Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Едва ли замръзва самото моторче. При мен замръзна заради лятната течност която беше останала. Откакто досипах зимната и се размрази веднъж си бачка, даже тази сутрин на -8 веднага сработи

Редактирано от Nasko 1.4is

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли замръзва самото моторче. При мен замръзна заради лятната течност която беше останала. Откакто досипах зимната и се размрази веднъж си бачка, даже тази сутрин на -8 веднага сработи

 

Току що се прибрах и реших да пробвам дали работи самото моторче за отпред. Дадох на контакт без да паля, пръскам - нищо не се чува от моторчето, а само леко притъмнява осветлението на таблото при натискане на лоста. Това ме кара да си мисля, че явно самото моторче е блокирало/замръзнало. А ме съмнява да е изгоряло, защото ако беше, според мен нямаше да притъмнява таблото, а просто нищо нямаше да се случва. Задното продължава да не пръска, но пък ясно се чува моторчето как жужи.

 

Иначе за цялата история аз съм си виновен, просто не успях да изпръскам докрай лятната течност преди големия студ по празниците и оттогава е така. Имаше около 500 грама. Долял съм казанчето догоре с още 2.5 литра зимна течност за -40, но и досега никакъв ефект...

 

Явно ще трябва да чакам неделя, тъй като дават чувствително по-високи температури ;)

Редактирано от SkyWalker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти ви е течността ,на мен не ми е замръзвала до сега. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пичове не знам дали е точно тук мястото понеже съм нов.. та въпроса ми е някой има ли скоростна кутия за сивик 1.6 втек д16в1 Благодаря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти ви е течността ,на мен не ми е замръзвала до сега. 

 

Проблемът ми при мен бе че не успях да източа докрай лятната, която май беше чиста вода (с нея купих колата) и като паднаха големите студове по празниците, всичко блокира. Но ето че в неделя, топлото време си каза думата и пръскалките се съживиха още веднага след като запалих. Отзад също тръгна без проблеми. Налях до горе зимна течност и до момента няма ядове. 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да помогне със съвет за съединител. Извинявам се предварително, ако темата е била обсъждана. Не успях да намеря нищо подобно през търсачката.

Карам 1,7 CDTi и съединителят е за смяна, но предложенията които намирам са от някакви неособено познати марки: Blue Print и Aisin. По-горе в темата Jorko спомена, че оригиналният съединител е Luk, но в техните каталози има само за бензинов Type R. Sachs също предлагат само за Type R.

 

Някой има ли представа защо никоя от познатите марки няма съединител за този модел?

Редактирано от inukaneko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, оригиналният е Luk. Преди година и нещо като сменях моя ми предлагаха такъв за 580 лв. (по спомен). Сложих Blue print (ползвах отстъпка) и засега няма проблеми. В нета съм виждал и Herth+Buss за около 350.P.S. да попитам и аз: Някакви съвети за марка термостат, че имам съмнения за моя, че не затваря ?

Редактирано от kotarankat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги изгоряли са ми лампичките за осветяване на задния номер.Как се подменят?Трябва ли да разглобявам нещо отвътре?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стана на въпрос за съединители и само type-r, че имало, да попитам за  type-r съединител ще стане ли на дизеловия модел? Сложих LPG на дизеловата и много често вече съединителя ми буксува от повишения power, ако съм само на нафта няма проблеми и се справя. Явно като се наложи след време да сменям съединител ще ми се наложи да слагам по-добър от стоковия, че не се справя, когато колата е +lpg.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги изгоряли са ми лампичките за осветяване на задния номер.Как се подменят?Трябва ли да разглобявам нещо отвътре?

Не,от вътре нищо не се разглобява,на моята лятото ги сменях и само махнах от външната страна прозрачните капачета.Пластмасовата рамка на номера малко затруднява но става.Ако не се лъжа някъде в първите страници на темата имаше и схема точно как става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях схемата, но не ми става ясно как се маха прозрачния капак.Има стрелка, но ако се бута в тази посока не виждам как ще стане понеже се вижда и едно краче, което би възпрепятствало движението в тази посока.Не ми се ще да напъвам насам, натам без да съм сигурен и да счупя капачето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пичове не знам дали е точно тук мястото понеже съм нов.. та въпроса ми е някой има ли скоростна кутия за сивик 1.6 втек д16в1 Благодаря :)

 

Здрава кутия ли ти трябва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Някои да знае случаино от каде мога да се здобия с приставка за задната броня, и какви парички ги продават по моргите.

Редактирано от dido0o_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Някои да знае случаино от каде мога да се здобия с приставка за задната броня, и какви парички ги продават по моргите.

Колега гледам ,че си от Варна .. Там има специализирана морга само хонди има .. във Виница се намира :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да помогне със съвет за съединител. Извинявам се предварително, ако темата е била обсъждана. Не успях да намеря нищо подобно през търсачката.Карам 1,7 CDTi и съединителят е за смяна, но предложенията които намирам са от някакви неособено познати марки: Blue Print и Aisin. По-горе в темата Jorko спомена, че оригиналният съединител е Luk, но в техните каталози има само за бензинов Type R. Sachs също предлагат само за Type R. Някой има ли представа защо никоя от познатите марки няма съединител за този модел?

Здравей колега !Оргинален съединител на Luk в България няма да намериш говоря за комплект.Има по отделно само, лагер само притискател някой предлагат само феродов диск ,но не се лъжи да копуваш по отделно , качеството е съмнително.Аз си сложих комплект на Blue Print и всичко е Ок.За твое сведение ще ти кажа ,че частите в комплекта са произведени от Aisin в завода в Германия ,а Blue Print е само Англииска опъковъчна компания.Аксиалния лагер в комплекта е японски същия като оргиналния , поне при мене беше така.Мога да ти намеря комплекта за около 400 лв.Клиентската цена в магазина е 502 лв.С две години гаранция от датата на монтажа.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях схемата, но не ми става ясно как се маха прозрачния капак.Има стрелка, но ако се бута в тази посока не виждам как ще стане понеже се вижда и едно краче, което би възпрепятствало движението в тази посока.Не ми се ще да напъвам насам, натам без да съм сигурен и да счупя капачето.

Прозрачния капак не се маха.На кората на багажника ще видиш капаче отвори го и ще видиш лампите от там. На всяка фасунка има лостче , натисни лостчето и изкарай фасунката , тя излиза заедно с крушката. Издърпай крушката и бягай в магазина с нея за нова.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли да ли цели макферсони амортисьори , пружини и тампони от type-r ще станат на сивик ep1 на предна и задна ос.Един колега май беше писал , че правил такова нещо но не мога да намеря поста му.Някой ако го е правил знае ли с колко колата е станала по ниска и също така да ли е станала по-стабилна.

Редактирано от vartan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Видях схемата, но не ми става ясно как се маха прозрачния капак.Има стрелка, но ако се бута в тази посока не виждам как ще стане понеже се вижда и едно краче, което би възпрепятствало движението в тази посока.Не ми се ще да напъвам насам, натам без да съм сигурен и да счупя капачето.

Прозрачния капак не се маха.На кората на багажника ще видиш капаче отвори го и ще видиш лампите от там. На всяка фасунка има лостче , натисни лостчето и изкарай фасунката , тя излиза заедно с крушката. Издърпай крушката и бягай в магазина с нея за нова.

 

Хм,моята няма капаче,да не би да имат ли разлика в годините на производство? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Видях схемата, но не ми става ясно как се маха прозрачния капак.Има стрелка, но ако се бута в тази посока не виждам как ще стане понеже се вижда и едно краче, което би възпрепятствало движението в тази посока.Не ми се ще да напъвам насам, натам без да съм сигурен и да счупя капачето.

Прозрачния капак не се маха.На кората на багажника ще видиш капаче отвори го и ще видиш лампите от там. На всяка фасунка има лостче , натисни лостчето и изкарай фасунката , тя излиза заедно с крушката. Издърпай крушката и бягай в магазина с нея за нова.
Хм,моята няма капаче,да не би да имат ли разлика в годините на производство?
Говорим за плафончето над номера всъщност са две те не се махат.Крушките се свалят от вътрешната страна на капака на багажника, там няма никакви капачета. Виждам, че си от Пловдив ако имаш проблем пиши ми ще дойда да ти ги сменя остави някакъв тел.номер за да ти звънна. Без пари. Моя номер е 0898 22 86 82.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам кофти проблем и ще съм много благодарен ако някой ми помогне.  :)  Карам Сивик 7г. хечбек след фейслифта и от вчера не мога да си отворя багажника.  :hmmm: Когато е отключен, дръжката стига до средата и блокира до там. Има ли някакъв авариен вариант за отваряне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

Случайно някой да е сменял гумички на клапани или гарнитура на капака на главата на d14z6. Интересуват ме някакви цени долу горе да знам каква сума трябва да приготвя. Имам теч на масло и не мога да го хвана от къде идва.

 

Благодаря предварително и поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Някой може ли да помогне със съвет за съединител. Извинявам се предварително, ако темата е била обсъждана. Не успях да намеря нищо подобно през търсачката.

Карам 1,7 CDTi и съединителят е за смяна, но предложенията които намирам са от някакви неособено познати марки: Blue Print и Aisin. По-горе в темата Jorko спомена, че оригиналният съединител е Luk, но в техните каталози има само за бензинов Type R. Sachs също предлагат само за Type R.

 

Някой има ли представа защо никоя от познатите марки няма съединител за този модел?

Здравей колега !Оргинален съединител на Luk в България няма да намериш говоря за комплект.Има по отделно само, лагер само притискател някой предлагат само феродов диск ,но не се лъжи да копуваш по отделно , качеството е съмнително.Аз си сложих комплект на Blue Print и всичко е Ок.За твое сведение ще ти кажа ,че частите в комплекта са произведени от Aisin в завода в Германия ,а Blue Print е само Англииска опъковъчна компания.Аксиалния лагер в комплекта е японски същия като оргиналния , поне при мене беше така.Мога да ти намеря комплекта за около 400 лв.Клиентската цена в магазина е 502 лв.С две години гаранция от датата на монтажа.

 

Здравейте, питането ми не беше за замяна на съединител със същия/подобен, а за слагането на по-добър такъв. За това питах за Type-R съединител ще стане ли за дизеловия модел EP4. Моята дизелова Honda 7-ма генерация й добавих LPG като нитро система за силов тунинг и к.с. и въртящ момент уж с 30% се вдигат. Когато карам само на нафта съединителя не прави проблеми, по чужди форуми четох, че бил добър за към до 160 к.с. Според майстора ми колата на нафта е към 130 к.с. с чип тунинга (не повече), но като пусна копчето за газта колата 'полудява', та въртя гуми ако не внимавам със съединителя, почти мигновенно идва турбото, колата звучи много по-добре, ускорение и доускорение стават с кефеща/плашеща пасажери скорост и т.н. Вчера ходих до ХЕЕД 91 да видя на dyno стенд колко точно й е силата на колата само на нафта и нафта+газ (имала била чип тунинг слаган и майстора ми ми го потвърди), но бяха заети с коли и чак след вторник ще ми се отвори прозорец да я тествам, но пък тогава точно може и да нямам време. Явно ще оставя решението за по-добър съединител на майстора ми. А когато/като мина през dyno-то на XEEД 91 ще пусна картинки от резила и да си прецените и вие от голи цифри без грам субективистика дали си струва слагането на LPG на дизеловите ни Хонди.  За мене това е най-ефективния тунинг, който може да си направи човек на тая кола, като 'на око' ефекта го определям като по-голям от слагането на Всмукателен колектор със спортен филтър от D16Z6 на D14A3, какъвто направих на другата ми (бензинова) Хонда 6-та генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли да ли цели макферсони амортисьори , пружини и тампони от type-r ще станат на сивик ep1 на предна и задна ос.Един колега май беше писал , че правил такова нещо но не мога да намеря поста му.Някой ако го е правил знае ли с колко колата е станала по ниска и също така да ли е станала по-стабилна.

Ще станат но недей го прави, теглото на твоя двигател и type-r ЕР3 двигателя е друго и колата ще ти стои 'странно'. Аз съм с EP4 и сложих пружини от EP2 (EP3 двигателя е с тегло като на EP4), защото колата ми беше с понижени пружини и 'стържеше' при малко по-неравен терен .........., а в България терена навсякъде е такъв. И пружините от ЕР2 се оказаха прекалено меки за по-тежкия дизелов агрегат и стърженето се замени с удряне на гумите в купето при по-големи дупки. Проблема се отстрани след поставяне на едни рогове/тампони в пружината за да й се редуцира хода. Сега, след като колата ми е както трябва и вече ми е приятна за каране ........ почерпи мъдрост от моите глупости и поне пружини си сложи спортни, но като за твоята кола, че ще сложиш пружини, които са предназначени за кола със 100-на килограма по-тежък двулитров двигател от твоя. Най-добре си остани със стоковите, уви .... нямаме пътища за хубави/ниски коли.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

Видях схемата, но не ми става ясно как се маха прозрачния капак.Има стрелка, но ако се бута в тази посока не виждам как ще стане понеже се вижда и едно краче, което би възпрепятствало движението в тази посока.Не ми се ще да напъвам насам, натам без да съм сигурен и да счупя капачето.

Прозрачния капак не се маха.На кората на багажника ще видиш капаче отвори го и ще видиш лампите от там. На всяка фасунка има лостче , натисни лостчето и изкарай фасунката , тя излиза заедно с крушката. Издърпай крушката и бягай в магазина с нея за нова.
Хм,моята няма капаче,да не би да имат ли разлика в годините на производство?
Говорим за плафончето над номера всъщност са две те не се махат.Крушките се свалят от вътрешната страна на капака на багажника, там няма никакви капачета. Виждам, че си от Пловдив ако имаш проблем пиши ми ще дойда да ти ги сменя остави някакъв тел.номер за да ти звънна. Без пари. Моя номер е 0898 22 86 82.

 

Аз моите съм ги сменил още лятото с ЛЕД,но като ги подменях процедурата я направих като свалих плафончетата от вънка.В началото на темата има схема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата 

batzerga

е много прав за това което написа за окачването ! Пружини се слагат само които са за модела.. и аз си търся за моята дизеларка , но няма голям избор...  измислена марка-70 паунда , маркови - от 130 до 160 паунда  :dunno: Колега интересно ми е с тази газ колко коня е колата и вземи разпитай хеед-а , че ако си над 140-50 коня заводската турбинка няма да изкара много :) 

Редактирано от jiktakof

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И относно подсилването на съединителя и аз не съм чувал да е заменяем от някакъв друг по-голям мотор . Но със сигурност една керамика ще оправи нещата !!моя съединител на 380Нм си приплазва пък има едва 5000км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата 

batzerga

е много прав за това което написа за окачването ! Пружини се слагат само които са за модела.. и аз си търся за моята дизеларка , но няма голям избор...  измислена марка-70 паунда , маркови - от 130 до 160 паунда  :dunno: Колега интересно ми е с тази газ колко коня е колата и вземи разпитай хеед-а , че ако си над 140-50 коня заводската турбинка няма да изкара много :) 

Заводската турбина е голяма и over-engineered (препроектирана) и е предназначена и масово се слага на други модели на други марки коли за 200 к.с., в някои случаи и 220-250 к.с. stock. Moдела ми е facelift, та с турбината нЕма ядове, а и майстора ми я прегледа и ми потвърди, че е в перфектно състояние. В Англия някои хора с турбото, което си идва са си напомпали дизеларките на 180к.с. и било държало/нямало проблеми. А керамичен или LSD съединител за т.н. евридейка (кола за ежедневна употреба) майстора ме кълне да не слагам; на дизел керамичен съединител било лудост(в ужасния смисъл на думата) за каране из София в задръстванията. Явно майстора ще подбира и преценява какъв съединител да се слага като му дам и разпечатка с колко к.с./Nm трябва да има впредвид. А колко точно коня е и на мене ми е интересно и за това ще хвърля едни 80лв за едното dyno за задоволяване на любопитството, вместо да си задоволя глада по суши на два-три пъти или някоя кака средна хубост за 1ч. работа някои други неща да ми задоволява или да заредя един резервоар с нафта да пиля гумите по нашите пътища :).

 

Апропо, предна емблема на решетката да знаете за 7-ма генерация, откъде може да се закупи ...... ако може да е и червена, още по-екстра ;).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за турбо гарретт 1749в е доста преувеличено . Всяка си е със сериен номер което включва разлика във компресорна перка , променлива геометрия , актуатора ни е от по -твърдите като на ауди 2.5тди .. Свидетел съм на 2 турбини (1749в)  на 1,35 бар-а разцепени на 2 . На 170-80 коня изгорелите газове са много и турбото на 1.6 холд полудява от пикове  !Аз я знам твоята хонда беше в мобилието с много спойлери и лампи, пишеше че е 180коня. Дано да изкара турбинката и колега чакам включване като измислите алтернатива за съединителя :)

 

Емблемата е много скъпа , ако ми намериш решетка без емблема , съм сагласен на чист бартер за мойта  :punk: за такъв модел става въпрос (http://eftini.com/tuning-reshetka-honda-civic-35-vrati-20042005-p-20981.html?cPath=12_733_2038#)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей как ме разпознахте, точно тая Хонда я купих, за която говориш :). Такава решетка като твоята си имам от другата броня, с която дойде колата. Напоследък я 'детунинговах', та тунинга да й е в по-умерени граници, че някои елементи бяха прекалени. С предната броня колата привличаше прекалено много внимание .... та реших да е с една идея по-малко ненормална колицата. Днес ходих до Бултрако. Нормална емблема за нашата кола е 20-на лева. Type-R червена емблема е 33лв. Емблемата с подложка и капак, които идват отгоре, върху емблемата за да не може да ти я крадат 71лв. ........ извадих 71лв, платих и до 10 работни дни ще си я получа. Като сметна времето, което загубих да питам за емблема по 6-7 автоморги, като сметна и факта, че закупувайки емблема през i-net няма как да съм сигурен за качеството на 100% ..... сметката излиза, че в Бултрако цените за оригинална Honda емблеми са си ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте колеги!Някои да знае случаино от каде мога да се здобия с приставка за задната броня, и какви парички ги продават по моргите.

Колега гледам ,че си от Варна .. Там има специализирана морга само хонди има .. във Виница се намира :)
Знам я колега,но някой колега мее изпреварил;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за турбо гарретт 1749в е доста преувеличено . Всяка си е със сериен номер което включва разлика във компресорна перка , променлива геометрия , актуатора ни е от по -твърдите като на ауди 2.5тди .. Свидетел съм на 2 турбини (1749в) на 1,35 бар-а разцепени на 2 . На 170-80 коня изгорелите газове са много и турбото на 1.6 холд полудява от пикове !Аз я знам твоята хонда беше в мобилието с много спойлери и лампи, пишеше че е 180коня. Дано да изкара турбинката и колега чакам включване като измислите алтернатива за съединителя :)Емблемата е много скъпа , ако ми намериш решетка без емблема , съм сагласен на чист бартер за мойта :punk: за такъв модел става въпрос (http://eftini.com/tuning-reshetka-honda-civic-35-vrati-20042005-p-20981.html?cPath=12_733_2038#)

Колега а за хибридно турбо колко пари излиза, да стане поне 160кончета Редактирано от dido0o_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой имал ли е проблем с чистачките?Моят се изразява в това че шофьорската чистачка все маже!Купих нови шампионки за 25 лв и шофьорската 2 пъти ми я сменят вече и казаха да покарам така да се била разработела и ако не се оправи пак да отида,изтрих стъклото с кореселин и после с меглио да не е нещо мазнотии ама не е ,течноста ми е маркова -една розова с наночастици я водят .Като ги купувах поръчах да ми сложат най-добрите чистачки че да не ги мисля скоро-пък те още нови не мият добре.Дали цялата им партида и дефектна или нещо по колата може да не е наред?Редовно пазарувам от този магазин за автоаксесоари и досега винаги съм бил доволен от стоките им .Вие как мислите ,къде може да е проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

borko 30: Аз съм с чистачки за 2лв бр. Мitutoyo карам 2-ра година :).Според мен проблема или е в чистачката или в самото рамо (ако е криво)

 

dido0o_ : Хибрид гт1752в , ако ползваш твоята оригиналната турбина ще ти излезе около 300лв :) да се сглоби и да се балансира 

Редактирано от jiktakof

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предишните ми бяха за 6 лв комплекта ама за няколко месеца и се износиха,този път реших да взема скъпи за да карат повече ,всъщност тези са най-скъпите в магазина и вече не върви да ми изтърсят -купи по-скъпи като искаш да чистят добре.Според мен нещо чистачките не са наред или са ментаци и ги пробутват за оригинални,или са някви застоели ли де да ги знам вече или дефекта партида .Първят път като ми смениха шофьорската чистачка ,почнаха да дрънкат че на тях никой не им давал гаранция и това че ми я сменят от тях да мине и едва ли не ще имам да черпя нали,хубаво ама новата пак маже -вярно по -малко ама маже половината джам и не се вижда през замацаното!Може ли чистачка за 25лв да няма гаранция баси?Дето се вика не съм я купил от сергия на пазара за стинки ,пък кво става и скъпо да вземеш пак си прецакан!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте ,появи се шум в скоростите на 1.6 бензин (110 коня) някой знае ли дали ще станат от 1.4(90коня)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dido0o_ : Хибрид гт1752в , ако ползваш твоята оригиналната турбина ще ти излезе около 300лв :) да се сглоби и да се балансира 

 

Това ако не са ми го правили италианците ще те ползвам като know-how :). Все пак ако има малко още performance на цената от само 300лв ....... 'що па не (ама може и вече да е направено, то по моята кората на двигателя е Хонда червена, май и intercooler-a e по-голям, та майстора ми каза, че турбото със сигурност е в добро състояние, но то може и да не е заводското).

На мен ми дойде идеята, като ще ходя на dyno и имам право на 3-5 run-a за парите ми да взема с мене майстора ми и да направя поне run1: само нафта, run2: 80% нафта и 20%газ, run3: 70% нафта и 30% газ и run4: 60%нафта и 40% газ. Потърсих го майстора ми, но и той е като мене с жилище в София и в провиницята и тая седмица си е в провинцията, та другата ще го ползвам да дойде с мене да ми прави настройктие на място колко да е съотношението нафта/бензин за да има най-голяма прегледност на резултата и регултата да може да се апроксимира. Идеята ми е както тунерите си 'играят' с boost-a на turbo-то, тука да се играе с количестовото подавана газ, майстора ми кара неговата Renault Laguna 2,2 с 40% газ, аз на моята за по-сигурно му казах да ми пусне 30%.

Имам един съсед с 125к.с. Honda Civic 1,6 vtec, май на това му викат малкия vtec, та той беше любопитен колко/как върви дизеловата ми Honda 7-кa и преди малко като се прибрах до апартамента ми му направих няколко кръгчета с понатискане да се ускорява и го повозих. Та, повозих го малко на нафта и ок ми вика, бърза е колата ('ма не беше впечатлен) ...... докато не включих газта ...... човека ме молеше да карам по-бавно/да спра, а на мене усмивката не слизаше от лицето ми. Успокоих го, че гумите са чисто нови, спирачките и те+подобрени, та колата да спира. Той като ежедневно шофиращ 'малък vtec' и карал и по-мощни от неговата кола ми се кълнеше, че в по-мощно нещо от това, което го возих не се е бил качвал и че за него по това ускорение, което изпита, колата за него била над 200 коня ..... дано, дано :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предишните ми бяха за 6 лв комплекта ама за няколко месеца и се износиха,този път реших да взема скъпи за да карат повече ,всъщност тези са най-скъпите в магазина и вече не върви да ми изтърсят -купи по-скъпи като искаш да чистят добре.Според мен нещо чистачките не са наред или са ментаци и ги пробутват за оригинални,или са някви застоели ли де да ги знам вече или дефекта партида .Първят път като ми смениха шофьорската чистачка ,почнаха да дрънкат че на тях никой не им давал гаранция и това че ми я сменят от тях да мине и едва ли не ще имам да черпя нали,хубаво ама новата пак маже -вярно по -малко ама маже половината джам и не се вижда през замацаното!Може ли чистачка за 25лв да няма гаранция баси?Дето се вика не съм я купил от сергия на пазара за стинки ,пък кво става и скъпо да вземеш пак си прецакан!

 

Колега, не е нормално да маже така. Моите например са по 3 лв. бройката и си ги взех от Практикер. Винаги чистят перфектно и без грам мазане. Но има едно "Но" - за първи път реших да пробвам от по-новия тип чистачки тип "перо" (без метални рамена) и мога да кажа, че никога повече не бих се върнал на обикновения тип, па макар и скъпи. Металните винаги ми замръзват и се сковават зимата, докато тези си се огъват еднакво и в най-големите студове. Така с евтини чистачки май ще изкарам цялата зима без проблем.

 

Та ако си със стария тип, макар и скъпи, може от ниските температури да ти се сковават просто рамената им и затова да мажат. Другото, което следва да провериш е това, което и други предположиха - да не би да е огънато самото рамо на механизма от шофьорската страна. Провери дали извивката, в която влиза самата чистачка е успоредна на стъклото. Ако е накривена на едната страна, натискът няма да е равен от двете страна на чистачката и ще маже.

 

Успех! 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към всички колеги с бензинови мотори 1.4 и 1.6, които имат проблем с теч на масло от лявата страна на мотора - да споделя решението - преди време бях писал, че имам теч от лявата страна, който видимо тръгва от черната пластмасова капачка на вала, точно до EGR клапана. Онзи ден най-сетне намерих време и се заех с решаването на проблема. За по-удобна работа, съветвам да се демонтира резонаторната кутия и задължително EGR клапана - последният е почти залепен за капачката и пречи. След като се махнат тези 2 неща, е супер удобно да се работи. С тънка плоска отвертка свалих старата капачка и какво да видя - 1 от четирите крачета беше счупено (успях да намеря парчето и да го извадя). Отделно, О-пръстенът на самата капачка все едно го нямаше - беше се сплескал и почти не се забеляваше. Явно капачката никога не е била сменяна. Та намазах с малко масло новата капачка и след едно хубаво и плътно "щрак", заспа на мястото си. Тук трябва да отбележа, че от външната страна на капачката има 2 хоризонтални линии. Тези линии трябва да са в хоризонтално положение (успоредни на земята) когато се слага капачката. След това всичко се монтира обратно и сме готови.

 

За вече няколко стотин километра стабилно градско каране, проблеми няма - около капачката е сухо на барут.

 

Та съветвам всички с подобен теч да не експериментират със силикони и други средства, а директно с оригинална ОЕМ капачка от Honda. Номерът й е 12513 P72 003 . Гарантирано решава проблема!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли как  да си сменя задната чистачка, без да сменям пласмасовото рамо, защото ще стане грозно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте ,появи се шум в скоростите на 1.6 бензин (110 коня) някой знае ли дали ще станат от 1.4(90коня)

Колега не бързай да си мислиш , че шума идва от скоростите,може аксиалния лагер да е тръгнал. Моя съединител беше за смяна , педала се натискаше с голямо усилие. При пуснат педал се чуваше страшен шум , виене на лагер, при натискане на педала на съединителя всичко отихваше. След като свалихме стария съединител видяхме ,че аксиалния лагер е блокирал тотално , беше изяден до пред разпадане. Сега с новия съединител никъкви шумове. Затова ти пиша да не си вкарваш мухи в главата ако педала на съединителя ти се движи вече по трудно или с по голямо усилие , вероятноста да ти е за смяна съединителя ,а в това число и лагера са твърде вероятни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...