Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

nikos приятелю оказа се че не в колата е проблема а в дизела

 

 

Ей късметлия си. Минаваш по тънката лайсна (шегувам се). Радвам се, че си се разминал леко. Аз другата седмица ще поръчвам 4 амортисьора на Каяба и ми е лошо като чух цената. Пък и аспирина не помага, ама няма начин :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

wessly вземи си зелено валео .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

wessly вземи си зелено валео .

От Самурай (Велико Търново) ме застреляха с цени от 205 лв. Exedy и 207 лв. Valeo... Нещо не ми изглежда достоверно, а уж ги хвалят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес колата на дядото започна да гасне в движение, като за 1км угасна два пъти.Колата е 1.4 и се кара само на бензин като преди това никога не е правила този проблем.Някакви идеи от какво може да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги.колата ми след като няколко часа на слънце при 40 градуса ....волана почна да скърца,по принцип имам проблем с тримата,ттопа ми но не е скърцала до сега,понеже съм далеч от България,може ли да ми създаде проблеми...колата е СИВИК 1.7 дизел 7 генерация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слайдера в рейката скърца .Проблеми не може да ти направи .Скърца-износва се повече и хлопането след време ще се увеличи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е този слаидер в долната част реиката е сменена наскоро,скърцането и трупането идват откъм горната част към волана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, я кажете вие имате ли следната странна екстра: Когато вали дъжд и включите задна - задната чистачка се пуска автоматично :D Казвам, че е странна, защото очевидно има сензор за дъжд, но той примерно, не е свързан с предните чистачки, а управлява само задната, на заден ход :D А и къде е тоя сензор???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро принципът на работа е следния: когато са включени предните чистачки и включиш на задна скорост се включва и задната чистачка.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще проверя дали е така, но мисля, че се е включвала и без да са пуснати предните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще проверя дали е така, но мисля, че се е включвала и без да са пуснати предните.

Всички Сивици 7 ма са така. Като пуснеш чистачките, ръгаш задна и задната чистачка тръгва сама. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса с чистачките е точно така както са писали колегите kotarankat и nikons.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,аз съм нов както във Форума така и с Хондите :lol: за жалост не разбирам много-много но проявявам интерес  :D . От скоро време съм горд собственик на Хонда Сивик 7ма генерация 2003г 1.7 CTDI и като за момента нямам сериозни проблеми освен някои явно често срещани като бавно ускорение до 2хил оборота,твърд съединител и вибрации при потегляне.Смятам да и направя пълно обслужване и се интересувам дали бихте могли да ми кажете някаква ориентировачна цена + имам да сменям биалетки  :P 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,аз съм нов както във Форума така и с Хондите :lol: за жалост не разбирам много-много но проявявам интерес  :D . От скоро време съм горд собственик на Хонда Сивик 7ма генерация 2003г 1.7 CTDI и като за момента нямам сериозни проблеми освен някои явно често срещани като бавно ускорение до 2хил оборота,твърд съединител и вибрации при потегляне.Смятам да и направя пълно обслужване и се интересувам дали бихте могли да ми кажете някаква ориентировачна цена + имам да сменям биалетки  :P

Комплект ангренаж + пистов ремък- 200 лв

Водна помпа - 70 лв 

Съединител + смяна - 350лв

Масло + горивен , въздушен , маслен , купе - 160 лв

биалетки - 40 лв 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

можете ли да ме насочите от къде да купя съединител, защото му е дошло времето за смяна. Колата е D16V1, 1.6 (110 к.с.), 5 врати. От Euro07 ми дадоха оферта днес за Exedy 227 лв. и Valeo 290 лв. Как ви се струва?

Поздрави!

Колега, аз сложих Валео преди 2-3 месеца. Мисля, че ми легна 230 лв. снякакво намаление, а за смяна 100-100 и нещо в Пловдив. За сега е екстра и нямам никакви проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия и точен отговор :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правите сте, коелги. Прави сте! Това с чистачките е много веселп, не знах, че така е направено :lol: Да питам колко излиза сняма на ангренаж комплект за 1.6 и какви компоненти слагате? Водната помпа е на ангренажа нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правите сте, коелги. Прави сте! Това с чистачките е много веселп, не знах, че така е направено :lol: Да питам колко излиза сняма на ангренаж комплект за 1.6 и какви компоненти слагате? Водната помпа е на ангренажа нали?

Водната помпа е на ангренажа. Хубаво е да я смениш и нея. Моята беше около 70-80 лв някъде.  Иначе зависи от частите и марките. Какви са ти възможностите и какви части ти се влагат. В сравнение с VW групата ми се видяха доста прилични цените.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Backstage,

 

Ако имаш някой да ползва отстъпки от Тех-ко си вземи ролка и водна помпа SKF ( скъпи са но вътре е оригинална ролка NSK и помпа Aisin ), може ако намериш и на Bluprint ( Ролката е на NSK, а помпата не е оригинал , но е много здрава). Помпа на Аisin. Ремък Гейтс или Сън. Задължително и семеринг за коляновия вал. За пистов ремък Contitech.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги днес колата на дядото започна да гасне в движение, като за 1км угасна два пъти.Колата е 1.4 и се кара само на бензин като преди това никога не е правила този проблем.Някакви идеи от какво може да е.

 

Имах подобен проблем, гаснеше в движение като загрее на дълъг път! Диагностиката показа грешка от типа на "горна мъртва точка", и смених направо двата хол датчика, на разпределителен и колянов вал! Засега нямам дертове, минах вече към 400 км!

Редактирано от bahamonde

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, колеги. А семерингът за коляновия вал отделно ли се взима и има ли значение от къде ще го взема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги днес колата на дядото започна да гасне в движение, като за 1км угасна два пъти.Колата е 1.4 и се кара само на бензин като преди това никога не е правила този проблем.Някакви идеи от какво може да е.

Имах подобен проблем, гаснеше в движение като загрее на дълъг път! Диагностиката показа грешка от типа на "горна мъртва точка", и смених направо двата хол датчика, на разпределителен и колянов вал! Засега нямам дертове, минах вече към 400 км!

На теб като ти гаснеше колата след това веднага ли палеше колата или трябваше първо да изстине.Понеже на дядото като изгасне и после веднага пали без проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Колеги днес колата на дядото започна да гасне в движение, като за 1км угасна два пъти.Колата е 1.4 и се кара само на бензин като преди това никога не е правила този проблем.Някакви идеи от какво може да е.

Имах подобен проблем, гаснеше в движение като загрее на дълъг път! Диагностиката показа грешка от типа на "горна мъртва точка", и смених направо двата хол датчика, на разпределителен и колянов вал! Засега нямам дертове, минах вече към 400 км!

 

На теб като ти гаснеше колата след това веднага ли палеше колата или трябваше първо да изстине.Понеже на дядото като изгасне и после веднага пали без проблем.

 

Веднага палеше, само трябваше да върна контакта, и пак да стартирам, или по инерция!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених маслото на скоростите на Сивик 7 1.7 дизел

 

1-ва скорост влиза малко по лесно да видим докога:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

 

на моята Хонда Сивик 1.7ctdi ,1-ва скорост понякога не иска да зацепва,

 

на старата ми Хонда 95 г не бе така,сменил маслото на кутията с MTF-2л.

 

Майстора каза ,че сега влизат идеално,но на мен ми се струва ,че не е така.

 

Имате ли идея накъде да се насоча.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли обяснил защо ти се струва ,че не влиза както трябва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,

пуснах отделна тема.

Да обясня накратко,включвам на 1ва ,чува се рр и лоста

излиза.

Не винаги прави така,но е неприятно,особено на нагорнище

Прави го само на 1ва,маслото е сменено.

 

Поздрави

Редактирано от i.iliev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, колеги, 

 

първо искам да благодаря на всички, които са писали. Изчетох почти всичко до тук и едно голямо ЕВАЛА от мен на всички за темата!!! Почти нищо не остава неизяснено за колата. Та ... по същество .. 

Собственик съм на Хонда сивик 2004, фейслифт, 1.7 дизел от месец някъде. Страхотен автомобил, но за съжаление едно бмв ми сече път и си размазах предницата в него. Калници, фарове и т.н. 

 

Няколко въпроса: 

 

1 - Фаровете, които намирам в интерент навсякъде пише че са за Type R,  

http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Civic-Type-R-EP3-03-06-Facelift-NSF-Passenger-Genuine-Headlight-light-/142025011663?fits=Car+Make%3AHonda%7CModel%3ACivic%7CCars+Year%3A2004&hash=item211159b1cf:g:bfoAAOSwepJXYCIJ

ще станат ли тези фарове и притеснява ли ме изобщо че са от тайп Р

 

2 - Да ме опътите към някой майстор в софия който може да ми изправи десния РОГ както самата маска, която държи радиаторите. 

И като цяло ако може някой да ме опъти какво да правя като цяло с колата. В смисъл - търся бояджия който да оправи всичко или тенекиджия.

 

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t35.0-12/13833158_1802725606623614_976299280_o.jpg?oh=55996e9f8150f84fecff4a6ee3862034&oe=579BBCD7

Редактирано от Hak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

имам малък проблем. Не ми държи ръчната спирачка.

 

Как се оправя това ?

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли обяснил защо ти се струва ,че не влиза както трябва?

Здравей,

 

наложи се смяна на кутията.Така проблема се разреши,сега вече се кара,но струваше скъпо.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги. имам питане имали нещо общо между дебитомер и мап сензор едно и също нещо ли са или са различни неща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги. имам питане имали нещо общо между дебитомер и мап сензор едно и също нещо ли са или са различни неща

Различни неща са.Дебитомера(MAF-Mass Air Flow) мери колко вятър влиза в мотора.

МАП сензора(Manifold Abssolutte Pressure) мери налягането във смукателния колектор. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята кола даваше 2 грешки на дебитомера и влизаше в авариен режим на магистралата. Срещнах отзивчив колега със същата, почисти ми мап сензора и колата се оправи.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, вчера пак си заредих на Еко и влезе в авариен. Просто почистването на МАП-а съвпадна със зареждането ми за сефте от Ромпетрол. Явно е от нафтата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, тези дни се присъединявам към бандата и ще съм благодарен ако може малко инфо да споделите с мен за Сивик 1,4 90кончета 2002? Благодаря предварително :))) Нямам компютър в момента и за това не мога да прегледам страници

Редактирано от Keisuke Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от скоро имам civic 1.4 90 коня бензин и имам следния проблем. В движение ми светва лампата за хидравличната рейка EPS и се втвърдява волана. Като изгася двигателя и запаля отново се изчиства но по някое време пак светва. Още не съм ходил по сервизи, някой да е имал подобен проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от скоро имам civic 1.4 90 коня бензин и имам следния проблем. В движение ми светва лампата за хидравличната рейка EPS и се втвърдява волана. Като изгася двигателя и запаля отново се изчиства но по някое време пак светва. Още не съм ходил по сервизи, някой да е имал подобен проблем?

1.Компютър EPS се бъзика 

2.Имаш за смяна четки в електрически мотор 

3.Слаба връзка на захранващи кабели

4.Датчика ,който засича ляво-дясно не е в час

 

тръгни с 2 и 3,като за диагностика на четки двигателя трябва да се извади... и рейката не е хидравлична,електрическа е,та затова му викат EPS

Редактирано от Nile
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте, от скоро имам civic 1.4 90 коня бензин и имам следния проблем. В движение ми светва лампата за хидравличната рейка EPS и се втвърдява волана. Като изгася двигателя и запаля отново се изчиства но по някое време пак светва. Още не съм ходил по сервизи, някой да е имал подобен проблем?

1.Компютър EPS се бъзика 

2.Имаш за смяна четки в електрически мотор 

3.Слаба връзка на захранващи кабели

4.Датчика ,който засича ляво-дясно не е в час

 

тръгни с 2 и 3,като за диагностика на четки двигателя трябва да се извади... и рейката не е хидравлична,електрическа е,та затова му викат EPS

 

мерси много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. От една седмица съм горд собственик на Сивик 7 генерация. Бихте ли ми препоръчали добър сервиз в Пловдив където могат да я обслужат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...