Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Здравеите и от мен....не знам дали е проблем или не е но напоследък ми направи впечатление ,че когато съм на 2,3 скорост на обороти между 1500 и 2000 от към двигателя в купето се чува странен шум,не мога да го определя точно какъв ,после на по високи обороти го няма шума,колата си върви нормално и не губи мощност...нещо като пристъргване или незнам...колата е 1.7 дизел

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги,

правя климатроник на сивика ми,взел съм централната конзола с врътките и двата датчика.Трябва ми информация по свързването,ако някой е правил това нещо да си признава :)

Другото нещо дето може да ми помогне е схема от сервизно ръководство на кола с климатроник 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата venis77:

И при мен се наблюдава това явление. Прави го нас студено. В началото като се прояви мислех, че е от съединителя и го смених. И без това беше досадно твърд. Няколко седмици по-късно като застудя пак застърга. Точно между 1500 и 2000 оборота и докато е студена колата и за 1-2 секунди. До днес, когато дори при загряла кола стърже та чак ми настръхва косата. Спрях пред гаража и започнах да подавам газ между посочените обороти и стърбенето си остава дори на място. Досега си мислех, че може да е нещо по скоростите, но май няма да е. Вкарах колата в гаражи и започнах да подавам газ от жилото - не се чува така отчетливо, но като че ли има подобен шум от страната на ангренажа. Опасявам се да не е помпата. Ще продължавам с експериментите и наблюденията, пък да видим откъде ще изкочи заека.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,ако стигнеш до нещо пиши и аз ще напиша какво става с моята....това стържене ми казаха че може да е от генератора,коуто е бил с съединител и може да е от там,,....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

      Колеги, и при мен го имаше това стържене точно в този диапазон от обороти миналата и по-миналата година когато времето застудееше.Мислех, че е съединител.Ха другия месец, ха другата седмица, едната година, другата година и докато се наканя шума взе, че изчезна.Тази година не се чува.Може би веднъж ми се стори, че има нещо, но само толкова.Преди го чувах всеки ден ясно докато колата е студена.Сега шума липсва колкото и да е студено и при каквито и да е обороти.

      Генератора съм го свалял малко след като купих колата.Същност не аз, аз го разглобих, смених едно реле в комплект с четките и го сглобих, друг го сваля и качва.Странно от какво може да е.Сега се чудя дали няма пак да се появи в един момент като подехте темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

надявах се някои да се сблъскал с този проблем и да сподели,но.......уви....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги от 10 години карам сивик 7 генерация 1;7 дизел и това стъргане го има вече 10 години само зимата от 1500-2000 оборота ако беше голиам проблем досега съм изминал 150000км трябваше да си покаже какво е няма страшно с годините шума се увеличава но хондата върви и върви все пак е хонда

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е, че модела 1,7 CDTI е проблемен в някои отношения. Тука 80% от оплакванията са на дизеляци и не мога да си обясня, защо джамбазите продължават да вкарват и да продават основно дизела, а не бензиновитe 1,4 и 1,6, които са по-безпроблемни двигатели. Даже, като прецъкаш мобилето виждаш, че бензиновите са по-скъпи от дизелите, което попринцип е нелогично. Ако питате мен, най-добрия двигател от между 1,7 cdti, 1,4 i 1,6 e именно 1,6 v-tec. Ако довода е икономия, в полза на дизела можем доста да поспорим предвид, че инвестицията в една качествена газова уредба е около 1 000 лв. разлика в поведението на автомобила бензин - дизел е 100=99, с две думи ралзика почти няма.

С това искам да кажа на бъдещите собственици на 7-ма генерация: Не търсете CDT-I, търсете V-TEC и вероятноста да имате по-малко пробелеми е по-голям!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на газ в момента дори е доста по-евтино,но има смисъл от газта, само ако караш поне 10к на година. или ще я караш 5-6 години :)

 

Дори и с оглед проблемите, които могат да възникнат при дизела - и той е много удачен вариант, ако караш малко. Да нямаш газова също е удобство :) 

Редактирано от Чавдар K
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

     От дизела смисъл има точно ако караш много в сравнение с бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и за много години!

 

За съжаление новата година ми започна с проблем в колата:(.

 

От около седмица започна много трудно да влиза първа скорост и задна при първоначално включване от покой на запален двигател, след като веднъж вкарам първа след това няма проблем с превключването докато пак не бутна лоста на свободна. Съединителя го сменях лятото, но не съм много доволен защото при потегляне на полусъединител на първа и задна претриса, но не много, но това със скоростите ми е гадно в софийските задръствания - първо бутам втора и след това първа. Гледах и помпите - не виждам някакви течове, течноста също е на ниво. Маслото в скоростната кутия също е сменено с оригинално на хонда лятото и е на ниво, няма течове и загуби. На загасен двигател скоростите влизат без проблем. Първото включване на първа или задна е трудно независимо от това дали колата е загряла или не е - няма осезаема разлика. Ще съм благодарен ако може да ме насочите от къде може да е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички, за много години! 

От скоро съм собственик на Сивик купе 7-ма генерация, въпроса ми е ще имам ли проблеми ако и махна катализатора? :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

     От дизела смисъл има точно ако караш много в сравнение с бензин.

 

Здравейте колеги и за много години!

 

За съжаление новата година ми започна с проблем в колата :(.

 

От около седмица започна много трудно да влиза първа скорост и задна при първоначално включване от покой на запален двигател, след като веднъж вкарам първа след това няма проблем с превключването докато пак не бутна лоста на свободна. Съединителя го сменях лятото, но не съм много доволен защото при потегляне на полусъединител на първа и задна претриса, но не много, но това със скоростите ми е гадно в софийските задръствания - първо бутам втора и след това първа. Гледах и помпите - не виждам някакви течове, течноста също е на ниво. Маслото в скоростната кутия също е сменено с оригинално на хонда лятото и е на ниво, няма течове и загуби. На загасен двигател скоростите влизат без проблем. Първото включване на първа или задна е трудно независимо от това дали колата е загряла или не е - няма осезаема разлика. Ще съм благодарен ако може да ме насочите от къде може да е проблема.

MTF- сменяно ли е в кутията с ново?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до бирев : Щом тресе , и има разлика при включването на скорости на загасен и запален двигател .. значи е от съединителя . Не би трябвало нов съединител да тресе. Каква марка сложи ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, искам да Ви помоля, да споделите впечатление за окачването на "спорт" версиите на 7ма сивик.

Моята е спорт вози много твърдо. 

И при вас ли е така?

Ако сменя с окачване от 5 врата или такава не "СПОРТ", дали ще започне да вози по-меко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е Тайп Р и вози по добре от спорта.. би трябвало да има разлика с другото окачване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването на Type R , Тype S и 1.7ctdi (3/5 втрати)  e едно и също . При бензините е различно . Това "Спорт" е за тези добавки към броните и праговете и волана е друг . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взаимозаменяеми са, но на Тайп Р е различно окачването.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво значи че бензините са различни?

 

Окачването на Type R , Тype S и 1.7ctdi (3/5 втрати)  e едно и също . При бензините е различно . Това "Спорт" е за тези добавки към броните и праговете и волана е друг . 

Какво значи, че при бензините е различно? Type R-a е бензин, той със сигурност няма същото окачване като 1.7 дизел?

Отделно какъв е този Type ? 

Не мога да повярвам, че петвратите возят толкова твърдо или просто моята е с някакво афтър маркет окачване, но на вид поне не изглежда така ... няма цветни пружини и подобни.

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид че пружините и амортисиорите на 1.6 и 1.4 са различни" по-къси са.И е логично ,защото 2.0Тайп Р (200кс) , ТайпS (160кс) бензин и 1.7 дизел са приблизително еднакви килограми , за разлика от 1.6 и 1.4 . Ето снимка на моята със спортни пружини Ейбах 40/40 доста е ниска 

 

post-24851-0-84221600-1452876986_thumb.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите и от мен....не знам дали е проблем или не е но напоследък ми направи впечатление ,че когато съм на 2,3 скорост на обороти между 1500 и 2000 от към двигателя в купето се чува странен шум,не мога да го определя точно какъв ,после на по високи обороти го няма шума,колата си върви нормално и не губи мощност...нещо като пристъргване или незнам...колата е 1.7 дизел

 

 

Към колегата venis77:

И при мен се наблюдава това явление. Прави го нас студено. В началото като се прояви мислех, че е от съединителя и го смених. И без това беше досадно твърд. Няколко седмици по-късно като застудя пак застърга. Точно между 1500 и 2000 оборота и докато е студена колата и за 1-2 секунди. До днес, когато дори при загряла кола стърже та чак ми настръхва косата. Спрях пред гаража и започнах да подавам газ между посочените обороти и стърбенето си остава дори на място. Досега си мислех, че може да е нещо по скоростите, но май няма да е. Вкарах колата в гаражи и започнах да подавам газ от жилото - не се чува така отчетливо, но като че ли има подобен шум от страната на ангренажа. Опасявам се да не е помпата. Ще продължавам с експериментите и наблюденията, пък да видим откъде ще изкочи заека.

Поздрави!

 

 

      Колеги, и при мен го имаше това стържене точно в този диапазон от обороти миналата и по-миналата година когато времето застудееше.Мислех, че е съединител.Ха другия месец, ха другата седмица, едната година, другата година и докато се наканя шума взе, че изчезна.Тази година не се чува.Може би веднъж ми се стори, че има нещо, но само толкова.Преди го чувах всеки ден ясно докато колата е студена.Сега шума липсва колкото и да е студено и при каквито и да е обороти.

      Генератора съм го свалял малко след като купих колата.Същност не аз, аз го разглобих, смених едно реле в комплект с четките и го сглобих, друг го сваля и качва.Странно от какво може да е.Сега се чудя дали няма пак да се появи в един момент като подехте темата.

 

Здравейте, тъкмо се чудех как да опиша досадния шум и виждам, че и други имат същия проблем. При мен шумът е от 1800-до 2200 об. От както я имам колата го има и шума. По законите на Мърфи винаги когато отида в сервиз и искам да го покажа, шумът го няма. Не е винаги, но се чува без значение дали е студена, загряла, на коя скорост или на свободна, със натиснат съединител или без. Звукът ми напомня на дрънчене на разхлабена гайка, и при вас ли е така? По мои описания един майстор ми беше казал, че най-вероятно е от катализатора, които сигурно е заминал. Възможно ли е това? Някой знае ли къде могат да ми почистят въпросния филтър? Пробвах да направя кратък запис с телефон, но звукът на записа не си личи ясно...https://youtu.be/UGDBiq9C67A , намерих клип, явно със същия проблем, на който може би по-добре си личи шума - https://youtu.be/l3RdInIBDx4 и няколко форума, където пишат, че проблема е с решен - LINK , LINK , и тук предпоследия пост- LINK. ...и поправката - fix rattling catalytic converter heat shield noise. Дали може да се оправи с тези скоби, ако е пък въпросния heat shield?

 WP-1453499128.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво значи че бензините са различни?

 

Окачването на Type R , Тype S и 1.7ctdi (3/5 втрати)  e едно и също . При бензините е различно . Това "Спорт" е за тези добавки към броните и праговете и волана е друг . 

Какво значи, че при бензините е различно? Type R-a е бензин, той със сигурност няма същото окачване като 1.7 дизел?

Отделно какъв е този Type ? 

Не мога да повярвам, че петвратите возят толкова твърдо или просто моята е с някакво афтър маркет окачване, но на вид поне не изглежда така ... няма цветни пружини и подобни.

 

 

Колега караш хонда и не знаеш какво Type R  :shock:

Type R е всичко за хонда,най-доброто за модела и от към комфорт и откъм спортен дух. Type R автомобилите идват с всичко НАЙ НАЙ от завода,това е окачване,мотор,спирачки,седалки,стабилизиращи щанги,разпънки по шасито и достааа неща,който не се намират по другите модификации.

Конкретно за 7ма, Type R е с новата К серия мотори от 200 коня и почти неограничени възможности за тунинг дори и със заводски блок.Колата идва с предни 300мм спирачки както и с 4 броя разпънки,спортни седалки и други..

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звукът определено не е от ламарините на катализатора-не се заблуждавайте.Досега не съм чул кола която да го няма включително и моята.Според мен шума идва от ЕГР-а,понеже е логично да работи в тези обороти и най вероятно си е просто шумен.Ако ми остане време тези дни ще пробвам да го изключа.Този шум се чува само отвътре.Отвън не се чува.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

какво значи че бензините са различни?

 

Окачването на Type R , Тype S и 1.7ctdi (3/5 втрати)  e едно и също . При бензините е различно . Това "Спорт" е за тези добавки към броните и праговете и волана е друг . 

Какво значи, че при бензините е различно? Type R-a е бензин, той със сигурност няма същото окачване като 1.7 дизел?

Отделно какъв е този Type ? 

Не мога да повярвам, че петвратите возят толкова твърдо или просто моята е с някакво афтър маркет окачване, но на вид поне не изглежда така ... няма цветни пружини и подобни.

 

 

Колега караш хонда и не знаеш какво Type R  :shock:

Type R е всичко за хонда,най-доброто за модела и от към комфорт и откъм спортен дух. Type R автомобилите идват с всичко НАЙ НАЙ от завода,това е окачване,мотор,спирачки,седалки,стабилизиращи щанги,разпънки по шасито и достааа неща,който не се намират по другите модификации.

Конкретно за 7ма, Type R е с новата К серия мотори от 200 коня и почти неограничени възможности за тунинг дори и със заводски блок.Колата идва с предни 300мм спирачки както и с 4 броя разпънки,спортни седалки и други..

 

Колега, спокойно. Искал съм да попитам за тайп S.

Но явно се има предвид 2.0 160 коня петвратата. 

 

иначе много интересно как точно се комбинират комфорта и спортния дух? 

Още не мога да повярвам, че моята каруца спорт вози по-зле от тайп ар...

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То зависи и джантите какви са ти слагани. Мойта е с 17" джанти и нископрофилни гуми и няма как да не е така твърдовозеща, но се замислям да сложа едни Кони-та пружини и амортисьори, че било оптималния setup за към 1к лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно темата с шума между 1500 и 2000 оборота и аз мисля че се чува само в купето,отвън не се чува шум...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте.Като паднаха темпвратурите до -15 колата почна да пали с повече вартене,това нормално ли е?д14з6 без гас е количката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

След  доста продължително търсене се сдобих със мечтаната хонда.Двигателя е 1.6 vtec и след смяна на маслото(сложих mobli1 0w40) и филтри при движение няколко пъти премигна лампичката на маслото.Ако някой се сблъсквал с подобен вид ситуация нека сподели.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Имам едно питане, тавана на купето ми е провиснал на някои места. Можете ли да ми предложите решение на проблема, без да се ходи на тапицер. Благодаря Ви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази година данък за Пловдив за дизела 48,7лв. (миналата година беше с 5лв. повече)  :yes:. Намалили са данък МПС с 10%, за апартамента е същия като миналата година.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Целия капацитет на спирачната система за Civic 1.7 CTDI 0,6л. ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да - на всички 7-ми генерации Сивик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Имам за смяна тампон който стои точно пред радиатора. Не мога да разбера той преден на двигателя ли се води или тампон на скоростната кутия??

Има ли разлика в шенкелите на дизела и тези на бензина? Имам за смяна шенкел, но намирам такива от 1.6 V-TEC i 1.7 CDTI. Двоумя се да няма разлики.

Редактирано от harry11

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих по-сполучлив запис на странния шум около 2000 об. При колегите, които казват, че имат шум в тези обороти същия ли е, че като търся в youtube, при повечето е някакъв тракащ шум, а този не е такъв... https://youtu.be/8RJ038HL7i0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, при смяна на ангренажен ремък при 1,6 - 2004 г., сменя ли се и водна помпа?

Предстои ми за първи път смяна и сега ще си поръчвам частите, но незнам дали трябва да взема и водна помпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично я смених по препоръка от сервиза.

Старата беше в отлично състояние, но според мен е добре да се смени ако е на много км двигателя.

Моята беше на около 230 000 тогава.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и ще направя, поръчах някаква испанска.

За информация:

Ремък (немски) - 46 лв.

Ролка (немска) - 149 лв.

Водна помпа (испанска) - 71 лв.

 

За работа ми казаха 70 кинта

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...