Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Някой колега с барабанни спирачки отзад може ли да сподели впечатление за спирането с ABS на хлъзгав участък , че при мен положението е ОТЧАЙВАЩО. Имам подозрения, че задните колела не участват в играта. На техн. прегед уж е OK и на сух терен също, ама като се включи оня ми ти ABS - мноо щади мноо нещо, ама хич я няма. При удобен случай съм си правил експерименти и ползвам и ръчната и захапва повече май. Някой с подобни ядове и най-вече решение?

 

Върти ми се в главата за swap към дискови, но не е проста работа май, сега ще почна с поредната смяна на накладки, дано попадна на читави. Досега съм бил с оригиналните и сега с Kashiama. И двете не са износени, може и да се препичат нещо.

Както обикновено сам си отговарям - все на някой може да му е от полза. Видно е, че напоследък само питащи сме останали тук, а отговарящите никакви ги няма :).

Та развитието по въпроса: след кратко проучване, в теми от форума и клипчета в мрежата се оказа според едната теория, че е желателно челюстите да се настроят максимално близо до барабана - почти да се допират. Така и задните спирачки щели да работят както трябва, в противен случай при по-голям ход "нам-къф си" регулатор сработвал и задните не държат. Според другата теория, авторегулиращия се винт се завива докрай и после се чака системата сама да се регулира, стига да е монтирана правилно и да функционира.

 

Имайки предвид, че и "хабилитиран" майстор преди време ми настрои нещата по първия начин, та вчера купих нови накладки (за всеки случай) и ги монтирахме в едно сервизче според първата теория - с челюсти почти до барабана.

 

Какъв е началният резултат?

При суха и добра настилка спира яко, усеща се присвирване в задните гуми. Все пак не поднася при спиране в завой. На лигава настилка спирането пак си е слабичко, изглежда гадната система толкова се е "вманиачила" към стабилност, че почти елиминира спирането отзад, а и отпред.

 

Неприятният ефект е, че педалът придоби малко по-дълъг ход, без да се отразява на спирането, та се чудя дали е от по-голямото разстояние при буталцата, от някакво напасване. Най-вече ме тревожи да не е влязъл въздух някак.

 

Та така.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да помогне? Немога да разбера дали водната помпа работи добре. 1.7дизел парното ми идва най-рано на 10мин, проверих подгревните свещи на водата, работят и трите и то когата температурата навън е под 0 градуса.

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да помогне немога да разбера дали водната помпа работи добре 1.7дизел парното ми идва най рано на 10мин проверих подгревните свещи на водата работят и трите и то когата температурата навън е под 0 градуса Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Същата работа , много трудно загрява тоя дизел , на място ако парното е на макс , колата изтива (малко пада стрелката) 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да помогне немога да разбера дали водната помпа работи добре 1.7дизел парното ми идва най рано на 10мин проверих подгревните свещи на водата работят и трите и то когата температурата навън е под 0 градуса Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

 

 

Същата работа , много трудно загрява тоя дизел! На място, ако парното е на макс колата изтива (малко пада стрелката)

Не би трябвало да е така , почвам да се оглеждам във водната помпа, явно на ниски не прави дебит.

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така....

Понеже търся читава 7-ца, ориентирал съм се към Исузу-дизела.

Та питането ми е, мигачите в огледалата и централната конзола с контрол откъм шофьора /ел.контрол, а не жила/, какво би трябвало да ми говорят за годината на колата?

 

Благодаря предварително!

Така....

Понеже търся читава 7-ца, ориентирал съм се към Исузу-дизела.

Та питането ми е, мигачите в огледалата и централната конзола с контрол откъм шофьора /ел.контрол, а не жила/, какво би трябвало да ми говорят за годината на колата?

 

Благодаря предварително!

Моята е 2004г., фейслифт и има мигачи в огледалата, временен разход и външна температура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Някой може ли да помогне немога да разбера дали водната помпа работи добре 1.7дизел парното ми идва най рано на 10мин проверих подгревните свещи на водата работят и трите и то когата температурата навън е под 0 градуса Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

 

 

Същата работа , много трудно загрява тоя дизел! На място, ако парното е на макс колата изтива (малко пада стрелката)

Не би трябвало да е така , почвам да се оглеждам във водната помпа, явно на ниски не прави дебит.

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Имах подобен проблем, когато взех колата. Оказа се, че е термостата, работи си, но има някакво гумено уплътнение, което се беше разпаднало... Иначе си загрява трудно всеки турбо дизел с интеркулер, проверете си водоподгревните свещи, ей така за спорта :). Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Някой може ли да помогне немога да разбера дали водната помпа работи добре 1.7дизел парното ми идва най рано на 10мин проверих подгревните свещи на водата работят и трите и то когата температурата навън е под 0 градуса Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Същата работа , много трудно загрява тоя дизел! На място, ако парното е на макс колата изтива (малко пада стрелката)

 

Не би трябвало да е така , почвам да се оглеждам във водната помпа, явно на ниски не прави дебит.

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

 

 

 

Имах подобен проблем когато взех колата, оказа се че е термостата, работи си Но има някакво гумено уплътнение което се беше разпаднало... Иначе си загрява трудно всеки турбо дизел с интеркулер, проверете си водоподгревните свещи ей така за спорта :)

Имал съм Мазда, Митсубиши, Тойота, само дизели и всичките имат парно.

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам теч на масло от разпределителния вал, от страната на егр (което ме радва донякъде, защото може и да не е маслояд ). Имаше писано по въпроса за прост и евтин ремонт на проблема , но не намирам темата . По спомен май лепиха пластмасовата капачка със силикон . Дали може някой да даде линк към темата или да сподели личен опит за същият теч? д16в1 е мотора . Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тази тапа 12513-P72-003 (тапата на разпределителният вал от страна на егр) , някой да знае размера на о пръстена ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен настъпи неочакван проблем! След дълго отлагане, реших да закарам хондата за едно по-основно обслужване - смяна гумички клапани, смяна и на някои гарнитури, че петното от масло отдолу, след каране, взе да нараства, и ме дразнеше! Плюс това поизпушваше при студен старт и реших да сменя и гумичките; като е гарга, да е рошава! Освен това дойде ред за смяна и на масло, реших за зимата да се върна на 5-40, купих 5 литровка Мотул. Досега бях с 10-40 на Тотал. Дотук добре, всичко подготвено, частите дойдоха, от скъпи по-скъпи /само гарнитурката на витека се оказа 50лв/! Нищо не казах за това, вярвам на майстора от сервиза, досега не ме е подвеждал!

След дълго нагласяне и уговорки, най-накрая я карам в сервиза, в понеделник, 5 декември. Уговорихме се да стане за 5 дни, до петък. Нито звъня, нито притеснявам, не обичам да ми го правят и аз не го правя. Чак в петък звъннах по обяд, да видя докъде са, казаха, че вече сглобяват. Позабавих се още малко и отидох към 5 следобяд, с надежда, че ще са приключили. Да, ама не, оказа се, че е имало неква "засечка", и мотора е пак отворен, в частта му за капак на клапаните! Както и да е, реших да изчакам на място да довърши. Като взеха да слагат капака вече, случайно мернах, че вътре се виждат некви парцалчета, сложени с цел да запушат нещо, не знам какво, докато трае другата работа. И тоя пишман-монтьор /не моя човек, другия/, направо слага капака, без да ги махне!?! Обадих му се, сепна се, бил ги забравил...Ами ако не бях отишъл? Не ми се мисли!

Както и да е, дотук бели кахъри! След още двучасово балтавене, чистене, миене двигател, пробване, и прочие, накрая си тръгвам. Дотук добре, за около два дни навъртях стотина километра, работата е ок. После заминах за 6 дни в Пловдив, като тия дни не съм я палил даже. От Пловдив, през Карлово, се връщам в Ст. Загора. Спрях пред блока, и се качих в къщи. Беше обяд. Привечер реших да ида на мивка, че приличаше, сякаш съм бил на офроуд. Качвам се, паля и тръгвам. Правя по-рязък завой на едно място, и лампата на маслото примигна. Добре, че беше сумрачно, та я забелязах, за секунда беше. Върнах се, спрях, и оставих двигателя да постои известно време. После извадих щеката, и познайте - не можеше да хване изобщо масло!!! Веднага звъня в сервиза, и уговарям рекламация за следващия ден, да я карам за ново разглобяване! На следващия ден налях към 2 литра масло, само да я закарам дотам! И вече 3ти ден, не могат да открият, защо продължава да го изяжда това масло, откъде! Някой има ли идея за какво иде реч? Само ми казаха, че съмненията за скъсани или извадени гумички са отпаднали, сега ще пробват с нова гарнитура на главата! Но дали е възможно да е от това!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За дизел ли става дума? Ако е гарнитура на главата няма ли да го вкара в антифриза маслото? Ако пък го гори, трябва да пуши синкав дим здраво... Според мен е логично да са сегменти. Мерена ли е компресията на мотора?

Редактирано от backstage

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом има втек значи е бензинка.

колега bahamonde имаш 3 опции (само не разбрах сегменти дали си сменил,тъй като разход на масло при хонда 90% идва от там)

 

1. - теч на масло от гарнитура навън от мотора (може и вътре,примерно в антифриз или цилиндри)

2. - сегментите пускат 

3. - гумички на клапаните изтърват,не са наместени или нещо такова.Ако не си сложил оригинални гумички също може да се окаже проблем.

 

консумацията на масло ти е много голяма все пак,изискай пълна рекламация на ремонта.

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да уточня наистина някои подробности! Колата е 1.6 витек, 110 коня, бензин-газ.

 

Другото което е, преди да ида за това обслужване, разходът ми на масло беше около литър и половина - два, на 10 хил. И тъй като имаше теч отнякъде, неголям, но го имаше и ме дразнеше, предполагах, че и гумичките ми са за смяна, както се и оказа, били са втвърдени и спечени. Очаквах разхода да дойде на около литър на 10 хил. Гарнитурата на витека също се оказа полуизядена, значи и оттам е отцеждало! Както и да е, след смяната на всичко, без сегменти и лагери, не виждам нужда от това, изведнъж ми глътна цялото масло, което ме води на мисълта, че има грешка при сглобяването и вложените консумативи и части! Няма как сегментите изведнъж да се износят тотално и да почнат да горят 2 литра на 400 км! Такъв разход е само от грешка, или двигателя трябва да е без сегменти изобщо! Във вървежът не усетих разлика никаква, не меша антифриз и масло, поне не и в картера, в охладителната система не знам, ще ги питам днес! Но пък, ако мяташе маслото в антифриза, с такова количество досега да е пръснало системата! Течове външни няма, значи някъде вътре маслото отива директно за изгаряне! Доказва го обилното пушене, особено на студен старт! Въпросът е, ако не са гумички, както ми казаха, кое следва да е, гарнитура на главата ли? Ако е объркана с друг модел, би трябвало изобщо да не пасне!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм видял, че си писал, че е Втек. Колега, това е огромен разход на масло и предишния, и сегашния. Имам същата Хонда и за 15 000 изгаря не повече от 200 грама. След ремонта, който си направил разхода ти трябваше да се движи някъде около това число. Правилно разсъждаваш, че няма как сегментите от един път да се износят двойно и да ти глътне цялото масло от нищото. Да си намерят проблема майсторите, явно е сериозен, защо не са го видели при разглобяването и сглобяването?

 

ПП: На колко хиляди е колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да ми кажеш, че са ти отваряли мотора, за да сменят гумички на клапани ?

Проблема е в гумичките според мен, не знам каква марка са ,чно има гумички за изпускателни клапани и всмукателни.Разликата е в диаметъра, тъй като изпускателните клапани се разширяват повече от всмукателните.

По принцип в ръководството на хонда има описан метод за смяна на гумички на клапан, без да се сваля глава, ама това само майстор, дето е виждал хонда и разбира от мотори може да ти го направи читаво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последното двайсе от днес е някакво налудничаво обяснение! Имало е даже допитване до оторизирания сервиз на Хонда в Ст. Загора. След повторна смяна на гумичките, различни от първите, резултата е нулев. От сервиз Хонда им казали, че тоя мотор е много особен и че всичко е от маслото! Когато вече си минал на по-гъсто такова, вече не можеш да се върнеш на по-тънкото, понеже маслените сегменти били много "чувствителни", тънкото и хубаво масло отмивало натрупания нагар и почвало да гори здраво! Затова, при ревизия на главата, се сменяли и сегменти, респ. и лагери! Интересното е, че като купих колата, предишния собственик я караше с Енеос 5-40, посъветваха ме да мина на 10-40, както и направих. Навъртях към 8500-9000 км, когато го смених сега с мотул 5-40. Нима за 8-9 хил. ще натрупа такъв нагар, че мотула да го отмие от раз и да изгори 2 л. за 400 км? Нещо не ми се връзва!

 

Сега ми наляха 15-40, и ще чакаме поръчката на лагери и сегменти, за да се завърши ремонта!

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука намирисва на отваряне на мотора пак. Аз залагам на объркани (смукателни/изпускателни) или неправилно поставени гумички. Но при това положение отзад ще пуши яко синьо. Не че искаш да те плаша, ама ако мотора е изгорил 2 литра масло за 100 км очаквай скоро и ламбда сонда и катализатор да имаш за смяна.

 

п.п. писали сме по едно и също време

Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тез от хонда им кажи да се гръмнат. Единствения вариант мотора да изгори 2 литра за 100 км е да нямаш сегменти въобще. Не да са износени, а въобще да ги няма в мотора. Това е грешка на майстора и сега се чудят как да я покрият.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Тез от хонда им кажи да се гръмнат. Единствения вариант мотора да изгори 2 литра за 100 км е да нямаш сегменти въобще. Не да са износени, а въобще да ги няма в мотора. Това е грешка на майстора и сега се чудят как да я покрият.

Аз имах един пасат 4 1.8 20клапана и на 1000км гореше по един литър и не пушеше и на 480000х.км.

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за маслото според мен е глупост. Никога не съм чувал нещо подобно, като механик.Този мотор е направен да върви с 5-40 , какво като марка всеки сам избира.нНаливането на 10-40 е компромис от цена , за зимата е убийство за мотора, а лятото нещата са на кантар. Искам да кажа, че двигателите се конструират с определени луфтове , които държат на обороти с определен маслен клин, който пък се получава от посочен вискозитет на маслото. Това всичкото, като данни се дава от производителят на мотора, той си има характеристики и експлоатацията му е в ръцете шофьорите.

Има едно правило, като не работи нещо се пита какво последно си пипал - при теб са гумички .

Според мен майсторите, правили ремонта не ти казват нещо или не разбират от това, което са направили.

Все пак може ли да кажеш какви гумички си сложил? Съвета ми е ако ще ги сменяте пак да си купиш оригинални , така ще знаеш, че получаваш максимум качество. Разликата в цената е незначител....

Подкрепям Wyvern , аз също си мисля, че нещо не е наред с гумичките ти .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано и аз мислех, че са гумички, но след като са ги сменили 2 пъти и пак има проблем, наистина не знам. Дори и да са сменили местата на смукателните и изпускателните, не може да има такъв разход на масло. Това 15w40 вземи веднага го изхвърли, не караш ЗИЛ. Зима е, тия в сервиза луди ли са, акъл имат ли, или понеже ще правят мотор искат преди това качествено да го развалят.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано и аз мислех че са гумички но след като са ги сменили 2 пъти и пак има проблем наистина не знам. Дори и да са сменили местата на смукателните и изпускателните, не може да има такъв разход на масло. Това 15w40 вземи веднага го изхвърли, не караш ЗИЛ. Зима е, тия в сервиза луди ли са, акъл имат ли, или понеже ще правят мотор искат преди това качествено да го развалят.

За момента нямам голям избор, да не кажа - никакъв! Слагат ми 15-40, понеже резултата с 5-40 е ясен, а с 10-40 е непредвидим, леко презастраховане! Но пък, това е временно, много добре знам, че 15-40 не е за мен, просто да мога да я движа, докато дойдат сегментите и лагерите, следва нов сезон на сагата "Мотор"! Другата алтернатива е, да стои на трупчета до средата на януари, което не ме устройва, имам належащи неща за вършене дотогава. Не смятам да навъртам дотогава повече от няколкостотин километра, така че, едва ли ще я доразваля много повече :yes:  Наистина стана нещо от типа - намерил си копче, ушил си костюм, само че, с отрицателен знак :blabla:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, и аз карам Хонда като твоята. И на мен ми гори около 2 л. на 10 000 км. Разликата е единствено, че аз като я купих, колегата я е карал с Енеос 10-40. Та аз започнах да я карам с Мотул 5-40, като вече и навъртях над 50 000 хил км. Сега обаче съм си взел Моатул 10-40 с надеждата да промени малко разхода на масло, но явно съм съвсем близо до операциите, които ти си направил сега. Именно за това ми е интересно какъв е проблема при теб. Моля, дръж ни в течение с проблема, поне да не повтаряме едни и същи грешки.

 

Поздрави и весели празници!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Тез от хонда им кажи да се гръмнат. Единствения вариант мотора да изгори 2 литра за 100 км е да нямаш сегменти въобще. Не да са износени, а въобще да ги няма в мотора. Това е грешка на майстора и сега се чудят как да я покрият.

Аз имах един пасат 4 1.8 20клапана и на 1000км гореше по един литър и не пушеше и на 480000х.км.

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Колега, аз съм с 1.4 и при мен е 1л/1000км. Имам мазно по ауспуха , но не дими грам. И аз като теб, като я купих сложих 5w30 Енеос, ама разхода беше убийствен и сега съм с 10w40. Доливам си и така. Сменени всички гарнитури и семеринги що се сетите. Някои, по няколко пъти. Само и единствено сегментите останаха и при мен.. Въпросът е колко струва такава инвестиция и трябва ли и лагери и другите неща да се сменят или може само сегментите (не броя там нови гарнитури те са ясни)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, цял (капсулован) ли е фарът на сивика или се разделя, че гледам има щипки някакви ? Мисля да слагам на мястото на габарита eagle eye лед светлини. Става въпрос за фара преди фейса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

Еднакви ли са калниците на 7-ма хеч с 3вр. и 5 вр.?

 

Мерси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, и аз карам Хонда като твоята. И на мен ми гори около 2 л. на 10 000 км. Разликата е единствено, че аз като я купих, колегата я е карал с Енеос 10-40. Та аз започнах да я карам с Мотул 5-40, като вече и навъртях над 50 000 хил км. Сега обаче съм си взел Моатул 10-40 с надеждата да промени малко разхода на масло, но явно съм съвсем близо до операциите, които ти си направил сега. Именно за това ми е интересно какъв е проблема при теб. Моля, дръж ни в течение с проблема, поне да не повтаряме едни и същи грешки.

 

Поздрави и весели празници!

Разбира се, ще описвам всичко, което става, проблеми няма! Единственото, което със сигурност вече знам, е при отваряне на двигателя да имаш готовност за смяна и на сегменти, и лагери. Както и да се минава от по-гъсто на по-тънко масло е крайно непрепоръчително, поне за тоя мотор на хонда, а вероятно и за другите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да се похваля с новата ми придобивка - Сивик 1.7 дизел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чета колко са безшумни моторите на колегите и се замислям, че трябва да си проверя основно изпускателната система.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, някой да е правил реглаж на клапани? Карам хонда сивик 1.6 Втек 2002 бензин-газ.

Можете ли да ми препоръчате читав сервиз в София? Колко взимат горе-долу за реглажа? Какво е хубаво да погледна при реглажа?

Благодаря ви предварително.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, някой да е правил реглаж на клапани .Карам хонда сивик 1.6 Втек 2002 бензин-газ.

Можете ли да ми препоръчате читав сервиз в София. Колко взимат горе-долу за реглажа. Какво е хубаво да погледна при реглажа.

Благодаря ви предварително.

Регулират се на 10-15 хиляди км. Може да се прегледа състоянието на ремъка, за дефекти по него или наранявания.

Луфтовете са 0.20мм за изпускателни и 0.25мм за всмукателни.

Процедурата може да се извърши при всеки, за точен сервиз се сещам само за Омбре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чета колко са безшумни моторите на колегите и се замислям че трябва да си проверя основно изпускателната системаI

И аз като минах от 6-та (English) на 7-ма (Japanese) генерация й проверявах изпускателната система по същите причини и всичко си беше наред :). Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравей, някой да е правил реглаж на клапани .Карам хонда сивик 1.6 Втек 2002 бензин-газ.

Можете ли да ми препоръчате читав сервиз в София. Колко взимат горе-долу за реглажа. Какво е хубаво да погледна при реглажа.

Благодаря ви предварително.

Регулират се на 10-15 хиляди км. Може да се прегледа състоянието на ремъка, за дефекти по него или наранявания.

Луфтовете са 0.20мм за изпускателни и 0.25мм за всмукателни.

Процедурата може да се извърши при всеки, за точен сервиз се сещам само за Омбре.

 

 

Понеже виждам, че си от Варна/Шумен. Ходил ли си при Омбре сервиз или просто от колеги си чувал , че е точен, тъй като аз нямам много добри отзиви за там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вчера на път за Сърбия, при скорост 180км, при подаване на газ колата спря да поема. Натискам педала на газта нищо. Отбих и спрях. Изключих двигателя и след няколко минути запалих и тръгнах. Тогава ми светна лампата на чека. Преди това не светеше. Отново газ до 170 и пак същото. Отново спиране, изключване за няколко минути и потегляне. До границата повече от 120 не съм вдигал и не влиза в авариен режим, но лампата продължи да свети. След няколко часа, може би 4, запалих и установих, че чека не свети. Минах границата и отново 160-170. Този път нищо, нито чека светна, нито забиване. Колата е Сивик 1.7 дизел 2004. Някой да е имал подобен проблем? Ще съм благодарен да споделите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Като чета колко са безшумни моторите на колегите и се замислям че трябва да си проверя основно изпускателната системаI

И аз като минах от 6-та (English) на 7-ма (Japanese) генерация й проверявах изпускателната система по същите причини и всичко си беше наред :).
На мен не ми се струва да е безшумна, в сравнение с другите ми дизели, които съм имал ; нооо може и да се заблуждавам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, здравейте. След 73000 безпроблемни километра и при мен се случи дизеловия ми Сивик да загуби мощност и да влезе в авариен режим. Вчера ходих на диагностика и грешката Р1236 беше изтрита. Сега колата върви нормално, но се опасявам да не се повтори. От това, което съм чел в нашия форум, това е само въпрос на време. Потърсих какво значи тази грешка - BOOST PRESURE HIGHER THAN EXPECTED. Правилна информация ли съм намерил? От изчетените мнения оставам с впечатлението, че има проблем с геометрията на турбината. Преди да предприемам ходене по сервизи, разглобяване и стотици, а може и хиляди левове разходи, дали да не опитам някой продукт за почистване на турбокомпресори като този на Бардал, който се сипва в горивото или аерозолните препарати, които се впръскват през всмукателния колектор?

М/у другото установих и съм 101% сигурен, че горивния филтър не е сменян, въпреки че когато сменях маслото съвсем наскоро платих да го сменят. Не знам дали има значение при положение, че Р1236 означава съвсем друго нещо.

Какво е вашето мнение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, случайно да знаете кой е бушона за запалката на Ep1 преди фаселифта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, здравейте. След 73000 безпроблемни километра и при мен се случи дизеловия ми Сивик да загуби мощност и да влезе в авариен режим. Вчера ходих на диагностика и грешката Р1236 беше изтрита. Сега колата върви нормално, но се опасявам да не се повтори. От това, което съм чел в нашия форум, това е само въпрос на време. Потърсих какво значи тази грешка - BOOST PRESURE HIGHER THAN EXPECTED. Правилна информация ли съм намерил? От изчетените мнения оставам с впечатлението, че има проблем с геометрията на турбината. Преди да предприемам ходене по сервизи, разглобяване и стотици, а може и хиляди левове разходи, дали да не опитам някой продукт за почистване на турбокомпресори като този на Бардал, който се сипва в горивото или аерозолните препарати, които се впръскват през всмукателния колектор?

М/у другото установих и съм 101% сигурен, че горивния филтър не е сменян, въпреки че когато сменях маслото съвсем наскоро платих да го сменят. Не знам дали има значение при положение, че Р1236 означава съвсем друго нещо.

Какво е вашето мнение?

Смени си горивния филтър задължително. Това ми излиза в няколко сайта . P1236 - Fuel Pump Control Out Of Range

Геометрията можеш да си видиш сам дали се движи лесно ... Ако има нужда от чистене, излизаш извън града и даваш на 4-та от 1400 до 3000 оборота - 5,6 пъти да се раздвижи и после караш на 4-та или 3-та с по-високи обороти, зависи от обстановката. Моята я карам само в града и също се цапа лесно . Лятото проблеми не съм имал.

Скъпата опция е сваляне на турбо и на пясък геометрията. Или водородно почистване :).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от филтъра ще е супер.Аз все пак го поръчах, за всеки случай.Като го сменя и ако навъртя повечко километри без проблем ще пиша.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дизела горивния филтър на колко километра се сменя? Аз моя го сменям на 3 масла, около 30 000км.

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...