Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Колега, случвало ми се е да се отхлаби гайката на амортисьора, но след работа по окачването. Може и шарнир да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помогнете със съвет!

При преминаване през по-голяма неравност, легнал полицай или участък където шосето е потънало, независимо с висока или ниска скорост, отпред от дясно се появявя един шум като рязтягане и свиване на пружина. По-скоро не е тропане а стържене. Когато температурата навън е по-ниска се чува по-отчетливо, а на малки дупки въобще го няма. Амортисьори са сменяни преди около 20000 км. и още са в гаранция. Рейката е оправяна преди 1 година. От лявата страна не се чува нищо. Амортисьора не е омаслен. Възможно ли е да е свързано с пружината или амортисоьора си е тръгнал?

Смени си втулките на стабилизиращата щанга

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение71816878_1_800x600_trba-za-honda-sivik-2-vr-hechbek-17-cdti-isuzu-100-ks-gr-sofiya.jpg

 

Това е едната тръба ,която отива към ЕГР . Срязах я на 2 части . 1-вата част се хваща към смукателния колектор и с 90градуса силиконово коляно свързвам с 2-рата част.

 

После си правиш една пластина на стругар 

Публикувано изображениеc9_12.JPG

 

и я слагаш на изпускателния колектор

 

Публикувано изображениеDSCN0154.jpg

 

Затапваш вакум маркуча който отива към ЕГР клапана....(ако не ти е спрян софтуерно и го махнеш  свети чек-а )

 

На Сивик 2002-2003г. и фейслифт(2004-2005г.) ЕГР клапана е различен

 

Публикувано изображение71816878_1_800x600_trba-za-honda-sivik-2-vr-hechbek-17-cdti-isuzu-100-ks-gr-sofiya.jpg

 

Това е едната тръба ,която отива към ЕГР . Срязах я на 2 части . 1-вата част се хваща към смукателния колектор и с 90градуса силиконово коляно свързвам с 2-рата част.

 

После си правиш една пластина на стругар 

Публикувано изображениеc9_12.JPG

 

и я слагаш на изпускателния колектор

 

Публикувано изображениеDSCN0154.jpg

 

Затапваш вакум маркуча който отива към ЕГР клапана....(ако не ти е спрян софтуерно и го махнеш  свети чек-а )

 

На Сивик 2002-2003г. и фейслифт(2004-2005г.) ЕГР клапана е различен

 

 

Благодаря много колега,тези дни ще го разкарам.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да помогне със свалянето на корите на вратите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да помогне със свалянето на корите на вратите ?

Много е лесно тапетът се държи на 3 винта,единият е във дръшката за отваряне другият под сивата лаистна отдолу има процеп за права отверка махаш лаистната и отдолу е болчето,а другото е от ляво на самата дръжка има една черна пластмаса напъваш е с отверката и излиза под нея е третия винт една щипка има наи в дясно на тапета (от към пантите)когато ги развиеш хващаш тапета от долу и дърпаш смело има няколко щипки по тапета когато го отлепиш вдигаш на горе.Дано да съм бил полезен.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивата лайсна я махнах обаче др неможах .. Ако може снимка или клип ще съм много благодарен. Благодаря предварително

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Аз пиша за да отчета вече 5 години каране на моята хондичка и над 60 000 изминати километра, като колата е на 175 000км.

До момента съм много доволен, разхода е повече от перфектен и колата е много надеждна. Единствените неща, които не смятам за консуматив и съм сменял са:

- Датчик за позицията на коляновия вал (около 240лв)

- Ремонт на алтернатор (180лв)

Други неща, които съм сменял - Предни амортисьори, съединител (на около 150 000 се предаде), масла и филтри на всеки 10 000, сега ще сменям за втори път и ангренажен ремък - мисля, че 60 000 е нормално или може да изкара още? Това е всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Въпросът ми е има ли някой със сивик 1.6 бензин и да е копувал тръби и маркучи за спортен филтър и от каде мога да ги намеря?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги Еп2 1.6 втек 2003 година преди фейслифт има ли лампа за резервата ?  Благодаря предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги Еп2 1.6 втек 2003 година преди фейслифт има ли лампа за резервата ?  Благодаря предварително !

 

Има, колега! Точно до уредчето за горивото е, долу вляво. Светва при около 8 литра останало гориво. Ако при теб не свети, свали таблото и виж дали е на крушка или диод, ако е първото е много лесно да се смени.

 

Поздрави! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на моя type R му беше изгоряла (по скоро краченцата на диода бяха счупени и се разхождаше вътре в таблото) лампата за маслото.... та там беше на диод.Голям филм е с разглобяването,трябва да се извадят стрелките и после много трудно се калибрират,1 седмица карах без слюда докато наместя уредите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой успявал ли е да си махне тапицерията на седалките или да е намерил клип? Успях само да откача 3 щипки отпред, но ме е страх да не счупя нещо. Щом има ципове трябва да е лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А възможно ли е някак да я тествам,че таблото ми е бяло и е с диод няма ламБа :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
 

До колегите питащи за рейката:                                                                                                                                                                                                                      Ремонта ми го правиха едни пичове в Пловдив,бях в сервиза докато я правеха,всичко мина за около 2 часа и не беше сваляна рейката от колата.Вече 3месеца,4К км.колата за сега не тропа въпреки че всеки ден карам по паваж.

Благодаря на колегата за тази препоръка ! Вчера я направих и аз въпросната манипулация при същия майстор и за сега при 200 км изминати на разнородна настилка не се чува нито тропане нито скърцане ( дано да се задържи така ) !  От гледна точка на свършената работа определено го препоръчвам и аз "лекаря" ;)

 

 

До колегите питащи за рейката:                                                                                                                                                                                                                      Ремонта ми го правиха едни пичове в Пловдив,бях в сервиза докато я правеха,всичко мина за около 2 часа и не беше сваляна рейката от колата.Вече 3месеца,4К км.колата за сега не тропа въпреки че всеки ден карам по паваж.

 

Колега, би ли ме ориентирал, къде в Пловдив се намира този сервиз, че и моята напоследък потропва.

 

Eто опътване : https://www.google.bg/maps/place/42%C2%B006'55.8%22N+24%C2%B046'35.6%22E/@42.1131153,24.7798538,15z/data=!4m2!3m1!1s0x0:0x0

Редактирано от o.0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата ми работи :) благодаря на всички ! Остана само някой да ми помогне с корите на вратите !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, някой да е сменял актуатора на турбото? Ако да от къде сте го закупили и колко е като парички? Благодаря предварителни. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли няма да помогне с корите на вратите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

post-24851-0-96798400-1425338811_thumb.jpg

 

Първо махаш пластмасата която стои над кората на страничното огледало.(вадят се с дърпане , при мен се счупиха щипките и на 2-те и трябваше да ги лепя с поксипол,, но не виждам друг начин)

 

post-24851-0-01947600-1425338357_thumb.jpg

 

После махаш пластмасата която съм маркирал с (1) , с тънка отверка от долната страна , после сивата лайсна (2) .Развиваш всички болтове и от долната страна с голяма отверка отваряш кората и постепенно я откачаш от всичките щипки и с повдигане нагоре кората излиза , откачаш копчетата за ел. стъклата и после жилото за дръжката.

Много е лесно 

Редактирано от jiktakof
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, понеже не видях назад дали пише някой да си е сложил mp3, usb, bluetooth през буксата на чейнджъра, искам да споделя, че си поръчах от алиекспрес. За тези, които искат да си запазят оригиналното радио, намирам това за много добро решение :) На мен ми излезе 100лв, като най-евтините тук x-car link и тем подобни почват от 180 лв, а съдържанието в кутииката е едно и също. Моето има възможност и за блу-туут (има си букса), който се купува допълнително и струва 40$. Само трябва много да внимавате при поръчка да не поръчате грешно. Аз специално свалих радиото, за да видя с коя букса ми е чейнджъра и поръчах такова, което го дават за сивик 2006+, защото тези които ги дават до 2005 бяха с друга букса на картинките. Тръгна от първия път и вече 1 седмица си го слушам и съм доволен :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

От 2 седмици вече съм собственик на Honda Civic 1.7 CdTi 100 HP 2005 година и много и се радвам, но имам няколко проблема, който не мога да разреша, а много ме мъчат. Четох темата от началото, но стигнах до средата и реших направо да ви питам:

1) Как мога да сменя габаритите отпред? Фара не се вади лесно като на някои други автомобили, а за габарита, не мога да бръкна чак до там..

2) И при мен капачката на резервоара е повредена и не се отваря от бутончето, а само освобождава и някой трябва да пъха някаква пластика за да се отвори.Това как се оправя? Гледах някакъв клип, в който обесняваха, как трябва цялата кола да си разглобиш едва ли не?

3) Не ми лови централното на дошофьорската врата. Четох някъде,че било едва ли не фабрично, но аз това не мога да го приема. Може ли да се оправи и как, и къде?

4) Щипките, които държат страничните прагове някъде са останали по италианските улици и сега като мина през неравност, отдолу хлопа адски много. Къде мога да намеря такива щипки и на каква цена?

 

Предварително ви благодаря за отговорите и отзивчивостта!

 

П.С. Колега jiktakof, много яко си направил панела около радиото.Това някакъв вид карбон ли е? И аз искам да го променя това сиво..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега! Много безаварийни километри!

По същество:

1) Габаритите се сменят през подкалника.

2) Нямам отношение

3) Най-вероятно проблема е в машинката, но трябва да се провери. Сваляш кората и мериш дали идва ток до машинката. Ако идва значи проблема е в самата машинка. Тя може да се ремонтира ( но при мен беше временно решение) или да се смени. Вариантите са 3: втора употреба (според мен не си заслужава, защото не се знае колко още ще изкара), нова оригинална или нова универсална китайска (става с лека модификация на пластмасите вътре във вратата).

4) Щипки има в повечето магазини за автоаксесоари или където продават автобояджийски материали(но колегите от София могат да те насочат по-конкретно). Струват 60 - 70 стот. до 1,5 лв. за брой в зависимост от модела на щипката. Сваляш някоя стара и с нея в магазина.

Успех! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мерси колега , но това е стара снимка беше с карбоново фолио , но сега съм с черен пиано лак :)

 

post-24851-0-76839600-1425481679_thumb.jpg

 

Относно въпрос 2) - Отвори капачката на резервоара и бутни езичето на капачето навътре . При мен беше спряло да се отваря зимата ама не беше от студа и на Петрола до нас момчето което зареждаше ме посъветва какво да направя и се оказа прав :)

Редактирано от jiktakof
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.От известно време си гледам разхода на колата които е 8.1 смесено като предимно е градско. Питал съм различни хора и те са ми казвали че е много. На вас как ви е разхода.Сменяли ли сте kлапана на ГНП които е за високото налягане на горивото и може ли да ми е от него този разход. Мерси предварителноПоздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря ви за отговорите:)Само да се стопли пак времето и се заемам.Jiktakof, и моята точно така си я представям.Моят разход на смесено е 7.1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле хора какви са тези разходи?Най-големия ми разход е бил 6,3/100 и то не по борд компютър а изчислен по пробег/количество заредено гориво.Обикновено средния ми разход се движи м/у 5 и 5,5/100 с преобладаващо извънградско каране.Постигал съм и почти фабричния минимален разход от 4,35/100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте имам проблем задно ляво колело задържа и загрява чак джантата ходих при майстор гледа апарата цилиндарчето се оказа дабре и не го смени въпреки че купих нови цилиндар и гумички каза че оригиналните били по добри ако някой е имал този проблем моля да пише

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам - 5-5,2л./100км. като 80% е извънградско

iordan - провери връща ли се жилото на ръчната спирачка на лявото колело

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5,8/100km градско :) карам хондата вече четвърти месец и разхода ми градско не е вдигал на повече от 6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам моята от осем години и половина разход 6-65градско 45изванградско 53среден разход

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги,

Можете ли да ми кажете точно каква течност трябва да се долее в малкото казанче отдолу на снимката.То ми е напълно празно, а като я карам Хондата се чува едно странно цвичене като от щурци.Мислех си ,че трябва да се долее хидравлична течност, но не открих къде,а видях че това е празно. И на двете пише течност за спирачки ама не знам точно какъв вид си сипва тук...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

Някой да знае дали има разлики в окачванията на бензиновите и дизеловите варианти. С мотор д14z6 еп1 съм и имам за смяна шенкел. Намерих, но от дизелово 1.7. Интересува ме дали е същото или поне да кажете къде мога да намеря инфо.

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

за gabbana:

Нямаме хидравлична течност - имаме електронен усилвател на волана EPS. Там сипи спирачна течност DOT4 - едното е за съединителя, а другото за спирачките.

Редактирано от Jorko.
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При този разход от 5 или 6 в града явно турбините не се ползват , но ми е интересно по този начин не ви ли се задръства геометрията :yes: .

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво и става на мойта кола и как ви дава такива разходи. Нямам никакви грешки. Филтъра е сменен. Кажете някакво предположение какво може да ми е на колата. Не искам разход от сорта на 5 - 5.5 за градско но поне да е по нисък от 8,2.Кажете какво има свързано с разхода за да го сменя. Какво да гледам като проблем. И всичко което може да ми помогне за да си оправя разхода Благодаря за помощта предварително 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От дете знам следните : налягане в гумите, каране на по-висока предавка (да не седи колата в големи обороти), по-качествено гориво, не пускай климатика :) ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Все пак в София задръстванията са големи понякога - зависи ти как се движиш. Тръгвай плавно с малко газ (не натискай педала за газта повече от необходимото). От далече съобразявай дали ще минеш на зелено или ще те хване червеното (съответно подаваш газ за да минеш или отнемаш газта (пускаш по инерция)) и така.... Мисля, че тук е ключето при теб. Казах ти разход 5,2/100 при мен, но 80% е извънградско

п.п. Виж някое колело да не ти задържа (пипни дисковете като паркираш някой да не е по-горещ)

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата petiooо е доста прав , с градското каране доста се зацапва геометрията , затова си иска продухване  :punk:

 

а до колегата 

Ivo1.7cdti

за да разбереш дали имаш проблем с колата. Излез извънградско или някое околовръстно голямо в София , занули километража карай 10 минути със 100 -120км и ако разхода ти е между (4,3-4,7л/100к) значи всичко е ОК . по принцип разхода в голям трафик много се вдига :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...