Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Ако не нямаш книжка прескочи до Хонда по ВИн-номера дали няма да ти кажат нещо - инъче 10 кинта минимум разкодиране Публикувано изображение/>

Няма от къде другаде . Всяко радио си е със собствен код !

 

Питай предния собственик ако можеш.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

различни са за съжаление

Къде мога да го намеря, освен в книжката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днеска ходих до Хонда магазина , искат Номер на Рамата , 2-та номера които излизат като си пуснеш Цд-то и 30 лв . Не си заслужава според мен !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази информация обикновено я дават безплатно от Хонда - Бултрако ?!

Ти за 30 лева ще си купиш същото СД-радио отключено или с код !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година и на мен ми се наложи да търся код за СД-то.От Карада-Варна ми го дадоха по телефона,преди това им продиктувах ВИН-а и сер.номер на радиото.За сер.номер -Връткаш ключа на контакт, задържаш 1 и 6 и включваш радиото. На дисплея излиза U1234 и после L5678-сер ти номер е 12345678.Другия вариант,който четох тогава-сменя се чипа където се помни кода(от магазин за електроника струвал 0.50-0.60лв).Втория вариант е ако си в час по електротехника.Иначе 10-20лв ги разкодират,а някои и кода премахват.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой да знае каде се намира температурния датчик за тодгревните свещи на парното за хонда сивик 2003 1.7 ctdi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледах доста схеми и не намирам такъв датчик. Има описан тест за изправността им http://alfa.kachi-snimka.info/vij.php?id=bwy1392323377g.png

Редактирано от kotarankat
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някой идея как точно работят swirl клапите при 1.7 cdti двигателя? Вакумът отваря ли ги или ги затваря?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук са показани начини за разкодиране на радиото и къде може да написан кода 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми принтира гарнитурата между турбото и колектора ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, здравейте!

 

Надъхал съм се да си взема 7-ма генерация независимо, че ми препоръчват да си взема 6-та , че били по здрави.

Моля за мнение, първо относно основните проблеми:

 

Тъй , като е възможно да е дизел 1,7 разбирам, че проблем е разваляне на турбото. Тук вариантите са 2 - ново турбо и ремонт на старото.

 

Знаете ли колко струва ново турбо?

 

При евентуален ремон на старото, по колко км се изкарват приблизително преди пак да се скапе?

 

 Друг проблем който, често май се среща е скапване на амортесйорите. Така ли е? Малко се разочаровах и от това, че сглобката е английска а аз съм фен на хонда именно поради причината, че е японски автомобил. При дизелите пък двигателя даже бил на Исузу. Та той автомобила май само марката му е Хонда.

 

По същество: Бихте ли ми препоръчали 7-ма генерация вместо 6-та и има ли други основни проблеми за който не съм писъл?

Прочетох, че не били удобни седалките и нямало добра видимост но предвид това, че карам 5-та хеч май това няма да е проблем.

 

Кой двигател ми препоръчвате - Дизела, 1,4 (предивд ниския данък и нисък разход) или 1,6 110 коня?

 

Имам 5000 лв, с който трябва клата да е моя със всички належащи смени и данъци. Има ли шанс да взема читава за тези пари?

 

Много моля и да ми кажете сервиз в София и като адрес в който могат да направят пълен преглед на колата, включително и на двигателя и турбото и евентуално колко стръва това приблизително?

 

Колеги много моля за помощ и благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега здравей.Вероятно си чел, че проблемите с турбината са отстранени след фейслифта(2004-2005)За около 5000лв смятам, че може да намериш приличен екземпляр от версията с 3 врати.При проблем, ново турбо струва 1200лв минимум, а цената на рециклиране в зависимост от състоянието му варира м/у 300 и 900лв.Като харесаш кола я закарай в сервиз за пълна диагностика.Моя CIVIC 1.7ctdi го купих от Пловдивчанин като преди това го закарах в Бултрако.За 43лв направиха преглед и ми извадиха разпечатка с всички данни от теста.Съветвам те да постъпиш по същия начин за да нямаш главоболия след покупката.При теста се вижда какво налягане прави турбината и на какво налягане разтоварва, налягането на горивото от помпата в резервоара и т.н.Определено си заслужава да ги дадеш тези пари.А като ходиш на оглед за да си извадиш сам някои изводи предварително бръкни в ауспуха и ако пръстите ти са мазни значи турбото е започнало да сдава багажа.ДВГ наистина е ISUZU обаче това грам не трябва да те притеснява.Върви доста за стоте си коня и е много икономичен и надежден.Ако си спокоен шофьор ще си приятно изненадан от разхода.Иначе от време на време го понастъпвай да подържа 3000об/мин на дълъг път, за да не хващат нагар турбината и ЕГР.Аз слагам и добавка турбо протект на Бардал в маслото.Дали ще го правиш си е твоя работа.И аз като теб се колебаех дали дизел или бензин, избрах дизела и не съжалявам.Ако много те притесняват възможните проблеми се насочи към бензиновите мотори.1.4 е с по-малък данък, обаче има тенденция в новите промени в закона отстъпката за него да отпадне и освен това гори колкото 1.6 а върви много по-малко.Едни предни нови амортисьори са 250-300лв.Това е, което мога да ти кажа.Поздрави!п.п Пропуснал съм да напиша нещо по въпроса за неудобните седалки.Миналата година 3 пъти пътувах до морето, а в началото на тази за един ден съм минавал точно 500км и не съм усетил никакъв дискомфорт.

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи при посрледните няколко зареждания забелязах че след зараждането на бензин ,колато колата хвръква като самолет за 10-20 километра,после си е същата като преди!Днес отварях сондата на резервара да проверя за боклуци и след затварянето пак летеше колата -имаше вътре 20 кила бензин -някой забелязал ли е такава закономерност,имам предвид да не става нещо вакум вътре и да не стига налягане,понеже и при зареждане като отвия капачката фъшти доста ,ама смуче ли въздух надува ли не мога да разбера-къде му е отдушника на резервоара?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боселин,благодарятиза това,чесинаправитрудад ами отговориш. Аковземаскоро ще се похваля!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи при посрледните няколко зареждания забелязах че след зараждането на бензин ,колато колата хвръква като самолет

Колега според мен се създава вакуум в резервоара.Провери отдушника най-вероятно е запушен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се намира този отдушник на резервоара че да го проверя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделете как усещате вашите спирачни педали?Вчера сменях задни накладки и обезвъздушавах и четирите спирачни механизма. Преди да го направя, непосредствено след смяната на накладките (при задните май глътна въздух), педала потъваше с лекота до пода, като по време на хода му присветваше лампата на ръчната. След процедурата (беше яко натискане на тоя педал, баща ми е с мускулна треска хаха) и излизане на всички възможни мехурчета и потичане на чиста течност, педала пак потъва до пода. Това се случва когато двигателя е запален и задържа спирачката натисната. С доста повече усилие, задържайки, стига до пода, като първото натискане застава на средата на хода си, задържам и постепенно смъква до долу. Така ли е при вас?

Спира като преди, задейства АБС-а, всичко изглежда нормално. Гледахме я и отстрани, задейства по едно и също време и 4-те апарата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се намира този отдушник на резервоара че да го проверя?

Отдушника би трябвало да представлява тръбичка поставена в гърловината за зареждане на резервоара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделете как усещате вашите спирачни педали?Вчера сменях задни накладки и обезвъздушавах и четирите спирачни механизма. Преди да го направя, непосредствено след смяната на накладките (при задните май глътна въздух), педала потъваше с лекота до пода, като по време на хода му присветваше лампата на ръчната. След процедурата (беше яко натискане на тоя педал, баща ми е с мускулна треска хаха) и излизане на всички възможни мехурчета и потичане на чиста течност, педала пак потъва до пода. Това се случва когато двигателя е запален и задържа спирачката натисната. С доста повече усилие, задържайки, стига до пода, като първото натискане застава на средата на хода си, задържам и постепенно смъква до долу. Така ли е при вас?

Спира като преди, задейства АБС-а, всичко изглежда нормално. Гледахме я и отстрани, задейства по едно и също време и 4-те апарата.

Колега и при мен е така , нормално е педала си потъва , колелата обаче си ковът. колкото и да го помпиш си остава един и същ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С това потъване на педала се блъскам 1-2 седмици на едно Поло.Губеше се спирачна течност и мотора прекъсва... Смених цялото серво и помпата,но проблема се оказа течащ заден цилиндър,просто все беше мокро и не се виждаше нищо,като я вкарах в гаража там го забелязах... Прекъсването пък идва от духната гарнитура ама това е друга бира :D

 

Теста за течаща система е като натиснеш педала и той потъва,може да е малко,но с времето ще увеличава,поне така беше при моето Поло.

Лампата на ръчната щом свети,това значи,че датчика за нивото на спирачната течност отчита ниво по-ниско от минимума

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска сутринта я скъсах от обикаляне, сигурно навъртях към 100км градско каране. Педала се усеща средно мек, може би като преди, спирачките работят нормално, лампата не свети, нивото на течността е до горе, няма и загуба...  :dunno: 

Другата събота и неделя може пак да си поиграя да видим дали ще изкарам още въздух.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окей,още утре ще го разручкам този отдушник,между другото като вадих сондата и забелязах че бензина ми в резервоара е като прясно мляко ! :|

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно наистина, има нещо но не знам какво може да е това.За отдушника пиши като го намериш, защото това, което съм ти писал за него ми го каза един приятел автомонтьор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи при посрледните няколко зареждания забелязах че след зараждането на бензин ,колато колата хвръква като самолет за 10-20 километра,после си е същата като преди!Днес отварях сондата на резервара да проверя за боклуци и след затварянето пак летеше колата -имаше вътре 20 кила бензин -някой забелязал ли е такава закономерност,имам предвид да не става нещо вакум вътре и да не стига налягане,понеже и при зареждане като отвия капачката фъшти доста ,ама смуче ли въздух надува ли не мога да разбера-къде му е отдушника на резервоара?

 

 

Това съм го усещал и аз.Сега като стана на въпрос ще видя къде е този отдушник и ще прегледам нещата.При всяко отваряне на капачката за зареждане,фъщи като бутилка Швепс :)

Редактирано от Lestar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондата върви перфектно, нямам грижи. Дизелова турбо ракета!!!:thumbs1:

Редактирано от Цонев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, мисля да слагам газово на моята хондичка ( сивик 2002г., 110коня). Бихте ли ми препоръчали някаква марка газови уредби (до 1200лв.) и трябва ли да има система за омасляване на клапаните .Също така да ми препоръчате и добър газаджия в София.

Благодаря Ви предварително.

Редактирано от Евгении

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш излишни пари за омасляване на некой майстор-слагай омаслител !

 

 

Ланди Ренцо или БРЦ всичко друго е по кофти - търси офицялен сервиз, а не квартален !

 

http://www.landi-bg....utori.php?id=26

http://www.brc.bg/PRICES

 

Тези двете са среден клас за Европа! В БГ се водят висок клас :music:  прай сметка останалите в БГ кви са ....

Като слагаш ГИ - гледай всичко да е една марка -не се занимавай с ала-бала ....

 

Интересно http://landi.bg/ - 7 години гаранция ???

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш излишни пари за омасляване на некой майстор-слагай омаслител !

 

 

Ланди Ренцо или БРЦ всичко друго е по кофти - търси офицялен сервиз, а не квартален !

 

http://www.landi-bg....utori.php?id=26

http://www.brc.bg/PRICES

 

Тези двете са среден клас за Европа! В БГ се водят висок клас :music:  прай сметка останалите в БГ кви са ....

Като слагаш ГИ - гледай всичко да е една марка -не се занимавай с ала-бала ....

 

Интересно http://landi.bg/ - 7 години гаранция ?

 

 

Благодаря , колега. Други мнения и предложения за сервизи в София.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Искам да питам за най-бързо ускорение от място, на колко оборота трябва да превключвам предавките. Колата е Cvic 1.7 дизел 2003 г. Предполагам, че някой се е дърпал с друг автомобил и знае, а 1.7 дизела, въпреки че е само 100 к.с. се представя добре за мощноста си.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръгваш на 2500-3000 оборота ,иначе върти много гуми.Силния диапазон е от 2000-4100 оборота ,после турбото разтоварва .Аз ги правя за 8 сек ,ама съм и ремапнат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе как се оправихте с радиото на колата и инсталацията на афтърмаркет плейър?! След като свалих всичко, първо монтирах плейъра на металната рамка. Оказва се, че така е абсолютно невъзможно да се монтират скобите на жилата на парното. После разкачих плейъра и монтирах жилата и скобите. Зорно, обаче, е монтирането и напасването на плейъра при тая ситуация... Споределете как го правите, щото аз останах без пръсти и ръце. Опитах се да ги завра на всички възможни места, за да стегна тия болтове и все греда. За сега съм само от пасажерската страна готово. Вляво си виси. :/ Най-лошото е, че си надрах таблото и май пак ше трябва да го пръсна. че ме дразни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегa ,зa cd-то ще ти трябвa допaлнителнa рaмкa.Във по предните мнения някой беше писaл и от кой сaйт може дa се поръчa.Пробвaй в гугъл и ще нaмериш.Не сa скъпи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, хайде кажете добър сервиз, в който да сложа газова уредба в СОФИЯ.

Благодаря Ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако рамка значи пластмасовия "преходник" - вече имам. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
@srptng : къде ти опира ?

 

с какво табло си:

1. Публикувано изображение

2. Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

с долния тип табло съм.

изначално се опитвах да го монтирам без монтажната рамка (кафез му викам аз) от комплекта на плейъра, тоест директно за рамката на пластмасовия панел на таблото. така, обаче, напасването е трудоемко, дори невъзмобно. а аз съм идеалист и за това свалих плейъра с адаптерната рамка, сложих кафеза и подпрях плейъра, като натиках един гумен тампон между него и вътрешната страна на рафта на адаптерната рамка, който се намира точно под СД-то. свързах, ригнах и всичко заспа. :)

отделно, ето какво сторих по интериора на колата:

 

1. тотално обезшумяване на под, багажник и врати (като по вратите запуших и всички дупки на вътрешния лист ламарина (дано не ми се налага да отварям за нещо) с битумна лента.

2. подмяна на говорителите.

3. подлепяне на водонепроницаема вата по всички възможни кори - на вратите, отзад, пластмасите по багажника.

4. шкурене, китосване, пак шкурене и боядисване на всички интериорни елементи и пласмаси и табло.

5. изпиране на мокета и таван.

6. прокарване на кабели за усилвател и скромно бас говорителче, колкото да допълва плътността на звука.

7. хладилна жабка - вътрешната страна се облицова с подходящ термоизолационен материал, ползват се охладители с охлаждащ гел. 18ч бачкат след като се изкарат от фризера. става за през лятто - да си сложиш две-три кенчета.

 

резултатите:

 

1. вътре е значително по-тихо, няма дразнещо проскърцване на пластмаси, вратите станаха малко по-тежки и не бият на тенекия. не се чуват потропването на гумите, почти не се чува говор отвън от по-далечно разстояние. откъм коша само двигателя как мърка.

2. за говорителите е ясно. по-добри средни и по-ясни високи честоти.

3. ватата допълнително поглъща всякакви допълнителни дребни звукови артефакти. :D вътре се стопля доста по-бързо и изстива доста по-бавно. очаквам обратния ефект с климатика лятото. позволих си да го направя, понеже имам климатик. склонен съм да мисля, че може би и няма да предава толкова много топлина от нагретите ламарини. ще видим.

4. таблото, корите и пластмасите станаха почти като нови. и миришат на ново. :)))

5. доста по-прияна и комфортна визия има като е чистичко. с изпран таван като че ли се отваря още пространство.

6.

7. ефект има. вчера оставих една бутилка замръзена вода и охлаждащия гел. днес сутринта все още беше с парчетата лед вътре.

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

утре ще кача още малко снимки на корите и как изглежда всичко чисто и изпрано, че са ми на другия телефон, пък ся ме мързи да слизам до гаража. :D

Редактирано от srptng
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с долния тип табло съм.

изначално се опитвах да го монтирам без монтажната рамка (кафез му викам аз) от комплекта на плейъра, тоест директно за рамката на пластмасовия панел на таблото. така, обаче, напасването е трудоемко, дори невъзмобно. а аз съм идеалист и за това свалих плейъра с адаптерната рамка, сложих кафеза и подпрях плейъра, като натиках един гумен тампон между него и вътрешната страна на рафта на адаптерната рамка, който се намира точно под СД-то. свързах, ригнах и всичко заспа. :)

 

отделно, ето какво сторих по интериора на колата:

 

1. тотално обезшумяване на под, багажник и врати (като по вратите запуших и всички дупки на вътрешния лист ламарина (дано не ми се налага да отварям за нещо) с битумна лента.

2. подмяна на говорителите.

3. подлепяне на водонепроницаема вата по всички възможни кори - на вратите, отзад, пластмасите по багажника.

4. шкурене, китосване, пак шкурене и боядисване на всички интериорни елементи и пласмаси и табло.

5. изпиране на мокета и таван.

6. прокарване на кабели за усилвател и скромно бас говорителче, колкото да допълва плътността на звука.

7. хладилна жабка - вътрешната страна се облицова с подходящ термоизолационен материал, ползват се охладители с охлаждащ гел. 18ч бачкат след като се изкарат от фризера. става за през лятто - да си сложиш две-три кенчета.

 

резултатите:

 

1. вътре е значително по-тихо, няма дразнещо проскърцване на пластмаси, вратите станаха малко по-тежки и не бият на тенекия. не се чуват потропването на гумите, почти не се чува говор отвън от по-далечно разстояние. откъм коша само двигателя как мърка.

2. за говорителите е ясно. по-добри средни и по-ясни високи честоти.

3. ватата допълнително поглъща всякакви допълнителни дребни звукови артефакти. :D вътре се стопля доста по-бързо и изстива доста по-бавно. очаквам обратния ефект с климатика лятото. позволих си да го направя, понеже имам климатик. склонен съм да мисля, че може би и няма да предава толкова много топлина от нагретите ламарини. ще видим.

4. таблото, корите и пластмасите станаха почти като нови. и миришат на ново. :)))

5. доста по-прияна и комфортна визия има като е чистичко. с изпран таван като че ли се отваря още пространство.

6.

7. ефект има. вчера оставих една бутилка замръзена вода и охлаждащия гел. днес сутринта все още беше с парчетата лед вътре.

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

утре ще кача още малко снимки на корите и как изглежда всичко чисто и изпрано, че са ми на другия телефон, пък ся ме мързи да слизам до гаража. :D

Колега, да не те е изритала жената (приятелката) да спиш в колата, че така я стягаш (задържа топлина, не се чува говорене отвън и т.н.:) ). В рамките на шегата разбира се го казвам това. Браво, много добре си го направил. Успех.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиочве харесах на картинка това:   http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11393420480151177&f1=details&slink=5uolfo

 

Моля, ако някой я е гледал или може да изкаже мнение да ми помогне, защото не разбирам чак толкова от автомобили и като ходя да я гледам едва ли ще мога да си направя реалистична оценка за състоянието на автомобила. Много ме притеснва това, че няма да мога да я закарам на сервиз да я огледат поради това, че няма номера. Как е според вас този двигател, здрав ли е, икономичен ли е? Внос от Швейцария е автомобила. Това предимство ли е пред тези от Италия?

Какъвто и съвет да ми дадете ще ми е от полза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...