Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

 

Добръ ден,

след 6 години вече имам проблем :)

След като имах неясен "теч на масло" от колата, ме посъветваха да си измия двигателя хубаво, за да се види от къде е (под теч разбирайте капене 1 капка 2 дни) понеже паркирам на едно и също място ест. се забеляза :)) (оказа се че иска нови оплътнения на масления филтър от които имам поне 5 понеже никой никога не ми ги сменя ест.)

 

Измих си колата и отивайки към сервиза на следващия ден ми светна Check Engine-а покарах колата 2-3км. никаква разлика във вървежа или разхода пристигам в сервиза и ми вади грешка P2413 (P2413 Exhaust Gas Re-circulation System Performance).

 

Грешката на HIM и EGR-a обаче си показва, че си работи изчисти я човека, но след 3-тото палене пак светна.

Покарах я 100-200км. лампта не огасва ралзика във вържева няма дърпа си разхода е същия...(следа си го).

 

Момчето ме посъветва да сменя EGR клапана ?

Имал ли е някой сходен проблем и дали можете да ми кажете part number на този клапан виждам че моя е с датчик и вакум не е само вакум явно има някакви ревизий на фейса, където и да попитах все ми казват няма датчик бъркаш се :)

 

Благодаря предварително.

 

Колега, защо не изчистиш ЕГР-а първо и не помислиш за цялостното му елиминиране.

 

Ами не съм способен на такива интервенции и не ми се дават пари на хора на които като им закарам след това кола с проблем, ще кажат "ем такоа е".

 

Иначе грешката се изчисти сама след 1 седмица явно е имало вода някъде друго обяснение нямам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудех се дали Vtec системата, може да се активира ръчно - а не да се включва при 4500об/мин (или колкото е там), т.е. да е нещо като "nitro" - например за помощ при изпреварване или внезапна потребност от мощност, с цел да избегнеш опасност... а не да връщаш на 3та предавка или да чакаш да вдигне нужните обороти?
Видях, че и 90коньовите мотори имат такава система. Интерес са ми 6 и 7ген.

 

Има ли разлика в окачванията при тези серии, някои са с:

  Civic V - 1.5 VEi (90 Hp)  и  Civic Fastback VI - 1.5 16V VTEC-E (114 Hp

Предно окачване двоен напречен носач
Задно окачване двоен напречен носач

http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12271

http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=12243

 

други: 

Honda - Civic Hatchback VII - 1.4 16V (90 Hp)

Предно окачване амортисьорна стойка
Задно окачване независимо пружинно многолостово окачване със стабилизатор

 

 

Питам, понеже четох, че Сивика имала по-спортно окачване, а аз търся комфорт.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За комфорт ще ти трябвa  акорд.Витека можеш да го направиш и ръчен ,ама файда няма да видиш ,той си е изчислен точно в кой момент да включи.Разучи как действа витек системата и ще видиш защо е така .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , 

имам въпрос имам 7ца 4врата и искам да си сложа барче от 2врата като това и питам дали ще стане ?post-17-0-68776100-1316376550.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , 

имам въпрос имам 7ца 4врата и искам да си сложа барче от 2врата като това и питам дали ще стане ?

Колега, барчето не пасва. Опитвал съм с барче от двуврата 2001-2003, не става. Не знам дали от четириврата 2004-2005 ще стане?

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Витека можеш да го направиш и ръчен ,ама файда няма да видиш ,той си е изчислен точно в кой момент да включи.Разучи как действа витек системата и ще видиш защо е така .

"За комфорт ще ти трябвa  акорд."

- той е над 1300кг и по-голям разход, а и е над 100кс... :/ май отивам към Тойота Корола. Ще ми се да не излизам от compact-класа.

 

Има ли начин да се подобри возията - англичанките били по-добри отколкото японските (говорим за 4/5врати, 6-7серия).

Примерно да се сложат по-големи гуми (колко е максимума)? И може ли да се настрои скоростомера след това?

Сивика ме кефи, че е икономичен на бензин, не ми се разправя много много с газова.

Просвета какъв му е?

Има ли друга алтернатива в compact-car, с по-добро окачване и приличен разход?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Королата и сивика, са си аналози, трудно ще откриеш съществена разлика между тях! Королата ползва размер гуми 195-65-15, на сивика тепърва ще слагам такива, казват, че стават! За подробности около тойотата, трябва да питаш в техния форум, но по мои наблюдения, незадълбочени, разликите са нищожни /говорим за идентични кубатури, години, мощности/! Според мен, определящото при такъв избор, трябва да е, коя е по-запазена, по-малко километри, и екстрите! Под "екстри" разбирам, да намериш някоя с вече качен ГИ, и ако може, да е направено, преди да се внесе в България! От личен опит казвам, че газовите инжекциони, не са силната страна на местните газаджии! Разбира се, винаги има изключения, но те са рядкост. И в крайна сметка, изборът ти ще се сведе до симпатии, която кола те грабне повече, тя ще е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 6/7 серия - седан/хеч/лифтбек - пак ли "лежиш"? дори и при 7ца хеч ( с лоста на арм.табло) пак ли е с по-твърдо окачване?

Относно возията: може ли с гумите да се направи нещо /195-65-15 дано да стават/ или 195/70-75/14?

 

Разхода като цяло (градско и извънградско) на 90-110к.с. какъв е на бензин?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, на 7ма окачването е твърдо и да 195/65/15 стават. Аз съм с такива-и ленти и зимни и не намирам разлика със 1956/60, т.е. не е станала по-мека возията. За разхода нека колегите с бензиновите да споделят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването е твърдо в стил каручка (с 2.1+ атмосфери особено). 195/60/15 летни, 185/65/15 зимни. Разход 5-6 извънградско, 6-8 градско, 7 средно. -> D16V1 1.6 110 кс.

Редактирано от wessly

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със зимни 195/60/15 и летни 195/65/15 и разлика не намирам. Возията е твърда но се търпи. Все пак е малка кола с късо междуосие.

 

Относно разхода на 1.6, 110кс - градско 7,5-8. Извънградско точно 6.2 при скорост 120-130 (с немски бензин)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой монтирал ли е стоманени джанти 14-ки на 1,6VTEC 7-мa?

Редактирано от sashko3119

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не (с 15-ки съм), но би трбвало да стават и да са с такива размери:

 

Untitled.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 14ки зимни , стават ! Вози твърдо и с летните гуми 195/65./15 ... разхода извън града е около 6.5 ! В градско варира от 8.5 до 9.5 на 100 бензин !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията. Все се надявам с 14-ките да вози по-меко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се надявай, за да не останеш разочарован!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей те колеги имам един въпрос относно маслото нормално ли е да го гори за 5000 км. е паднало с половината от нивото на щеката когато го смених беше на мах. маслото е fush може да не го пиша правилно 5w40 днес сменях свещите и едната беше силно омаслена какво е това незнам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е нормално,виждам от профила че караш 7 генерация 1.7 дизел,моята е същата и карам с fush titan 5-30,минал съм 14000 км и не съм долял и грам,предстои ми смяна и мисля да слагам пак такова,дори съм си го купил,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като минах от 195 60 15 летни на 195 65 15 зимни почна да вози като акорд.

7ма не е малка кола с малко междуосие, напротив, колкото на акорд е.

Опелски 14 на 7ма дизел влизат. Гумите трябва да са 185/70.

Аз също сменям 5w40 на 10000 и не доливам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като минах от 195 60 15 летни на 195 65 15 зимни почна да вози като акорд.

7ма не е малка кола с малко междуосие, напротив, колкото на акорд е.

Опелски 14 на 7ма дизел влизат. Гумите трябва да са 185/70.

Аз също сменям 5w40 на 10000 и не доливам.

Сигурен ли си, че опелски джанти влизат на сивика? Все пак, разликата в централната главина е доста голяма?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"... 7ма не е малка кола с малко междуосие, напротив, колкото на акорд е."

 

Така е разбира се!

 

2575 мм = 2670 мм

 

:punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно на джилезни опелски джанти от астра съм сложил зимните гуми 185/65/15.

 

Проблемът е само с тасовете.

 

:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд 6 и Сивик 7 НЕ возат еднакво с каквито и да било гуми!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отностно джантите за 7 генерация от ОПЕЛ може и да станат,ако ти е с 4 болта на 100,при мен е 5*114,3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пет зими карам с тях, докато не разбрах, че великодушно допускаш как можело и да станат!

 

:yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам сивик с 5 врати с междуосие 2680

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отностно джантите за 7 генерация от ОПЕЛ може и да станат,ако ти е с 4 болта на 100,при мен е 5*114,3

Защо никой не казва за централния отвор - при опел е 56мм, на хонда е 67, как ще станат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ... при мен стават!

 

Нещо бъркаш отворите!

 

Що не вземеш да ги премериш, а не да четеш интернетски изцепки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо никой не казва за централния отвор - при опел е 56мм, на хонда е 67, как ще станат?

Виж ми мнението с картинката, малко по-горе. На Хонда би трябвало да са 56.1 мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Хлопел е 56.5

 

инфо:PCD-Диаметър на кръговата стъпка/мм/
инфо:Централен отвор-/мм/
P.C.D. (ПСД) - диаметър на кръговата стъпка
показва в милиметри диаметъра на кръга, свързващ центровете на отворите за болтовете.
Според модела на автомобила варира P.C.D. както и броят на болтовете.

 

... изтрито съдържание ... 

 

Ето и нещо още по-интересно и `полезно:

http://www.wheelfitment.eu/PCD/

 

мод: Колега, какъв е тоя ферман...

 

Освен това тая информация я има вече:

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=53103

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 6/7 серия - седан/хеч/лифтбек - пак ли "лежиш"? дори и при 7ца хеч ( с лоста на арм.табло) пак ли е с по-твърдо окачване?

Относно возията: може ли с гумите да се направи нещо /195-65-15 дано да стават/ или 195/70-75/14?

Окачването е твърдо в стил каручка (с 2.1+ атмосфери особено). 195/60/15 летни, 185/65/15 зимни. Разход 5-6 извънградско, 6-8 градско, 7 средно. -> D16V1 1.6 110 кс.

Да, на 7ма окачването е твърдо и да 195/65/15 стават. Аз съм с такива-и ленти и зимни и не намирам разлика със 1956/60, т.е. не е станала по-мека возията. За разхода нека колегите с бензиновите да споделят.

Верно ли? Дори при седана?

За тези две подгенерации ли говорим на 7ца хеч, бензин,90коня:

http://www.cars-data.com/en/honda-civic-1.4i-s-specs/16815

http://www.cars-data.com/en/honda-civic-1.4i-yume-ls-specs/16805

Просвета е вдигнат значително от предната генерация 100>140мм. Каква е разликата в тези два модела?

Иначе горноразположения лост за скорости - недостатък ли е (за 170см човек)?

Иначе колебанието е между тези хонди и Корола Е12 97к.с.

http://www.cars-data.com/en/toyota-corolla-1.4-16v-vvt-i-specs/48153 (в краен случай Е11)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоста за скоростите на седма е супер готин -ще ти хареса ,който кача в моята кола да го возя ,първо той му прави впечатление и за него пита дали е удобен .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars-data.com/en/honda-civic-1.6i-es-specs/16809
Лоста е номер едно. Разстоянието от скоростите до волана е минимално, което е много удобно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз седма хетчбек не съм карал (моята е седан), но подобен лост имат Пежо, Фиат, Ланчия и кои други бяха там... Такива съм карал и е удобно. Първоначално го гледаш подозрително, но след първите километри свикваш и изобщо не прави впечатление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз седма хетчбек не съм карал (моята е седан), но подобен лост имат Пежо, Фиат, Ланчия и кои други бяха там... Такива съм карал и е удобно. Първоначално го гледаш подозрително, но след първите километри свикваш и изобщо не прави впечатление.

Само, че като се качиш на друга със стандартен лост и на моменти има "Ъъъъъ?!? Де та бе!?" :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ... при мен стават!

 

Нещо бъркаш отворите!

 

Що не вземеш да ги премериш, а не да четеш интернетски изцепки?

Да, прав си, главината наистина е 56 мм, наложи се да слагам втулки, ама  добре стана! Добре де, какви са тогава тия джанти които са ми продали - 67 главина, 4х100? С капачки на хонда?

 

 Впрочем, ако опелските са на 56.5мм, не е добре да се слагат, луфта не е много малък, на практика си ляга само на болтовете!

Редактирано от bahamonde

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си прав за последното колега. При правилен монтаж, няма никакъв проблем да се кара с по голямо ф. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си прав за последното колега. При правилен монтаж, няма никакъв проблем да се кара с по голямо ф. 

Кое е правилен, и кое неправилен монтаж? Джантата или си ляга на главината и болтовете, или не ляга, средно положение няма! Не казвам, че няма да стане, и че не може да се кара така, просто не е добре, на практика, контакт на главината няма, джантата е във въздуха /или допира много малко в дъното/, и се носи от шпилките /болтовете/. Дори панти за врати са с по-малък допуск от 0.5мм, пък какво остава за джанта, въртяща се с хиляди обороти! На практика, тя остава небалансирана по тоя начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е абсолютно недопустимо е да се карат джанти с по-голям централен отвор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джанти с по голям централен отвор се монтират след слагане на втулки, ако си спестиш тези втулки и не си центрираш добре джантата само с болтовете има голям шанс да ти се появи биене/тресене на волана, така че за да си вържеш гащите на 100% и да не го мислиш си закупи съответните втулки, размери има всякакви по магазините за джанти/гуми, втулките обикновенно са направени от твърдо пвц.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...