Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Предвид "прекрасните" горива по родните бензиностанции, не е безсмислено да се сменя често.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера платих данъка за Пловдив - 34лв. (зарадвах се, че са го намалили, но всъщност, защото вече става на 14години).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ГР е много добра фирма , да не те притеснява факта че работиш с еконт.Дано е там проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,някой има ли идея от къде минават кабелите на плафона на тавана? И кои кори се свалят, и как? Искам да си направя подсветка в краката. Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде може да влиза тази вода в багажника?

c766f8eb7c685c0eb6ea067dbf7d6903_920x0.j

 

e2183d44a4b24f0541a25b0900415a71_920x0.j

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е конденз, иначе провери задната чистачка - махаш кората и гледаш по ламарината, дали има следи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
От къде може да влиза тази вода в багажника?....

 

Здравей колега!

Аз я карам същата и имах същия проблем. Водата влиза от стоповете. Сваляш стоповете, почистваш добре, там където ляга стопа, а то си личи. Изчистваш добре и черния гумен уплътнител , който е зад стопа и излиза заедно с него, изчакваш го да изсъхне добре. Нанасяш тънка ивица силикон около отворите под стопа и сглобяваш. При мен вече втора година не влиза вода и барут сухо. Има и друга особенност. Ако е двувратка, стопът се сваля лесно, развиваш трите гайки и е долу. Ако е четиривратка, сваляш първо бронята и тогава сваляш стоповете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди фейслифтовата 4-вратка, стопа също е само с три болта и излиза без сваляне на броня.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двувратка е. Ще ги сваля до няколко дни. Благодаря за инфото, колега. Само че чудя, искам да взема някакъв уплътнител. В София знам къде продават много готини лепящи се уплътнения, но в Германия си нямам идея :D. Ще ровя в ибея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Честно казано и аз мислех че са гумички но след като са ги сменили 2 пъти и пак има проблем наистина не знам. Дори и да са сменили местата на смукателните и изпускателните, не може да има такъв разход на масло. Това 15w40 вземи веднага го изхвърли, не караш ЗИЛ. Зима е, тия в сервиза луди ли са, акъл имат ли, или понеже ще правят мотор искат преди това качествено да го развалят.

За момента нямам голям избор, да не кажа - никакъв! Слагат ми 15-40, понеже резултата с 5-40 е ясен, а с 10-40 е непредвидим, леко презастраховане! Но пък, това е временно, много добре знам, че 15-40 не е за мен, просто да мога да я движа, докато дойдат сегментите и лагерите, следва нов сезон на сагата "Мотор"! Другата алтернатива е, да стои на трупчета до средата на януари, което не ме устройва, имам належащи неща за вършене дотогава. Не смятам да навъртам дотогава повече от няколкостотин километра, така че, едва ли ще я доразваля много повече :yes: Наистина стана нещо от типа - намерил си копче, ушил си костюм, само че, с отрицателен знак :blabla:
Сагата с ремонта на двигателя приключи, най-после! Сега е в процес на разработване, ще я наблюдавам най-изкъсо, за нова, евентуална рекламация! Впрочем, като главна и единствена причина за това неистово горене на масло ми беше казано, че от спечени сегменти!? Само дето не ми се връзва, как е станало отведнъж? Някакви идеи?

 

 

И още един въпрос - сега е с масло 10-40, поне за разработването. Казаха ми, че понеже няма шлайфове мога да го карам 5-6 хил. до смяна. Дали да го сменя по-рано, с 5-40или да продължа на тоя вискозитет?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, искам да сменя свещите. По руския каталог излизат NGK ZFR5J-11, но четох някои теми и се колебая дали да не сложа ZFR6J-11 (по-студените), защото колата ведъж в годината се кара Германия-България-Германия 5500км, с около 120-130км/ч. Не че много, но си държи над 3500 оборота, вие как мислите? Иначе се кара само градско, но тук зимата не е студено и не ме притеснява въпроса с по-бързото затопляне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Backstage,

 

карал съм и с 5J и 6J, разлика едва ли ще усетиш. Мисля си , че за България е по-удачно 6J, по-топло е. Между другото, сега съм около 20 000 км. с Denso VK16, слагаш ги и забравяш за свещи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, а с какво Денсо са по-добри от НГК? Виждам, че са иридиеви, но не знам точно защо имат предимство?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С цена , колега. :yes: Не съм писал, че са по -добри колега. НЖК са най-реномираната марка свещи, но са доста по-скъпи от другите. Конкретно за това Денсо, когато решавах какви свещи да купувам, четох доста положителни отзиви в доста чужди форуми и това , както и че бяха на половина на цената на НЖК натежа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз попрочетох за иридиевите и се налага едно мнение, че има полза от тях, ако са в комбинация със спортен филтър, нова изпускателна система и т.н. Един вид със стоков двигател надали ще се усети разлика във вървеж или разход. Другото е, че се сменят по-рядко, но това лично мен не ме блазни, те така или иначе са по-скъпи.

 

А относно топлинното число четох, че от по-студени свещи има смисъл само при по-горещ климат, в противен случай, особено при повече градско шофиране, може да няма пълно изгаряне и да се образува нагар, който пречи на оптималната работа. Така че май ще се насоча към каталожните NGK ZFR5J-11. В ибей комплекта ми излиза за 25 евро, това ли е нормалната цена на оригинален комплект?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

25 евро не е ли множко за обикновени свещи? Погледни тези, излизат към 37- 38 евро,но са иридиеви. За около седмица пристигат в БГ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изкъртиха ми дясното огледало, счупен е корпуса. Откъде мога да си намеря нов? Ако е 2ра ръка предполагам няма шанс някой да даде само корпуса, защото това ще направи огледалото непродаваемо. Та сега се чудя дали да търся направо 2ра ръка огледало и да ползвам само корпуса или да търся чисто нов корпус, ама като гледам никъде няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, поръчах маслен филтър и установих, че има два различни парт номера, които са дадени за 1.6 D16V1 и визуално са различни. Единия има канал отстрани, а другия мисля, че е с по-малък диаметър и о-пръстена върви по ръба. Имате ли идея защо така и стават ли и двата или има някаква грешка?

 

Ето този линк гледам: http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=10077&nplgrp=1&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=3&dmodyr=2001&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.6LS&nplblk=E__1300

 

Ето това са двата модела:

 

HIGH-QUALITY-OIL-FILTER-15400-PR3-014.jp

 

100824078383.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм с D14z6 и съм слагал от първия, даже и сега наскоро пак от първия сложих, но мисля, че когато дойде колата беше с втория. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лятото сложих от втория вариант - без канал. А сега съм взел от първия и се чудех дали ще стане. Може би и двата стават. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги и честит празник  :bg: ! Някой може ли да ми каже къде се намират бушоните на Civic 7gen. и по-точно бушона на запалката, че от скоро не ми работи... :(  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Имам проблем с фаровете! Бяха нагорели фасунките и ги смених! След месец отново са нагорели , обаче сега имам  и друг проблем ; като включа късите светят и дългите много слабо, десния къс също свети слабо. Като включа дълги свети, само  левия ! Колата е 7 ген .фейс , фара е с лупа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

... Някой може ли да ми каже къде се намират бушоните на Civic 7gen. и по-точно бушона на запалката....

Бушоните са под волана, номер 18 е за запалката и е 15 А (ампера).

 

 

.....Имам проблем с фаровете!....Колата е 7 ген .фейс ,фара е с лупа!

Трябва отново да се проверят връзките (особено на десния фар). Вероятно някъде се докосват плюсовите кабели на къси и дълги. Получават се няколко последователно свързани крушки и затова светят слабо.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май много прибързах да се радвам, че вече карам с почти нов двигател... Дано не се окажа прав, защото съм на път да побеснея и да ми падне пердето...

Та след пълната ревизия на мотора, след необяснимото спичане на сегментите и буквалното пиене на маслото, този проблем го няма, поне така се вижда, засега! Но се появи един друг, наглед незначителен, поне се надявам да си остане до лека небрежност, защото иначе, нещата загрубяват!

В петък, след като минах стотина километра, паркирам пред къщи. Наложи ми се да изляза пак, след 2-3 часа. Тръгвам, колата загря нормално, но ми направи впечатление, че не прехвърля на газ! Същото се повтори и на следващия ден. Набедих газовия клапан и щях да тръгвам по газаджии. Но се оказа, че при принудително палене на газ, няма никакъв проблем !?! Тогава наляхме към литър антифриз и нещата се оправиха, поне засега! Просто в изпарителя не е постъпвала гореща течност, което да активира температурния датчик, който да прехвърли на газ! Та въпросът ми е, дали е възможно, да не е налят достатъчно антифриз при сглобяване на мотора, което си е небрежност? Или по-лошата вероятност - да е сглобен немарливо, и антифриза да изгаря вътре, в цилиндрите? Което разбира се, означава ново разглобяване и тоя път няма да мине без ексцесии! Като сложим и това, че са ми съборили и акумулатора, та ме остави на бензиностанцията, и се наложи впоследствие да купя нов, чашата наистина прелива! Та как да разбера, освен със следене на нивото на антифриза, дали се касае за "горенето" му? Засега изключвам вероятността за теч, поне външни признаци не виждам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто проследи нивото няколко дни и ще си покаже.Наглеждай и нивото маслото, защото опцията горене е едната, другата опция е да ти влиза в маслото, което пак не е добре.

Според мен не са обезвъздушили, навремето и аз, като карах Ep2, имах проблеми точно със зоната на изпарителя, тъй като беше поставен малко нависоко и му трябваше малко повече време да поеме течност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 В маслото няма, то ми е голямата болежка и го следя изкъсо, 1 литър ако е влязъл там, да е на петмез отдавна! Но което казваш е странно, този проблем с изпарителя се явява след поне 300 км навъртени? Не трябва ли да покаже веднага? Казаха ми и за възможна "тапа", което пак е странно, при положение, че липсва антифриз? А иначе да се надяваме, че е по-малката немарливост, че вече не знам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вероятността да не е обезвъздушена е доста голяма. Следи както ти е казал и колегата по-горе поне седмица и ще ти стане ясно. 

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, днес случайно си купих Сивик D16V1. Вчера по това време нямах никакво намерение да сменям колата. Купих я от съгражданин. Цената беше добра (според мен) и не можах да устоя. Дано не съжалявам! Имам много въпроси, тъй като не съм карал Сивик. С Акорда не съм имал никакви проблеми, но жена ми не можа да свикне с габаритите, макар че има парктроник. Затова купихме Сивика. Първият ми въпрос е за положението на стрелката на температурата на водата. На загряла кола стои на 1/4. Не отива до средата. Това нормално ли е?

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако гори антифриз, колата няма да върви, ще прекъсва, ще се чуди. На майка ми Корсата хвърли гарнитурата на главата и гореше антифриза - беше пълен мъртвец. Най - вероятно не е обезвъздушена системата. А до колегата ruil4o - стрелката не стои на средата, а г/ д на 1/ 3 - та от скалата. Моята стои 1 идея по - нагоре, въпреки че съм с дизел, Като гледам тези Сивици, все на едно място им стои стрелката. Като я запалиш на студено и я караш, бързо ли загрява? Бензиновите Хонди загряват много бързо, при нас дизелджиите е доста по - бавно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ruil4o, стрелката при напълно загряла кола трябва да стои няколко милиметра по-нагоре от това, което си снимал. Смени си на първо време термостата , той така или иначе е консуматив - не е скъп и лесно се сменя . После доливаш колкото трябва с антифриз, до горе в радиатора и палиш, чакаш да отвори големия кръг с отворена капачка и ако го глътне, доливаш още. Чакаш така на запален мотор 10 минути, примерно докато нивото остане постоянно и спрат да излизат мехурчета, гасиш и завиваш капачката. Пълниш разширителния съд до половината с антифриз и си готов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери се проблемът с намаляващия антифриз, имало е теч от спукан маркуч от системата на газовия инжекцион! Като се замисля, беше логично да се търси там, все пак газта не включваше, иначе нямаше загряване!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ruil4o, стрелката при напълно загряла кола трябва да стои няколко милиметра по-нагоре от това което си снимал. Смени си на първо време термостата , той така или иначе е консуматив - не е скъп и лесно се сменя . После доливаш колкото трябва с антифриз до горе в радиатора и палиш, чакаш да отвори големия кръг с отворена капачка и ако го глътне, доливаш още. Чакаш така на запален мотор 10 минути, примерно докато нивото остане постоянно и спрат да излизат мехурчета, гасиш и завиваш капачката. Пълниш разширителния съд до половината с антифриз и си готов.

Благодаря @borko 30! Съвета ти със сигурност ще го последвам скоро, защото не съм сигурен в качеството на антифриза. Даже стария собственик ме посъветва да го сменя, но същи ми каза, че скоро е сменял термостата, "защото не загрявала". Иначе парното ми се струва добре, но сега не са големи студове и не мога да преценя точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

От вчера джъткам Сивик и само исках да се похваля. Темата (и не само нея) я чета, ама гледам доста голяма е станала...

Така че с евентуални въпроси, може би по нататък.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си го смени термостата така или иначе, за твоя сигурност. Лятото, подарих стария си термостат на едно момче от Ромпетрола на Дим . Ковачев. Нищо му нямаше, ама го смених с нов от щатските поръчки профилактично, скоро го гледах там - осма генерация си взел вече . След Ромпетрола, там има магазин за японски коли, трябва да го знаеш. Иди и искай термостат там за твоята кола, предишния собственик кой знае какъв е сложил .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, кажете откъде да закупя метални втулки за джантите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Метални никъде не съм виждал. Всички са от пластмаса или тефлон. Ако държиш да са метални, шансът е стругар. Пластмасовите вършат същата работа, така че не виждам защо да не ползваш такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Станичните огледала при префейслифт и фейслифт едни и същи ли са? На мен ми трябва едно дясно само да взема черният корпус, който го свързва към вратата.

Другия вариант е да взема ново евтино огледало и да му взема корпуса, т.е. цвета на огледалото няма значение. Има ли значение в такъв случай дали взимам механично или електрическо, че първите вървят по 45лв - http://store.emk-33.com/product/437435/ogledalo-dyasno-mehanichno-honda-civic-sedan-hechbek-2001.html , а другите са от 127 нагоре - http://store.emk-33.com/product/437432/ogledalo-dyasno-elektrichesko-s-nagrevatel-honda-civic-sedan-hechbek-2001.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , как се закрепя крушката при монтиране на ксенон ? Става въпрос за фара с лупа .(фейслифта)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че каква е драмата?

При мене имаше сложени ксенони с малки крушки и бяха правени някакви цигании да се облепят с изолирбан, и бяха напукали леглата на крушките. Махнах ги малко след като взех колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драмата е, че има фасунга!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...