителя и държим спирачка отново почва да пуши и по-скоро ще се окоже от него, защото при мен го направи докато бях в задръстване и предполагам се е натоварил той. Отделно е и доста твърд педала, не знам даи е нормално. Единственото, което ми е съмнително само, защо не буксува самия съединител, ако е от него. Колата се кара само градско в София по задръстванията, което ме кара силно да си мисля, че си е заминал съединителя. Км са и 126 000, като жената я караме от 90 000 само в София. Някой може ли да ми препоръча комплект съединител като марка или да си поръчам оригинален японски в Юби ко. Четох за Blue Print и Aisin. Мнения

да съединителя ти е за смяна , като го смениш ще е изключително мек и ще влизат скоростите като в масло . И ти препоръчвам по скорошна смяна , че ще заминат помпите, а не са и евтини , а тази която е точно на педала се сменя трудно , другата е на кутията тя е лесна .съединители има от 180 лв - 600 лв (от aisin аз лично съм доволен , въпреки че на моите 161кс и 340 Нютуна изкара само 60 000км)
А относно за този шум , който говорят всички колеги , когато температурите паднат под 10 градуса го има винаги. Със сигурност не е турбо и алтернатор+вакумпомпа . Аз лично сменям вече 3-ти комплект ангренаж ест и водна помпа ,за мен въпросния шум около 2000 оборота идва от мотора (резонанс), но не е плашещ.... 

Редактирано от jiktakof
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених съединител и масло на скоростна кутия, ама скоростите пак влизат трудничко, явно при мен проблемът е другаде, ама не мисля да го задълбавам. Относно въпросния звук, като взех колата лятото нямаше такова стържене, появи се есента като застудя, така че явно наистина се появява може би при по-ниски температури. Възможно е да е от тампон на двигателя, ама с тия цени и пасващи само оригинални, не мисля да си правя излишни опити. По-скоро смятам да пробвам с гарнитурата на колектора след някой друг месец.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добър приятел е със Сивик 7ма, 1.6 двигател бензин, ръчни скорости, фейслифт (от 2005 г.), 4 врати.

Определено най-добрата комбинация, немалко време я търсеше и е много доволен.

С бебче са от 1-2 месеца и засега ги устройва.

 

Не знам дали повечето са дизелови, но сега отворих cars-a и намерих 8 автомобила със същите параметри по-горе.

Не са в София обаче, но има 2 в Русе, а там има на кой да се доверите.

Успех с колата и с предстоящото човече. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

Имам един въпрос с предното окачване - Сивик 7-ца, 5врати, бензин. След доста дълго ходене по мъките със заместителни газови амортисьори/тампони и постоянно потропане от макферсоните (през тези 4 години доста неща по предницата са сменяни без голям успех и колата периодично е гледана на доста места), реших да закупя един оригинален комплект. Евентуално кои са критичните части от Макферсона, тъй като оригиналните цени са сравнително солени за експерименти?
 

Досега тествах амортисьори на KYB (издържаха около 90 000км) и преди това някакви китайски на ITN (доста голям боклук, спука се  стеблото при гайката отгоре и горе-долу с това заминаха на 30 000км). Същата история и с шоковите тампоти - KYB издържаха повече (45 000-50 000 на комплект), тествах едни на MAGNUM, но там доста бързо блокира лагера.  Не знам, как е возията с оригиналните амортисьори, но със заместителните колата е "каруца". Интересно е, че отзад колата е с оригинален комплект - за тези 120 000 км не е съдзавали никакви проблеми и не е сменяно нищо.

 

Засега съм решил да закупя шокови горни тампони, лагера отдолу и самия амортисьор, най-вероятно от Бултрако.  Пружините поне видимо са наред, въпреки че не са сменяни през времето, в което карам колата . Прахоуловителите ми са нови на KYB  - един общ от гума, който покрива добре цялото бутало и като че ли мисля да не го сменям. Горната чашка, която държи пружината, и гумената вложка изглеждат наред. Самата гумена вложка, на която ляга пружината отгоре, не е изядена и не мисля да я сменям. Не знам защо, но тази кола се оказа супер проклета откъм заместителни части. Някакви други съвети?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, след смяна на съединителя, при студен двигател на първа, втора и трета скорост при отпускане на газта, колата започва да вибрира и да се тресе все едно се движа по фрезован асфалт. След като загрее колата, това нещо изчезва. Нормално ли е да уляга нещо сърдинителя или не. Утре мисля да я връщам при майстора да си я гледа. Някой, ако може да даде мнение. Сивик 7, 1.7 дизел. Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Може ли да ми препоръчате, какво масло да сложа на колата - Сивик 7 - 2003, 1.7 дизел. В момента е с 0w30 Хонда, слагано в сервиз Юби ко. Гледам, повечето пишете 5w40, че употребявате. Може ли да си карам с 0w30, след като не ми гори масло или е необходимо пък 0w40. Как става преминаването от едното към другото - има ли опасност да се пресекът. Дайте линк за вида масло, което е добро за този двигател, че мисля да пробвам от общите поръчки.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменявал ли е този тампон надвигателя, ако може да изкаже мнение дали тези от линковете ще паснат и качествени ли са или да си поръчам оригинален.

http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-тампон-двигател-honda-civic-ho-026

https://www.autopower.bg/държач-окачване-на-двигателя-yamato-honda-civic-7-hatchback-euepev-1.7-ctdi-i54045ymt-g7307c108-i24344771.html

https://www.autopower.bg/окачване-двигател-kavo-parts-honda-civic-7-hatchback-euepev-1.7-ctdi-eem-2038-g7307c108-i27059919.html

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно маслото - щом не ти го гори, карай с 0W30 (по-скъпо е от 5W40). Аз от 10 години съм с 5W40, изредил съм най-различни марки - никога не го е горила и не се е налагало да доливам.

Относно тампона купи си го от магазин с уговорка "ако не стане" да го върнеш - от това ли се оказаха вибрациите?

 

Добре е когато си имал някакъв проблем и си го отстранил да споделяш . . .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jorko, благодаря ти за отговора отностно маслото. Най-вероятно ще си го сменя със същото 0w30 отново, защото не получих никакво друго мнение. За вибрациите тези, които сменяха съединителя не можаха да кажат от какво е. Друг майстор ме насочи към този тампон, защото каза, че когато се сменявал съединителя се откачали другите тампони и можело да не са подпрели хубаво двигателя и така цялата тежест да е останала на въпросния тампон на двигателя до ангренажа и така да се е прецакал. Чакам да ми кажат цена и за оригинален, за да преценя кой е по- до рия вариянт. По-късно ще кача снимка на сегашния за мнение. За проблемите ги описвам. Просто до сега за 10 г откакто я имаме се кара всеки ден и не е имала проблеми. Само един с влизането в авариен режим, който съм го описал и документирал. Има и един с парното, че не духа много топло, но мисля и него да пробвам, като я закарам за промивка на системата, че не ми се сменява радиаторче. Сега се изсипаха всички неща накуп. Ще сменявам и тампони и амортесьори, като съм поръчал оригинални, за да знам, че предницата е наред. Ще опиша и тях след подмяната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.01.2019 г. at 12:44, stuf4o написа:

Jorko, благодаря ти за отговора отностно маслото. Най-вероятно ще си го сменя със същото 0w30 отново, защото не получих никакво друго мнение. За вибрациите тези, които сменяха съединителя не можаха да кажат от какво е. Друг майстор ме насочи към този тампон, защото каза, че когато се сменявал съединителя се откачали другите тампони и можело да не са подпрели хубаво двигателя и така цялата тежест да е останала на въпросния тампон на двигателя до ангренажа и така да се е прецакал. Чакам да ми кажат цена и за оригинален, за да преценя кой е по- до рия вариянт. По-късно ще кача снимка на сегашния за мнение. За проблемите ги описвам. Просто до сега за 10 г откакто я имаме се кара всеки ден и не е имала проблеми. Само един с влизането в авариен режим, който съм го описал и документирал. Има и един с парното, че не духа много топло, но мисля и него да пробвам, като я закарам за промивка на системата, че не ми се сменява радиаторче. Сега се изсипаха всички неща накуп. Ще сменявам и тампони и амортесьори, като съм поръчал оригинални, за да знам, че предницата е наред. Ще опиша и тях след подмяната.

Ето и снимките на тампона. Моля за мнение. Опирането си мисля, че може да е при планката и така да се получават вибрации. За другите тампони не съм ги гледал може и от тях да има някой скъсан.

IMG_4789.JPG

IMG_4790.JPG

IMG_4791.JPG

IMG_4792.JPG

IMG_4793.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,на тампона му няма нищо,той даже не е нацепен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той не е нацепен, ама е хидравличен, ако е изпуснал кел файда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На ‎10‎.‎1‎.‎2019‎ г. at 9:23, brokofil написа:

Колега,на тампона му няма нищо,той даже не е нацепен.

 

Преди 13 часа, kiril9666 написа:

Той не е нацепен, ама е хидравличен, ако е изпуснал кел файда...

 

brokofil, не е нацепен, но както казва kiril 9666, не знам дали не е изпуснал и има ли начин да се провери това нещо. Ако някой може да качи снимка , за да видя разтоянието между планката и корпуса на тампона. Съмнява ме, че там може да има търкане и да се получават вибраци. Събота и неделя ще я гледам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги! Извинявам се ако е писано по темата, но с търсачката не можах да открия инфо. Става въпрос за мястото за теглене отпред на Хонда Сивик 7ген. 1.4 бензин. Колата е на мой приятел и не можем да открием къде е ухото или резбата, ако е с подвижно ухо.

Не че ще му се налага, ама човека е по сигурните работи, затова е и избрал и марката, под мое давление разбира се :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долу под бронята от пасажерската страна е ухото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , някой знае ли как се сваля антената която е от зад на тавана.Търсих и рових в интернет но нищо не намерих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Колеги здравейте,

Хондата влезе в авариен режим и няколко дни не може да се установи какво е.

Показва грешка Р0238 - boost sensor hight voltage.

И още някакви за скоростта двигателя (явно оборотите), но вижте и следващото изображение.Помагайте моля!

 

IMAG1002.jpg

IMAG1003.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксата на скоростомера е изгнила.Датчик с 3 пина ,намира се върху скоростната кутия леко от задната страна .Монтиран е вертикално.Смени тия ,които "установявят" Работата е за 3 минути...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ли е причината да влиза в авариен режим?Буксата на скоростомера?

А това Р0238 boost sensor hight voltage.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това Р0238 boost sensor hight voltage. Това е пренадуване на турбото 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам има ли някой със оем седалки с подгрев да ми даде малко информация относно оригиналната инсталация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, пренадуване на турбото.

Какво се прави в такъв случай?

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, пак се върнах.
Мога засега като бюджет 4-5 (6)к да отделя, та от същата година (04-06та) Королите са ми леко извън бюджета. Но един от една обява за (Сивик 7ца) -  че си е твърда, а се надявах тайно да не е такова дърво като предните генерации.

А комфорта ми е важен (здравословни и характерни причини), освен поддръжката/разхода.

 

Мислих си за тунинга - с друг тип амортисьори няма ли да се подобри значително возията, + малко по-високи гуми? Иначе 7цата ми харесва повече като визия от Королата, а и са по-евтини с 1-2к (не знам защо, явно Королите са по-търсени).
 

 

Иначе, какви са й предимствата на тази генерация?
Акорда гледам и той не е много комфортно настроен, а и ми е голяма вече (първа кола ще ми е).

Ако не стане с тунинг (все пак да не колкото разликата с Королка от същата година) >

Ще погледна и алтернативите: Хюндай i 30, макар че са 2008-9 и са по-скъпички и аналога при КИА, друго не се сещам. Нисана си е френско за мен....

 

Кога беше най-добрия период за покупка на кола (сега ли)?

 

Редактирано от hakama

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, Беселин написа:

Добре, пренадуване на турбото.

Какво се прави в такъв случай?

ами 1. Зацапана геометрия - може да се провери на ръка има достъп става бързо .(чисти се с carboncleaner - за 50 лв или сваляш турбото)
2.заминал актуатор ( до сега  няма такъв случай)
3.развален вакумен соленоид (N75), ако номер 1 е ОК , това управлява геометрията чрез движението на актуатора .Купуваш Нов за 70-80лв

 

тва на прост език .и при мен геометрията се зацапва когато е студено и се кара само в града

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,и аз от скоро имам малко проблеми със  Сивика на съпругата.Като за начало имаше моментен спад в налягането на рейката и оборотите на място падаха за секунда и после се въстановяваха,после започна и да гасне от време на време.Почистих резервоара(беше чист но за всеки случай)продухах тръбата от резервоара до филтъра,сменихме горивният филтър и проблема си остана даже започва да се влошава.Някой може ли да ме насочи на къде да продължа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жиктакоф,ако се е скапал соленоида на актуатора,защо ще пренадува? По-скоро няма да надува и ще има boost control negative deviation.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  1. Защото в 99% от случаите соленоида като се развали , не може да вземе въздух и да отпусне вакума към актуатора => актуатора не  се връща в крайно положение и пренадува , както и като геометрията се зацапа в крайно положение , соленоида отпуска актуатора , но геометрията е зацапана и не отваря до край и затова дава грешка p0238 . [[зацапва се само в края защото геометрията се отваря в крайно положение само на пълна газ след около 3500 оборота]]
    2. 1% е просто да изгори Соленоида и да няма вакум , тогава грешката ще е p0236 - мап сензора ти отчита по ниско налягане на турбото , от това което иска компютъра , като зададени стойности

Ако грешката е p0236 -тогава се проверятват вакуми , има възможност да е изгорял соленоида (не съм чувал за такъв случай) , спукан турбо маркуч , пробит кулер и т.н.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше от соленоида на ЕГР-а ( този който се намира соленоида за актуатора) и грешката беше 1237. Но съм съгласен,че трябва да започне от проверяването на вакуумите! Даже за проба може да сложи един болт във вакуума и да види дали ще работи геометрията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам опелски джанти 6jx15 H2 ET43 могат ли да станат на сивик 7ген. с 4 болта е

До колкото знам има някакво разминаване, но съм чувал че има втулки, които се слагат. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно на главината ще трябват втулки,ама не знам с колко се разминават

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...